Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    @ mamaT, wat moet ik zien??

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoeoeoeoeoeoeo! MamaT!!! Wat super!!! Het lijntje wordt straks alleen maar duidelijker!
    Doe je voorzichtig met jezelf? Ziek, duizelig (ik heb trouwens exact hetzelfde!), vasten: lijkt me niet fijn! Doe wat goed voelt, ok? Maar echt supergefeliciteerd!!!

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    MamaT.. JAAAAAAAHHHH.. gefeliciteerd meis.. pas goed op je zelf.....knufff

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Dankjewel meiden!! Heb dinsdag afspraak bij gyn want die gaat nu kijken of celdeling wel plaatsvindt!

Valt er iets te zien op een echo bij vier weken?

5. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Joyce, wat spannend :D
    MamaT gefeliciteerd.
    Alle anderen ook met de mooie echos en onderzoeken.

Hier gaat het wel, veel last van het oude litteken (door de keizersnedes) en binnenkort beginnen de injecties met pijnstillers(in het littekenweefsel), dat is geen pretje maar anders weten we het ook niet. Morfine is het alternatief en dat wil ik niet en het andere alternatief is opgenomen worden en dat wil ik ook niet. Nu dus weer ziekenhuis in en uit, net als tijdens de laatste zwangerschap. Niet leuk maar het is ergens goed voor! Nog wel een paar keer naar ons ventje gegluurd en hij is werkelijk prachtig!

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hallo meiden,

Ben weer terug van vakantie en wilde jullie eingelijk leuk nieuws brengen maar helaas!! We waren twee dagen op vakantie toen ik bloedverlies kreeg en dat uitliep op een miskraam met 6 weken 3 dagen. Eerste week van de vakantie is als een vaag iets voorbij gegaan. We waren in zuid frankrijk met 35 graden en ik mocht natuurlijk niet zwemmen. Voelde me erg verdrietig. Tweede week hebben we gelukkig wel weer meer kunnen genieten. Dus beginnen we maar weer van voor af aan!! Ik heb dinsdag een echo om te kijken of alles schoon is . Ik hoop het zo.

Liefs Nanny...

7. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Ontzettend veel sterkte!

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Aaah nanny, heel veel sterkte!!! Mocht je je hart willen luchten dan weet je ons te vinden!

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Ik ben een tijdje niet online geweest. Drukke periode achter de rug en heb me niet zo lekker gevoeld. Duizelig, duizelig en nog eens duizelig. Bij de zwangerschap van mijn dochter had ik dit ook. Mijn bloed is geprikt maar heb geen ijzer of glucose te kort. Dus puur door de zwangerschap. Het einde komt nu zeker in zicht. Over 2 weken mag de kleine al geboren worden.

@MamaT gefeliciteerd meid. Goed vasthouden beebje!
    @Nanny wat een domper meid. Heb er geen woorden voor. Gelukkig had je wel wat afleiding.
    @Rebbel gefeliciteerd met je goede echo!!! Lekker gevoel he.

Voor alle andere lieve meiden een heel dikke knuffel..

Joyce...nog niet bevallen meid??

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Nanny, verdorie meid, wat naar nou!!! sterkte. KNUF

11. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @nanny: wat erg meid!! knuffel!

@aylin: ooooh wat gaat het hard!! :) doe het maar lekker rustig aan!

hier vanmorgen verf gehaald voor de babykamer en ik kon het niet laten, ik heb alvast de verwarming geverfd! :D

liefs rebbel

12. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

Huh aylin nog maar 2 weken ... waar is die tijd naartoe, jeetje ik weet nog dat je in mijn stadium zat en onzeker was over het bloedverlies en nu.. nu ga je bijna bevallen.. mocht het al gebeuren, heel veel succes! :)
    ------------------------------------------------------------
    nanny wat naar om te lezen, heel veel sterkte en wat goed dat je toch zo positief kunt kijken en er weer tegenaan gaat.. heel veel sterkte!
    mamat, Gefeliciteerd!!! Gaaf zeg en ook jij bent snel zwanger zeg! :) Geniet ervan meid!
    hummie, jeetje, je bent al ver buiten de gevarenzone, waar was ik al die tijd zeg! En je krijgt al een buikje las ik! Geweldig en eindelijk is het jou tijd om echt te genieten! Dus bij deze heel veel plezier!
    meagen, ook al verval ik in herhalingen, maar jeetje je hoeft nog maar 12 weken! heel veel succes in het laatste trimester ook al is het allemaal niet vanzelf sprekend, toch veel zwangerschapsplezier gewenst!
    -------------------------------------------------------------
    joyce nog niks? :)
    rebbel, wanneer heb je de de 20w echo? Misschien heb ik iets over het hoofd gezien, maar weet je al wat het wordt? veel plezier met het klussen in de babykamer!
    Doortje, ik mis je! :) moeten snel weer even bijkletsen!
    Ichtes, fijn om je ook weer wat vaker te zien, hoe gaat het nu met je?
    iemand een idee hoe het met onze tweelingmama gaat? :)
    ik zal vast meiden vergeten zijn, voor jullie een dikke knuffel!
    hier zit ik nog midden in de spannende 12 weken zeg.. deze week dus bloedverlies gehad t/m woensdag, gelukkig wel oud bloed, maar toch.. de gyno is echt zoo lief ook woensdag avond mocht ik gelijk nog langskomen voor een echo.. Herbie dus nog heel even mogen bewonderen.. ook al voelde het niet als bewonderen, ik was zo gespannen.. hierna was het bloedverlies eg, maar of dat niet alles was, verdwenen mijn kwaaltjes, nou ja ik ben nog niet echt misselijk geweest, heel soms wat weeig en dat was donderdag en vrijdag weg.. natuurlijk weer opnieuw zitten paniekeren! ik lijk echt een angstig bang vogeltje,, maar goed vandaag gaan shoppen in antwerpen en na het eten voelde ik me toch weer lekker weeig.. ( wat kan dat toch een heerlijk gevoel geven) :) Ik heb ook nog steeds pijnlijke borsten en gevoelige tepels, ik maak mezelf dus alleen maar gek!
    heel stiekem iets bij Noppies gekocht.. een poncho en trui, beide zou ik aankunnen, mocht het fout lopen.. maar kon ze gewoon niet laten hangen! verder niks gekocht! Ik kan nu al bijna geen broeken meer aan! ik heb het met een elastiekje geprobeerd maar daar voel ik mezelf niet fijn bij.. Bij de vorige zw had ik dat ook en heb ik een jeans gekocht die ik nu al aan heb.. soms denk ik echt dat ik gek ben, maar het zit gewoon veel lekkerder! :)

13. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @ele: wat fijn dat je geen bloedverlies meer hebt! gaat gewoon helemaal goed komen meid! :)

we hebben de 20 weken echo afgelopen woensdag gehad en ja we weten wat het is! :) maar ivm meelezers post ik dta niet op het forum. als je heel nieuwsgierig bent kan je me pb'en! ;)

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Elegance: Het gaat dit keer goedkomen!!

Rebel: het gaat snel he?

All: Hoe is het met iedereen???

Hier: hier alles nog hetzelfde. Alleen erg misselijk dus het vasten is wel erg moeilijk. Nu ik thuiszit is het nog nie erg, maar ik ben benieuwd hoe ik het de komende week op werk ga volhouden. Als het moeilijk wordt dan ga ik toch wel eten. Anders had ik normaal ook altijd een stopweek ivm menstruatie!! Ik ben deze 2 weken al vier kilo afgevallen zonder over te geven, dus ik ben benieuwd hoe het deze twee weken gaat. Heb vannacht overgegeven (dat was mijn maaltijd gisteravond) en vanavond (maaltijd vandaag). Sorry voor de details!

Het is de laatste tijd trouwens wel erg rustig op dit forum. Waar is iedereen mee bezig?

liefs,
    mamaT

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @mamaT: ik bedoel het niet vervelend hoor, maar het is toch heel erg slecht voor je beepje om niet te eten? zeker in de eerste 12 weken denk ik?

liefs rebbel

16. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    @ele.. meid ik hou je goed in de gaten.. en aylin en ik hadden het ook rond deze termijn (8wk).. dat ineens de kwaaltjes weg waren... zo komen echt wel terug hoor.. en dat je toch iets gekocht hebt is een goed teken.. als je werkelijk een slecht gevoel had gehadzou je het nu neit gedaan hebben...allemaal tekenen dat het helemaal goedkomt meid.. heerlijk zo'n gyn die je begrijpt...geniet ervan...ook al ben je nog wat gereserveerd..
    **had je trouwens al meegekregen dat Tante mars ook zwanger is??? uitgerekend in mei..super he...**

@Nanny.. neeeeejjjjjjj....dit wil ik helemaal neit lezen.. bah bah...meid ik leef met je mee hoor.. hele dikke knuff en wat knap dat je er zo positief in staat..jjullie gaan er weer voor en wij duimen keihard mee....knuffff en volg je hart...

@mamat.. tegen de misselijkheid helpt wel als je steeds verdeeld kleine porties eet, maar met vasten wordt dit wel lastig..als je dan savonds ineens veel gaat eten komt dat er makkelijk weer uit... misschien dan toch zoals bij de vorige keer om de dag vastwen ofzo.. (al vind ik vasten uberhaupt nu niet verstandig, maar das persoonlijk) ook voor jezelf.. je kunt je energie wel beter gebruiken nu...dat vasten kun je dan beter inhalen na je bevalling...lijkt mij.. maar daarentegen heb ik geen ervaring met vasten zolang..dus kan er ook neit zoveel over zeggen.. ik bedoel t iig goed hoor.. ;)

17. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Vasten heeft geen slecht invloed op het kind, dus het kan wel. Ik ga idd sowieso morgen wel eten, want ik ben echt dizzy!! Heb vandaag hele dag op bed gelegen, heerlijk!!

Wat is iedereen aan t doen?

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

Nee ben nog steeds niet bevallen hoor :D
    maar het komt steeds dichterbij, daar ben ik wel blij mee :D

Aylin, ook nog maar 2 weekjes meid, misschien komt jou beebje nog eerder dan de mijne :D

@Nanny sterkte meid.

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Ik moet morgen na de verloskundige ze wilden wat onderzoekjes gaan doen dus ik zal wel bloed moeten gaan laten prikken of iets. Kunnen we het even bespreken. En dinsdag hebben we de echo om te kijken of alles schoon is. Ik laat het jullie weten.

Ik kan niet meer doen dan er positief tegenover te staan. Na de teleurstelling en de verschillende traantjes kan ik er helaas niks aan veranderen. Het liefst had ik natuurlijk zwanger willen zijn. Maar helaas is dit niet het geval. Nu maar hopen dat alles snel weer op gang is en ik jullie kan vertellen dat ik weer zwanger ben. Ben alleen wel bang als dat het geval is dat de eerste 12 weken een hel zullen zijn.

liefs Nanny.

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ All, Ben net bij de verloskundige geweest foto's laten zien. En mijn vermoeden is waarschijnlijk waar!!!! Het waren er waarschijnlijk 2 :(.

liefs Nanny

Deel Deze Pagina