Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesben

Liesben Niet meer actief

*haalt het topic ook maar even omhoog*

Hier alles rustig. FF zegt 7 dpo, ik zeg 12. Nu maar afwachten wie er gelijk heeft :)
    (FF bepaald ei aan de hand van temp, ik aan de hand van lichamelijk verschijnselen)

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hier nog een.. ben de tel kwijt...denk dat ik nu op dag 42 zit ipv 27/28. A.s. telefonisch consult met gyn, dus waarschijnlijk krijg ik pilletje.

3. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    Bekijk bijlage 8027

meiden, ik ben weer zwanger!!
    YES!

in juni mn mk gehad, toen een maandje zonder ei, en nu gewoon meteen weer zwanger! wow, ben zooooo blij!
    maar ik vind het ook wel erg spannend, hopelijk gaat het goed deze keer...

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoeoeoeoeoe surf! Wat een goed nieuws! Gefeliciteerd! Een hele mooie test! Geen vaag streepjes gestaar :)

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Oh zo spannend! Heb morgen de 20 weken echo!!! Hoop dat ik kan slapen!!!

Weet iemand trouwens hoe het met Aylin gaat? Het was toch zo aan het rommelen? Hopelijk gaat alles goed!

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Nog steeds geen enkel teken van een menstruatie hier...:(
    Heb al vanaf vrijdag dus het gevoel in mn buik dat het eraan komt..maar ja..nu is het alweer donderdag!!! Trekkende pijn naar liezen toe...en troebele urine..die ook heeeeeeel geel is...:(
    Maar ja...gisteren nog een negatieve KV test gehad...
    Ben nu 6 dagen voorbij mn nod...

O enne..Surf...gefeliciteerd nogmaals!!
    x

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo dames,

Hier gaat alles nog rustig. Heb nog wel met regelmaat harde buiken maar tot nu toe niet aanhoudend. Sta wel onder extra controle van het ziekenhuis en de vk. We moeten natuurlijk zorgen dat ons kleintje lekker blijft zitten in mama's buik! Het rusten valt niet altijd mee. Mijn handen jeuken om dingen weer zelf te gaan doen. Voorlopig hou ik me rustig bij het volgende ziekenhuis bezoek zal ik moeten blijven. En daar zit ik echt niet op te wachten!

Het is zo warm vind er echt geen bal meer aan. Voel me zo lomp. Ben bijna klaar met de aanschaf van baby spullen voor onze tweede spruit. Hoefde sowieso minder aan te schaffen i.v.m. mijn dochter.

@Doortje spannend he, ik was ook op van de zenuwen voor de 20 weken echo. Mogen jullie lekker weer jullie kleintje bewonderen. Heel veel plezier morgen meid!

@Surf gefeliciteerd!!!!! Gaat helemaal goed komen.

Hoe gaat het met de rest..????

8. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Oh meiden wat zijn jullie lief zeg...

echt hartverwarmend...

Alles (begrafenis e.d.) is nu achter de rug en ik probeer de draad weer wat op te pakken..is niet makkelijk al lijkt t soms wel zo..ik kom mezelf wel steeds weer tegen..gelukkig hoef ik niet meer te werken.. arbo heeft me op non-actief gezet.. dat scheelt een boel stress... ik kan de tijd nemen voor mezelf, de kids en al het andere nu nog zinloos lijkende gebeuren..

Nog 1 week en dan beginnen de scholen weer.. dat vind ik wel lekker..wat meer een normaal ritme weer...dan gaat de tijd ook sneller..

Bij de vk woensdag was alles goed..zelfs mijn hb was prima..(is altijd aan de lage kant)...volgende week een glucosedagcurve..

Vertelde een vriendin die ook op de begrafenis was..dat ze in haar voetbalelftal een meisje hadden die de mex.griep heeft.. ze hadden uit dezelfde bidon gedronken en zij moet nu 4 tot 7 dagen afwachten of ze symptomen krijgt..kans dat ze t heeft is klein dat ze het doorgegeven, maar heb t toch maar even gemeld bij de vk... als ik flink ga hoesten moet ik meteen de ha bellen.. mag er niet heen dan, maar dan komt ie bij mij om me te testen..wat een gedoe zeg...maar goed.. tamiflu mogen we als zwangeren gewoon hebben en dat is het belangrijkste..

verder niets te melden, want ik doe ook niets..ga vanmiddag ff sociaal doen in de vriendenkring..en verder eigenlijk weer net als alle andere dagen.. hangen en mezelf in de weg zitten...

Iedereen rustig aan doen.. geniet van jullie beebjes..
    Meiden die druk aan het wachten zijn...ik duim voor jullie..
    SURF...JAAAAAHHHH.. super meid.. gefeliciteerd...

en die laatste zin wil ik eigenijk wel heel vaak typen dus dames.. ROZE aub....hihihihi...

knuffff

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe meiden!!
    Ik heb gelukkig goed nieuws!!! De 20 weken echo was helemaal goed!!! OOOOOOH ben zo blij! En wat is dat gaaf om te zien, he? WIJ KRIJGEN EEN MEISJE!!!!!!
    Ze lag lekker bijdehand, met 1 been de lucht in! Later probeerde ze een koprol te maken hahaha, nu al een eigenwijsje!
    Ik ga even foto's in mijn album zetten en alles bijlezen :)

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @anna: ben toch bang dat dit met je miskraam te maken heeft... dat je cyclus nu langer duurt en dat je of wat later ongie wordt, of wat later posi test (ik hoop natuurlijk dat laatste! :)) Maar dat wachten is vervelend he?
    @aylin: oooh daar ben je! Goed om te lezen dat je in de gaten gehouden wordt en dat de beeb nog veilig in je buik zit! Ik snap dat je vanalles wil doen, je voelt je zo nutteloos. Maar je moet maar zo denken: je bent goed voor je zoon aan het zorgen! sterkte meis!
    @ichtus: pfff, wat moeilijk allemaal. Hoe was de begrafenis? Goed dat je nu het werk er niet meer bij hebt, wordt denk ik ook te veel. Veel sterkte en een dikke knuffel voor jou!

11. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Halllo meiden,

Ik ga een vier weekjes afscheid van jullie nemen, we hebben lekker VAKANTIE!!!

@ alle vakantiegangers fijne vakantie
    @ alle zwangeren lekker genieten van jullie buikjes
    @ alle wachtende, succes!!

Tot dan, Grtjs Nanny.

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Meiden,

Ik kan vanavond uitgebreid teruglezen ... én ik kan voor 95% zeker zeggen:

Wij krijgen twee jongens!! :D :D :D

Het zaakje bungelde vrolijk en heel duidelijk tussen beide beentjes!! :D

Foto's volgen, ik moet nu ons nieuwe huisje gaan bezichtigen!!

Doortje: Gefeliciteerd!!!! Een meisje!!! :D

Liefs Eleni

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ooooh eleni!! 2 jongens!!!???!!! Wauw! Geweldig! Alles goed met ze?
    Veel plezier met het bezichtigen van jullie huisje!

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff ichtus, kan me voorstellen dat je jezelf nog heftig in de weg zit... wil je alleen nog maar heel veel sterkte wensen!!

@eleni: wauw 2 mannen! heerlijk!

@hier, nog geen bloedverlies gelukkig! begin mei had ik al het eerste bloedverlies gehad... bij elke keer naar de wc toch wel nerveus merk ik... maar goed, probeer ervan uit te gaan dat het deze keer helemaal goed gaat... was bij Thijmen tenslotte ook zo...

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @nanny: fijne vakantie meid!

@eleni: super leuk joh! :)

@surf: komt nu vast goed!! maar het is herkenbaar! ;)

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Hoe gaat het hier??

@Eleni gefeliciteerd meid 2 jongens!!!! Wauw wat zal papa trots zijn. En jij bent lekker beschermd met allemaal mannen om je heen. Je schiet alweer op meid. Straks 20 weken!

@Ichtus meid wat een hard gelach je moeder verliezen als je zwanger bent. Kreeg koude rillingen toen ik je berichtje las. Sterkte meid. En mocht je griep verschijnselen krijgen snel je ha bellen. Zorg goed voor jezelf en je kindje.

@Doortje een meisje wat leuk meid. Meisjes zijn zou schattig :p Lekker roze shoppen.

@Surf het gaat helemaal goed komen meid. Geen zorgen!! Makkelijker gezegd dan gedaan ik weet het.

@Nanny fijne vakantie geniet ervan!

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden ben ik ook weer ff,

Hier gaat alles goed.Nog maar 5 weekjes als het mee zit.

@eleni, 2 jongens !! Leuk hoor !! jongetjes zijn leuk !!
    @ichtus, fijn dat alles achter de rug is en het zal nog wel een hele tijd moeilijk blijven.
    @aylin, fijn dat het weer wat beter gaat meid, lekker rustig aan blijven doen.
    @surf GEFELICITEERD MEID !!!

Voor iedereen die ik vergeten ben, knuffel

18. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi lieve meiden!!

Dank jullie wel!! :D We zijn echt zo blij... echt een onbeschrijflijk gevoel!

Doortje: Wat een mooie foto's .. vooral die ene waar ze zwaait!
    Alles gaat perfect met de jongens! Geen op of aanmerkingen .. ze lopen zelfs een paar dagen voor op schema :) !! Dus lekker genieten!

Surf: Gaat dit keer helemaal goed komen meis! Het moet gewoon! ;)

Aylin: Papa is héél erg trots! :D Hij loopt al plannen te maken zoals voetballen en darten met ze! Echt leuk!!
    Gaat zeker ineens hard hier!! Bij jou ook..morgen alweer 31 weken!! Hoe gaat het met je voor de rest??

Joyce: Spannend... nog 5 weekjes!!!! Kan je je kleine meid eindelijk vasthouden! Ik ben zo benieuwd!! Hoe is het op de camping?

De foto's van de geslachten staan trouwens in mijn album! :)
    En... we nemen het huis!!!!

Liefs, Eleni

19. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja het aftellen is begonnen. Wat een gaaf nieuws 2 keer blauw inkopen doen. Ben heeeeel blij voor jullie!

Heb een nieuwe buik foto in mijn album!:D

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

ik ga jullie voor een week verlaten, we gaan op vakantie!
    tot over een weekje, we komen de 17e thuis en dan ook een echo die dag, dus dan hopen we het geslacht te weten!

liefs rebbel

Deel Deze Pagina