Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE!

Deze dames verwachten hun NOD op:
    Lieni:
    Liesben:
    Nanny: ergens rond 9 augustus( 6e ronde na MA )
    MamaT:
    Elegance: 12 juli (2e ronde na curetage.. 2de mk)
    Makkie:
    Vriendlief:

Zwangere dames na een miskraam of missed abortion:
    Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 van een meisje!
    Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 van een jongen!
    Annie: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 25 november 2009
    Meagan: Ronde 3 zwanger na mk Bevalt op 1 December 2009
    Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009
    Eleni: Ronde 8 zwanger na ma Uitgerekend: 28 Januari 2010
    Bruisje:
    Rebbel: Ronde 1 zwanger na mk
    Bloem: Ronde 2 zwanger na mk
    Alina: Ronde
    Hummie: Ronde
    Maria0 : Ronde 3 Zwanger na ma Uitgerekend : ?

We hebben in het totaal 13 zwangere dames :D

ik heb me zelf even op de lijst gezet
    de uitgerekende datum weet ik nog niet precies dus even een vraagteken haha

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    goeiemrgen dames!
    Ik hoop dat ik snel weer een keer mag uitslapen zeg! Vannacht weer ruim een uur wakker van een onrustig been en vanochtend lag ik niet lekker meer (pijn in rug en billen). Voel me net een oud wijf ;) Moet nu toch echt maar de fysio bellen, want dit is niet grappig meer. Iemand nog tips?
    @Aylin: oh wat schrikken van die harde buiken! Je lijf is flink aan het oefenen. Lukt het je om genoeg rust te nemen met die kleine om je heen?

en: VANDAAG 17 WEKEN!!!!

3. Ilona PS

Ilona PS Bekend lid

12 feb 2009
    768
    0
    0
    Zuid Holland

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    meid doe het echt rustig aan hoor!!
    kan me voorstellen dat jer bang bent, ik weet hoe het voelt en hoop deze zwangerschap niet nog eens mee te maken! maar rust is erg belangrijk nu he. werk je nog? of moet ej daar nu ook mee stoppen?

liefs rebbel

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja ik heb vaarwel gezegd sowieso tegen het huishoudelijk werk. De zwangerschap van Aylin lag ik rond deze tijd al aan de ctg scan. Ik hoopte dat het me dit keer niet zou overkomen. Jij weet als geen ander hoe het voelt je hebt immers hetzelfde meegemaakt. Kreeg het echt doodsbenauwd toen de harde buiken steeds om de 2 minuten bleven terug komen. Ik zal waarschijnlijk stoppen met werken ook de stress die daar nu heerst is niet goed voor mijn baarmoeder voel ik zelf al. Van de verloskundige moet ik volledig rusten want ons mannetje moet nog wel even blijven zitten.

Ik hoop voor jou dat je dit niet hoeft mee te maken voor de tweede keer. De angst slaat je om het hart.

@Eleni dit is de periode dat je klachten minder worden. Geen zorgen maken en geniet van de zon en je lieve kleine nichtje.

Ga zo even bijlezen...

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    #5926 Hummie, 12 jul 2009
    Laatst bewerkt: 12 jul 2009
    @aylin, he verdorie meid, wat vervelend die harde buiken! Nu alleen aan jezelf en de kleine denken hoor! misschien kan je fam./vrienden je wat helpen met de kleine meid erbij? doe rustig aan! KNUF

Meiden, ik ben toch wat ongerust!! Vd week dat bruinverlies gehad, na de echo bleek vruchtje goed te groeien en hartje tikte mooi gelukkig! op dat moment was ik erg opgelucht! Maar het bruinverlies houd wel aan :$ het is niet veel, heel vaag elke x een beetje, en gisteravond weer ietsje meer! ik wil verdorie niet onzeker zijn, maar het word me wel erg moelijk gemaakt zo.... Wat kan dat bruinverlies nou zijn??!! vorige x was het een MK, wel al heel vroeg, dus dat het vruchtje het nu doet ondanks bruinverlies is al wel een geruststelling, maar ik krijg geen heldere afscheiding meer tot nu toe en dat maakt me erg onzeker. Moet ik nou morgen weer even bellen met de VK? Heb overigens geen krampen ofzo en het is geen helderrood verlies, beetje bruin (sorry, klinkt een beetje naar...:)) ben ook nog wel wat misselijk en borsten zijn ook nog vol, dus dat is dan weer goed! ;) pffff vind er niks aan zo.... :( ben blij als we door die eerste 12 weken heen zijn, deze x MOET het gewoon goed gaan!!!!

@de rest vd meiden, hoe gaat ie?

liefs weer een onzekere hummie

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oh hum! Zo wordt het ook niet echt genieten he? Ik zou zowiezo de vk morgen(of vandaag) maar weer bellen. Je weet waarschijnlijk al wat ze gaat zeggen (zolang je geen krampen hebt en geen helderrood verlies, moet je je geen zorgen maken), maar ik weet uit ervaring dat ik het altijd erg fijn vond om even met een vk daarover te praten. Hopelijk kan ze je wat geruststellen. Zagen ze bij de laatste echo waar het bruinverlies vandaan kwam? Anders misschien nog een echo? Je wil toch zeker weten dat alles goed is met kleine hummie! Meis, het zal vast niets betekenen, maar snap maar al te goed je onzekerheid! Goed voor jezelf opkomen en hou ons op de hoogte! knuff!

8. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    dankje lieve doortje! :) ik baal er zo van dat ik nu dat negatieve gevoel krijg terwijl ik blij zou moeten zijn... wordt er echt niet goed van :( ik ga morgen de VK bellen! ;)

liefs humm

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Goed zo lieve hum! En zoek vandaag wat afleiding :)

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    GOede middag lieve meiden..

weer terug van een fijne vakantie..

Ik lees dat Hummie zich zorgen maakt.. meid.. kan t me zooo goed voorstellen..als je je zorgen maakt gewoon vk bellen.. hier zijn ze erg meegaand en nemen ze graag de zorgen weg door bijv een extra echo.. al is het maar om gerust te stellen.. gewoon doen hoor...

@Aylin.. meid toch.. ik schrik er van.. ik heb ook wel harde buiken, en vorige week ook pijnlijke buik dat kwam en ging maar dan weer zonder harde buik.. genoeg om toch even een klokje erbij te pakken, maar kon er geen regelmaat uit halen.. was de volgende morgen ook over.. gewoon wat te druk geweest die dag denk ik.. heb t vandaag ook wel.. harde buiken en dat terwijl ik niks doe.. ik ben niet zo bang voor een vroeggeboorte.. misschien heul naief, maar de andere 3 waren stuk voor stuk veeeeeeeel te laat..dus daar ga ik nu eigenlijk autmatisch weer van uit.

Bij jou is dat anders natuurlijk en snap heel goed dat je je zorgen maakt en dat de schrik je om het hart slaat als je dit weer zo voelt.. rustig aan hoor en idd alle rust pakken die je kunt.. de rest komt later wel weer..

knuffff

Hoe gaat t verder met iedereen???

Hier gaat t best..op mijn bekken en dus zo af en toe harde buiken na dan.. maar ik weet ook dat t erbij hoort dus maak me er niet zo druk om. het i s hooguit vervelend zo af en toe..

Beebje groeit goed, ik voel haar goed, zie haar goed bewegen..(blijft grappig) en zo hou ik het nog wel ff vol.. heb nu nog 2 wk vakantie..en dan weer werken.. misschie n..als ik daar nog zin in heb..nu iig niet...ego misschien, maar vind het wel best zo...

nou ik ga s kijken of wat van het eten kan maken voor vanavond...wil op tijd eten zodat ik op tijd op de bank kan hangen..

11. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    he hummie.....

We zitten een beetje in hetzelfde schuitje.....
    Ik heb ook sinds donderdag sochtends rood verlies en later op de dag blijft het bruin, Vrijdag een echo en alles was gelukkig goed. Ik mag aankomende vrijdag weer een echo maken voor de zekerheid bij mij zat er wat vocht in mijn baarmoeder wat het bloeden veroorzaakt kan hebben. Hebben ze bij jou nisk op de echo kunnen zien?
    Ik ga duimen voor ons beiden dat het allemaal maar goed komt deze keer en dat we het niet nog een keer hoeven mee te maken!
    Heel veel sterkte meid *knuf* van mij

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goed dat je gaat stoppen met werken meid, echt even aan jezelf en je mannetje denken nu! ik hoop dat hij nog een tijdje blijft zitten.
    ik weet idd wat het is! ik krijg nu deze zwangerschap ook injecties, dus ik hoop dat die ons zullen helpen!

liefs rebbel

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meid!

wat ontzettend vervelend he!
    hier de bruin/bloedverlies expert helaas! ;)

ik heb bij de zwangerschap van milan ook bruinverlies gehad en nu deze zwangerschap weer een paar keer. en ook bij mij gaat alles goed met ons kindje, dus probeer je geen zorgen te maken! gyn heeft tegen mij gezegd: bruinverlies is niet erg, dat mag en komt vaker voor, zolang het niet helderrood word en je geen buikpijn hebt is het goed! probeer rustig te blijven en anders gewoon bellen morgen, daar zijn ze voor! ;)

liefs rebbel

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    #5934 Hummie, 13 jul 2009
    Laatst bewerkt: 13 jul 2009
    dankjulliewel voor de opbeurende woorden! ik ga straks toch maar de VK bellen, bruinverlies is heel nihil maar nog niet weg, het is gelukkig geen rood en het is heeeeeeel weinig, heb ook geen buikpijn ofzo... maar daarbij komt wel dat ik sinds gisteravond het gevoel heb dat mijn borsten minder gespannen zijn :( ik heb zo slecht geslapen vannacht en vandaag is mijn vrije dag, KAN ik lekker uitslapen lig ik alleen maar voor me uit te staren en te piekeren... Ik ben nu ook niet misselijk, misschien psychisch hoor, maar heb zelfs trek nu ik hier zit te typen terwijl ik de hele week s'ochtends dat weeige gevoel had!! Ben op dit moment zo onzeker dat de tranen hier over mijn wangen lopen... Dit mag niet verkeerd gaan!!! Ik baal zo van die onzekerheid! :x

Einde ego bericht

@vriendlief, oooh voor jou ook heel vervelend meid die onzekerheid!! laten we elkaar er dan maar doorheen slepen! KNUF!! fijn dat de echo iig goed was! maar je blijft onzeker he?! Bij mij heeft de VK (vk van het ZH deed echo) niet gezegd waar het bloedverlies vandaan kwam, ze zag niks afwijkends geloof ik in BM, verder heeft ze er niet veel over gezegd, ja dat het wel meer voorkomt en dat ik met proberen me geen zorgen te maken... (tsja...)

liefs humm

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Hummie meid, hoop dat de vk je wat gerust kan stellen, komt goed :)

Hier gaat het goed hoor, al merk ik wel dat het voor mij steeds moeilijker word om 's ochtends zo vroeg op te staan, ben moe :D
    Nou nog 3 weekjes en dan begint mijn verlof, dus nog ff volhouden.

16. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Halllo Dames

ik heb vanmorgen de gynaecoloog opgebelt

ik mag 30Juli voor de eerste echo
    en 12 Aug heb ik mijn eerst afspraak Spannend! :D

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ha meiden,

Ik ben weer back in town!! :)
    Bedankt voor alle lieve opbeurende berichten... Ik heb net een echo achter de rug en de beebjes doen het perfect!! Ze zijn ontzettend gegroeid ( 5,4 en 5,5 cm ) en waren al flink in mama's buik aan het bewegen, eentje had zelfs de hik ... echt super ontroerend!!
    Morgen alweer 12 weken... het begint nu echt door te dringen dat ik twee kindjes zal krijgen!!

Morgen mogen we ze opnieuw zien, dan hebben we een nekplooimeting!!

Ik zal zo even wat foto's plaatsen van de echo's en van mijn prachtige nichtje, voor degene die geïnteresseerd zijn!! :D

Heb het allemaal even vluchtig doorgelezen!!

Elegance: De jurk al binnen?? Wowie!! :D
    Begin je al een beetje te beseffen dat de grote dag er aan komt? Spannend hoor!!! :)

Hummie: Hoe is het met je?? Ik wou dat ik je een beetje kon geruststellen... ik heb ook lang last gehad van bruinverlies maar de ukjes doen het perfect!! Hopelijk heeft het gewoon niks te zeggen en is kleine hummie gewoon een warm nestje aan het bouwen!! :)

Maria: Had ik je al gefeliciteerd?? Doe ik bij deze dan maar!! :D
    GEFELICITEERD!!!

Aylin: he.. wat naar meis!! Doe maar lekker rustig aan en denk nu aan jezelf!! Stoppen met werken zou ik ook doen als ik jou was.. je mannetje is nu even het belangrijkste hoor!! ((KNUF))

Joyce: Wow, bijna verlof!!! :D Heerlijk!!!

Vriendlief: ik duim ook voor jou meis!!

Hopelijk ben ik niemand vergeten! Zo ja, sorry sorry sorry!! We zijn een paar uur geleden geland en ik heb nog geen oog dicht gedaan!!

Liefs Eleni

18. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Zo ik plof lekker neer op bed!!!:D

Echo's staan in mijn album!!

En hier ben ik met mijn nichtje:

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Eleni, welcome back meid!! wat een kjoetieeeeeee dat nichtje van je :):) wat zal dat idd heerlijk knuffelen geweest zijn!! ;) onvoorstelbaar dat jullie straks 2 van die hummeltjes hebben he?! Wat fijn dat de ceho goed was meis! :)

Meiden, hier gaat alles wel weer gelukkig! ;) Ben vanochtend alweer wat misselijk geweest en voel de boobies ook gelukkig weer!! ik heb mezelf even een schop onder de kont gegeven en probeer gewoon rustig af te wachten tot volgende wk maandag tot de volgende echo. Het bruinverlies is elke x nihil. Niet zoals met MK, toen werd het elke dag iets erger en uiteindelijk echt veel rood. En als ik jullie 'bruinverlies' experts zo hoor, kan het er dus gewoon bij horen en hoeft een klein beetje niet gelijk zorgwekkend te zijn! Zolang ik de borsten en misselijkheid maar voel dan stelt me dat wel weer gerust! (leuk hoor zwanger zijn de 1e 12 weken, grrrr ;))

aylin, gaat het met de harde buiken?
    Ele, hoe was proefkapsel?
    De rest vd meiden, hoe gaat ie?

Liefs humm

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    halloooo!
    @elini: welkom terug!!! oh wat fijn dat je beebjes het zo goed doen :) Ben echt heel blij voor je! En wat een schattig nichtje!
    @Hum: meis, knap dat je zo positief bent! Dus je hebt de vk niet meer gebeld? Nog een weekje wachten en dan weet je meer! Heb vertrouwen in je beeb! Ja en dat zwanger zijn de 1ste 12 weken....ik vond er ook niets aan :)

Deel Deze Pagina