Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai meiden,

Sorry dat ik zo weinig van me liet horen de laatste tijd, maar ik was in de stress omdat mijn ongi uitbleef. Ik had op dag 16 en 19 een positieve ovutest, maar ook op dag 30. Kennelijk heeft mijn ei niet willen springen tot dag 31, want toen was de test weer negatief. Komt denk ik door de warmte op het vakantieoord (58 graden). Gisteren ongi geworden, dus mijn vermoedens klopten ook. Helaas niet op tijd geklust!!!!!! Volgende ronde hoop ik raak!!!

Zie verder dat het met alle zwangeren goed gaat?? Goed om te horen!!

Ichtus, doe rustig aan de komende tijd.

liefs,
    mamaT

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

Stilletjes hier...echt vakantietijd zeker.
    Goed, ik heb gisteren-ochtend tegen een maagdelijk witte test aangekeken. Ik had me de ellende kunnen besparen, want een paar uur later werd ik ongesteld.
    Nou ja, niet alleen ellende, want het was mijn 1e weer normale cyclus na de curettage, inclusief door mijzelf gespotte eisprong!
    Helaas betekend eisprong + sex niet altijd een zwangerschap, maar ik ben er al weer blij mee.
    Nu heb ik besloten dat het deze maand raak moet zijn, anders ben ik straks in september ongesteld als we op vakantie zijn. en als ik ergens een hekel aan heb....
    Plus dat we in september een jaar bezig zijn, met als enige resultaat een MA en een curettage. Niet erg hoopgevend natuurlijk. Dus heb ik besloten dat dit de maand wordt.
    Wie doet er mee?

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hey dames,

hier weer een tijd niets meer laten horen
    heb een nieuwe werkplek midden voor het raam van alle accountmangers dus even internetten gaat helaas niet meer zo makkelijk.
    niet dat het niet mag maar ik heb liever niet dat ze de paginatitel lezen.

@ surf gefeliciteerd zeg wat snel al weer
    @Elini wat kunnen ze dat al snel zien zeg!!!
    leuk zeg kereltjes....
    @Ichtus wat erg zeg voor je ... hier een dikke knuffel... en sterkte de komende tijd,...
    @Joyce & @Aylin het is inderdaad aftellen zeg echt snel gegaan dit....
    @Doortje leuk een meid....
    @meagan hahahah weer een jongen... waarschijnlijk ben je gewoon een jongens mama
    en de rest van de meiden dikke knuf

hier alles nog vaag .. cyclus is niet opgang nog gekomen
    verloor ook geen bloed meer maar vanmiddag dus weer wel heel licht
    ik dacht dat alles wel los is gekomen maar blijkbaar dus niet
    nouja donderdag weet ik meer.
    heb de huisarts voor een verwijsbrief voor het herhaalde miskramen poli laten versturen en we gaan kijken of hun willen kijken of ze wat kunnen vinden...
    wel vreemd hoor nu zit ik gewoon bij de MMM topics
    had nooit verwacht dat ik daar terecht zou komen...
    het zwanger worden is een ver van mijn bed show geworden
    heb niet het gevoel dat dit snel gaat gebeuren...
    tja je moet de hoop niet verliezen maar dat is toch wel een beetje gebeurd.

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej meiden, hoe is het hier??
    wij zijn een weekendje weggeweest, heerlijK!
    prachtige tocht gemaakt langs de cliffen en de stranden! ergens overnacht en gisteravond weer terug gevlogen!
    ik zal jullie even mn mannetje showen:
    Bekijk bijlage 8865

en gelukkig nog steeds geen rood... pff wat vind ik het moeilijk om positief te zijn... ben zooo bang om bloed te zien als ik naar de wc ga... hoe zijn jullie de eerste weken doorgekomen?? ik merk ook aan mezelf dat ik nog helemaal niet aan het fantaseren ben over hoe het straks is met 2 kleintjes en welke namen enzo... mn moeder (die deze week over is, samen met mn vader natuurlijk) heeft het er steeds over, en ik vind het gewoon irritant... ik wil er nog even niet bij stil staan ofzo, vast zelfbescherming...
    naja, we gaan al naar de 5 weken toe, hihi, steeds een dagje verder...

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lienie meid het valt niet mee voor je. 3 miskramen is niet niks. Hoop toch dat het je snel weer is gegund.

@Surf ik denk dat wij ons allemaal zo hebben gevoeld de eerste weken. Probeer positief te blijven. Ik vond het ook heel eng om al vooruit te denken.

@Liesben dit word gewoon jou maand meid!!!

@Rebbel fijne vakantie ben benieuwd of er roze of blauw bij komt bij jullie.

@MamaT he meid daar ben je weer:)

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ben weer weg, ga nog even liggen... tot later!

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    @ Aylin: Deze maand is het raak!!! Ik heb de afgelopen maand beetje mijn doel verwaarloosd, dus ook wil deze maand zwanger zijn.

@ Liesben: Ik doe mee!!!!!!

@ Surf: Als het fout gaat, dan gaat het fout en kan je er niets aan doen. Maar als het goed gaat, dan is het jammer als je nie hebt kunnen genieten. Dus geniet er iedere dag van..

Kom net bij een van mijn beste vriendin vandaan. Die ligt momenteel in de verloskamer en wacht op de weeen. Ze is namelijk al over de 42 weken en dus ingeleid. Heb haar even wat avondeten gebracht en wat fruit.

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    mamat heb je eigenlijk laatst weer getest?
    is dit je eerste cyclus na je miskraam?
    ik moet zo weer bloed prikken...pffff

9. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    HI!

Had hier een paar keer gereageerd met vragen over mn cyclus enzo...nou dacht echt dat mn cyclus vreselijk van slag was....maar nu deed ik vanmorgen een KV test...staan er 2 streepjes! Nog niet zo donker als controle streep, maar wel duidelijk! Tjee...5,5 week na mijn MK alweer een positieve test!!! (testen waren 2 dagen na Mk al super negatief...afgelopen zaterdag was test ook nog negatief....!!!)
    Ben best wel bang eigenlijk nu...maar ook heel blij!!! Dubbel gevoel dus!

x

10. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Anna gefeliciteerd meid spannend hoor!!!

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wauw anna, super joh! gefeliciteerd! maar kan me heel goed voorstellen dat je het spannen vindt! komt vast helemaal goed deze keer!

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hallooo!
    @Liesben: he bah! wat stom toch weer! Maarr het positieve van dit verhaal: een gespot ei en een goeie cyclus! Deze maand komt het helemaal goed! :)
    @lienie: oh meis, wat een ellende! Bah, ik hoop voor je dat je lijf snel weer normaal gaat doen! Wat gaat er donderdag gebeuren precies?
    @surf: wat een lekker mannetje! Kun je al een beetje genieten? Ik heb denk ik ook tot pas geleden elke dag broek geloerd, dus heeeeel herkenbaar :) Ik denk dat je pas stukje bij beetje kunt genieten na een goeie echo.
    @anna: jaaaaa, wat goed!!! spannend is het he? Komt helemaal goed meis!

13. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik heb op 12 juli een mk gehad (6wk). Morgen is dat precies een maand geleden, maar heb nog steeds geen menstruatie gehad.
    Ik merk wel dat ik wat misselijk ben sinds de afgelopen dagen en dat ik veel last van mijn buik heb. Mijn darmen zijn flink overstuur!
    Ook af en toe steken aan een kant.
    Zou het gewoon tussen mijn oren zitten...

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oeh pinklady, denk je dat je weer zwanger bent?? Had je na je mk een nega test? Dan zou ik zeker een testje wagen! Spannend! En welkom hier! :)

15. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @ Doortje,
    Heel dom, maar ik heb geen test meer gedaan.
    Ik ben wel de dag na mijn mk naar de gyn. geweest en die vertelde me dat alles weg was en er alleen nog maar wat bloedsporen zaten.
    De week erna had ik nog een afspraak en toen vertelde ze mij dat ik helemaal schoon was. (eigenlijk hetzelfde als de eerste afspraak).
    Omdat de gyn. mij vertelde dat we gerust konden klussen hebben we dat om de dag gedaan...
    Vandaag heb ik nergens last van, maar de afgelopen dagen toch wel misselijk enz...
    Ik durf niet goed te denken dat ik misschien zwanger ben omdat het anders zo tegenvalt...
    Ik heb wel besloten om na volgende week een test te doen als mijn ongi dan nog niet is gekomen.

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, ben ik ook weer ff,

Voel me vandaag niet zo goed, beetje misselijk enzo....
    had ik van de week ook al 1 dag.

@Aylin, mooie buikfoto's hoor :D
    @surf, meid, deze keer komt het vast allemaal goed, wat mij vooral geholpen heeft is mijn gevoel over de zwangerschap, wat zegt je gevoel ???
    @pinklady spannend.
    @anna, gefeliciteerd.

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hi,

ze gaan morgen mij eindelijk vertellen wat mijn hcg waardes gedaan hebben de afgelopen 3 weken
    het stomme is nog dat ik daar niet voor mocht bellen elke week
    ik wilde graag wetenwaar ik aan toe was.
    maar je hebt toch een afspraak dus dan bespreken we het dan wel...
    grrrrrr maar nog 1 nachtje maar ik weet dus niet of ik morgen te horen krijg of ik gecurrateerd moet worden of dat alles schoon is.
    ik heb ook nog geen ei kunnen spotten dus ben bang voor slecht nieuws.
    mijn temp maakt ook weer van die rare sprongen maar dat was de maand na mijn vorige miskramen ook zo...
    vorige keer werd ik na 32 dagen ongi maar dat is dit weekend al... maar zonder ei ga ik het voorlopig ook niet worden...

anna jeetje dat is snel zeg ... was het een duidelijke test?
    pinklady spannend zeg dat je zo lang kan wachten....

joyce balen zeg dat je niet lekker bent... zit alles in de weg?

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Heb even wat bijgelezen.

@ Anna & Surf: |Gefeliciteerd!!!!!!!!! Babies, houd je vast!

@ Aylin: Alles okey???

Hier: ik baal ontzettend dat ik deze maand niet op tijd geklust heb. Was zo een rare periode de afgelopen tijd. Heb besloten dat het deze maand raak is. Ik ga elke dag ovutesten gebruiken, totdat ik zeker weet dat mevrouw EI is gesprongen. Ben maar weer uitgegaan van een normale cyclus van 29 dagen. We will see.. ik ga 6 september testen. In de tussentijd ga ik mijn huisje opnieuw inrichten!

@ Liesben: wanneer ga jij testen?

19. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @lieni: hoop dat je dit nog optijd leest! Succes vandaag! Hopelijk kan die curretage achterwege blijven! Ik duim voor je!

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oh en: GOEIEMORGEN ALLEMAAL!

gister bij de vk geweest, alles weer ok! Baarmoeder goed op schema, bloeddruk ok, hartje weer gehoord en ze was tevreden met de uitslag van de echo :)
    En vandaag weer "lekker" werken! ;)

Deel Deze Pagina