Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

DE LIJST VAN DE DAMES VAN ONS CLUBJE!

Deze dames verwachten hun NOD op:
    Lieni:
    Liesben:
    Nanny: ergens rond 9 augustus( 6e ronde na MA )
    MamaT:
    Elegance: 12 juli (2e ronde na curetage.. 2de mk)
    Makkie:
    Vriendlief:

Zwangere dames na een miskraam of missed abortion:
    Joyce: Ronde 3 zwanger na mk Uitgerekend: 15 september 2009 van een meisje!
    Aylin: Ronde 3 zwanger na ma Uitgerekend: 8 oktober 2009 van een jongen!
    Annie: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 25 november 2009
    Meagan: Ronde 3 zwanger na mk Bevalt op 1 December 2009
    Doortje: Ronde 2 zwanger na mk Uitgerekend: 20 december 2009
    Eleni: Ronde 8 zwanger na ma Uitgerekend: 28 Januari 2010
    Bruisje:
    Rebbel: Ronde 1 zwanger na mk
    Bloem: Ronde 2 zwanger na mk
    Alina: Ronde 4 na ma Uitgerekend: 12 februari 2010
    Hummie: Ronde
    Maria0 : Ronde 3 Zwanger na ma Uitgerekend : ?

We hebben in het totaal 13 zwangere dames :D

Ik heb even bijgelezen, was benieuwd hoe het hier ging!
    Ben erg moe, dus reageer een andere keer persoonlijk op jullie, meiden. Sorry..

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

He meiden,

Ik besta nog hoor ;)
    Maar ik ben er na die ellendige lange cyclussen even klaar mee!
    Natuurlijk gaan we nog voor een baby, maar ik wil eigenlijk eerst dat mijn lijf weer "normaal" doet. Dus probeer ik ook een beetje afstand te nemen, voor zover dat lukt.

Ik las een onzekere Hummie: dikke knuf meid, en het komt goed!
    Verder Eleni met 2 snelgroeiende frummels. Top meis!
    En verder ben ik alle al weer kwijt. Sorry, is geen onwil.
    Ik sta gewoon even in de stand-by modus :D

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hey liesben! leuk je even te zien spieken! Ik twijfel even, was je nu wel of niet ongi geworden vorige week? Ik weet wel van de nega tests :( en meiss ik hoop gewoon dat je hier binnenkort van de daken kunt schreeuwen dat je weer een posi test hebt!! deze maand wordt onze maand hoor!! samen met nog een paar hier! we gaan allemaal zwanger de zomer uit! :)

Doortje, ohhh zo gaaf dat je hem voelt draaien.. of haar.. :):) eindelijk kun je echt genieten! fijn om te lezen! :)

Hummie super dat je het een beetje van je af kunt zetten.. En gelukkig wordt het steeds minder :) ik hoop voor jou dat het ook snel maandag is :) voor mezelf eigenlijk ook :):)

Meiden ik werd er best een beetje verlegen van dat jullie zo positief over mijn instelling denken :) Ik kan alleen maar zeggen dat ik het zie als een keuze.. ik heb 2 keuzes.. me rot en verdrietig blijven voelen... of gewoon maar kijken wat er op me afkomt :) dan doe ik liever dat 2de.. Ik ben van mening dat iedereen die keuze kan maken.. als de tijd rijp is natuurlijk, tijd voor rouw moet er ook zijn.. maar voor mijn eigen gevoel heb ik dat nu wel gehad :) vrijdag is het alweer 9 weken geleden dat ik een curetage heb gehad.. en 30 sept zou beb nr 1 geboren worden.. de tijd gaat vanzelf.. en zoals ik in een ander topic zei.. ik ben zondag jarig, het geeft een beetje een gevoel alsof ik wordt opgejaagd.. de tijd gaat door, maar de ooievaar heeft nog steeds de tomtom op zijn kop.. en ik wil niet 33 worden met het idee dat ik iets mis.. ik mis niks. ik ben gelukkig.. een beeb zou dat geluk alleen kunnen versterken.. en zo probeer ik mezelf gewoon op te beuren.. en.. mijn onderschrift.. die zin viel me in het ziekenhuis in vlak na de echo.. en iedere keer herhaal ik die weer als ik voel dat het verdriet het even wil overnemen.. want wie weet wat het leven allemaal wel niet in petto voor me heeft.. daar zulllen vast en zeker nog hele mooie dingen bij zitten!:)
    wat voor mij dan misschien het allerbelangrijkste is.. ik wil niet ieder moment van de dag bezig zijn met zw worden.. ik wil niet veranderen in iemand die overal babywagens ziet en jaloers wordt van anderen die wel zw zijn.. als blijkt dat ik echt nooit een kindje zal krijgen, wil ik dat gevoel voor blijven.. het is gewoon niet voor iedereen op de wereld weggelegd dat je een kindje krijgt.. wel is voor iedereen zijn eigen geluk weggelegd en ben jezelf diegene die er iets mee kan doen.. of niet.. :)

Zo ik ben uitgetypt :) en tulpje ik hoop dat je er ook wat aan hebt :) het gaat echt helemaal goed met je komen... niet nu.. maar wel dan..

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

yep, zie mijn banner. Dag 6 van de cyclus ;)
    En ik ben ook positief. Maar ik baal van mijn lijf, en ik heb lichamelijk last van die rare cyclussen. Vandaar dat ik er even klaar mee ben! Maar ik weet dat dat tijdelijk is. Ws ben ik over een week of 3 al weer in de weer met testen ;)

5. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    surf: jij zat ook bij de januari mama's? Ja ben echt heel blij dat het gelijk gelukt is hopelijk gaat het deze keer wel goed.

he hummie..... hoe is het met je? bruin verlies alweer wat minder!?

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Whahaha psies!!
    maar wat fijn zeg.. toch ongi.. ja eigenlijk niet.. maar nu kun je iig weer verder en weet je dat je lichaam toch de draad oppakt :) betekent ook dat je er nu dubbel zo klaar voor bent deze maand!! :):)

Als ik snel reken.. zit ik nu op dag1 dus nog 25 whahaha weet ik nu al dat ik over exact 3 weken aan het testen ben! ik ga echhhhht niet wachten tot NOD (vergeef me) :)

nu vraag ik me wel af.. moet ik dan geheel onthouder zijn op de bruiloft :S nee toch? :) gaat iedereen gelijk denken dat ik zw ben.. en ik maar roepen, nee pap ik heb een ei :S whahahahaha
    alsof ik dat zou roepen :) maar wil niet insenueren dat iedereen dat denkt.. en pina colada is wel erggg lekkkrrr ( oude gewoonte van vakantie, anders drink ik het nooit, maar zou wel ergggg lekker zijn)

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    vriendlief, hoe voel je je meid? begint het allemaal al een beetje tot je door te dringen dat het echt jou tijd is om te gaan genieten? :)

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Wil sowieso nog even iets met jullie delen...
    Dit boekje vond ik echt super om te lezen.. maar dit liedje....

Untitled Page

9. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    hahaha el ik heb dat ook overgehouden van de vakantie.... pina colada!
    Tja die mensen ook die dan gelijk denken dat je zwanger bent!
    Ik hoop echt op een hele mooie dag voor je en een hele fijne tijd daarna...!

Ja het dringt al iets door maar durf nog niet echt gelukkig te zijn tot de 12 weken voorbij zijn ben gewoon zo bang dat het weer fout gaat! terwijl ik het helemaal niet met elkaar wil vergelijken ook omdat ik me nu gewoon zoveel meer zwanger voel dan toen.... maarja die twijfels blijven...!

Jij zal nu ook wel op en top zenuwachtig zijn voor je trouwdag....!?

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    He Ele! zocht je nog op de msn! Over 3 weken alweer testen?? Klinkt goed! En gewoon een drankje nemen op je bruiloft hoor. Al neem je er maar 1 of 2, en als je dan nog vragen krijgt, gewoon zeggen dat je de dag bewust wil meemaken, ipv dronken worden.

11. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jammer, die pagina doet het nu niet, had de vraag wel goed :)

@vriendlief: het is en blijft een onzekere periode he? Heb je de 22ste ook weer een echo?

12. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    ik heb de 17de een echo en de 22ste een intake bij de vk maar die heeft geen echo apparatuur. hopelijk is vrijdag alles goed en hoef ik geen vroegtijdige echo meer!
    en verloopt alles gewoon goed....!
    Jij al 17 weekjes en je voelt het ook al!

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @vriendlief, ja klopt, zat bij de januarimama's, was op 7 jan uitgerekend... helaas.... hopelijk deze ronde weer raak... we gaan ervoor, nog even de duivels eruit gooien en dan kunnen we weer aan de klus!

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dag 2 van de cyclus, nog 10 dagen te gaan tot uw ei..
    :D

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden hier even een bericht van mij. Gister ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een ctg scan en inwendig onderzoek. Gelukkig zag alles er goed uit. Wel wat harde buiken maar niks zorgwekkend voor nu. Ik moet wel blijven rusten want mijn mannetje moet nog wel even blijven zitten.

Ik baal wel als een stekker wilde nog zoveel doen. Ook ben ik nu gestopt met werken. Als ik thuis niet voldoende rust pak en de harde buiken blijven te vaak aanwezig, zal ik moeten rusten in het ziekenhuis.

De zorg voor mijn kleine meid word gedeeltelijk opgepakt door mijn ouders en mijn man als hij thuis is.

Ga nu even bij lezen...

16. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Hallo Dames

Ik heb vanmorgen een Echo gehad omdat
    ik telkens last heb van buikpijn , ze zagen op de echo een
    Mooi vruchtenzakje en een dooierzakje of het vruchtje dat kon ze nog niet precies zeggen zei ze

ik ben inplaats 6weken nu 5 weken waarschijnlijk een
    late eisprong gehad , ik krijg 30 juli weer een echo die heeft ze laten staan en 12 augustus de intake bij de gynaecoloog

pff ik hoop zo dat alles goed gaat
    vindt zo raar dat ik ineens 5 weken ben , hebben jullie die ook wel is gehad?

Liefs Maria

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    spannend Maria! je leest het wel meer op het forum hoor, vooral in de eerste weken dat op de echo blijkt dat je minder ver bent. Heb je ovu testen gebruikt? zo niet, dan weet je niet wanneer exact je ei was, dus dan kan het heel goed of was je cyclus langer of anders dan normaal?

duimen dat alles goed gaat meis... spannend!

liefs humm

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    lieve aylin, gelukkig maakt de kleine het goed!! denk goed aan jezelf en je kleine hoor... Lijkt me geen pretje om nu al plat te moeten liggen. dikke knuf!!

liefs humm

19. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Elegance........ALsjeblieft hier een hele dikke KNUFFEl van mij. Waar zou ik deze dagen zonder jouw positieve instelling zijn. EN inderdaad.......one way or the other...het gaat helemaal goed komenm met ons!!!

20. 3tulpje

3tulpje Actief lid

29 apr 2009
    126
    0
    0
    Aylin, lekker rustig aan meid! En goed te begrijpen hoor dat je nog zoveel wilde doen, maar ja....liever thuis rusten dan in het ziekenhuis. Knuffel van mij

Deel Deze Pagina