Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey meiden, ff ego berichtje. Ik zit er weer helemaal doorheen vandaag. Alvast een zw-test gedaan om te zien of mijn lichaam eindelijk doorheeft dat het feest niet doorgaat, maar nog steeds knallend positief. Ik snap mijn lijf op deze manier helemaal niet. Er zat niks meer, alleen een ondefinieerbaar 'stolsel' en de echoscopiste verwachtte zelfs geen bloed meer enzo, dus ik merk er helemaal niks van dat het over is, maar kan vervolgens nog niet door naar de volgende poging omdat mijn lichaam nog zwanger is... Pff... wordt een emotionele rotdag vandaag ben ik bang. Sorry hoor, moest het ff kwijt.

2. Liesben

Liesben Niet meer actief

@ GWN: Ik heb tot ruim 3 weken na de curettage nog positief getest. Pas met 4 weken was de test negatief. Het duurt heel lang voordat al het HCG uit je lichaam is.
    Vlgs mijn huisarts kan je, ook bij een onvoldragen zwangerschap, rekenen op ontzwangeren. Helaas.
    Sterkte meid, we weten helaas allemaal wat je doormaakt.

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ elegance, gefeliciteerd meid, snap je gevoel ook hoor, maar ik blijf positief, komt goed meis !!

@Danjo, jij gaat ook hard hoor :D Ook nog ffies.

@Aylin, gezellig naar het strand :) Leuke foto !!

@alle nieuwe meiden welkom

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @Elegance.. meis toch wat een geweldig nieuws en toch ook zo onzeker.. heeeeel begrijpelijk en zo herkenbaar.. ook ik had bij de derde keer (nu dus) rond 6 of 7 wk.. weet t niet meer totaal geen enkel klachtje meer.. voelde helemaal niks en was ervan overtuigd dat t mis zou zijn.. weet nog goed dat Aylin me toen schreef hetzelfde te hebben gehad. Dat gaf wel veel rust..en kijk ons nou s..
    hartstikke rond..

Maar zo logisch als je gevoel een groot deja vu gehalte geeft, dat je het vertrouwen wat verloren bent..

ben erg benieuwd naar je bloeduitslagen meis.. en goed dat je meteen gebeld hebt.. zoals je al zei.. blijf er in geloven meis..hoe moeilijk dat ook is... het gaat goedkomen.. echt..

hele dikke knufff

maar

5. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    meiden ik heb zo'n beetje bijgelzen..

@nieuw meiden.. welkom en veeeeeel succes..

@Joyce.. schiet al op meid.. nog even volhouden..

@Aylin.. leuke foto op t strand.. doe je rustig aan??

@Surf.. ook zo onzeker.. zag nog dat je vroeg hoe wij die eerste weken zijn doorgekomen.. kan alleen voor mezelf spreken en ik vond t vreselijk.. toen ik de mktermijn voorbij was ging het beter.. daarna weer dipjes gehad.. tot de eerste goede echo.. pas na de termijn echo durfde ik te gaan genieten.. de eerste weken zijn hell, maar gaan ook voorbij meis..
    probeer wat vertrouwen te hebben.. het genieten komt echt nog wel.. dat hoeft nu ook nog niet.. knuf meis..

@Lieni.. meid wat een gedoe weer.. hoop dat je gevoel onjuist is en dat het vanzelf nog afkomt..sterkte..

@Eleni.. wow..2 knullen.. en al 16 wk.. wie had dit toch 5 maand geleden kunnen denken he.. geweldig..

@euh.. hoest met Alina??? heb ik tussendoor ff niet kunnen spotten..

@Doortje, Danjo, Rebbel, en alle anderen die ik nu vergeet.. blijven GENIETEN!!!

Hier gaat t goed.. voel me weer goed en heb de draad weer opgepakt na het overlijden van mijn mams...natuurlijk met moeilijke momenten, maar het gaat echt goed..

Heb glucosecurvedag gehad en alles was goed..
    Nu op 9 sept nog een echo ivm ligging placenta.. die lag met 20 wk half voor de uitgang.. en ze willen even kijken of die verplaatst is..

Verder voel ik me goed.. meisje voel ik goed.. ben rond en moe en heb nesteldrang en ben erg druk met kids.. voorbereidingen..school die weer begint maandag..huishouden etc etc.. ik ga dus weer aan de poets..

Tot later weer liefies..

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

allereerst sorry voor mijn ego zijn.. hier komt namelijk nog een ego bericht..

Woensdag had ik 851 hcg in mijn bloed en vandaag was het zelfs al gestegen tot 1832!!! Ik ben dus echt super blij! ondanks dat ik nu gen symptomen heb is het hcg toch verdubbeld in 48 uur! :) :) Ik kan het nog steeds niet geloven! maar toch geloof ik zo in Herbie!! :)

(voor diegene die Herbie niet kennen, je moet erin geloven wil ie het doen..) :)

Ichtus, jeetje meid, gecondoleerd met je mams, ik kreeg ook kippenvel bij het lezen van je bericht.. Heel veel sterkte en bedankt voor je lieve krabbel! :)

Alle andere meiden, ik hou het weer even kort, wil nog niet teveel met zwanger zijn bezig zijn.. Als ik het volhoud tenminste,. :) Ik heb me ook nog niet aangemeld voor de april mama's.. maar ook dat komt dan wel.. Alle nieuwe meiden, ik zag dat een aantal nieuwe namen voorbij komen, welkom en veel kletsplezier! :) Hopelijk komt het geluk jullie ook snel tegenmoet.. En eleni.. gefeliciteerd meid, 2 knullen, heerlijk hoor, 2 kleine stoere ventjes! :) Hoe is het overigens met je, nog vaak misselijk?
    Surf, whaaa wat gaaf! gefeliciteerd! je word dus een echte april mama! ik zal als alles goed gaat, ook volgen als het daar wat rustiger is en ik de echo heb gehad.. De 1e echo staat trouwens gepland op 25 augistus.. Wanneer ga jij?
    En voor meiden die ik nu niet noem een dikke knuffel ik moet opschieten we gaan de film opzetten!

Meiden ik ga er weer vandoor lekker nagenieten van het goede nieuws! Fijne avond!

7. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @Elegance: super joh, gefeliciteerd!!!! Geniet ervan (voor zover dat lukt, snap dat het moeilijk is, zal ik straks ook hebben). En veel plezier met de film?

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @Gwn: vervelend hoor dat je nog steeds zo posi test, ik ken je gevoel helemaal. Na mn mk wilde ik ook gewoon alleen maar verder ,weer op nieuw proberen, maar bij mij bleef de hcg 5 weken in mn lijf waardoor ik geen ei had... gelukkig meteen daarna weer zwanger... sterkte!

@elegance: kan me voorstellen dat je nog niet bij de aprilmama's komt, maar je bent natuurlijk wel van harte welkom hoor!! 25 augustus echo, spannend hoor! nog 10 dagen... ik heb pas 21 september mn eerste echo staan in NL, maar ik ben heftig aan het twijfelen of ik toch niet al een echo ga laten maken hier in LA. dat zou dan voor onze vakantie moeten en dan ben ik 7,5 week ongeveer. wat denk jij, is dat niet te vroeg? als het kindje normaal groeit dan is er toch al iets te zien? de vorige keer ging ik met 6+5 en toen was er een ienieminie mensje te zien van 4 mm, met een kloppend hartje (ze schatte me toen pas 5+2), dus met ruim 7 weken kan ik dan toch wel voor de eerste echo? mn vriend zegt dat het geen nut heeft omdat ik me daarna toch weer opnieuw zorgen ga maken tot de volgende echo. en dat is wrs ook zo, maar toch, ik wil gewoon mn beebje zien, en zien of het groeit... nou goed, ik ga verder twijfelen!
    het komt vast goed met ons, denk je niet? ik probeer positief te blijven haha

9. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @all, Ik heb minder ongi klachten, maar meer witverlies... Hoe lang duurde het bij jullie voordat je weer ongi werd na je mk?

10. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    @pinklady: bij mij duurde het de eerste keer nadat het bloedverlies gestopt was 3 weken voor ik een eisprong had, dus zou 5 weken hebben geduurd tot eerste menstruatie (ruim 6 weken als je de miskraam zelf ook meetelt). Ik ben toen alleen meteen weer zwanger geworden. Nu weer miskraam, maar zonder bloedverlies of wat ook, test nog positief, dus moet nog afwachten hoe lang het deze keer gaat duren.

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai lieve meiden,

Elegance: Meis, je bent zwanger!! Wow!! GEFELICITEERD!
    Ik zal voor je duimen totdat mijn vingers eraf vallen! Dit keer moet en zal het goed gaan!!!
    Haha, en ja...twee jongens!! Ze waren lekker vroeg al aan het showen met hun zaakje! Je kon er gewoon niet omheen!!

Ichtus: Ja, gaat ineens hard hier!! Ik zit er zelf nogsteeds van te kijken!!
    Hoe gaat het nu met je??

Aylin: Wat een mooie foto met je meisje!!! Echt cute!!
    Hou jij het een beetje vol allemaal?

Surf: Als het goed is zou je met 7+ weken een vruchtje met kloppend hartje moeten kunnen zien (zie mijn album)... Ik zou zeggen, DOEN! ;)

Pinklady: Bij mij duurde het 5 weken voordat ik weer ongesteld werd! Maar ik ben wel gecuretteerd.. ik weet niet of dat wat uitmaakt!

All: Ben wat minder aan het forummen op het moment!
    Ik voel me lichamelijk niet zoals ik verwacht had.. helaas!
    De misselijkheid is gelukkig zo goed als voorbij..maar daarvoor in de plaats krijg ik nu bekkenklachten! En dat is behoorlijk pijnlijk moet ik zeggen!! Als dit volgende week niet minder is moet ik naar de fysio... ik moet nu op advies van de gyn me rust nemen, maar met een aankomende verhuizing is dat moeilijk!
    Verder ben ik ook heel erg moe... ik slaap zo'n 13 uur per nacht.. en overdag ook nog eens zo'n 2 uur!!

Máár... ik ben heeel erg blij met mijn knulletjes hoor!! Ik heb dit allemaal over voor ze!! :)

Liefs, Eleni

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden, reageer later wel even. Er is een beetje crisis binnen onze familie mijn nichtje is nu tijdelijk bij ons in huis.

Heb trouwens een nieuwe buikfoto in mijn album staan!

13. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @all, Leuk weekend achter de rug?
    Hier is het nog steeds hetzelfde... Als het volgende week nog zo is ga ik maar even een afspraak maken bij de ha.
    Het wordt deze week een mooie week, geniet er van!

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hallo meiden! :)

wij zijn ook weer terug van vakantie!
    we hebben een heerlijke week gehad en Milan heeft ook erg genoten! hij is een echte waterrat, dus we zijn veel in het zwembad geweest waar hij het erg naar zn zin had!

hoe is het hier?
    heeft er iemand een mini update met belangrijke dingen die ik gemist heb? is een beetje veel om bij te lezen.

ik moet om 15.10 in het zkh zijn voor controle en hopelijk kunnen we het geslacht van ons kleintje zien! :D

liefs rebbel

15. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Jeetje wat een bericht, Ichtus heel erg veel sterkte.

Hier gaat het goed, vakantie goed bevallen. Kids weer naar school dus een beetje rust. Het schiet al op, af en toe schrik ik er van hoe snel de tijd voorbij vliegt.

16. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ik mis de helft, geloof ik :) Elegance, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

alles was weer helemaal goed bij de controle! :)
    toen ik vroeg of ze het geslacht kon zien zei ze meteen dat het daar nog te vroeg voor was, toen ik zei dat ik al van meer mensen hoorde dat ze het met dit termijn al wisten ging ze even kijken, maar ze zei dat ze het echt nog niet goed kon zien en er nog niks over durfde te zeggen. jammer dus! maar als er plek is krijg ik over 11 dagen al de 20 weken echo, eerder als de 20 weken dus, maar was een perfect termijn daarvoor zei ze en dan kunnen we het wel vragen volgens de gyn. morgen dus even bellen want ze zijn nu niet meer bereikbaar.

liefs rebbel

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jaaaa! elegance, van harte gefeliciteerd meid! super!! :D

19. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Goed zo Rebbel! Jammer dat ze nog niets kon zien, bij mij was het met 17 weken wel duidelijk. Nu blijft het nog even spannend voor je, dat is ook leuk :)

20. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee meiden,

vanaf vanmiddag bloedverlies, het lijkt weer einde verhaal...

Deel Deze Pagina