@joyce, hoe gaat ie? hoe ver was je bij mano toen de weeen begonnen? spannend meid! de 1e van ons clubje!! @ele, ooooh fijn dat alles goed is meid!! wat een opluchting zo'n mooi tikkend hartje zien he??!! en wat fijn dat ze zo begaan zijn met je, super! @mamaT, 6 dgn voor nod is nog wel erg vroeg hoor!! als ik jou was zou ik zeker even 2 dagen wachten, maar ook dan kun je nog te vroeg zijn... Kruidvat 2 voor 5 heeft geen indrooglijntje. spannend meid, duim voor je!! Hier alles ok!! buikje gaat nu echt groeien, mooi strak bolletje zie je al, nu begint het echt leuk te worden!! kan niet wachten tot hummie wat laat voelen!! wanneer voelden jullie de kleine?! liefs humm
Ja, ik had me misrekend. Maar weet je zeker dat het geen indrooglijntje heeft? Ik zie met het blote oog een heel licht lijntje. Ik was in slaap gevallen en een half uur later werd ik wakker!!
zeker weten! bij mij is 2 voor 5 negatief ECHT negatief dus helemaal blanco en als het raak is zie je echt een lijntje (voor nod heel vaag). Dus ik zeg: morgenochtend met ochtendurine nog even 1 doen! spannend meis, ik duim voor je hoor!!! duimduimduimduim
Hoi Allemaal, Het is even geleden.. Hoe gaat het hier met de zwangeren? @elegance Gefeliciteerd!!! Geniet er lekker van meis. Hier is het nog steeds triestig. Ik ben nog niet ongesteld en het is nu bijna 8 weken geleden dat ik mijn ma heb gehad. Het is niet leuk zo lang te moeten wachten, haast deprimerend.. Volgende week het ziekenhuis maar weer eens bellen en proberen een afspraak te maken met de gyn..
Pinklady: kan je nie even een afspraak maken voor een telefonisch consult. Miss dat hij een pilletje voor je kan uitschrijven om de boel op te wekken.. 8 weken is namelijk wel maximaal!
hoi meiden! @ele: jeetje dat was ff schrikken! gelukkig is alles goed meid! @joyce: nog even wachten dus!! @mamaT: kv testen geven geen indrooglijntjes!! ik duim voor je! ik heb vanmiddag de 20 weken echo!! spannend! liefs rebbel
@ mamaT Het vervelende is dat ik volgende week even een weekje op vakantie ga. Als ik nu een afspraak maak dan moet ik een paar keer terugkomen om te kijken hoe het ermee staat.. Ik ga zo even bellen..
@mamaT, heb je alweer getest met ochtendurine meid??!! @rebbel, heel veel succes vanmiddag met de 20 wk echo!! willen jullie weten wat het wordt? liefs humm
@mamaT Ik heb een afspraak gemaakt en moet morgenvroeg naar het ZH voor een onderzoek. De assistente aan de telefoon zei dat ik meteen moest komen. Even afwachten...
hoi meiden! we hebben de 20 weken echo gehad en alles zag er prima uit!! alleen is onze frummel nu al erg eigenwijs en wilde niet goed draaien zodat ze het hartje goed konden beoordelen.. uiteindelijk lukte het wel en ook het hartje zag er prima uit, totdat frummel weer in zijn/haar favoriete positie ging liggen! haha! ze konden toen het hartschotje niet goed beoordelen. ze moeten dat schijnbaar horizontaal in beeld krijgen en dat lukte niet, wat ik ook deed! lopen, hoesten, wiebelen.. zover ze het kon zien was het tussenschotje mooi gesloten maar omdat ze dat dus officieel horizontaal moeten beoordelen kijken ze daar volgende week nog een keertje naar als ik toch op controle moet. baalde er wel een beetje van, maar volgens haar was het prima, en zag het er gewoon goed uit alleen ff nog een keertje checken volgens de regeltjes. geslacht was nog steeds hetzelfde! liefs rebbel
@rebbel, oooooh fijn meid!! nou helemaal gaan genieten he?! Hebben jullie al een pretecho gehad dat je weet wat het wordt, heb ik zeker gemist??!! @pinklady, heel veel succes meid morgen! hopelijk geven ze je iets wat de ongi weer opwekt, 8 weken is idd best lang! knuf humm
Hi meiden! Heb niet echt het hele topic gelezen maar dacht ach..prop mezelf er gewoon tussen! Kort mn verhaal.. Heb in juli een Mk gehad bij 5,5 week daarna meteen weer zwanger (6 weken na Mk een positieve test) maar helaas na ong. 5 dagen ging het toch weer mis..balen natuurlijk..máár, ik blijf positief! Nu werd er aangeraden om een maadje rust te nemen wbt zwanger worden..snap niet precies waarom eerlijk gezegd maar goed. Nu hadden we een heeeele slimme actie...per ongeluk onveilig geklust8)En dat precies tijdens mijn eisprong! (denk ik gezien cervixslijm) Dus...toch nog een heel klein beetje spannend deze maand!Ik denk zelf dat mijn nod rond zaterdag de 12e is. Duurt dus nog heeeel lang! O ja volgende week heb ik wel een afspraak bij de gyn. Oa even bloed prikken en e.e.a. nakijken! x
pinklady: Heel goed!! Je moet gewoon aan jezelf denken als het om je lijf gaat. anna: welkom en erg spannend dus!! We duimen voor je! rebbel: leuk leuk leuk Hier: Ik heb weer een kruidvattest gedaan maar dan nie met ochtendurine.. Ik heb echt geprobeerd om te wachten tot morgen maar lukte niet.. heb m dus net gedaan.. Na paar minuten verscheen een heeeeeeeeeeeeel licht lijntje dat je overigens gewoon met het blote oog kan waarnemen zonder in het licht te staan. Toch ben ik bang voor een indrooglijntje... Of het moet donkerder worden deze dagen aangezien ik nog 5 dagen voor NOD zit. Weten jullie zeker dat er geen indrooglijntje zit??? Ik ga er toch nog nie van uit dat het raak is. Heb wel meerdere malen op een dag het gevoel dat ik moet overgeven maar dat doe ik niet.. winderig.. heeeeeeeeeeele erge stemmingswisselingen (afgelopen 2 dagen soms binnen 10 minuten) en kan zo in huilen uitbarsten, pijn in de borsten (mag ze nie eens aanraken). Dit laatste is voor mij een groter teken aangezien het na mijn eisprong niet zo gevoelig is als nu. Owja... donkere ontlasting. Begrijp nie waar dat vandaan komt!! En heb krampen in mijn lies
owja, die lijn is een beetje raar van kleur. Het is niet echtwit (want anders zou je m niet zien) maar ook nie echt roze (daar is het net iets te licht voor). Vandaar de onzekerheid. Dat krijg je he.. als je te vroeg test.
@anna, welkom hier, al was je hier liever niet geweest! klets lekker mee, en succes meid met zwanger worden, spannend! @mamaT, jammer dat je niet met ochtendurine hebt getest, dat is zoveel dagen voor nod betrouwbaarder dan overdag testen, veel geconcentreerder... Haal dan ff nieuwe en wacht dan met testen tot morgenochtend, want dit is zo moeilijk te beoordelen. Spannend meid!! @de rest vd meiden, hoe gaat ie???!!! liefs humm
Goeiemorgen! @hummie: oooh wat fijn dat je je zo goed voelt en begint te groeien! Echt genieten he? Ik voelde de beeb al met 13 weken af en toe en eigenlijk vanaf 17 weken zo elke dag (ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt). En dat gevoel wordt steeds duidelijker! Hopelijk voel jij het ook snel! @pinklady: oh meis, het zit je niet mee! Het zou zo fijn zijn dat die ongie komt, zodat je verder kunt!! Hopelijk kan het ziekenhuis je duidelijkheid geven! Weet je al meer? @rebbel: hoe was de 20 weken echo???? Edit: oh, nog steeds eigenwijs dus J @anna: welkom hier! Is direct weer spannend voor je! @mamaT: oeh! Spannend voor jou! Erg onzeker nog, maar hopelijk ga je deze ochtend weer testen! Ik duim voor je! @hier: zit helaas ziek thuis...hoesten, koorts, oorpijn. Hmmm ga maar uit van een gewone griep Even uitzieken.
Meiden nog steeds niks hier hoor Enne hum met mano begonnen de weeen niet vanzelf,moest ingeleid woden met 42 weken.
HEb wel CB test gedaan en die was negatief, maar heb begrepen dat je daarvoor meer HCG nodig hebt, klopt dit?
@joyce, ok, inleiden is geen pretje hoor ik om me heen, hopelijk begint het nu zelf en laat het niet al te lang meer op zich wachten! succes meid met de laatste loodjes!! @doortje, sterkte meid!! bah verkouden zijn is niet leuk, hopelijk gauw over! En in de gaten houden dat het geen mex.griep is he??!! @mamaT, klopt digitale van CB wordt in de meeste gevallen pas positief op/na NOD, heeft wat meer nodig. De meest gevoelige blijft nog steeds die van kruidvat 2 voor 5 euro. spannend hoor!! fijne dag meiden! liefs humm