hoi lieve meiden!! @alina, welkom terug meid! wat geweldig om voor het eerst het hartje te horen he?? hebben wij vandaag mogen ervaren, echt super! @aylin, hoe gaat ie? trek je het een beetje meid? @lienie, voor jouw gewoon een dikke knuf omdat je het verdiend en ff nodig hebt! *KNUF* @surf, ach wat vreselijk die onzekerheid meid!! wat de gyn ook zegt, bloed voelt idd niet goed, maar blijf positief denken hoor meid, hoe moeilijk dat ook is nu! ik duim heel hard voor je dat de kleine het goed doet daarbinnen!! @eleni, hoes met buikie? groeit lekker hard zeker nou!? fijn dat je je eindelijk iets beter gaat voelen, dat heb je wel nodig een beetje energie bij een verhuizing! succes daarmee meid! @gwen, he verdorie meid, wat vervelend die nabloeding en pijn, hoop dat je er nu gauw vanaf bent zodat je lichaam kan herstellen. En lucht ajb je hart hier meid, daar zijn we voor hier, in goede en in slechte tijden elkaar erdoorheen slepen!! sterkte meid! @doortje, thanx lieverd!! meid, jij alweer 23 weken, je gaat als een speer!! voel je je goed, trappelt de kleine meid er al wild op los? HIER, Vandaag bij VK geweest en voor het eerst het hartje gehoord, wauw!!!! echt geweldig!! onze hummie is goed gegroeid, BM ligt mooi op schema en tijdens het hartje luisteren gaf hummie ook een klein schopje, dat hoorde je dan, zo leuk!!! Nu pas kan ik geloven dat het echt is, we zijn echt zwanger, het gaat echt goed. Nu pas kan ik een beetje genieten ervan, heerlijk!! krijg ook al een klein buikje en heb meteen vanmiddag maar een leuke zwangerschapsbroek gekocht, wat zit ie heerlijk!! Met mijn oorontsteking gaat het gelukkig ook beter, antibiotica lijkt aan te slaan, de meest heftige pijn is weg, heb vandaag gelukkig geen paracamol meer hoeven nemen. Het voelt allemaal zo slecht die medicatie maar de arts en VK hebben me echt op het hart gedrukt dat het geen kwaad kan. liefs een gelukkige humm
Hallo meiden, Wij hebben gister een echo gehad bij de gynaecoloog i.v.m. het minder voelen van de kleine. Alles zag er gelukkig goed uit. Vruchtwater was prachtig en de placenta mooi gaaf zei de gyn. Heb het zwaar met het warme weer van de afgelopen dagen. Doe geen oog dicht en ben behoorlijk duizelig. Genoeg geklaag Eleni en Hummie ik hou me gewoon rustig en probeer me niet te veel te stressen over mijn zus. Ik kan er verder toch niet veel aan doen. Vind het gewoon jammer dat ze niet inziet dat haar dochter op nummer 1 komt. Meiden ik ga zo reageren...
goedzo meid! dat is ook de juiste instelling Fijn dat alles goed gaat met de kleine en gelukkig is het weer wat koeler geworden nu! de laatste weekjes zijn altijd het pittigst, zeker als er ook nogeens spanningen ed zijn en in jouw geval die harde buiken, dus rust goed uit meid! KNUF
Heej meiden, Vandaag 37 weken !! Vanaf vandaag mag het gebeuren !! Verder gaat alles wel goed hier, behalve dan dat ze me de laatste dagen flink in de weg zit. Ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee nu. @ Aylin, jeetje meid, wat een verhaal, veel sterkte. Enne ja alles is klaar, ze kan komen
even goed nieuws van elegance: ze heeft vandaag de echo gehad met 6.2 weken en het hartje klopt! Herbie is nu 5 mm!!! Volgende week heeft ze weer een echo!! goed nieuws he???
Hey meiden! zoals doortje het al zei!! We hebben het hartje gezien en de echoscopiste liet het ons zelfs horen!! jeetje wat een emoties!!! ik kan het nog steeds niet geloven! Natuurlijk zitten we nog volledig in de gevarenzone, maar dit is voor ons al een mijlpaal! Volgende week dinsdag hebben we weer een echo, om te kijken of het vruchtje gegroeid is en er nog steeds een heartbeat is! Zo lief van de gyno dat ze volgende week weer tijd voor ons gemaakt heeft, alleen om ons gerust te stellen! De echo: http://img29.imageshack.us/img29/295/24220803.jpg Hoe is het met jullie hier? Aylin wat een verhaal meiss... Denk vooral goed aan jezelf he!
hee meiden moet nog even bijlezen, maar eerst even ego als jullie het goed vinden...: Hier net terug van de gyn... Het vruchtje doet het nog steeds goed, het hartje klopte, loopt op schema qua lengte, dus dat is super! Nog wel steeds het hematoom ernaast, dus het risico is er nog steeds... Maar goed hoe verder we komen, hoe sterker het vruchtje wordt, hoe kleiner het risico op een mk... Het hematoom was wel wat kleiner geworden, vorige week 4,5 bij 2, nu 3 bij 1,3 , dus dat is op zich mooi natuurlijk (ik heb zondag ook nog flink bloedverlies gehad trouwens, wel weer schrikken natuurlijk...) Het kan dus nog een keertje gaan bloeden, maar het blijft afwachten wanneer dat is... Mn progesteron was laag, 11,1, heb ergens gelezen dat het tussen de 9 en de 47 moet zitten, hij noemde het ook the borderline... heb nu dus progesterongel om dit omhoog te krijgen... hij heeft weer bloed geprikt vandaag om te kijken of het al werkt (heb het nu 2x gebruikt) We wachten af.. edit: in ieder geval goed nieuws voor elegance, wow meid! gefeliciteerd! heerlijk zulke goede berichten!
@ele, oooooh fijn meid!! dat gaat de goede kant op, blijf positief hoor meid, dit x gaat het gewoon goed!!! @surf, van jou ook goede berichten, ik duim voor je!!!!! liefs humm
@Gwn: oh meis, wat naar nou! Hopelijk doet je lichaam alles zelf voor volgende week, dit is niet eerlijk! Dikke knuffel! @Hummie: wat een goed nieuws!!! Fijn he, om te horen? Is weer een extra bevestiging van dat alles goed gaat daarbinnen! Hier alles goed, ja! Gaat in 1x rap! Voel mijn meisje vaak trappen en dat is zo gezellig! @Aylin: fijn dat met de kleine alles ok is! Hoe gaat het verder daar? @Joyce: oooooh laat maar komen!!!! Je bent er klaar voor! @Ele: hihi sorry, ik moest het hier even kwijt J Wist niet zeker wanneer jij het zou komen melden! Zit je lekker op je roze wolkje? @Surf: oh wat fijn! Beebje gegroeid, hematoom kleiner! That’s the way to go! Ik kruip lekker mijn bed in, morgen weer vroeg werken! Trusten!
hoi meiden! wat een goed nieuws hier!! ik word er helemaal blij van! @hummie: geweldig meis! het is echt het mooiste geluid van de wereld he?! fijn dat het met je oor ook weer beter gaat! @ele: wat fantastisch meid!! geniet er maar lekker van! @surf: ook bij jou zo'n positief nieuws! super meid! komt helemaal goed, ik voel het! @joyce: laat maar komen die kleine meid van jullie! @aylin: rustig aan he meid! knuffel! hier alles prima! vandaag alweer 18 weken!! volgende week de 20 weken echo! dat vind ik wel spannend!
Hoi meiden, Alles goed met iedereen??? Hier nog steeds niets.. Niet zwanger, maar ook geen menstruatie... nu alweer 7 weken na mijn ma..
@Pinklady: is dat 7 weken na het begin, of het eind van je ma?? Wel balen, al dat wachten is zó frustrerend!
Hej meiden, Het heeft hier vandaag weer flink gerommeld, maar het is nu weer gestopt, had de hele dag zo'n zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Maar morgen gaat mijn zwager trouwen, dusliever niet nu bevallen of morgen
Hallo meiden, @Hummie bedankt voor de knuf heb ik wel nodig hahahaha @surf getver zeg wat hou je ons in spanning.... kan ook niet gewoon normaal gaan he! @joyce@ kwam je zoontje ook eerder. @gwen wachten duurt lang he!!!! @Elegance wat goed nieuws zeg... dit gaat goed komen @Doortje jij gaat snel zeg..... (Iedereen eigenlijk) hier nog geen nieuws maandag hoor ik wat voor drama er nu weer gaat komen. curretage of toch weer wachten... geloof er niet in dat het weg is. heb geen bloed meer al heel lang .... maar overal steken en krampen.. die temp is ook niet te pijlen na een mk maar dat kennen de meeste wel hier. hoewel ik wel een hogere gemiddelde temp heb. ja dan kan ik het toch niet laten om te hopen op een ei die geweest is.... maar zal wel niet.....
@ Lieni, nee mano kwammet 42 weken en toen moest ik ingeleid worden , maar toen heeft het ook helemaal niet gerommeld hier hoor, voelde helemaal niks toen, dus dit is allemaal nieuw voor me
Hai ladies, Ik heb even het een en ander bijgelezen om te kijken of het goed gaat met iedereen. Ben blij dat het goed gaat met Surf en Elegance. De rest doet het zo te zien ook nog goed.. Ik heb inmiddels mijn ei gehad en gelukkig op tijd geklust. Dus we wachten af. Ondertussen zal ik niet zoveel online zijn. want ik denk dat ik aan het begin van een overspanning zit. Mijn hoofd zit te vol om aan zwanger worden te denken, wat opzich positief is, maar het liefst heb ik ook geen vol hoofd. Ik kom dus af en toe beetje buurten, zoals nu. Zal natuurlijk wel komen vertellen als het raak is. Over 6 dagen zou ik al kunnen testen.... Nog ander nieuws..?? liefs, mamaT
ik ben ook ingeleid maar toen had ik wel 2 cm ontsluiting al ik moest in het ziekenhuis bevallen en hun waren veels te bang dat ik in het weekend kwam en vrijdag was het rustig dus dachten dan gaan we het dan doen ... de week ervoor had ik af en toe onwijze pijn in mijn rug achteraf waren dat al voorweeën (rugweeën) toen ik ze echt kreeg herkende ik ze gelijk... hopen dat het zo komt... want ik vond inleiden niet echt een pretje.... je zit echt te wachten tot het erger wordt thuis kan je nog wat doen.
Hey dames, Ik wil graag ff iets van me af schrijven. Misschien wil iemand het ook wel lezen, of misschien zelfs reageren, maar ik wil het vooral even kwijt. Sorry voor het ego-berichtje dus. Het zit zo. Inmiddels ben ik wel bijna op het punt waar ik zo ongeduldig op zat te wachten: het einde van mijn 2e mk (HCG ook uit het lichaam). Uiteindelijk heeft het nog niet eens echt lang geduurd, gezien de geschiedenis van sommige anderen, maar toch duurde het me veel te lang. Nu had ik zo iets van 'nou, als ik dan toch niet zwanger ben, kan ik nog net 'alles' weer voor mekaar krijgen'. Dus: die laatste paar kilo's eraf, weer gaan sporten voor de noodzakelijke fitheid, buikspieroefeningen zodat ze getraind zijn, huis op orde krijgen omdat ik nu niet zo heel moe meer ben, etc. Maar in plaats daarvan zit ik me alleen maar zielig te voelen en al mijn emoties weg te eten op de bank / in bed. Precies het tegenovergestelde van alles wat ik wil! Ik wil iets van mijn leven maken, eindelijk de dingen veranderen die ik anders wil, maar ik zak alleen maar in de put... En ik weet dat ik de ladder alleen zelf kan regelen, maar het lijkt wel of ik geen puf heb om die te pakken, als jullie het nog snappen. Pfff.. word al moe van mezelf, laat staan hoe jullie dat vinden als je dat allemaal zo leest... maar goed, ik ben het ff kwijt! Bedankt.
@Elegance.. meid ik zit hier ff een traantje weg te pinken hoor.. wat een geweldig nieuws... SUPERRRRR @Lieni.. wil je ff een enorme knuff geven. kan me niet indenken hoe je je moet voelen.. zo machteloos lijkt me.. vreselijk..hoop dat je toch maandag ipv een drama toch een mooi bericht kunt plaatsen meid.. @Joyce.. spannend hoor.. bijna een beeb....Alvast succes als het gaat beginnen..