hoi meiden! @maia: gefeliciteerd!!! ik mag zo weer naar het zkh voor controle, info over de injecties en een echo! vanmiddag ga ik naar een vriendinnetje, dus ik probeer straks nog even bij te lezen en te reageren! liefs rebbel
JEEEEEJ!! ALLES IS HELEMAAL GOED MET ONS BEEPJE! het is een rustig kindje, de vorige keer en nu ook lag het heel rustig zachtejes wat met de beentjes en armpjes te bewegen! Milan stuiterde echt mn baarmoeder door! misschien heeft dit kindje dan ook wta meer rust in zijn/haar kont en blijft het wat langer bij mama! we hebben informatie gehad over de injecties en ik heb geloof ik wel 5x gevraagd of het echt niet schadelijk is voor ons beepje en dat is echt niet zo volgens de gyn dus daar moeten we dan maar op vertrouwen. het is al 15 jaar onderzocht en het is al vaker bewezen dat het echt kan helpen een vroeggeboorte tegen te gaan! ik krijg nu vanaf 17 weken t/m 36 weken elke week een injectie en ze meten dan steeds mijn baarmoedermond op. zodat ze in kunnen grijpen mocht die verkorten. over 3 weken weer controle en over 6 weken de 1e injectie. ik ben dan op 2 dagen na 17 weken, misschien kunnen ze dan al zien of het een jongen of meisje is! ik ga even een foto proberen te plaatsen! liefs rebbel
@rebel, fijn meid, dat alles ok is met het beebje en je moet de gyn gewoon vertrouwen ,als hij zegt dat het geen kwaad kan, zal het best geen kwaad kunnen Beter dan weer te voeg geboren worden toch ??
Rebbel wat fijn dat alles goed was!!! joehoeeeeeeee!! lekker genieten! mooie foto! Meiden, ik had wat vannacht, bah!! ik moest er weer eens uit om te plassen en toen had ik ineens wat bruinige afscheiding schrok me echt dood, zo begon mijn MK toen ook, dus janken geblazen he?! vanochtend gyn gebeld en mocht gelukkig komen voor echo, godzijdank een kloppend hartje en goed gegroeid!!! pffff wat een opluchting, moest ter plekke huilen van blijdschap! onze kleine hum is nu 1.5 cm, dus ligt mooi op schema en zag er goed uit! Nu even overleggen of we de echo van 17 juli laten staan of even iets opschuiven naar later, word ik zo over teruggebeld. @ de rest, hoe gaat ie? liefs een opgeluchte humm!!
Rebbel, wauw!!! Mooie foto hoor en geweldig nieuws dat ze wat kunnen doen tegen vroeggeboorte. Vooral als het al 15 onderzocht is, zou het vast geen kwaad kunnen. Superdag voor jullie met dubbel goed nieuws!
Bedankt allemaal! Heb vandaag de gynaecoloog opgebelt en even met verhaal uitgelegt van mijn cyclus ze zegt dus dat ik een cyclus van 24 aan kan houden ,maar het kon toch ook wel een cyclus van 30 of 32 zijn omdat ik zo laat teste , dus ik hou maar gewoon de cyclus van 32 aan , en als er dan een echo is dan valt het idd allemaal mee hoop ik! , vindt wel heel eng hoor een echo ik hoop zo op een goede zwangerschap en ben gewoon bang om een echo tekrijgen maar verder voel ik me wel goed , heb erg last van me borsten vooral als ik er op lig , en ben afentoe wat misselijk met mate afentoe wat buikkrampjes maar ze zei dat ik niet bang hoefte tezijn want het hoort er gewoon bij , ze zei alleen als het heel erg wordt dan moest ik even aan de bel trekken,dat is gelukkig niet zo pff ook al heb ik 2 kindjes in huis , ik ben toch heel bang hoor op weer een mk maar ik denk dat wel meerder vrouwen dat zullen hebben Liefs -xx-
maria gefeliciteerd....! even een vraagje...... Ik ben de afgelopen dagen wat draaierig in me hoofd vooral als ik te snel opsta weet iemadn of dit kwaad kan of dat dit er ook gewoon bij hoort?
Jeetje wat is het hier rustig, dit topic stond op pagina 2 Waar is iedereen? Hallooo?? Allemaal aan de zwangerschapdementie? of aan de klus? MariaO bang voor een mk.. ik ben geeneens zwanger en ik ben er zoo bang voor dat ik het van de anderfe kant niet eens erg vind dat ik deze ronde niet zwanger ben.. Ik heb ook geen tips voor je hoe je het zou kunnen verminderen.. Eleni, hoe is het bij je broer? Doortje onder je banner staat 7/7 klopt die datum wel of ben je gisteren echt geweest? Zo ja, hoe was het? IK heb heeel stiekem een test gedaan, ook om mijn koppie weer rust te geven, maar zoals verwacht negatief.. zeker wel balen.. zou leuk zijn geweest als ik op de trouwdag zwanger zou zijn geweest.. maar aan de andere kant.. al die onzekerheid.. dan zou ik 6w zwanger zijn.. zo'n moment dat ik spanningen heb omdat ik een echo zou willen en ik ken mezelf, ik zou er teveel mee bezig zjin.. Dus nu klussen we tijdens de huwelijksnacht als de ongi op tijd komt! en dan zou ik kunnen testen op vakantie Heel eerlijk volgende maand ga ik er echt helemaal voor.. Dat gevoel had ik deze maand pas na het ei IK ben echt zo benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.. Liesben? Nog steeds nega test en geen ongi? Hummie, bah jeetje, wat zul jij geschrokken zijn... wat fijn dat je gelijk terecht kon en dat alles er zo goed uitzag.. weten ze waar het vandaan kwam? voor jou een dikke knuffel voor de schrik Morgen krijg ik proefmake up, mijn haren gedaan en dan gaan we de jurk passen vanavond gaan we naar de fotograaf Het komt nu wel allemaal heel dichtbij Vriendlief, dat had ik de 1e zwangerschap ook, ik wet niet of het kwaad kan, misschien een lage bloeddruk ofzo? misschien weten de andere meiden het Zo ik ga eens opstaan.. Dag lieve zwangere dinnetjes en bijna zwangere dinnetjes!
Goedemorgen dames, Hier gaat alles goed met mij en het beebje hoor Ze gaat nog lekker tekeer hier binnen, soms wat minder fijn , maar goed. Nog 3 weekjes werken en dan heb ik zwangerschapsverlof !! Kijk ik echt naar uit, lekker uitrusten en dan heb ik wat meer tijd voor manotje, zal hij wel helemaal geweldig vinden , mama nog een paar weekjes helemaal voor zichzelf @ Elegance, spannend, ik ben ook vergeten wanneer de dag is , of had je het niet verteld ??
Ik heb hier vanmorgen mijn laatste test ook maar gebruikt, en zoals verwacht was ook die negatief. Raar lijf.
goeiemorgen lieve meiden! @rebbel: oh wat een goed nieuws! En wat een mooie foto!! @Hum: lieverd, wat een schrik! Oh wat maakt je dat dan verdrietig he? Heel goed dat je direct aan de bel hebt getrokken en dat je je beeb weer hebt kunnen zien! Wat een opluchting! @ Ele: nee 7/7 moet 7/8 zijn idd, moet nog even geduld hebben Maar.....ahum.....getest???? Moet wel om je lachen hoor! Is toch nog veel te vroeg? De vorige keer was de test ook 4 dagen voor NOD posi, maar toch. Het kan nog! Ik heb nog hoop (jij niet meer he? Dan hoop ik voor 2!). En anders idd een mooie beeb maken op de huwelijksnacht, hoe romantisch is dat!!?? Hoewel op onze huwelijksnacht nix gebeurde hoor hahaha, A. was veel te dronken Maar gaaf dat je je proefmakeup en haar krijgt en dat je je jurk gaat passen!!! 23 juli wordt vast een superdag! @ liesben: nou, weer nega...ik hoop dat het snel duidelijk voor je wordt meis! Ik las net wel dat maria ook eerst nega teste en daarna posi (langste cyclus aangehouden), dus wie weet? En anders: laat die ongie maar snel komen! @hier: alles gaat goed, voel de beeb steeds vaker, zo bijzonder!! 's avonds steeds meer moe na het werk, na vandaag gelukkig weer weekend!
Thanx Ele en Doortje! het lijkt nu gestopt te zijn, volgens de gyn waarschijnlijk of nog oud bloed vh innestelen of een onschuldig gesprongen adertje, maar man wat kun je daar van schrikken pffffff ben heel opgelucht! vandaag weer 'lekker' misselijk enz dus helemaal goed!!! @vriendlief, kan een lage bloeddruk zijn of te lage suikerspiegel, als je het blijft houden even na laten kijken. @ele, maandag de grote dag toch? spannend meid!! heel veel plezier met je proefkapsel enz. en alle kansen liggen nog open, je hebt ook wel erg vroeg getest, het kan nog! en anders volgende ronde alle hens aan dek haha!! @doortje, ooooh wauw dat lijkt me nou zo gaaaaaaf he je beebje voelen bewegen! geniet ervan! @joyce, alweer bijna verlof, gaat de tijd hard!! succes met de laatste werk-loodjes! @de rest, hoe gaat ie? Hier gelukkig alles weer beter, geen bloed meer gespot vandaag, waarschijnlijk dus iets onschuldigs pfff!! liefs humm
Hallo Dames Ik heb een vraagje ik heb sinds vandaag een stekend gevoel in me rechterzeide en onder in de buik soms ook bij het zitten lopen of staan? ook ben ik afentoe wat duizelig bij het opstaan? ik heb al eerder een mk gehad en ben nu best wel bang op een mk of een buitenbaarmoederlijke zwangerschap wie heeft dit ook gehad en had niks of juist wel? en wat kan ik nu het best doen? Liefs -x-
hey meiden het is hier inderdaad rustig.... Spannend hoor elegance het komt steeds dichterbij..... hummie dat is ff schrikken gelukkig is alles goed liesben: hield je lijf je toch voor de gek jammer hoor maar jou tijd komt nog wel. lekker hoor joyce dat je verlof in zicht is..... nog ff doorzetten Hoe gaat het met de rest? Met mij iets minder had vanmorgen weer bloedverlies en dat duurt eigenlijk al een beetje de hele dag . Heb de verloskundige gebeld en mag morgen gelukkig een echo maken. Alleen vorige keer was me echo ook goed en toen had ik gelijk daarna bloedverlies en een paar dagen later een miskraam dus het zal waarschijnlijk niet veel zeggen. Maak me echt heel erg ongerust.
jeej maria dat is echt vervelend ik zou echt niet weten wat het is...... heb je de verloskundige al gebeld?