Ooow surf... nee he Is het echt veel? Anders hoeft het nog niks te zeggen he?? Ik duim héél hard voor je!!
in een middag 4-5 maandverbandjes... vind ik wel veel. tis helderrood zonder stolsels, heb wel buikpijn, niet superveel... maar ik was ook nog niet zo ver natuurlijk... ik weet ook niet wat ik moet verwachten aan bloed,stolsels, vruchtje bij deze termijn...
@Surf: nee toch, niet jij ook al voor de 2e keer! Er zijn inderdaad wonderverhalen over behoorlijk bloedverlies, maar dat het toch allemaal goed zit, maar ik snap dat je er vanuit gaat dat het einde verhaal is en daarom heel verdrietig bent. Jeetje, wat een slecht nieuws. Hoe is het nu vanochtend? Heb je de vk al gebeld? Heel, heel veel sterkte iig.
aaah nee toch surf!! jeetje wat erg meid! hoe ver was je precies? dikke knuffel en veel sterkte! liefs rebbel
owww meiden ik ben echt erg! als ik iets in mn kop heb zitten... vanavond om 19.00 geslachtsbepaling bij een echobureau die dat vanaf 16 weken doet! de 20 weken echo kon pas later dus ik kon echt niet meer wachten!
@Surf jeetje, meid hoe is het nu met je ?? @rebel, Nieuwsgierig Nou hier gaat het wel goed, al vind ik het weer erg warm vandaag. Mano was gisteren jarig, drukke dag gehad dus en hij heeft weer veel kado's gekregen Verder had ik gisteren dus wel last van krampjes, d8 ff dat het begonnen was, maar het heeft niet doorgezet 's avonds was het weer over en vandaag heb ik nergens last van. Verder vandaag ook nog naar de vk geweest en alles was goed.
Ik zit op de bank en ben kapot! Heel de dag loop ik te gapen.. Zou het aan het weer liggen of dat ik me te druk zit te maken? Ik ben nog steeds niet ongi en heb ook niet het gevoel dat het gaat komen. Wel poppen er overal puistjes uit mijn lijf. Mijn rug schouders en nek zitten helemaal vol niet normaal. Meestal krijg ik ze als ik ongesteld wordt, maar toch niet zo extreem. Ik baal er zo van. Ik lijk wel een grind tegel . Ik was voorheen zo fanatiek met alles en nu lijkt er niks uit mijn handen te komen.....
ooooh surf, meis! Kun je daar in LA een echo krijgen of zo? Dan weet je zeker wat er aan de hand is. Hoewel je het zelf het beste voelt natuurlijk. Iig een hele dikke knuffel van mij! Heel verdrietig dat je dit nu een tweede keer moet meemaken!
@rebbel: vertel!!!!vertel!!!! @joyce: Gefeliciteerd met Mano! oooh het wordt wel heel spannend nu he? Rommel de rommel in je buik? Je zult wel vreselijk nieuwsgierig zijn hoe ze eruit zal zien! @GWN: hoe is het met jou? Al meer duidelijkheid? @pinklady: heb je een bad thuis? Dat doet echt wonderen bij mij! Ik hoop dat je ongie snel komt, want dit is ook niet leuk!
@Doortje: Wel ietsje meer duidelijkheid doordat ik wat bloedverlies heb nu. Het stelt niet veel voor, en is voornamelijk bruinig, maar betekent toch dat er iets nog aan het gebeuren is. Als ik maandag nog steeds positief test gaan we een extra echo laten maken om te kijken of alles schoon is, zo is met de vk afgesproken. Hoop dat we snel weer verder kunnen gaan!
@Rebbel: en, en??? Hebben ze het geslacht kunnen zien? Nu ben ik ook wel heel benieuwd! Trouwens... wat voor injecties moet je krijgen als ik vragen mag? Gewoon nieuwsgierigheid hoor .
hoi meiden! ik ben er weer! het was ontzettend leuk! we hebben een dvd en 7 foto's gekregen. hij werkt in het zkh en doet daar de 20 weken echo's en heeft dus ook gelijk wat dingen nagekeken zoals hersentjes, rugje en blaasje, dat zag er ook allemaal goed uit en we hoefde ons geen zorgen te maken voor de 20 weken echo! hij zag al snel wat het is! en is er 100% zeker van! hij doet het al 20 jaar vertelde hij en heeft het nog nooit fout gehad! er hingen ook allemaal geboortekaartjes waarop stond dat hij gelijk had. hij vroeg of wij dat ook wilde doen! ik ga mn pb's eens bekijken, zag dat ik er al wat had! pb me maar meiden ik vertel het niet openlijk op het forum! liefs rebbel
Hallo meiden, Hier wat familie problemen. Mijn nichtje is al een paar dagen bij ons. Haar moeder heeft zich in de nesten gewerkt. Allemaal veel emoties en verdriet hier. Heel vervelend allemaal. Voor mij is het wel extra druk nu met 2 kids en eentje in mijn buik. Rusten komt er dus niet echt van. @Joyce spannend meid...wie weet heb jij je kleintje al sneller in je armen dan verwacht. Gefeliciteerd met Mano is hij lekker verwend? @Surf sterkte meid is het definitief over?? @Rebbel ben heel nieuwsgierig of het roze of blauw bij jullie word? @Eleni doe maar rustig aan meid. Een tweeling dragen is dubbel zo zwaar! @Alle andere lieve meiden een heel dikke knuffel!!!!
Surf: Wat erg zeg. Echt balen!!! Weet je al wat meer? Rebbel: Ik ben benieuwd!!! Aylin: In de gevangenis?? Zwangeren: Alles kids..?? Doortje: thanx honey!!! Hier rustig wachtende op mijn ei. Ik heb m sinds de miskraam ergens rond dag 19, dus ik heb nog wel ff. Ondertussen lekker druk op werk en thuis. Ryan klets de oren van mijn kop.. in iedere zin komt wel het woord 'spelen' voor. liefs, mamaT
hee meiden, is er nog iemand?? tis natuurlijk al midden in de nacht... maar wilde even vertellen wat vandaag gebracht heeft... we zijn hier bij een gyn geweest en die heeft uitgebreid onderzoek gedaan waaronder natuurlijk een echo... op de echo is een levend kindje te zien, met hartactie (94 slagen per min) van precies 6 weken! helemaal geweldig natuurlijk, maar.... er is ook een bloedvlek/prop te zien van 4,5 bij 2 cm... dit zorgt ervoor dat ik bloed en ook zal blijven bloeden. Deze bloedvlek kan een miskraam veroorzaken, maar het kan ook opgenomen worden door de baarmoeder en dan is er niets aan de hand... Volgende week gaan we terug voor nog een echo, dan kan bepaald worden of de bloedvlek groter is geworden en natuurlijk hoe ons kindje het doet... de gyn was niet echt pessimistisch, dus we hebben nog hoop! pff, wat was ik nerveus... dus ga ik weer even mn banner terug halen...
@Surf: oh, wat een fijn nieuws! Dus niet einde verhaal! We gaan gewoon heel hard duimen dat die bloedprop opgenomen wordt en niet voor problemen gaat zorgen. Veel succes meis!
@ Doortje, Ik lig de hele week al in bad.. Ik heb lekker lavendel olie gehaald om in iedergeval een uurtje tot rust te komen. Helaas is het nog steeds niet doorgekomen... We wachten weer verder af..
@surf!!!! OOOh wat een goed nieuws! het blijft idd spannend, maar je kindje groeit goed! Super! Ik duimduimduimduimduimduim!
hoi meiden! niet normaal hoeveel pb ik heb gekregen! dus ik heb het even anders gedaan! ik heb bij de echofoto in mijn album gezet of het een jongen of een meid is! hier kunnen als het goed is alleen vrienden in! anders even vriendjes worden! vandaag 17 weken! @surf: oh meid wat een goed nieuws! ik ga kei hard voor je duimen! liefs rebbel