Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Okey, I will keep you guys up to date..!!

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @joyce: had wel voor je gehoopt dat het nu vanzelf zou komen. Aangezien het zo aan het rommelen was. Nouja, het kan nog! Succes met de laatste loodjes!
    @mamaT: blijft spannend dus!
    @hummie: jij ook een fijne dag!

3. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dames, ik begrijp dat je je als vrouw heel wat kunt inbeelden, maar ben nu drie dagen echt erg misselijk, terwijl ik overdag niets eet. Ik ben namelijk aan het vasten. Dus dat opboeren valt dan ook op en ik moet raar genoeg ook vaak naar het toilet, terwijl ik de hele dag niets drink. En ben erg winderig (hahaha). Dus als het niet raak is deze maand, dan weet ik het ook nie meer.. Dan zal ik nooit meer op enige symptonen letten.

Dus onderstaande symptonen:
    - gevoelige borsten (normaal dan anders)
    - misselijk
    - erg moe (kan mijn ook nie eens openhouden, ook nie op werk)
    - opboeren
    - winderig en opgeblazen gevoel
    - stemmingswisselingen
    - en merkte gisteren dat ik boos en verdrietig werd omdat ik mijn zusje gevraagd had een bepaald soort pannenkoeken te maken en dat wilde ze nie.. Boos en verdrietig om eten.. Ik bedoel maar..
    - En af en toe krampen in mijn linkerlies...

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    klinkt wel erg zwanger mamaT!! Hoe reageert je lichaam trouwens normaal op het vasten? Ik word nl erg misselijk als ik niets eet (ook als ik niet zwanger ben), maar ja waar komen die gevoelige borsten bij jou dan vandaan? Hhahahaa! Ga je morgen weer testen?

5. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hoi Dames,

Ik ben vanmorgen naar het zh geweest en heb een inwendige echo gehad.
    Mijn arts zei meteen dat ik in beide eierstokken een behoorlijk aantal eitjes heb zitten wat niet vaak voorkomt. Dit is tevens de oorzaak waarom er niks springt, het is te vol!
    Ik heb pillen meegekregen om een bloeding op te wekken en daarna op dag 3, 5 dagen Clomid. Ik moet dan de 10e dag van de cyclus terugkomen om te zien of er een van die eitjes wil groeien. De kans is wel groot dat er nu meerdere eitjes gaan groeien door die Clomid. Hij vertelde mij dat het er ook 5 tegelijk konden zijn aangezien beide eierstokken vol zitten.
    Als dat zo is dan wachten we liever even een maandje want 5 is wel erg veel...
    Ik ben wel met een heel goed gevoel naar huis gegaan. We gaan volgende week op vakantie dus moet wel even goed uitrekenen wanneer ik met de medicijnen ga beginnen, maar ik weet dat er eitjes zijn en dat het me moet lukken!
    Fingers crossed!!

6. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    heeel goed nieuws pinklady!!!! geniet van je vakantie!!!

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Ik slik gravitamon dus ik krijg in ieder geval voldoende vitamine binnen. Soms ben ik wat duizelig, maar dat heb ik wel vaker, komt denk ik nie van het vasten. Dus eigenlijk merk ik er niets van. Mocht ik toch zwanger zijn dan ga ik uiteraard nie elke dag vasten... dan miss 3 dagen in de week. De overige dagen haal ik dan na de zwangerschap wel in.

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Pinky: blij te horen dat je je goed voelt.. want dat is echt important!!

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dames,

Ik heb nieuws:

Ik ben zwanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Omdat ik zo misselijk ben, heb ik zojuist weer een test gedaan en de lijn van gister is nu duidelijk te zien!!!!!!

Ik ben zo blij!!!!!!!

liefs,
    mamaT

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jaaaaaa!! Gefeliciteerd meid!! Geniet ervan! :d

11. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Jaa, ben echt helemaal blij. Kunnen jullie in mijn album kijken. Ik weenie of je m helemaal goed op de foto heb gekregen, maar zien jullie het ook?

12. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @mamaT
    Gefeliciteerd! Geniet er lekker van!

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zie je het pinklady??

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    foto is wat onduidelijk idd omdat je ook schaduw op de test ziet, maar ik zie wel een 2e streepje hoor! ;)

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ MamaT Gefeliciteerd !!!! Das goed nieuws.

Ik hoop ook dat het deze keer vanzelf komt hoor, ben het zat nu. Maar ja misschien nog 4 weekjes.

16. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ik duim voor je joyce! :)

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    thnx rebbel.

Ik word volgens mij ook met de dag chagerijniger en heb last van mijn bekken, als ik te lang lig, dus slapen is ook geen succes meer.

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    echt tijd voor jullie meisje om te komen dus! ;)
    ik hoop dat ze niet te lag meer op zich laat wachten!

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    MamaT gefeliciteerd!!! joehoeeeeeeee!!! zie je nou meis, geen indrooglijntjes hoor haha, super voor je!! :):):)
    ga je nu nog door met vasten? lijkt me niet echt fijn als je zo misselijk bent.

liefs humm

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dankjewel!! Kan nie geloven dat het echt een lijntje is. Nou, ik merk dat ik ziek aan het worden ben dus ik vraag me af of ik morgen wel ga werken. Ik heb het super koud en voel super warm aan, heb hoofdpijn, ben misselijk en moet veel hoesten. Dus ik denk griep!!

Met betrekking tot het vasten: morgen nog wel, dit weekend ook maar volgende week als ik weer moet werken wil ik om de dag gaan vasten. Ik moet het namelijk anders na mijn zwangerschap inhalen. Alleen ben ook duizelig en er ligt al een labformulier klaar om te prikken, dus dat wil ik afwachten. Bij Ryan heb ik steeds 1 dag gevast en 2 dagen niet.. Dus ik weet het nog nie..

Deel Deze Pagina