Hummie: gaat snel he. Voor je het weet, word je helemaal in elkaar geschopt! Doortje: Jij gaat ook al snel.... je mag al aftellen Elegance: waar blijf je nou??? Hier: voel me een beetje raar in mijn onderbuik..is dat normaal?
oh meiden.. wat een ervaring.. ik zat echt stookstijf van de spanning.. de gyno wilde eerst een echo maken voor we in gesprek zouden gaan.. het was echt zo eng... iedereen was echt heel even stil en ze kon niet meteen het hartje vinden.. en toen zei ze het.. ik zie een hartje.. en het is 2 cm groot... wauw.. Klinkt misschien heel raar maar kon het niet geloven.. nu nog zit ik met ongeloof naar de foto te kijken.. helaas kon ze de echo niet printen, maar hebben we een foto kunnen maken van het scherm.. misschien zijn het de hormonen die het dubbel en dik versterken, maar zo als vandaag heb ik me nog niet vaak in mijn leven gevoeld.. jeetje in een dag 10 jaar ouder haha.. Maar alles is dus goed en ziet er goed uit, wel wil ze urine nakijken en een uitsrijkje doen.. ivm de afscheiding.. het uitsrijkje is niet gelukt, ik was zo gespannen dat ze niet bij mijn bm kon komen.. ik kon mezelf niet ontspannend.. dat doen we de volgende keer.. morgen krijg ik wel de uitslag op een eventuele infectie.. maar onze herbie doet het goed!!!! Sorry voor het ego zijn.. En ik wil iedereen bedanken voor de lieve en positieve reacties... jullie helpen me er echt doorheen!! *groephug*
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! Wat een goed nieuws!!! Ik zei het toch!!! Zit ook al op de msn tegen je aan te praten, maar weet niet of je er bent... Oh phoe wat een opluchting he? Ga het maar geloven hoor en hup op je roze wolk! Ben echt superblij voor jullie!
jaaaaaaa!!!! wat ontzettend fijn elegance!!! ben helemaal blij voor je meid! klim maar gauw op je roze wolk!
@doortje, ok thanx voor de tip, ga ik zo in bed eens proberen! @ele, wauw meid, wat onvoorstelbaar mooi gevoel he?! maar geloof het maar meid, herbie is sterk, gaat helemaal goed deze x!! geniet ze meis!! je leeft nou echt van echo naar VK, je wilt gewoon elke x bevestiging dat het goed gaat, een hartje horen/zien, dat is heel herkenbaar hoor! langzaamaan ga je er steeds meer in geloven, let maar op!! liefs humm
Meiden jullie zijn zo lief!! Ik kan gewoon niet slapen van de opwinding van gisteren... Zit dus nu met laptop in bed.. Zal de echo even laten zien, ondanks dat het een foto van het echoscherm is, is Herbie goed te zien! Bekijk bijlage 14543
morning meiden! @ele, herbie staat er goed op, mooi hoor!! @doortje, alles goed, met jou? ik heb gisteravond geprobeerd met handen/kuiltje, maar voelde niet echt wat geloof ik... komt vanzelf!! fjne dag meissies!! liefs humm
He hum! Mij lukt het ook pas bij 17/18 weken. Het idee is dat ze wat actiever worden op het moment dat jij ontspant. Het komt idd vanzelf, maar snap dat je het heel graag wil voelen
@ ele, wat fijn dat alles goed is. fijn om te horen. Mooie echo ook. is de spanning al een beetje gezakt en kan je het al een beetje geloven allemaal?? Liefs Nanny.
Spannend HUmmie, dus een dezer dagen gaat het toch echt gebeuren dat je hummeltje gaat voelen Lijkt me zo'n mooie mijlpaal... Nanny, dank je wel Ik werd vanmiddag giga moe en heb tot zojuist geslapen.. Ik voel me echt zo veel meer positiever, ik durf eindelijk te denken dat deze zwangerschap voor het eggie is.. Natuurlijk is er nog kans, maar zoals de gyno zei, het zit echt goed daarbinnen, je mag echt meer gaan genieten! Hoe is het verder hier met de meiden? Aylin joyce? De zwangere dames zijn zo stil en dat makat me zo nieuwsgierig!
Hai hai, Ik ben net wakker.. Ben vanmorgen ff opgestaan om naar de boekhouder te gaan voor mijn ouders en daarna weer in bed gedoken.. keek net op de klok.. 16.30 uur. Hoe bedoel je zwanger.... Elegance: Prachtig, nu mag je echt wel gaan genieten!! liefs, mamaT
Heej meiden, @ele gefeliciteerd meid en een mooie echo idd. Hier luisterst ze niet, ze is eigenwijs en wil nog lekker bij mama blijven zitten. en ik denk elke dag nu wie weet vandaag Maar ik weet ook maar al te goed dat het tot 42 weken kan duren, maar komt goed, het komt steeds dichterbij.
Hallo lieve meiden, Hier gaat alles rustig. Heb veel last van bandenpijn en harde buiken dus heb een tijdje echt rust gehouden. Vandaag op controle geweest bij de VK en de kleine ligt al mooi ingedaald. Ze schat hem op ongeveer 6 pond. Niet een heel grote jongen dus maar dat ben ik zelf ook niet. Vanaf nu iedere week weer naar de VK. Het is zo snel gegaan. Volgende week de kleertjes wassen. De kamer is af en heb alles in huis. Ook staat de box in de kamer. @Eleni wat een goed nieuws meid!!!! Heerlijk 2 gezonde boys. En wat een mooie buik!!! @Elegance lekker gaan genieten nu meid! @Doortje jij gaat ook hard meid bijna 26 weken alweer. @Rebbel jij ook op de helft wat vliegt de tijd toch. @Hummie met jou ook alles goed? @MamaT bij jou gaat het ook helemaal goed komen meid let maar op. @Joyce nog niet bevallen????
Hoi Meiden, Even een vraagje, gisteren was het drie weken geleden dat mijn miskraam was. Ik was al enkele dagen vrij van vloeien, nu verloor ik vanochtend weer een stolsel van zo'n 5 cm groot. Het was hard, wat zou dit kunnen zijn? Moet ik me nu zorgen maken? Fijne weekend alvast,
Lieve meiden, Delen van jullie topic heb ik gelezen.. wat een narigheid zeg! Vandaag ben ik voor de tweede keer gecurreteerd.. 3 augustus bleek tijdens echo dat hartje niet meer klopte. ik zou toen 13 weken zijn en echo was goed. 5 aug gecurreteerd. ivm restweefsels vandaag weer.. dit is echter niet goed verlopen want gynaecoloog heeft per abuis baarmoeder geperforeerd met als gevolg dat curretage niet meer kon plaatsvinden. ik test nog steeds licht positief en heb niet meer gemenstrueerd, eerste curretage is nu dus 5 weken en 2 dg geleden. over 2 wk moet ik terugkomen voor echo en kan evt direct gecurreteerd worden als baarmoeder voldoende hersteld is.. tenzij ik tussendoor menstrueer en al het weefsel verlies.. daar hoop ik op. maar kan ik menstrueren als ik nu nog licht positief test? en ik wil zooo graag snel zwanger worden? wordt dit bemoeilijkt door 2 of eigenlijk 3 curretages? kunnen we er direct over twee weken weer voor gaan'? denk dat echt helpt om met het verlies om te gaan.. wil zo graag zwanger raken.. ben nog zo verdrietig en zo teleurgesteld dat we he vandaaag wederom weer niet kunnen afsluiten? na hoeveel weken werden jullie weer ongesteld na tweede curretage? en wanneer weer zwanger sommige van jullie? alle verhalen en kennis is welkom.. heb soms het idee dat gynaecologen ook niet alles zeggen namelijk.. alle kennis en ervaringten is welkom. dank jullie wel!