Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Tassie het kunnen ook nog resten zijn die je lichaam uit moeten. Je kan soms als het vloeien al is gestopt weer wat gaan vloeien. Je baarmoeder houd grote opruim. Mocht je het niet vertrouwen kan je altijd je vk bellen.

@Bunchy jeetje meid wat een narigheid. Ik heb een beetje hetzelfde meegemaakt. Vorig jaar juli was ik zwanger op de echo met 12 weken kreeg ik definitief te horen dat het fout zat. Ben toen op 16 september gecuretteerd, omdat er bij mij ook nog rest weefsel was blijven zitten ben ik opnieuw begin november gecuretteerd. Ik was ook erg verdrietig en kon het zo ook moeilijk afsluiten. Ik had 4 weken na mijn curettage nog een positieve zw test.

Ik ben een tijdje heel erg bezig geweest met opnieuw zwanger worden en dat maakte mij best ongelukkig. Ik had gewoon geen geduld. Gelukkig kon ik het zwanger worden een beetje los laten. Ik was in januari weer zwanger en dit gaat zoals je ziet wel goed. Heb de uitgerekende datum al bijna bereikt.

2. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Thanks Aylin,

Het was ook alleen het stolsel, daarna nog wat bruin slijm maar het is alweer gestopt.
    Ik schrok er alleen van omdat ik alleen de eerste twee dagen stolsels heb verloren. Ik weet waar het vandaan komt, en ik hoop dat de opruiming nu voorbij is en dat ik nega mag testen zodat ik weer snel kan proberen.

Fijn weekend allemaal, zal er niet veel zin heel druk weekend

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    lieve meiden,

even een ego berichtje! Wil even mijn mooie meisje aan jullie showen! We hebben gister een pretecho gehad (mijn ouders en schoonmoeder waren ook mee :) ) en het was te gek! Ze lag wel vaak met haar gezicht in de baarmoederwand of met haar handjes voor haar gezicht, maar we hebben veel mooie foto's meegekregen. Wauw, ik ben verliefd!! Foto's in mijn album.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Doortje! wat een mooie foto!! Wat gaaf! Ik zie wel maar 1 foto klopt dat? Misschien ben je zo nog aan het uploaden :) Ziet er wel echt super uit, gek he... dat die kleine meid nu al zo groot is! En nu lekker nagenieten :) En je zit al in het laatste trimester he! stiekem toch wel heel snel gegaan! dikke knuf en tot snel!

5. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hahaha ik was ze nog aan het uploaden! Nu staan ze erin! Mooi he? Echt zo bijzonder!!
    En hoe is het met jou??? Morgen 9 weken! Wanneer mag je weer naar Herbie spieken? Echt hoor Ele, voor je het weet zit je ook met een dikke buik en voel je de kleine bewegen! Spreek je hopelijk snel!!! xxx

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @bunchy, jee meid, wat een narigheid, bah!! welkom hier, klets maar mee hoor!! ;) Ze zegggen dat na een curettage het beter is even een ongi af te wachten, zodat je lijf het zelf nog goed 'schoonmaakt' en je BM zelf weer aan het werk gaat. Op die manier kan een evt nieuw vruchtje zich beter/goed innestelen. En het laatse wat je wil is weer die narigheid meemaken, dus ik heb na mijn MK echt even gewacht. Bij mij is het toen vanzelf losgekomen, ben niet gecuretteerd, en was na geloof 6 weken weer ongi. er staat ongeveer 6-8 wk voor, dit is uiteraard pp verschillend, kan langer, kan korter zijn! maar zeker na die perforatie van je BM zou ik even je ongi afwachten meid! sterkte ermee en houd ons op de hoogte!

@doortje ooooh leuk!! ga gelijk kijken! :)

@tassie kan idd nog de laatste resten zijn wat eruit komt, hopelijk was dit het laatste zodat je lijf weer verder kan meid!

Hoes met de rest?!

liefs humm

7. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    heej meiden, nee hier nog steeds niks hoor :D

Zodra ik bevallen ben horen jullie het hoor, laat ik het iemand ff hier neerzetten :)

@Aylin, je mag bijna bevallen, gaat al opschieten :)

@Doortje mooie foto hoor.

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai allen,

Nou zie dat het goed gaat. Joyce en Aylin zijn nog nie bevallen.

Bunchy: wat jij nu voelt, is voor mij heel herkenbaar. Ik had het geaccepteerd dat het niet goed zat, maar ik wilde dan ook zo snel mogelijk alles afgerond hebben en opnieuw zwanger zijn. Een menstruatie afwachten hoeft in principe niet.. als je lichaam er nie aan toe is, zal toch geen innesteling plaatsvinden. Doe wat jij denkt dat goed is..

liefs.

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Hier is mijn buikfoto dan eindelijk!! 17 weken, ben er al heel trots op!! :):):)

10. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @door, mooie foto hoor!

Ik snap echt niks van mijn lijf, na gisteren het stolsel. Vanmiddag ineens helder bloed (klein beetje) lijkt op een menstratie.
    Zou ik dan nu ineens ongesteld zijn, is toch nog vroeg 3,5 week na mk. Heb ook nog steeds licht positieve zwtesten.
    Ik wacht het wel even af, voel me verder goed. Geen buikpijn en ook geen grote hoeveelheden bloed.

:(Snap er echt niks meer van.

Morgen naar de efteling, kan wel wat afleiding gebruiken!!!!!

11. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.683
    515
    113
    dank jullie wel meiden voor jullie lieve reacties! Het verhaal wordt alsmaar gekker.. gisterenavond laat te horen gekregen dat curretage (met perforatie) gisteren niet had mogen plaatsvinden omdat weefsel in baarmoeder geen zwangerschapsweefsel blijk te zijn, uitslag van biopsie was na curretage pas binnen gekomen...
    ze verwachten dat het met menstruatie er uit zal komen.. ik test echter nog steeds positief dus vraag me af of er wel een menstruatie gaat komen en of het toch geen zw weefsel is... ga maandag hcg prikken... hebben jullie ervaring met positieve zwangerschapstest en menstruatie etc? alle kennis-ervaringen/tips zijn welkom

Tassie, wat apart zeg.. ben jij ook gecurreteerd of is het vanzelf op gang gekomen je mk? en nu 3,5 week later verlies je stolsels?
    voor mij is eerste curretage nu 5,5 week geleden en test nog steeds positief.

Door, prachtig, wauw! daar mag je zeker trots op zijn

12. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    #6492 MamaT, 12 sep 2009
    Laatst bewerkt: 12 sep 2009
    Bunchy: Ik had ook steeds een positieve zw-test. HCG is er pas bij mijn menstruatie (na 35 dagen) uitgegaan, en niet eens helemaal. Zelfs daarna bleef nog hcg in mijn lichaam zitten, maar lager dan 6 zodat dit een eventuele eisprong niet in de weg zou zitten.

Tassie: Ja hoor, menstruatie kan ook na 3.5 week komen.

liefs,
    mamaT

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden....

Wij zijn er helemaal klaar voor. Kamer is klaar! Kleding en bijbehoren zijn gewassen en liggen schoon in de kast. De nieuwe babyfoon word woensdag geleverd en maandag nog even een voetenzak ophalen bij prenatal. En dat was het wel...

Dan is het afwachten...:D

Mijn meisje word zo groot en straks weer een klein kindje in huis. Kan het haast niet geloven.

@Hummie
    mooi buikje al!!!!Lekker showen meid!
    @Doortje
    wat een schatje je meisje. Leuk he een pretecho. Bij beiden kids heb ik het laten doen.
    @Elegance jij ook alweer 9 weken wat gaat iedereen toch hard!
    @Tassie het verloop van je cyclus kan raar lopen na een miskraam of curettage. De meiden hier weten er alles van helaas. Maar zoals je ziet is het merendeel alweer zwanger dus hoop doet leven!
    @MamaT nee idd nog niet bevallen. Ik mag officieel over een weekje bevallen zonder te vroeg te zijn.
    @Joyce spannend...bijna 40 weken. Hoe vind Mano het? Aylin is de laatste tijd heel erg bezig met haar beer verschonen en in de buggy doen. Ook geeft ze steeds kusjes aan mijn buik. Zo schattig! Ze wijst ook al naar de wieg waar haar broertje gaat slapen en zegt dan zijn naam.

Hoe gaat het met alle andere lieve meiden; Nanny, Lienie, Alina, Eleni, rebbel, Liesben???? Joehoeeee...:)

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Het is al geruime tijd redelijk stil hierzo he..

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @Aylin, mano vind het soms leuk en soms wil hij er niks over horen :D

Het is heel verschillend, hij is ook wel een beetje jaloers hoor :)

Pff... iedereen bij de septembermama's begin te bevallen, ik wil ook !!!, vind het niet leuk meer. Ben er wel klaar mee nu.

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jaaah 9 weken vandaag!!! :):):) Morgen weet ik alweer 6 weken dat ik zwanger ben... Ondanks dat op sommige momenten de tijd tergend langzaam gaat, zo voor een echo, gaat hij soms ook best wel snel.. Vrijdag weer een echo, kan me niet voorstellen dat ik over 3 weken bij de 12 weken ben! Ik ben nog nooit zolang zwanger geweest! Alleen af en toe een beetje weeig, maar ook niet echt overheersend.. En beetje gevoelige borsten.. Tot nu toe niet hoeven overgeven.. Dus ik mag absoluut niet klagen! maar wat zeggen ze wel eens hoe makkelijker het begin hoe moeilijker het einde? :)

Kan me voorstellen joyce, ik lees nu ook weer af en toe mee.. jeetje dat verhaal van Hellen.. Dat is ook wel heel snel gegaan! Iig heel veel succes als het zo ver is! :)

Ik vind het ook nog steeds een gek idee dat aylin in die spannende weken zat met bloedverlies en nu bijna is uitgerekend.. Ik herinner me dat echt als de dag van gisteren stom he.. :)

iemand van julliw trouwens ervaring met een angelsound? kreeg er gisteren een van mijn man :) Het is wel nog veeeel te vroeg, maar ik las ook meiden die met 9.1w al iets kondern horen! En vraag me ook af wat je dan moet horen! :)

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Thanx voor de reacties op mijn buikie!! moest wel lachen, want een iemand zei mooie buik DOOR, en daarna zei iedereen doortje haha... ik snap dat jullie hummie bedoelen hoor!! :D

@tassie, heb je nog steeds helderrood verlies? kan ook nog een nabloeding van dat stolsel zijn he? ;) na een MK blijf je heel onregelmatig vloeien, kan idd na een tijdje nog steeds af en aan vloeien. hopelijk gauw meer duidelijkheid!

@bunchy, dat is idd vreemd zeg, snap eerlijk gezegd niet goed wat ze nou gedaan hebben... bestaat er nou nog een kans dat je wel pril zwanger bent? en dat ze bv een cyste oid hebben weggehaald? in elk geval sterkte meid!! hopelijk gauw duidelijkheid door hcg prikken! ;)

@aylin, fijn meid dat het kamertje klaar is, heerlijk gevoel zal dat zijn, nog even genieten vd laatste loodjes!! :)

@joyce, hopelijk komt ze gauw meis... ik duim voor je!! in ieder geval binnen nu en 2 weken (of 3?!) lekker veel ananas eten ;)

@ele, oooh 9 weken alweer meid?! jij gaat als een speer!! :) meestal kun je het hartje voor het eerst tussen de 12 en 13 weken horen bij de VK omdat dan pas je BM iets boven je schaambotje komt, daarvoor ligt je BM nog teveel verborgen.

hier alles ok!! over een week weer naar VK. vind het elke x weer spannend! als ik het hartje hoor is dat toch weer een opluchting. daarom lijkt het me ook zo fijn als we/ik hummie kan voelen bewegen, een teken van leven daarbinnen!

liefs humm

18. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Hoi,

Hoe is het hier?
    Vandaag een heerlijk dagje efteling gehad.
    Ik ga er toch vanuit dat het mijn ongi is, het voelt namelijk als een ongi en het heeft ook dezelfde verloop.
    Ik wilde toch nog een cyclus afwachten dus kijk even hoe het deze maand gaat lopen.
    Ik houd jullie op de hoogte,

Fijne avond allemaal nog,

19. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai allen,

Ben even bijgelezen en zie dat alles okey gaat.

Hier vandaag naar een groot speeltuin geweest met Ryan. Hij vond het echt heerlijk en was met zijn naamgenootje leuk aan het spelen. Daarna toen ik thuiskwam mijn bed ingedoken tot negen uur.

Nu even wachten op mijn mannetje, douchen en naar bed. Ik heb morgen de hele dag (tot 19.00 uur) een cursus van de NOB-opleiding (Nederlandse Orde van Belastingadviseurs), bah bah bah.. Denk nie dat ik daarna nog energie heb want ik moet helemaal vanuit andere kant van het land komen.

Fijne nachtrust allemaal..

liefs,
    mamaT

20. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Joehoe meiden!
    @bunchy: hoe gaat het nu met je? Wat een verhaal zeg!
    @tassie: het kan heel goed zijn hoor dat dit je ongie is. Heb je hiervoor ook zo’n korte cyclus gehad? Fijn dat je het zo leuk hebt gehad in de Efteling!!
    @joyce: hang in there! Knuffel voor jou!
    @Aylin: oh voor jou ook al bijna zover! Spannend!
    @Hummie: jeeeeeeh! Foto van je mooie buik! Hij is prachtig! Tuurlijk ben je er trots op!
    @Ele: lekker aan het zwangeren ;) ? Vrijdag mag je dus weer naar Herbie kijken? Wat fijn!!!
    @MamaT: hoe was je dag vandaag?
    @hier: werkdag zit er weer op, buikje groeit lekker, ben aan het genieten! J

Deel Deze Pagina