Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Hulpverlener
    Noord-Groningen
    @Trees: Het klinkt erg akelig allemaal. Bloed in de buikholte, doen ze alleen een operatie als de bloeding dinsdag nog niet over/te erg is? Hoe gaat het nu, houd je het nog een beetje uit? Ik vind het echt zo erg voor je allemaal:(. Goed en dapper van je dat je hulp zoekt! Belangrijk dat je het verwerkt; je hebt veel ingrijpends meegemaakt en nu nog. Wordt onderschat wat voor impact het heeft. Sterkte!

@Sterretje: vervelend dat het weer zo'n heftige ongesteldheid is, confronterend lijkt mij wel! Meid blijf je moed houden?Klamp je er aan vast!

@Gepke: Ei kan nog komen toch?Ik duim voor je!

Hier gaat het goed(je preek helpt Trees ;)) , maar wel een dubbel gevoel. Ik ben erg blij en vol goede moed. Anderzijds ook vlagen van onzekerheid en angst. Hoort nu gewoon even bij die eerste periode en het roept nu gewoon weer veel op v/d vorige zwangerschap. Ik ga gewoon voor die eerste echo(ik weet nog niet wanneer).

2. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hey bah wat een nare berichten weer allemaal
    hoop dat er weer snel goed nieuws komt
    ik ben weer flink aan het klussen
    dus hoop dat ik binnekort goed nieuws kan brengen
    voor iedereen waar het niet zo lekker mee gaat sterkte

groetjes

3. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamerfly, logisch dat je angsitg bent, is vrij normaal hoor!
    Je weet hoe het niet moet zijn, dus daar denk je aan!
    Maar straks een mooie goede echo, en dan daarna lekker genieten hoor meis!

Hier gaat het wel goed, ongi lijkt weer voorbij!
    Dat is heel snel voor mij, normaal was ik altijd wel 6 dagen ongi namelijk.
    Wel de eerste dag veel bloed verloren en za ook nog redelijk wat, maar vandaag minimaal
    Nou ja alleen maar fijn
    Verder houden we moed hoor, we gaan weer erg ons best doen deze maand!
    Voel me wel erg verdrietig dit weekend, is toch wel heftig ff om weer zo ongi te worden, en juist ook omdat ik er deze keer eigenlijk niet op gerekend had
    Voelde me echt zwanger, en natuurlijk die lichte tests

Maar ja, we gaan voor augustus, hopelijk word dat onze maand!

We hopen erg op de voorspelbaarheid van mijn pendel!

4. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @ sterretje08
    nou wel naar hoor
    vorige week was ik ook ongi en ook zelfde als bij jou
    wij houden de moed er ook gewoon in maar voor mij was het de eerste keer en ik hoop de laatste keer
    ga zo lang mogelijk uitstellen de volgende test
    hoop dat dat lukt
    sterkte jullie

groetjes

5. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Is nooit leuk he meis, je verwacht gewoon iets anders en dat gebeurt gewoon niet
    Het leven voelt soms zo oneerlijk
    Maar that''s life, we moeten ons staande houden en doorgaan!

En echt daar probeer ik in te geloven, als we volhouden, dan gaat het ons lukken!
    Ook jullie!
    Nou meis, we gaan er beide tegen aan deze maand en hopelijk word augustus een vrucht baar maandje!

Liefs Ster

6. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi meiden,

@trees, hoe gaat het nu met je.
    Wat een ellende allemaal zeg.
    Snap goed dat je het allemaal ff niet meer ziet zitten.

@sterretje, erg he als je weer ongi wordt.
    Het is zo confronterend.
    Zeker als je een vaag streepje had, dan hoop je toch dat het doorzet.

@redirose, succes met klussen.

@gepke, heb je je ei nog gevonden?

@dreamerfly, spannend allemaal he.
    Het zou leuker zijn als je vrijuit kunt geniet zonder te denken wat er evt mis kan gaan.
    Hoop dat je een mooie echo te zien krijgt.

En over mezelf, zit hier braaf te wachten op mijn ongi.
    Nog een week ongeveer, maar kan bijna niet meer wachten.
    Hoop zo dat het deze keer raak is, hebben er alles aan gedaan.

Weet ook niet of ik het nog zie zitten als het weer niet raak is deze maand.
    Krijg het steeds moeilijker ermee.

7. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo allemaal,

heb vandaag 2 dikke strepen op mijn ovutest, dus vanavond wordt hier flink geklust en hopen wij net als jullie in augustus leuk nieuws te brengen.

Trees hoe voel je je nou? Wanneer krijg je de uitslag van het chromosomenonderzoek? Fijn, dat de andere onderzoeken goed neiuws opleverde

groetjes gaby

8. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Dag Meiden,

Hoe gaat het met jullie allemaal?

@Gepke, Ster & Suzie: Spannend of het de komende maand raak is!

@Trees, hoe is het gegaan dinsdag en hoe gaat het nu met je?

9. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi meiden,

het is wel stilletjes hier hoor.

Bij mij is het nog eventjes afwachten.

Nog een paar dagen tot mijn NOD, maar denk niet dat het raak is.

Op naar rond 4 dan maar (zucht).

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Lief dat je ernaar vraagt, het gaat goed, ben nl. meteen na de mk weer zwanger! :D
    Weer zwanger zijn is bij mij het enige wat de leegte weer weghaalt. Weer zwanger zijn is mijn verwerking zeg maar ;)
    Dus ben erg blij dat het weer zo snel raak is, ook eng natuurlijk, maar heb er een beter gevoel over dit keer.
    En jij? Zie dat je ook zwanger bent, nog niet zo heel ver, zenuwachtig?
    Al een echo gehad?

11. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @pientje gefeliciteerd meis, wat super om gelijk weer zo snel zwanger te mogen zijn, hoever ben je nu?

@dreamerfly, al een afspraak voor de echo gemaakt? Ben nog steeds zo blij voor je joh!

@suzie80, afwachten maar weer dan meis, ik ga heel hard voor je duimen dat het deze keer wel gelukt is hoor!
    De laatste keer was je ook in de 3de keer zwanger, nu dus de 3de ronde na je mk, dus ik ga weer voor zwanger voor je!

@gepke, zo lekker geklust voor jullie beebje! Hopelijk mag het raak zijn deze maand!

Hier alweer een week verder gelukkig, nog een week en hopelijk mijn ei dan!
    Gaan deze maand proberen te smeppen, zijn alleen al wel vast op dag 6 begonnen ipv dag 8 ;)
    Kan vast geen kwaad hihi!

Verder alles goed, alleen hoop weer net als de eerste keer na mijn eerste mk, zo heel erg dat ik deze keer weer zwanger mag zijn!
    Lijk er weer veel meer mee bezig dan de vorige ronde!
    Nou ja, misschien wel goed bij mij, die keer dat ik er zo mee bezig was was ik natuurlijk wel gelijk weer zwanger, dus wie weet helpt dat bij ons wel :D

12. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    hehe gelukkig hoor ik hier wel weer wat betere berichten alhoewel er ook een paar zijn die danweer geen goed nieuws hebben
    hoop dat iedereen straks goed nieuws kan brengen
    ik ben ook weer flink aan de klus dus hoop dat ik ook goed nieuws kan brengen binnekort
    suc6 allemaal meiden

dikke kus

13. andrea83

andrea83 Actief lid

23 apr 2008
    241
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik zit nu in de wachtkamer. Wat is het toch moeilijk dat wachten. Ik zou het liefst al gaan testen, maar hou me met veel moeite in. Heb nergens last van en heb nog geen ongiekrampen, maar ik ga maar nergens van uit. Al blijf ik natuurlijk stiekem toch wel hopen.

@ pientje en dreamerfly, wat ontzettend leuk dat jullie zwanger zijn en ik zal voor jullie duimen dat het goed blijft gaan.

@ sterretje08, ik hoop dat het smeppen voor jullie gaat werken en ik hoop natuurlijk voor de andere meiden dat het ook zo snel mogelijk lukken mag.

Groetjes,
    Andrea

14. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    @Suzie: Nog 2 dagen wachten voor je, wie weet is het toch raak!

@Pientje: Gefeliciteerd meid!:-D, fijn dat het zo snel weer raak is!

Is bij mij ook wel zo. Ik heb de miskraam een plek weten te geven, maar nu ik zwanger ben neemt het pas echt wat van die leegte weg.
    Heel begrijpelijk dat je het eng vindt, heb ik ook. Naast de blijdschap brengt het ook onzekerheid eerst; gedachten die soms afdwalen naar de vorige keer & "zal het allemaal wel goed gaan". Ik kan dit steeds wat beter loslaten(mede ook dankzij mijn nuchtere vriend). Ik heb nog geen echo gehad. Volgende week woensdag bezoek bij de huisarts en dan een echo gaan plannen. En jij? Hoe ver ben je en wanneer krijg je een echo?

Sterretje: Je klinkt weer vol goede moed, ik hoop het ook onzettend voor je dat het raak mag zijn deze keer!Strooit een heleboel HCG***********************

@redirosoe&Andrea: Pik maar wat van dat HCG hier boven ;) en ik hoop ook voor jullie dat het snel raak mag zijn!

Edit moderator: helaas kan je niet zoveel HCG strooien achter elkaar want de pagina rekt er van uit. Dus ik heb de sterretjes ietsjes ingekort!

15. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @dreamerfly, fijn dat het goed met je gaat meis!
    Thnx voor je strooi, ik heb er wat van meegepakt, maar ook nog wat voor de andere meiden over van gelaten hoor ;)
    Hier gaat het wel goed ja, ben weer vol goede moed, we moeten toch weer door, dus dat gaan we doen!
    Gister alvast begonnen met de ovutesten ook, maar die was nog maar zo mini, dat ik zeker denk ik nog wel een week op mijn ei moet wachten!

@suzie en hoe voel je je vandaag meis, al enig teken van een zwangerschap?
    Hoop het zo voor je!

@trees hoe is het met je meis, tijdje niets van je gelezen!
    Hoop dat alles goed gaat en de waardes blijven zakken!

@andrea., spannend meis, nog maar een paar daagjes, hoop dat je straks een mooie test hebt, en je beebje vast al aan het rond zwemmen in je buik nu is!

Hier dus alles goed, lekker positief weer!~
    Deze maand gaat het gewoon lukken!
    - we smeppen
    - we zijn positief
    - we hebben een pendel die augustus roept
    - en de 3de keer is scheepsrecht toch?

Dus wat willen we nog meeer?
    We gaan er weer voor!

Fijn weekend allemaal!

16. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    hallo allemaal.

We hebben flink geklust op de dag van de positieve ovulatietest en voor de zekerhei de dag erna.
    Alleen het wachten durut nu wel heel lang hoor. Nog 9 dagen en dan is het 14 dagen na mijn eisprong. En dan nog maar afwachten of het niet te vroeg is. Oh ben zo bang dat het weer niet raak is.

Dreamerfly en pientje geweldig nieuws hebben jullie.

Andrea voor jou is het nu pas echt spannend aan het worden. Kan je jezelf nog bedwingen.

trees hoe is het nu met jou?

Succes met klussen meiden!

17. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi meiden,

Het was weer een poosje geleden, heb de laatste dagen nogal veel op het miskraamforum zitten spammen. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het met dreamerfly nog steeds goed gaat :D En pientje jij ook van harte!

Ik zie ook alweer een paar aankomende klussers! Ster en redierosoe laat die eitjes en zaadjes eens een poepie ruiken. En ik zie een aantal bijna nod-ers. Suzie en andrea duim, duim, duim. Ook zie ik (jaja ik zie alles ;)) een gepke op het lange wachtbankje. Wat spannend allemaal weer. Ik hoop snel goed nieuws te horen van jullie allen!

Hier ook even goed nieuws, want mijn hcg was afgelopen maandag mooi gedaald. Ik zat rond de 275 en ik hoop stiekem dat ik aankomende maandag onder de 100 kom te zitten. Onder de 5 ga ik weer een cyclus krijgen en kunnen we weer voor het echie klussen. Ik ben er eigenlijk weer helemaal klaar voor en vriendlief ook steeds meer. Ik slik alweer twee weken foliumzuur en heb echt een positief gevoel. Tuurlijk soms erg verdrietig, maar dat mag. Ik heb een hele fijne psycholoog gevonden en deze gaat ons helpen om een volgende zwangerschap minder angstig te zijn. Daar zie ik het meest tegenop, want de statistieken zijn na drie miskramen en een bbz niet erg gunstig, maar aan de andere kant is de kans dat het wel goed gaat 55%. Is nog steeds meer dan de helft! Verder is het erg fijn dat ik heel snel zwanger raak. Volgens de gynaecoloog is dat een heel positief teken. Ik hoop dat ik in ieder geval weer snel een cyclusbanner kan plaatsen.

Meiden geniet van jullie weekend!

knuffel

18. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Dag Meid,

Fijn weer even wat van je te horen!:)
    Het gaat de goede kant op met je HCG-waarde; wat fijn zeg! Ik hoop helemaal met je mee dat je morgen onder die 100 zit of in ieder geval dat het weer flink gedaald is! Dat je strakjes er weer voor mag gaan en dat het positieve gevoel wat je had, gestalte mag krijgen in een zwangerschap die goed gaat! Mooi zo dat je een fijne psych hebt; dat hij/zij een goede steun in de rug mag zijn voor jullie! Verder wil ik je even zeggen dat ik je erg moedig vindt!; na zo veel verdriet, bij het positieve stil te staan, knap van je en getuigd van veel kracht! Met zo'n houding moet het vast en zeker goed komen!

19. suzie80

suzie80 Bekend lid

14 mei 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Hoi meiden,

fijn trees dat je er weer zo positief tegenaan kijkt.

EN inderdaad maar hopen dat je snel zwanger bent en alles weer goed gaat.

Hier vanochtend een test gedaan, maar die is negatief.
    Zal binnenkort dan wel ongi worden, vandaag of morgen.

wel balen, weer minstens een maand wachten, word er een beetje moedeloos van.

20. Dreamerfly

Dreamerfly Bekend lid

23 mrt 2008
    693
    0
    0
    Noord-Groningen
    Jammer zeg Suzie. Ben je al veel rondes bezig of?

Deel Deze Pagina