@nanny, betekent dit dat er een kleine kans is dat de andere nog intact is??? morgen echo meid!! ik duim voor je!! @ele, Meid, snap je onzekerheid zo goed!! ik vond de 1e 12 weken ook echt killing!! had ook bloedverlies in de 7e week, gelukkig oud bloed van waarschijnlijk het innestelen. Met zoiets schiet je gewoon gelijk weer de onzekerheid in, bah!! mijn kwalen gingen ook af en aan... na 10 wk was ik niet meer zo misselijk, ik vond het ook 'prettig' om dat weeige gevoel te hebben de eerste weken, soort houvast he?! Meid, ik ben nog steeds onzeker, ook al ben ik deze week 17 weken. Het is gewoon zo'n wonder!! Maar blijf positief hoor! Deze x gaat het gewoon goed!! @joyce, hopleijk laat ze niet al te lang meer op zich wachten!! spannend hoor! @rebbel, ga je gelijk pb-en haha!! @de rest, hoe gaat ie?? liesben, aylin, eleni, doortje, lieni en alle anderen joehoeeeeeee ben benieuwd naar hoe het jullie vergaat! Hier alles ok! buikje wordt langzaamaan steeds iets meer zichtbaar! ben er al helemaal trots op! voel mijn BM nou bij mijn navel zitten, gaat echt hard nu. onze hum is nu 15 cm, wauw! kan niet wachten tot de 20 wk echo, hebben we 5 oktober. liefs humm
Ja inderaad, nanny bestaat er een kans dat er dan nog een is blijven zitten???? Hummie, gaat snel joh.. je bent al aardig snel. Hier morgen een echo!! liefs, mamaT
@ hummie, nee nee ik had juist twee zakjes verloren ik zelf had al gedacht dat het er misschien wel twee waren dat gevoel heb ik ook constant gehad. Maar omdat we natuurlijk in frankrijk waren kon de verloskundige daar niks van zeggen. Dus had ik er maar een foto van gemaakt. En ze zei dat het er waarschijnlijk wel twee waren. Liefs Nanny.
hallo!!! @nanny: een hele dikke knuffel van mij!!! Meis, wat verdrietig toch weer! en dan ook nog op vakantie...Hopelijk is op de echo te zien dat alles schoon is. Dan heeft je lichaam het goed zelf gedaan. @Ele: joehoeoeoe! Alweer bijna een echo!! Je zult zien, herbie is niet meer te stoppen! Hij is vast weer enorm gegroeid! Ik mis jou ook! Snel even msnen! @hum: hier ben ik Wat super dat het zo goed met je gaat! Ben echt heel blij voor je! Ben je goed aan het genieten? En voel je stiekem al wat? Buikfoto!!! @Joyce: oh, nog steeds niets? We wachten met spanning met je mee! @Aylin: fijn dat het naar omstandigheden goed gaat! Duizeligheid is niet fijn,he, ben vorige week ook bijna onderuit gegaan. @mamaT: hoe gaat het met vasten? Voorzichtig met jezelf he? @de rest: joehoeoeoeoe, laat eens wat van jullie horen???!! Hoe is het bijvoorbeeld met eleni en haar twins? @hier: zit vandaag nog ziek thuis, ga het morgen maar weer proberen. Maar bah, voel me echt teruggefloten door mijn lijf. Ik denk alles nog te kunnen en doen. Maar daar is mijn lijf het niet mee eens Maar ik heb een hele week braaf ruatig aan gedaan! Heb alleen gister met mijn man behangen. Wat een rotwerk, maar het is gelukt! Hij is nu laminaat aan het leggen.Hij is zo lief! Hij werkt hard, gaat naar school en klust zich rot in huis! Echt super, zo'n vent!
Doortje: vandaag geen vasten voor mij. Ik heb vanmorgen vroeg overgegeven, werd wakker van het gevoel. Maar ik heb ook griep, dus ik heb me ziekgemeld. Mijn manager was ook ziekjes.
je ziet nog geen beebje, met een kloppend hartje, daar is het nog veel te vroeg voor. Maar waarschijnlijk wel verdikt baarmoederslijmvlies (toch?). Wat zei de vk/gyn. tegn jou wat ze kon zien?
@nanny, o sorry meid, dacht zoals ik je berichtje las dat er nog hoop was... Dan hopelijk morgen op de echo te zien dat het schoon is zodat je lichaam weer kan herstellen he?! sterkte morgen KNUF @he dooorrrrrrrr! doe je rustig aan? als je ziek bent goed uitzieken hoor! enne over mijn buikfoto, die komt vast gauw een x haha!! @mamaT, hopelijk voel je je gauw beter! bij 4 wk is er idd op de echo nog niet zoveel te zien. succes morgen! liefs humm
Volgensmij is het puur de bedoeling om termijn vast te stellen. Volgende dag heb ik telefonisch consult met mijn gyn om verder de dingen te bespreken. Kan zo een termijn wel worden bepaald zonder vruchtzak??
@ MamaT, Ik heb voor de vakantie ook nog een echo gehad ik was toen nog net geen 5 weken. Maar bij mij konden nog niks zien hoor.
Hallo allemaal, Hoe is het hier? @nanny, vervelend meis. Doe rustig aan.. Aankomende donderdag gaan mijn ventje en ik er even een lekker weekje tussen uit. We gaan heerlijk naar Kos. Als we van Kos terug komen ga ik aan de medicijnen beginnen. Ik wilde niet op de vakantie de bloeding krijgen. Even genieten voordat ik regelmatig naar het zh moet. Hoe gaat het met alle zwangeren onder ons?
Pinklady: Ben blij te horen dat je weet waar je aan toe bent. Hoop dat je gauw weer terug zwanger zult zijn. Hier: Vandaag officieel mijn NOD, als het goed is. Ik heb daarom nog een testje gedaan en zie resultaat in mijn album!! liefs, mamaT
Hoi lieve meiden, Weer, min of meer, terug van weg geweest! Ik zit inmiddels in mijn nieuwe huisje.. vandaar dat ik een tijdje niet online ben geweest!! Ik lees tegengestelde berichtjes hier!! MamaT: Gefeliciteerd meid!! Nanny: Hoe oneerlijk zeg...... Sterkte meis! Joyce: Wat doe jij hier nu nog? Ga is bevallen!! Ik ben vandaag 20 weekjes zwanger! Gaat hard ineens!! Straks hebben we ook de 20 weken echo.. dus heel spannend allemaal! Ik voel de kleintjes goed... mijn vriend alleen nog niet! Buik is ook GROOT! Ik zal kijken of ik er een foto van kan maken vanmiddag! Verder toch weer last van mijn bekken... lopen wordt steeds moeilijker! Maar ja.. het is voor het goede doel he! Ik zal straks, na de echo, wat uitgebreider reageren... als het mag van vriendjelief... Alleen zijn computer staat geïnstalleerd dus wie het eerst komt wie het eerst maalt! Liefs Eleni
Welkom terug eleni!! fijn dat je in je huisje zit en super dat je de jongens zo lekker voelt bewegen!! je buik zal idd al wel lekker gegroeid zijn, ben benieuwd hoor naar een buikfoto! heel veel succes met de 20 wk echo! liefs humm
Heej Eleni, je bent er weer Spannend 20 weken echo Ben benieuwd. Enne ik vraag me ook af wat ik hier nog steeds doe hoor, maar zeg dat ff tegen me beebje Hier vandaag wee vk geweest alles was goed, beebje ligt er klaar voor, nu moet ze er nog uitwillen
oeh spannend Joyce... ik ga duimen voor je dat het snel mag gebeuren!!! De 20 weken was helemaal TOP! Ik heb anderhalf uur moeten liggen maar met de jongens gaat het goed! Dus het was alles dubbel en dwars waard!! De knullen worden geschat op 20,5 cm! Gewichten zijn ongeveer 390 gr en 350 gr! Ze lopen helemaal goed op schema! Pielemansjes waren goed in beeld te krijgen dus de geslachten blijven ongewijzigd! Er staan wat foto's in mijn album!! Buikfoto onderaan het bericht! Hij komt wat puntig over maar hij is in real life mooi rond! Geen idee waarom mijn camera hem puntig maakt haha!! Hum, jij gaat ook lekker hard zeg!!! Hoe is het nu met je? Voel je je goed?? Liefs Eleni
Hoi hoi, Vandaag echo gehad alles was gelukkig schoon. ze zag wel een verdikking van slijm ofzo iets ze zei dat dat wilde zeggen dat de cyclus weer op gang was. Daar was ik ook wel blij mee. Maar wat het precie inhoud weet ik iik niet want hoelang kan het dan nog duren voor je eitje springt weet iemand dat?? Heb in ieders geval weer een buts ovulatietesten gekocht. Hopen maar op drie keer scheepsrecht. Grtjs Nanny.
Fijn dat alles er helemaal goed uitzag eleni. Ben helemaal blij voor je enne ik hoop ook dat ik deze keer voor de 40 weken beval, maar dat zal wel niet.
@eleni, wat fijn meid, heerlijk dat de boys het goed doen, top!! met mij gaat het prima, voel me goed, krijg al een mooi klein buikje, ben er helemaal trots op!! @nanny, fijn dat het schoon is meid, kun je weer door!! er staat ongeveer 6-8 wk na MK voor, voordat je weer ongi wordt, dus 4-6 wk na MK dat je eitje weer springt, dit is uiteraard pp verschillend, kan langer, kan korter duren. Ik was geloof ik na 6 wk weer ongi. liefs humm
ik kom even zwaaien en ego doen... ben erg moe! morgen weer een echo om nog even naar het hartje te kijken en het opmeten van de bmm. en ik vier morgen alweer mijn 20 weken feestje!