Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Halloooo!
    @mamaT: hoe was j echo?
    @eleni: 20 weken alweer??? Wauw! Super mooie foto’s en buik! Fijn dat alles goed is met de jongens!
    @pinklady: fijne vakantie!!
    @baby van Joyce: kom er eens uit!!
    @nanny: fijn dat alles schoon is. Toen de gynaecoloog dat slijmvlies bij mij zag, zei hij ook dat de cyclus weer op gang aan het komen was. Een week later was ik ongie (5 dagen eerder dan normaal).
    @rebbel: veel plezier met de echo morgen!
    @Ele: als je dit leest: veel plezier met de echo morgen! Geniet ervan!
    Ik ben weer aan het werk gegaan vandaag, viel niet tegen, maar ben nu wel moe, lekker vroeg mijn bed in!

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    @nanny: Hoop dat je gauw weer terug zw bent.

@ joyce: spannend!! Het einde nadert.. wie weet vannacht...

@rebbel: altijd leuk om nog ff naar de kleine te mogen groeien. Je gaat trouwens wel harddd.

@ Hummie: Hoe voel je je?

@ Doortje: Ze konden nog niets zien, alleen verdikt baarmoederslijmvlies.

Me:Ik weet ook nie hoever ik precies ben, want mijn cyclus zijn de afgelopen tijd wat vreemd geweest.. Voor mijn curretage had ik maar 1 cyclus en die was 27 dagen. Waar moet ik nu vanuit gaan?

3. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedemorgen meiden!

Eleni, daar ben je weer! fijn om te lezen dat het zo goed met jullie gaat! En wat een super mooie buik!

Mamat, Ik zou dan ook een cyclus aanhouden van 27.. zit toch redelijk bij het gemiddelde van 28.. Ze kunnen over een paar weken toch pas de precieze termijn bepealing doen..
    Wanneer mag je terug voor de volgende echo?

hummie, ik zit met smart te wachten op je eerste buik foto! Wat super dat het zo goed met je gaat! :):)

Door, jee wat lees ik was je ziek van je werk? denk je wel goed aan jezelf en je buikbaby? dat moet je echt gaan doen he!

Joyce wordt je al gek van al het gevraag? zo nee.. beeb van joyce je mag best al komen hoor! :)

Nanny, wat goed van je dat je zp posi blijft, ik hoop voor je dat je heel snel zwanger bent van een beebje dat 9 maanden bij je blijft :)

rebbel, veel plezier met de echo vandaag!

hier vandaag ook weer een echo, ben weer zo zenuwachtig.. Ben pas om half 4 aan de beurt en het lijkt nog een eeuwigheid.. Kan me niet voorstellen dat het deze keer weer goed is.. Ben zo bang voor wat ik te horen krijg straks.. Ik zit nu natuurlijk wel in mijn cruciale fase, vorige echo met 8.3 kreeg ik te horen dat het hartje niet meer klopte... Het zou echt een mijlpaal voor ons zijn..

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    JAAAA! 20 WEKEN ZWANGER! WE MOGEN WEER AF GAAN TELLEN! :)

sorry, moest even! :D

@elegance: ik duim voor je meid! veel succes!

liefs rebbel

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ELE!!! veel plezier!!! Ontspan, adem in, adem uit! Komt helemaal goed! Ik voel het! dikke knuffel!

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ ele, succes vanmiddag spannend hoor. Komt vast allemaal goed.

Liefs Nanny.

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dag allemaal, fijn om te lezen dat er na een miskraam of miskramen toch weer zo veel zwangeren zijn bij wie het goed gaat. Geeft me hoop!

8. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    De zenuwen gieren letterlijk door mijn lijf.. Om half 4 zijn we aan de beurt.. de hele dag al last van krampen.. niet echt pijnlijk, eerder zeurend.. maar daarnaast ook weer wat afscheiding.. nu lijkt het een gele beige niet echt bruine kleur... Zou dat kunnen duiden op een infectie ofzo? Pff.. ik ben denk ik wel een goede imitatie van de paniekvogel.. gatver wat ben ik nerveus..

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    L78: inderdaad. En dit forum geeft ons wel hoop, dus klets gezellig mee! Hoop dat je weer snel terug zw bent.

Elegance: Zelfs wij zijn zenuwachtig!!! We duimen voor je.

Rebbel: Gefeliciteerd!

Hier: 16.15 uur telefonisch consult met de charmante gyn!

liefs,
    mamaT

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    MamaT: thnx, zal ik zeker doen!

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    pff komt manlief net thuis.. wat zit jij al in de startblokken, zegt ie.. omdat we zo moeten gaan.. hoezo zegt ie we hoeven pas om half 5... nog een uur extra klokkijken... gelukkig is ie wel thius heb ik iemand om tegenaan te schoppen en zeuren.. gelukkig is ie de liefste en kan ie het hebben van me :)

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden,

ik had om 11.10 een afspraak in het zkh en was pas om 12.10 aan de beurt! fijn als je dan nog een kleintje bij je hebt!
    maar het hartje konden ze nu goed beoordelen en het zag er helemaal prima uit! :)

daarna mijn bmm opgemeten en die was ook goed, maar kreeg daarna te horen dat de gyn het toch nog even over moet doen. het was nu de assistent en gezien ik de vorige keer met 25,5 weken al aan de gang ging willen ze geen risico lopen... ook omdat ik aangaf dat ik soms wat menstrustiepijn heb en al wat last van harde buiken heb gehad. de gyn zou het dan ook over mn werk hebben zei ze! nou ik hoop toch echt niet dat ik nu al weer moet gaan stoppen! ze zien me aankomen.. :( ik moet maandag al, is een rotdag voor mij omdat ik moet werken, maar het kon niet anders en was medisch echt noodzakelijk zei ze dus dan maar even kijken of ik nog vrij kan krijgen... ik heb eigenlijk geen vrije dagen meer dus wilde het op vrijdag plannen maar de eerste mogelijkheid was dan als ik weer rond de 25 weken zou zitten en dat vond ze geen goed idee. dus morgen even naar mn baas. ik wacht maandag maar even af want het zag er wel goed uit verder.
    verder nog bloed moeten laten prikken en mn urine weer na laten kijken, krijg ik vanmiddag de uitslag van.

@ele: ik duim me rot meid!! heel veel succes!

liefs rebbel

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Wat krijgen we nou, neem je daar vrije dagen voor op???

Mijn baas die wil dat echnie hebben!! Die zegt dat ik er ook niets aan kan doen.

liefs,
    mamaT

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    nou vrije dagen zal niet gaan, want heb er geen meer! ;)

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meiden,

Wow, wat fijn om jullie topic door te lezen. Ik zie dat er een heleboel dames inmiddels goed zwanger zijn. Gefeliciteerd.

Ik ben bezig voor de eerste en heb 3 weken geleden een miskraam gehad bij 10 wk zwangerschap. Ik zie het nu soms heel somber in maar jullie geven weer hoop. Mijn lichaam is nog aan het herstellen, ik lees hier net dat dit nog wel even kan duren.

Is het goed als ik af en toe even kom spieken en meepraten?

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Tassie: Sterkte, Komt helemaal goed!! En ik zou zeggen, plaats hier lekker je egoberichten.. dat doen we allemaal. Het kan trouwens ook heel snel gaan! Hoop dat je snel weer terug zwanger zult zijn.

Hier 1 oktober volgende echo... ik ga nu drie weken slapen..

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    net mijn bazin gebeld en ik moest me helemaal niet druk maken en maandag gewoon naar het zkh gaan zei ze! ze begreep het helemaal en vond het belangrijk gezien mijn verleden met milan dat ik daar gewoon naar toe kan als het nodig is en gewoon onder werktijd. ze vond het al goed dat ik probeer het altijd buiten werktijd te plannen, dat doet ook niet iedereen zei ze. en ik moest op tijd gaan zodat ik niet hoefde te haasten! ;)

@tassie: welkom!

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Zie je nou wel.. nie druk maken!!

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @rebbel, fijn meid even die bevestiging dat alles er echt goed uitziet!! heerlijk genieten van je ukkie!! :) hopelijk maandag ook alles in orde! ;)

@ele, ik ben heel benieuwd hoe het was!!!

@tassie en l78 klets mee meiden, welkom hier! hoop dat jullie gauw weer zwanger zijn. het is hier erg vruchtbaar geworden dus hoop ook voor jullie! ;)

@aylin en liesben, linie, hoe gaat ie meiden?

@mamaT, hoe was je tel consult?

hier alles goed, probeer wat te voelen bewegen, maar lukt nog niet echt... Kan niet wachten!! soms denk ik waren dat nou mijn darmen of??? ach hij/zij komt vanzelf een x met een goede kick haha!! :)

liefs humm

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @ele: en?en?en?
    @nieuwe meiden: welkom! Zoals hum als zei: het is hier erg vruchtbaar! Succes met de volgende ronde!
    @Hummie: weet je wat je kunt doen? Als je rustig op de bank of in bed ligt, je hand op je buik leggen (bijv. onder je navel aan je zijkant). Wat vaak gebeurd is dat na een tijdje je kleintje daar naartoe zwemt en er in een bolletje onder gaat liggen. Is het proberen waard, maar misschien nog te vroeg.
    @mamaT: slaap lekker! Ik maak je over 3 weken wel wakker!
    @rebbel: goed geregeld meis! Goed voor jezelf en je beeb opgekomen!
    @hier: net naar de vk geweest! Lig goed op schema, 1 kilo aangekomen sinds de vorige keer, hartje klopt krachtig, ze voelde haar liggen (!). Kortom, goedgekeurd!

Deel Deze Pagina