Hoi allemaal, Ik heb vanacht weinig geslapen omdat ik behoorlijk last had van mijn buik. Ik dacht dat ik ongesteld zou worden, maar vanochtend nog helemaal niets... Heel af en toe last van mijn (.) Ik ga zometeen toch maar even naar het kv....
lekker doortje dat alles goed.. toch altijd weer fijn om te horen.. Pinklady goed dat je toch even contact opneemt.. hier een flinke tegevaller weer mijn HCG stond op 2000 2 weken geleden en nu 2600. De gyn wist eingelijk niet zo goed wat hij met me aanmoest (geeft echt een goed gevoel). het weefsel zit zo vast in mijn wand dat ze het er moeilijk uit krijgen. schijnt bijzonder te zijn.; de vorige keer gingen ze er daarom ook door heen (baarmoederwand) dus na lang zuchten en over zijn kin wrijven wil die het nog 2 weken aankijken... ik wist echt niet wat ik moest zeggen ... ik wil niet meer wachten maar ik wil ook niet dat ze de boel slopen... hij hoopt dat het afsterft.. ik vroeg nog om pillen maar hij zij dat die te vergelijken zijn met chemo ... (nog nooit van gehoord...) ik geloof niet dat het los laat .. is de andere keren ook niet gebeurd... ondertussen ben ik straks weer 4 maanden verder.. ik snap niet waarom dit zo gaat... kunnen ze geen IVF doen zodat ik zeker goed ontwikkelde vruchtjes terug krijg geplaatst waardoor de kans op miskraam kleiner wordt... ik heb dit nog nooit gelezen bij mensen ben ik zo apart of is mijn gyn apart
oh lieni, dat is zeker een tegenvaller! Erg vreemd dat je gyn niet wist wat hij moest. Daar heeft hij toch voor geleerd!!!??? Dus nu moet je weer 2 weken wachten...? Ik zou niet weten wat je verdere opties kunnen zijn. Misschien een idee om hier een apart topic te starten? Er zullen vast meiden zijn die er ervaring mee hebben. In ieder geval een dikke knuffel van mij. Het is niet eerlijk!
Oh lieni dat is zeker een tegenvaller zeg. Ik heb die pilletjes de 1e keer trouwens wel gekregen, dus de vergelijking met chemo snap ik ook niet echt, hier gaat het vandaag wel weer wat beter, gelukkig. . Enne ja alles begint in de weg te zitten
heey meiden hoe is het hier? Joyce nog ff meis spannend hoor. aylin hoe is het met jou ? zie weer wat nieuwe meiden en wat zwangeren super. eleni super 2 jongens haha jij zit goed straks met die mannen in huis
Goedemiddag dames. Mag ik mij ook hier aanmelden? Ik heb maar heel weinig teruggelezen (nog) in dit topic, maar het gaat ook wel erg ver terug. Ik heb dinsdag bij mijn eerste echo te horen en te zien gekregen dat een evt. vruchtje al een flinke tijd geleden afgestorven moet zijn, alleen was mijn baarmoeder nog niet in de gewone staat terug. Geen bloedverlies of krampen ofzo gehad, dus was erg onverwacht. Was nu de tweede miskraam in 5 maanden, we zijn nu 8 maanden bezig. Nog niet zo lang, ik weet het, maar dit tweede 'pechgeval' wat het volgens de vk is hakt er behoorlijk in. Daarom zou ik graag hier meelezen en schrijven, ook omdat ik al bij velen een ticker heb gezien die nu toch echt een baby of bijna-baby aangeeft, dat geeft moed! Groetjes, Gwen
welkom GWN natuurlijk ben je welkom het is hier een komen en gaan van mensen... en ieder heeft weer zijn verhaal wat die kwijt wil.. daar zijn we voor toch... ik ken dat gevoel dat het erin hakt. je gelooft niet dat je zoveel pech kunt hebben. ik hoop dat je snel weer verder kan gaan ... Danjo ... jeetje jij bent ook al bijna aan de beurd.... Bizar gewoon dat de eerste alweer gaan bevallen....
Hallo meiden, Ik hou het even ego... We zijn weer terug van de honeymoon en het was echt heerlijk... Op vakantie de 2 voor 5 gedaan en... 5 dagen voor NOD had ik de eerste lichte test in handen sindsdien werd de streep alleen maar donkerder.... 2 dagen voor NOD merkte ik het ook al aan mijn borsten en tepels en was ik echt voor en na elke maaltijd al kotsemisselijk... Wat een heerlijk gevoel was dat.. ik was duidelijk zwanger... op de dag dat we naar huis reden vond ik het alweer raar dat ik de hele dag niet misselijk was.. en mijn tepels bleven wel gevoelig maar ook mijn borsten voelden niet meer pijnlijk aan.. En dat is nu nog steeds zo.. Ik roep nu niet meer dat het fout gaat, ik wil er echt in geloven.. maar hoe.. omdat ik me zo onzeker voelde heb ik gisteren naar de gyno gebeld en kon ik gelijk bloed komen laten prikken.. ook morgen nog een keer om te kijken of het hcg genoeg gestegen is.. Gisteren heb ik de hele middag en avond krampen gehad.. geen bloed gespot.. vandaag voel ik wederom alleen een beetje gevoelige tepels.. Ik probeer er dus zo weinig mogelijk mee bezig te zijn, daarom reageer ik hier ook pas zo laat en zo ego.. Ik kan echt niet juichen dat ik zwanger ben.. ik weet dat veel meiden niks voelen in het begin, of misselijk zijn.. maar dit lijkt zoveel op de vorige keren, in het begin kotse misselijk en pijnlijke boobs en tussen week 4 en 5... verdwijnt het iedere keer.. Morgen dus nog een keer bloedprikken en dan hoop ik meer te weten en ook een beetje gerustgesteld te worden.. bedankt voor het lezen meiden! *hug*
@Elegance, ik ga ook heel hard voor je duimen. Ik begrijp helemaal hoe moeilijk het is er tóch in te geloven, dapper dat je toch zo positief probeert te zijn. Dat je instelling maar beloond mag worden!
Ele, lieverd! Daaaar ben je!!! AAAAH zwanger!!!!???? Oh meis, die verdomde onzekerheid en stom lijf! Ik denk aan je en hoop voor jullie op goed nieuws! (vruchtbaar ben je wel Heel herkenbaar!). *knuff*
Elegance gefeliciteerd;... hoe vaak dachten we niet dat we zwanger waren en dat waren we n.iet.. nu denk je dat het fout gaat maar dat gaat niet ... geloof mij dit gaat gaat goed
@lienie: hoe is het met jou? @gwn: welkom hier, al is de reden heel verdrietig.. @pinklady: jammer, zeg! Wanneer wil je weer testen?
Wij zijn een dagje naar het strand geweest. Aylin heeft heerlijk gespeeld met het zand en het water. En mama zat lekker van de zon te genieten. @Elegance gefeliciteerd meid. Drie maal scheepsrecht nu komt het goed! Voor de rest een dikke knuffel! Morgen ga ik ff bijlezen!
lieni: pff wat rot die onzekerheid zeg! vreselijk! heel veel sterkte! @elegance: hee meisie! ook weer zwanger! wat heerlijk! ik kan me voorstellen dat je nog niet geniet, hier hetzelfde namelijk... gisteren en eergisteren helemaal geen kwaaltjes meer, maar goed, zo lang er geen bloed is, probeer ik hoop te houden... durf alleen niet goed naar de wc, stel het zo lang mogelijk uit (tot mn blaas zowat uit elkaar spat en ik er buikpijn van krijg...) Ik hoop voor je dat het deze keer gewoon goed gaat komen! Ik zal superhard voor je duimen!
ik wil ook graag meedoen in jullie clubje. ik kwam er in februari achter dat ik zwanger was (net vor mijn verjaardag!) maar na 6 weken zwangerschap kreeg ik helaas een miskraam. We waren gelijk daarna zo gemotiveerd om er helemaal voor te gaan, maar tot nu toe heeft het ons niks opgeleverd. Deze maand voel ik dat het weer gaat lukken (ik hoop het zo) en zijn we flink aan de slag gegaan nu maar flink duimen dat het raak mag zijn!