Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    Ja dat dacht ik al surf alleen had toen niks meer van je gehoord.... je zal het wel moeilijk gehad hebben en even geen zin in zwangerschaps pagina.
    Hopelijk is het deze ronde voor je raak!!

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik herken het helemaal, nog zoveel willen doen...
    maar je weet dat rust het beste is meid, hoe moeilijk ook!
    probeer naar je lichaam te luisteren anders nemen ze je op in het zkh en dat is ook geen pretje!

dikke knuffel!

liefs rebbel

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    helloooo lieverds..

kwam ff spieken..

bedacht me vanmorgen dat gister de uitgerekende datum zou zijn van mijn mk in november... zucht.. voel me eigenlijk een beetje schuldig naar ons bruisje toe dat ik het vergeten ben..

het geeft wel aan dat het goed verwerkt is..ben er niet weemoedig onder, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik nu gezond zwanger ben...

Hoe dan ook.. ik geef jullie dikke knuffels..

*hier is alles oke..AYLIN.. rustig aan meis.. *

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @vriendlief, ben nog een paar keer op januarimama's geweest om te vertellen hoe het afgelopen was, maar verder vooral weer actief geweest op de nod topics, daar ben ik nu ook het meest te vinden...
    wat fijn dat je zo snel weer zwanger bent geraakt zeg! ik heb tot mn ongie vorige week nog positieve testen gehad van mn mk, dus de afgelopen ronde lukte het niet (geen ei met hcg), dus nu weer de 1e ronde, hopelijk lukt het meteen weer!
    hoe voel je je?

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meiden bedankt voor de lieve woorden. Het is helaas niet anders. Mijn meisje is erg verkouden en een beetje grieperig. Gelukkig is mijn man er ook om haar te verzorgen dus dat scheelt. Mijn buik groeit hard door. Heb weer een buik foto gemaakt zet hem even in mijn album!

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    aylin, wat een prachtige buik heb je!! ik hoop dat ik er over een paar maanden net zo uitzie, wauw! :) doe rustig aan! fijn dat je mannetje nu thuis is.

liefs humm

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

@Aylin, lekker rustig aan doen meid en wat een mooie buikfoto. als ik zo'nfoto maak van me buik, zie je alleen maar strepen :D
    Maar ja je kan niet alles hebben he ?? :) Ennen nog beterschap voor je kleine meid.

Hier ben ik sinds vannacht erg onrustig, weet niet hoe ik het uit moet leggen, voel me daardoor niet zo fijn, heb geen rust in mijn lichaam.Weetook niert waardoor het komt.

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hummie gaat vast helemaal goed komen meid. Straks loop jij ook te showen met je mooie buikje!

Joyce die onrustigheid herken ik wel. Bij de zwangerschap van Aylin had ik precies hetzelfde. Het gevoel is best irritant..want vaak weet je niet zo goed wat je ermee moet....

9. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

@Aylin: Rustig aan doen, hoor! Is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar denk nu maar even aan jezelf en de kleine.

@Joyce: Hmm, misschien je hormonen.. Stemmingswisselingen?
    Hopelijk gaat dat gevoel snel weer weg en knap je wat op.

@Eleni: Jij bent nu voorbij de 12 weken, hè? Heerlijk!
    Dat heb je gehaald! Super!

@Ichtus: Natuurlijk zo bezig met deze zwangerschap, dat je het daardoor 'vergeten' bent. Ik was op 'mijn uitgerekende datum' niét zwanger.. Voelde heel oneerlijk.. Maar ja..
    Jij gaat nu hard op weg, mooi hoor!

@Liesben: Ik snap het. Doe maar rustig aan.
    Ik had dat op een gegeven moment ook. Kende mn lichaam niet meer en was steeds maar in afwachting. Wanneer ongesteld? Wanneer eisprong? Pff..
    Heb toen een maandje wat minder geschreven hier en het was een maand met 2 weekendjes weg en 2 bruiloften.. Genoeg afleiding dus! En ja hoor.. Zwanger.
    Vond dat toen wel apart? Zouden we er toch té veel mee bezig zijn? Ik weet het niet, maar.. Neem anders lekker wat afstand.
    Heb je al (gauw) vakantie?

@Rebbel: Ook voorbij de 12 weken, wow.. Genieten!

@Hummie: Jij hebt maandag de 2e echo, hè? Ben je ook zenuwachtig?

Ik begin zo zenuwachtig te worden voor dinsdag. Ene moment heb ik er veel vertrouwen in! Moet gewoon! Echo met 8 weken was perfect volgens de vk.
    Maaar.. Ben soms ook zooo bang dat het alsnog is misgegaan na die tijd. Dat ik daar nu weer moet achterkomen via een echo...
    Zelfbescherming misschien? Of..
    Eigenlijk voel ik me ook wel schuldig naar de kleine toe, dat ik niet altijd vol vertrouwen ben....

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve Alina, jou onzekerheid is erg herkenbaar. Ik was zelf bij iedere echo weer zenuwachtig en bang voor slecht nieuws. Nog 2 weekjes dan zitten de eerste 12 magische weken erop. Komt helemaal goed meid deze keer komt jullie beebje er zeker!!

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai lieve meiden,

@ Alina:
    Ja, al over de 12 weken grens heen!:) Voelt goed... maar nog steeds ben ik wel angstig hoor, dat het fout gaat! Gek he? Ik probeer wel zo veel mogelijk te genieten!

Ik voel helemaal met je mee.. ik werd ook helemaal gek toen ik op die echo's moest wachten! Ik had er ook maar eentje tussen gepland (pret echo met 9 weken), omdat ik zo onzeker was!! Ik ga voor je duimen dat het gewoon helemaal goed zit meis ;)

@ Aylin: Ik had het al gezegd maar hier nog een keer! Prachtige buik hoor!!! En gefeliciteerd met de 28 weken grens!! Ook weer een mijlpaal die je in je zak mag steken ;)

@ Joyce: Misschien is je lichaam zich langzaamaan aan het voorbereiden!! Ik wou bijna zeggen, doe rustig aan.. maar dat is volgens mij niet wat jou lichaam nu wilt!! Sterkte ermee.. lijkt me een rotgevoel!

@ Rebbel: Jij ook nog gefeliciteerd met de 12 weken mijlpaal meis!! ;)

Hier: Opnieuw heel erg misselijk.. ook al bijna een week last van hoofdpijn en verschrikkelijke obstipatie!! Ik heb veel over voor mijn kleintjes, maar ik wordt hier zo langzamerhand knettergek van! :(

Ik mijn album staan de 12 weken echo's van begin deze week!
    WOW, wat was dat mooi zeg!! Baby 1 (5,5cm) was heel erg druk! Die was alleen maar rondjes aan het zwemmen, hikken en schopjes aan het geven! haha, dat was heel grappig!! :p
    Baby 2 (6cm) was daarentegen weer heel rustig en daardoor konden wij een hele mooie profiel foto maken!! Zo compleet al...

Nekplooimeting was ook goed! Baby 2 had een kans van 1 op (ruim)2500 en baby 1, 1 op 5000!! Dus daarin zijn wij ook gerustgesteld! :D
    Over ruim 3 weekjes weer een echo!! Can't wait!

Volgens mij klets ik nu de oren van iedereens hoofd af, haha!!

@ Alle andere meiden: ((dikke knuf))

Liefs Eleni

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

@aylin: mooie buik hoor! :)

@eleni: thanks! jij ook nog gefeliciteerd! ;)

@alina: ik weet wat je bedoeld meid, ik ben erg blij nu over die 12 weken grens te zijn, maar toch ook zenuwen voor een echo hoor! komt vast goed meid!

ik heb vanmorgen 2 traphekjes gekocht en een zwangerschapsdagboek! de vorige keer heb ik dat op internet bijgehouden, maar is erg duur om af te laten drukken! ;)
    en stel ik krijg weer een vervelende zwangerschap met zkh bezoekjes, *klopt het ff af!* dan kan ik het daar gewoon mee naar toe nemen.

Milan voelde net weer warm aan, hij had 38 en het snot loopt zo uit zijn neusje.. geen idee dus of het tandjes zijn of dat hij ziek aan het worden is.

liefs rebbel

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Eleni gefeliciteerd met je 12 weken meid. Lekker genieten nu hoor!!!! 28 weken alweer het is voorbij gevlogen.

Rebbel jij ook gefeliciteerd met je 12 weken meid. Hoop dat jou zwangerschap wat rustiger mag verlopen dan de zwangerschap van Milan. Ik heb iig de schrik alweer goed te pakken.

Hier ook een zeer verkouden en snotterig kindje. Net een huilbui van 2 uur achter de rug gehad met kokhals neigingen. Ze ging helemaal over de rooie zo zielig.

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @Alina, ja hoor ik vind het ook heel spannend de echo maandag!! maar ik heb er wel een goed gevoel over, het MOET gewoon goed zijn deze x!! ;) we duimen voor elkaar meid! en blijf positief en vertrouw op je lijf meis!!

@rebbel, gefeliciteerd meid over de 12 weken!!! :):):) sterkte met milan, arm ventje.

@eleni, wat fijn dat je beebjes het zo goed doen!! een rustige en een drukke dus haha, fijn dat de nekplooimeting ook goed was meid! gefeliciteerd met je 12 weken grens, probeer maar lekker te genieten nu, hopelijk wordt het misselijk nu gauw minder! ;)

@joyce, hmmm nesteldrang?? :D

@liesben, goed van je om even wat relaxter ermee bezig te gaan, snap je frustratie heel goed meid!! vaak als je het van je afgooit is het die maand ineens weer raak! ik duim iig voor je!! ;)

@doortje en Ele, hoestie dames?

Hier alles ok! gister voor het eerst echt overgegeven vd misselijkheid (kon niet op tijd eten...) dus volgens mij zit het wel goed.:D we duimen iig voor een goede echo maandag, vind het best spannend pff!! Het MOET nu gewoon goed gaan, voel me zoooo zwanger!! :)

Fijn weekend!!

liefs humm

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @aylin: thanks! ja ik hoop het ook, hoop dat de injecties straks goed hun werk doen! ik snap dat bij jou de schrik er weer goed in zit meid, knuffel!

@hum: super meid, dat zit vast goed! :)

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe!
    hoe is het hier??
    @eleni en rebbel: jippie! over de 12 weken grens heen!! Ik herken jullie gevoel enorm: wel 2 goeie echo's maar toch nog niet helemaal overtuigd. Komt helemaal goed meiden!
    @hum: oh jeetje, wat klink jij zwanger! :) Voel je je ook heel anders dan de vorige keer? Het is bijna maandag!!
    @aylin: ah wat zielig voor je meisje! Ik vind je buik ook heeel mooi, hoop dat alles goed vol te houden is voor jou!
    @Joyce: klinkt idd als nesteldrang, spannend joh! Snap dat het vervelend is dat je je zo onrustig voelt!
    @hier: pfff onzekerheid slaat weer toe....voel de beeb nu al 2 dagen weinig tot niet...zit echt de wachten en te voelen totdat ik het voel...zucht... vertrouwen blijven houden!

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hummie geen zorgen nog volop zwanger. Ik was de eerste weken ook erg misselijk. Wist echt niet wat ik avonds moest eten had nergens zin in.

Doortje geen zorgen meid zo vroeg in de zwangerschap voel je de ene dag de kleine duidelijk en de andere dag minder. Ik voelde mijn kleine pas rond 19 weken, terwijl dit mijn tweede zwangerschap is en ik zelf erg slank ben. Wel kon ik hem met 9 weken en 3 dagen al met de doptone horen.

Rebbel wat doen de injecties precies..??

18. vriendlief

vriendlief Fanatiek lid

25 apr 2009
    1.982
    0
    0
    toekomstig huismoeder
    zaanstreek/waterland
    SurF: O okeej nou misschien dat ik toen ook mijn miskraam had en al weer van dat forum af was..... was wel benieuwd naar je maar was ook geen goed nieuws!
    Wel jammer dat je afgelopen maand geen ei had maar er zit er nu vast alweer 1tje te wachten :)
    Met mij gaat alles wel goed gelukkig ben nu echt zwanger in tegestelling tot vorige keer bij mijn mk..... Ben nu echt misselijk en heb rare tepels dus het voelt al veel beter....! Me man wil er nu alleen nog niet aan geloven denk echt dat die 12 weken voorbij moeten gaan, alleen kruipen ze voorbij!

Hoe is het verder met jou..... waneer mag je testen of is het nu begin van de nieuwe ronde?

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@doortje: ik heb zelfs al 5 goede echo's gehad! ;)

@aylin: ik krijg vanaf de 17 weken elke week een injectie met de stof progesteron. dit is een stof die je eigen lichaam aanmaakt tijdens de zwangerschap, maar bij een vroeggeboorte kan het zijn dat je lichaam daar te snel mee stopt. het kan zijn dat het bij mij niet werkt, dat kunnen ze niet garanderen! maar het is niet schadelijk voor beepje of mij, dus zeker het proberen waard!
    als ik de 36 weken haal krijg ik dan de laatste injectie, want dan is het niet meer erg als hij of zij geboren wordt.

verder hier niet helemaal fit! ik heb last van mn darmen, hoofdpijn en keelpijn.. er hangt hier een griepje denk ik! ach... zolang het de mexicaanse maar niet is! ;)

liefs rebbel

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Rebbel als het werkt zou dat echt een uitkomst zijn! Hier gaat alles gelukkig nu lekker rustig. Hou me dan ook echt rustig!!

Mijn meisje had gister over gegeven alles zat onder. Dus vannacht een nachtje bij ons in bed geslapen. Vandaag lijkt ze iets opgeknapt gelukkig.

Hoe gaat het met de andere dames, Nanny, MamaT, Lienie...????

Wij hebben woensdag avond een pretecho heb er heeeeeel veeeel zin in.

Deel Deze Pagina