Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Thanx :D

Las net ergens dat de mk van gaby alweer 7,5 week geleden is. Kan me haast niet voorstellen dat dit geen nieuwe zwangerschap is. Volgens mij groeit er wat in haar buik ;)

2. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    ahhhhhhh wat t egek
    maar dat moet ook wel geloof ook niet dat je na 7 en halve week nog daarvan positief kan testen
    wowie

kisssss

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    #INBRAAK#

Ik heb van mijn laatste miskraam 5weken met hcg in mijn lichaam gelopen. Hopelijk is dit voor jullie hcg van een nieuwe zwangerschap! ;)

#UITBRAAK#

4. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    hey meiden mag ik mij hier ook toevoegen
    x

5. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    tuurlijk zou niet weten waarom niet
    heb je vragen ?

groetjes

6. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ik wil alleen maar weten wanneer ik terug zwanger mag worden , heb al twee miskramen gehad en ben bang er nog een te hebben
    probeer nu er niet aan te denken maar heb het soms toch nog moeilijk
    x

7. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    ja dat begrijp ik heel goed
    maar wat bedoel je met terug zwanger worden ?
    ik ben ook erg bang voor een tweede mk moet ik zeggen maar leef me leven en merk het vanzelf wel weer als ik weer zwanger ben
    en de grote typ NIET ermee bezig zijn

groetjes

8. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    de ene zegt dat het direct weer kan de andere zegt dat je beter kan wachten
    ik ben er ook niet meer met bezig hoofd staat nu op alles anders
    ben wat meer met mezelf bezig , ga terug sporten, wil terug naar school, ga ook nog werken
    dus best wel genoeg om er niet aan te denken
    x

9. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    super dat gaat de goede kant op
    houden zo en ik zou zeggen praat gezellig mee

x

10. kitty1982

kitty1982 Fanatiek lid

14 sep 2007
    1.055
    0
    0
    bediende
    België
    ja dat wil ik wel
    zit regelmatig op de comp
    maar kan nog niet veel mensen hier in mijn buurt dus praat liever met mensen die ik nog niet ken
    al wil ik wel wat nieuwe mensen leren kennen
    x

11. misstiana

misstiana Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.565
    0
    0
    welkom kitty1982

redirose, ik las net even terug en zag dat jij ook denkt dat je weer zwanger bent. Zal super leuk zijn.

Ik lees nu dat bijn a iedereen dnekt dat er een wondetje groeit. Ik hoop het ook zo. Moet mij gewoon inhoudne om weer te tsten, dan moet de streep duidelijker worden. dan ga ik er een beetje in geloven. ga maandag de vk maar eens bellen over het ho of wat of ht kan.

groetjes gaby

12. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    @gaby, wat spannend meis! ik hoop zo dat het een nieuwe zwangerschap is voor je!
    Wammeer wil je weer gaan testen?
    Ik ga heel hard voor je duimen!

@redirose, voor jou ook natuurlijk, hoop het zo dat ook jij weer een wondertje in je buik mag hebben!

@trees, meis wat fijn dat het hcg zo goed gezakt is, afgaande van dat denk ik dat je best snelw eer mee kan doen met het zwanger proberen te worden hoor meis!
    Kop op, voor je het weet gaan jullie er weer voor!
    Enne ik hoop heel erg voor je, dat dat dan toch nog net voor je uitgerekende data mag zijn, want niet zwanger zijn op die data lijkt me zo vreselijk klote!
    Dikke knuf meis!

Hier vandaag via FF gekregen dat mijn ei afgelopen di is geweest, dus het wachten is begonnen!
    Heb maar een korte lf, dus hoef niet lang te wachten deze maand, maar 24 dagen
    Ik hoop zo dat de goden ons goed gestemd zijn deze maand!

Mieden weltrusten alvast, hoop snel weer meer goed nieuws te lezen hier!

13. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    hey dames..

ik heb dinsdag een curetage gehad, en wil wnaeer ik mijn 1e ongi were heb gehad eigenlijk were proberen..

maar mijn man durft niet zo goed meer, hij is bang voor weer een teleurstelling..

hebben jullie dit ook en hoe kan je je man gerust stellen?

xxx noena

14. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey noena,

Wat vreselijk dat je zwangerschap is mis gegaan.
    Viel de curretage je mee?

Ik heb helaas geen tip voor je om de angst van ej man weg te nemen, wat betreft het weer zwanger worden na je mk

Hier ben ik 2 keer zwanger geweest en helaas ook 2 keer een mk gehad, maar mijn vriend was steeds degene die het positief in zag en steeds tegen mij zij, dat er altijd nog meer goede zwangerschappen waren dan dat het fout ging!

Misschien helpt je vriend dit een beetje?

Ik wil je verder heel veel sterkte wensen en hoop dat je mantoch graag ook weer wil proberen zwanger te worden en dat er dus maar snel een nieuw mooi wondertje in je buik mag groeien!

Liefs Ster

15. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    sterretje ik hoop voor jou psies het zelfde..

ik had vorige jaar 1 curetage, en dit jaar weer..

maar geef de hoop nooit op,

16. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @noena
    hey hallo
    nou hoop idd voor je dat er weer een wondertje voor je komt
    maar wat ik me toch afvraag is dat ik zo vaak lees dan veel mensen zo vaak een curetage hebben gehad
    ik heb ook een miskraam gehad en heb zoiets dat ik de natuur zijn werk moet laten doen
    en verder geen polonase aan me lichaam naar mijn idee en wat ik vaker heb gehoord dat je lichaam al een klap krijgt van een mk en dan ook nog een curetage erachteraan das een extra klap voor je lichaam dus zou als het ooit weer mocht voorkomen er wel even goed over nadenken
    verder wens ik je alle geluk die je maar kan hebben
    wij zijn ook weer druk bezig en nog even en dan kan ik weer testen erg spannend
    maar daar kom ik wel weer op terug hier

dikke kus en veel geluk

17. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hey meiden.,

Hoe is het vandaag met iedereen?
    Hier lekker een bezig daagje, lekker niet te veel met het zwanger worden bezig proberen te zijn, dan lijkt de tijd veel sneller te gaan!
    Zijn vandaag lekker in ons huisje bezig en voor de bruiloft nog wat dingetjes doen, dus allemaal helemaal leuk!

Toch hoop ik wel heel erg dat ik deze maand zwanger mag zijn, laatste kans op zwanger gaan trouwen, en dat lijkt me zo gaaf, dus ik hoop er heel erg op!

Toch heb ik ergens het idee dat het deze maand niet zal lukken en dat heb ik nog nooit gehad, heel vreemd!

@redirose, soms is een curretage helaas echt nodig en kan je lichaam het niet zelf aan
    Ik weet uit ervaring dat ik zonder curretage wel sneller op geknapt was!
    Maar met curretage was mijn lichaam wel gelijk goed schoon
    Verder vond ik het een naar idee dat ik met een dood kindje lang moest blijven rondlopen, dus kan me voor stellen dat het voor sommige ook lastig is om dan te moeten wachten, soms kan het natuurlijk heel lang duren voor dat je lichaam het vruchtje af zal stoten!
    Sosmn gebeurt dit denk ik trouwens helemaal niet, want bij mij vertelde ze dat het goed was dat ik gecurreteerd was en neit langer had gewacht, want het vruchtje was aan me baarmoeder vast gegroeid :confused:

Meiden fijne dag verder!

Dikke knuffel voor allemaal!

18. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @ sterretje
    ja dat begrijp ik in jou geval snap ik het wel als het vast is gegroeit
    maar om het te doen als het er vanzelf uit komt dat is onzin ik bedoel dan maar even wachten
    het is lastig dat weet ik maar is wel het beste lijkt mij je moet niet voor niks wachten en wij in nederland doen die dingen al te snel er zijn bv mensen aan de andere kant van de wereld die dat niet eens kunnen maar wie weet beetje ver gezocht voor mij iniedergeval als het niet nodig is doe ik het zeker niet dan maar wachten toeval bestaat niet zeg ik maar altijd ik weet ook dat ik niet voor niks een mk heb gehad het gaat niet voor niks weg als je begrijpt wat ik bedoel
    maar ok heel veel plezier op je bruiloft en duim dat alles die dag gaat zoals jullie willen
    enne wie weet kunnen we elkaar snel goed nieuws brengen dat zou echt te gek zijn

dikke kus

19. Trees

Trees Niet meer actief

he redirosoe ik wil toch even reageren op het curretage-verhaal. Tja ik denk dat je er niet zoveel over kan zeggen als je nog nooit een missed abortion hebt meegemaakt. Ik heb ook altijd gedacht dat ik dan wel zou wachten, tot dat ik die verschrikkelijke echo kreeg met een levensloos kindje in mijn buik. Ik voelde me nog zo vreselijk zwanger en er was helemaal niks wat op een aankomende miskraam wees. Geen buikpijn, geen bloedverlies, in plaats daarvan groeide me buik, borsten en lag ik vijf keer per dag boven de pot te kotsen. De dagen na de echo vond ik een ramp, want ik was en voelde me nog steeds zwanger. Een week later heb ik gesmeekt of ze het wel wilde halen. Ik kon gewoon niet meer wachten op een bloedbad terwijl ik me nog steeds zwanger voelde en wist dat er een dood kindje in mijn buik zat. Het was echt een hel en daarom ben ik blij dat ik in een land woon waar deze mogelijkheid is en niet nog eens vier weken met een dood kind in mijn buik heb moeten rondlopen. Sorry maar dit moest ik even kwijt, want ik vond jouw opmerkingen pijnlijk. Je zal het helemaal niet zo bedoelt hebben, maar vind het te makkelijk gedacht voor iemand die nog nooit (gelukkig, want wens het niemand toe) heeft gehad.

groetjes trees

20. redirosoe

redirosoe Bekend lid

25 jul 2008
    990
    0
    0
    huisvrouw en mama
    ijmuiden
    @trees
    allemaal zo verschrikkelijk naar en ja in somige gevallen is het ook beter maar wat ik wilde zeggen is dat er meiden zijn die met een mk van een aantal weken al een curatage willen en zeg nou eerlijk das nergens voor nodig en als je goed leest zeg ik tegen sterretje dat ik bv haar geval het wel nodig was dus
    en nee ik heb het nog nooit gehad dat van jou maar hoop ook dat dat ook nooit zal gebeuren heel erg allemaal maar je weet zelf ook wel dat er genoeg meiden zijn die curatage doen terwijl het niet nodig is
    ik had het dan ook over een mk en geen missed abortion vandaar ik wens je heel veel sterkte met alles en wie weet brengen we met zn alle goed nieuws

dikke kus

Deel Deze Pagina