Hoi allemaal, Wauw Hummie, wat een onzekerheid allemaal zeg. Maar goed dat je toch weer je (.)(.) voelt en je misselijkheid zich weer aan meldt. Al is het vooruitzicht naar de echo ook wel heel fijn. Eleni, super dat je 2 kindjes het zo goed doen! Dubbel feest in jouw buik. Ik heb einde van deze week mijn NOD. En vanochtend had ik weer wat geks. Normaal heb ik zo rond dag 25 wat bruinig rommel en dat gaat dan over in mijn ongi. Maar vandaag had ik nadat ik naar de wc was geweest (ja, heerlijk praatje weer) wat bruinig-slijm, beetje kwabachtig. Hahahahahaa.....bedenk me net dat je nu maar aan het eten zal zijn en mijn stukje lees. Goed, ik heb dus echt weer het idee dat het weer niet raak is deze maand. Maar dat kwabberige heb ik ook weleens zo rond mijn ei of als ik dan geklust heb. En dan is het soms wat rozig (bloedvaatje???) Maar goed, ik zit dus weer met mijn handen in het haar. Verder geen klachten....alleen druk in mijn onderbuik. De dagen voordat ik (in januari) wist dat ik zwanger was, had ik echt last van mijn (.)(.), onderrug en een druk in mijn onderbuik. Nou, ik ga maar eens met een drankje en een ijsje op het wachtbankje bivakkeren.
Ik ga mijn hoofd maar eens leegmaken op de fiets. Wat kan je jezelf gek maken hè. Sorry voor mijn egobericht meiden.
hee meiden kom even binnenvallen... @eleni: wauw meid wat zien je twee kanjers er goed uit op de foto! heerlijk 2 wondertjes in je buik! @vriendlief: je bent al weer zwanger! geweldig! je kreeg vlak voor mij een mk, wat fijn dat het alweer gelukt is... hier helaas nog niet, hopelijk deze ronde... we moeten afwachten...
ik hou het ook even kort en ego.. hier nog geen ongi, hopelijk vandaag,.. gisteren een witte test,voel me ook totaal niet zwanger.. hoop echt dat ongi snel komt.. volgende ronde ga ik ook echt mijn ei niet missen!!!! Heb knallende koppijjn omdat ik zo verkouden ben, mijn keel doet pijn, mijn neus zit dicht en volgens mij ook wat verhoging.. voel me dus echt zielig omdat ik moet werken, ik wil graag alles afgerond hebben voor ik op vakantie ga, anders ga ik met een rotgevoel... Weet nog niet hoe ik het allemaal ga regelen vandaag.. de paracetamol zit al in mijn tas :S zo einde van ego bericht..
Goedemorgen meiden Eleni. je bent weer terug En leuke vakantie gehad ?? Superleuke foto met je nichtje en heb de echo foto's ook ff bekeken, leuk je beebjes beginnen al echt vorm te krijgen he ?? Ben ook echt superblij voor je dat ze het allebei zo goed doen Komt helemaal goed. @ Elegance, veel beterschap, hoop dat je snel weer opknapt en je mag jezelf best af en toe ff zielig vinden hoor Hier gaat het evrder nog steeds goed, het was vannacht alleen weer erg warm, pfff Ik merk gelijk dat het weer warmer gaat worden, das dan weer wat minder, maar ja niks aan te doen.
@doortje, nee de vk niet gebeld (weet toch wat ze gaat zeggen, geen bloed, geen kramp? geen zorgen!) we proberen gewoon positief te blijven en tot de echo te wachten! Hoe gaat ie met jou? voel je beebje al bewegen? @3tulpje. spannend meid! ik duim voor je! @ele, sterkte meid!! nog ff en dan vakantie!! @joyce, meid nog maar 9 weekjes!! wat gaat dat lekker snel! heb je kamertje al klaar? lekker over 2 weekjes verlof? @de rest, hoe gaat ie? Hier, alles wel ok! ga zo weer lekker aan het werk, heb een drukke week die zal vast zo omvliegen, en dan gelukkig maandag de echo! liefs humm
joehoe meiden, alles goed? @hum: fijn dat alles goed met je gaat! @ele: ah meis, zo verkouden? Bah! En waarschijnlijk zit de ongie er ook aan te komen, dus dan zit je al helemaal niet lekker in je vel! Wanneer heb je officieel vakantie? Hoop je snel weer even op msn te spreken! @tulpje: spannend!! @joyce: wat gaat het snel bij jou zeg!! Wauw! @ hier: ik heb weer buikfoto's in mijn album staan. Krijg dus nu opmerkingen van: weet je zeker dat het er geen 2 zijn? Noujaaa, zo dik ben ik toch niet?? Het mag dan wel de 1ste zijn, maar toch. En ja, mijn borsten leiden ook een eigen leven haha, van een kleine C naar D. En met maat 36 valt dat best op! Mijn man vindt het ook helemaal geweldig!
Hallo meiden, Ik ben de dag doorgekomen, al weet ik nog steeds niet hoe.. ben helemaal gesloopt en heb nu ook echt koorts.. maar wilde jullie nog even meedelen dat ik ongi ben geworden!! ik ben natuurlijk een beetje teleurgesteld, maar ik heb me er al vanaf het ei op voorbereid en ik voelde me ook niet zwanger.. alleen die misselijkheid rond mijn ei was wat vaag.. gelukkig was dat ook weer snel weg.. ben benieuwd of ik dat volgende maand wel heb maar dan ga ik echt smeppen hoor!! geen kans ga ik onbenut laten! Deze maand gaat het mijn maand worden, dat voel ik, gek he, ik voelde me afgelopen maand ook nog niet overtuigd dat ik echt weer zw wilde worden.. zo zie je maar tijd heelt alle wonden.. deze maand ga ik er ehct helemaal voor!! Stom he alles beter dan na een mk wachten op je ongi!! dit voelt zoveeeeeel beter! op naar een positieve zwangerschapstest! ow en doortje geweldig buikje heb je!
Aangezien iedereen aan zwangerschapsdementie lijkt te lijden en het topic niet meer schijnt te vinden.. ga ik maar tegen mezelf praten Dag 1 van mijn cyclus! jajajaja dat betekent nog 25 te gaan goed he, kan al redelijk tellen vind ik zelf.. maar het schiet dus al op! deze maand vol aan de smep heb ik mezelf net verteld.. Denk niet dat mannetje daarover zal gaan klagen niet meer zo verkouden dan gisteren en 1 dag minder werken tot aan de bruiloft sinds gisteren.. jajajaja.. ik ben op dreef.. En het zonnetje schijnt heeeerlijk! Alss ik nu snel ga werken.......... Hoef ik nog maar 3 dagen te werken! dus ik ben ervandoor! dag lieve zwangere dinnetjes!! en klussende dinnetjes!
Hahaha, mij lukt het nog net op dit topic te vinden! Ele, wat fijn dat je ongie er is! Tuurlijk balen, maar bevestigt wel je gevoel. Dat bewijst maar weer dat je altijd op je gevoel kunt vertrouwen, he? En dat eitje ga je zeker niet missen deze maand! Kun je later tegen je zoon/dochter zeggen: we hebben jou gemaakt op onze huwelijksnacht . Wil hij/zij vast niet horen hahaha! Ik had vanochtend in de auto zo'n trek in koffie! Dus zit nu achter de computer met een heerlijk bakkie met opgeklopte melk! En ik moet zeggen, hij smaakt me goed! had er de 1ste maanden echt een afkeer van, maar de liefde is weer helemaal terug!
Ele, ongi!!! Dan toch gelukkig geen zorgen op je huwelijksdag! Nu op naar je eitje, ik duim voor je dat deze ronde een raakschieter word meid!! Doortje, ken dat van koffie, bleeeegh op dit moment terwijl ik voor ik zwanger was begon met 3 kopjes koffie op een ochtend, nu ga ik al kokhalzen bij de lucht!! zeer vreemd zo'n zwanger lijf, maar ben heeeeel blij met al die kleine symptomen! 'blij' om misselijk te zijn! geniet van je bakkie! liefs humm
Hoi Meiden, Nou Elegance, wat een goede instelling heb jij!!! Kan ik nog een voorbeeld aan nemen! En jij gaat dus flink aan de SMEP deze maand. Maar kan je ook smeppen als je geen ovu.testen gebruik? Ik wil ze even laten voor wat ze zijn en het zonder al dat testen proberen. (alsof dat deze maand zo goed is gegaan.) Rebbel, wat gaat dat snel...vandaag alweer 12 weken. Moet wel een fijn gevoel zijn. Hummie, hoe is het met jou? Nog een paar dagen en dan heb je alweer de volgende echo. Hier gaat het redelijk, maar weet zeker dat mijn ongi onderweg is. Heb alweer de bekende bruine rommel...en voel helemaal niets van een mogelijke zwangerschap. Na ja, zeg nu dus alvast...op naar de volgende ronde.
ah das lief tulpje! Maar wat jammer van jou zeg! De ongie komt er dus aan? Hoeveelste ronde wordt dat na de mk? Heel suf, maar wat mij wel een beetje hielp was het idee: ik kan zwanger worden!! Dus het is een kwestie van wachten (waar ik het heeeeel moeilijk mee had hahaha). Hoop dat je er wat aan hebt! En idd Elegance is superposi, knap he?! Dan kun jij ook!
Dank je wel Doortje. Het is de 4e maand na de curettage. En inderdaad ik moet echt even achter Elegance aan. Want de hele tijd jezelf rot voelen helpt ook niets.
ja wel goed! eigenlijk steeds meer helder met af en toe nog een heel klein ieniemienie bruin frummeltje erin (sorry ) misschien werkte mijn BM nog wat oud innestelingsbloed eruit ofzo?! Oh door, wat een mooi buikje heb je al!! daar mag je echt trots op zijn! voel je ze al bewegen? mijn vriendin voelt haar beebje met 17 wk zwangerschap al een beetje bewegen. lijkt me zooooo geweldig! @3tulpje, baaaaalen dat je ongi eraan komt, maar met opgeheven en frisse moed door naar de volgende ronde meid!! ook jou gaat het vast en zeker gauw weer lukken! @Rebbel, ooooh wat heerlijk meid, 12 weken, ga zo door!!! @ele, flink ongi of valt het mee? hoes met de griep/koorts? sterkte meid! Hier alles fijn! liefs humm
@hum: jaaaa voel mijn beebje al! Is zo fijn en bijzonder! Ik voelde het met 13 weken al! Dat begon met geblub en gevladder, nu voel ik het echt draaien!!! Gaaf he? Fijn dat je afscheiding weer minder is! Zal idd wel oud bloed zijn, wat een opluchting!