Hai allen, Vreselijke dag vandaag. Ik had veel te weinig geslapen, moest snachts mijn bed uit om te eten en moest daarna om zes uur mijn bed. De cursus zou tot 19uur uren, maar de docent heeft me om 17.00uur weggestuurd, want het was hoesten en proesten. Ik heb nu sinds de dag dat ik officieel weet dat ik zwanger ben hoestbuien.. en niet normaal. Is het verstandig dat ik de huisarts morgen bel? liefs. mamaT
@door: Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus gehad, altijd netjes 28 dagen, dus ik vermoed haast dat dit mijn ongi is alleen wat vroeger als anders. Maar goed de hormonen gieren door je lijf, dus het kan best zijn dat de ongi wat vroeger is. Verder een drukke dag gehad vandaag, mijn stagiaire is vandaag begonnen dus die moet even wegwijs worden gemaakt. Hopelijk is alles goed met iedereen. Fijne avond Enne, bedankt voor jullie advies en troostende woorden!
Goedemorgen meiden! Ik vind het hier ook echt heel rustig.. mamat, hoe gaat het met je? heb je al last van kwaaltjes? Doortje ik wacht met smart op een nieuwe buikfoto van je! hier lekker rustig aan aan het doen.. Nog steeds beleef ik spannende tijden, af en toe beetje misselijk, maar dat zakt dan ook vaak weer snel weg.. Verder moe moe en moe.. maar dat zal nog wel nog even zo blijven! en ja vrijdag is het weer D-day.. dan ben ik 9.5w het geeft wel allemaal wat meer rust die echo's merk ik.. het ernaartoe leven niet, maar ik kan niet verzinken in negatief denken en na de echo krijg ik weer een stoot positiviteit en ik merk dat dat elke keer weer ietsje meer wordt! Dus nog niet echt genieten.. Joyce veel succes bij de vk vandaag! Aylin ik duim ook voor jou dat de kleine snel mag komen! tassie wat blijf jij positief zeg! Hopelijk is het deze ronde raak en ook goed raak! Hummie!! Wat fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat en he zo aan het genieten bent! Wanneer is bij jou de omslag gekomen van spannende tijd in geniet tijd aangezien jij het de eerste weken ook heel spannend had.. Ik hoop echt dat ik ook snel die spanning kan loslaten! Meiden ik ben werken! doeiiii
Ik zie net dat mijn banner een hokje verschoven is en ik nu al baby nr 3 heb! jeetje zover ben ik nog nooit gekomen wat leuk!
@ele thnx, ben benieuwd wat ze gaat zeggen ,herrinner me het niet meer van de vorige keer. Vandaag 40 weken, nog maximaal 2 weekjes !! Zal ik blij zijn als ze komt zeg. Heb vannacht slecht geslapen, ik was erg onrustig en dat ben ik nu nog steeds.
@tassie, fijn dat je lekker hebt genoten in de efteling meid! En idd lekker vlot je ongi nu al!! hopelijk ben je gauw weer zwanger meid, ik duim voor je! succes met inwerken van je stagaire! @doortje, you go girl!! lekker genieten van je buikie!! @mamaT, vervelend zeg meid dat hoesten! zou iig even bellen met je HA en het voorleggen. kan me voorstellen dat je er moe van wordt als je niet kan slapen. sterkte ermee! @ele, oooh meid, jij gaat al heel mooi ri die 12 weken hoor! heb je nu vrijdag weer een echo? fijn hoor dat ze zo meeleven. en die spanning van ernaartoe leven en opluchting als je geweest bent is zoooooooo herkenbaar!! heb het nog steeds hoor. ga nu maandag weer naar vk en ben dan weer zo opgelucht en blij als ik het hartje hoor tikken!! denk als ik hummie voel bewegen dat dan de onzekerheid minder wordt. De spanning ging bij mij over in meer genieten toen ik terugkwam van vakantie en het hartje voor het eerst had gehoord, was toen 14,2 week zwanger en kreeg er toen pas wat meer vertrouwen in. Maar ik had met 6,5 week, 9,5 week een echo gehad en daarna niks meer, dus toen ik het hartje hoorde was dat zo'n opluchting!! Bij mij zeiden ze: de kans dat het na zo'n mooie echo van 9,5 week nog misging was maar 1 of 2%, dus begin er maar vast aan te wennen meid dat je het nu echt gaat gebeuren: je wordt moeder!!!!! @joyce, due day!!! spannend hoor, het gaat nu snel gebeuren! succes bij de VK. Hopleijk gauw een kleine joyce hier!! Hier alles goed! volgens mij voel ik heeeeeel af en toe kleine hummie bewegen!!! kleine lichte plopjes die erg op rommelende darmen lijken maar toch anders. vooral s'avonds in bed denk ik het te voelen. Kan niet wachten tot het wat duidelijker wordt!! liefs humm
Joepie, de zwtesten zijn nu ook negatief. We kunnen nu echt weer aan de slag!!! Dit moet dus echt wel mijn ongi zijn. Meiden, ik hoop dat ik jullie snel goed nieuws kan vertellen
Nou ben weer goedgekeurd bij de vk, alles gaat nog gewoon goed. Ze zei wel dat ik er rekening mee moest gaan houden dat het wel weer 42 weken kon gaan duren. pffffffff......... Maar ja das nog 2 weekjes , komt helemaal goed.
joehoe! Heb even pauze van mijn werk, wat zijn mijn collega's streng haha! @Ele: Het blijft spannend, absoluut! Ik had het af en aan tot de 20 weken, kun je nagaan. Komt ook gewoon puur door die 2 tegenslagen, je bent een beetje (heleboel) het vertrouwen kwijt. Maar Herbie groeit goed, je betn al een mijlpaal voorbij, joepieieieie! @Hummie: jaaaaa, dat klinkt alsof je kleine hum idd voelt! Plopjes klinkt heel herkenbaar! @tassie: zit me net te bedenken dat mijn ongie na de tweede miskraam ook 25 dagen was ipv 28, dus ja is je ongie! kan niet anders, zeker met die nega testen! Ik was de ronde erna weer zwanger! @Joyce: hmmm nog 2 weken... je kunt het! Hou nog even vol, meis!
Elegance: Goed zeg, wat ga je snel. Joyce: Geniet nog even lekker van je zwangerschap, want na zo een bevalling mis je het zwanger zijn toch wel een beetje. Doortje: Hoe is het met jou? Tassie: Voor je het weet ben je weer zwanger.. en dan ook goed zwanger!! Hier: last van allemaal zwangerschapskwaaltjes... misselijk, gevoelige borsten, opboeren, winderig en hele nare dromen!!! Verder hele erge stemmingswisselingen.. ene moment huil ik en ander moment voel ik me zo gelukkig. Herkenbaar?? Maar vreemd genoeg ben ik niet onzeker ofzo en geniet ik wel van de zwangerschap. Misschien komt het ook wel omdat ik heel erg gelovig ben en dus denk dat alles met een reden gebeurt en dat God weet wat goed voor me is. liefs, mamaT Hummie: Als ik naar jouw banner kijk dan merk ik dat alles echt snel gaat!!!
Hallo meiden, Hier gaat alles rustig. Zondag nog in het ziekenhuis geweest voor een ctg scan en een echo om te checken of alles nog goed is daar binnen. Voelde de kleine al een paar dagen minder. Gelukkig zag alles er prima uit. Ga nu ff bij lezen...
Jaaaa klopt mamat op de een of andere manier zijn Hummie en aylin voor mij de meiden die zoooooo snel gegaan zijn.. en nu zijn ze al beide zo ver... Zelf vind ik dat ik na een echo snel ga, lekker positief, en zo na een weekje zakt dat weer af en gaat het niet snel genoeg.. herkenbaar? Kwa emoties merk ik deze zwangerschap minder, waarschijnlijk is mijn onzekerheid en dat gedoe eromheen mijn kwaaltje Aylin geweldig, over een paar dagen mag je dus echt gaan bevallen he? ik volg je op de voet! Joyce, wat ben jij positief, hoe voel je je verder? Trek je het wel nog een beetje? Door jij hebt ook een mijlpaal bereikt!! je hebt de 26 weken gehaald! Misschien stom maar ik zie dat toch als een mijlpaal! Hoe voel je je verder? Hier was ik vanmorgen voor het eerst echt misselijk dat ik dacht dat ik moest gaan overgeven... gelukkig heeft het niet doorgezet! Stiekem was ik wel heel blij! Vandaag lekker thuiswerken, heerlijk met mijn oude kloffie voor de pc!
Goedemorgen, @ele, ja ik moet wel een beetje positief blijven toch, anderrs word het helemaal niks meer hier in huis, nou en die laatste 2 weekjes kunnen er ook nog wel bij hoor. Al hoop ik natuurlijk wel dat ze gewoon eerder uit zichzelf komt, maar we zien het wel Ga straks ook maar weer opruimen, zodat alles tenminste startklaar blijft.
gheghe... Helemaal waar, wat zijn nu 2 weekjes op de jaren die nog voor je liggen Dames de zenuwen springen soms om mijn oren! Vrijdag lijkt nog zo ver weg!
@aylin: fijn dat je weer gerustgesteld bent! lijkt me ook niet fijn als je de kleine wat minder voelt! @ele: 26 weken een mijlpaal? Oh, omdat ze nu levensvatbaar is? Haha had ik nog niet eens over nagedacht! Wel een fijn gevoel! En lieverd, adem in, adem uit. Ik herken die zenuwen enorm, had mij eerst echo bij deze zwangerschap ook met 9w5d. Je kon me opvegen! Daarna wel enorm gerustgesteld! Krijg je met 12 weken nog een echo, of is het nu klaar @hier: het is vandaag mijn trouwdag! Heel lief kaartje van mijn man gekregen! Hij schreef zoiets van: 2006 was het jaar van ons trouwen, 2007 het jaar van onze reis, 2008 het jaar van terugkomen en 2009 het jaar met veel veranderingen. De mooiste jaren liggen nog voor ons! Erg lief, dus ik stond om 6:30 vanmorgen te huilen Hormonen! Helaas moet hij vanavond naar school, dus vieren we het over een paar weken tijdens een weekendje gent!
Doortje, ik krijg met 12 weken nog een echo, helaas daartussen geen meer, omdat de gyno op vakantie is.. maar ik heb echt niet te klagen! Oh wat lief dat kaartje, krijg ik spontaan de tranen in mijn ogen.. Jeetje is hij vaker zo romantisch? Ga je binnenkort nog een buikfoto maken voor ons? Voor diegene die nijntje ook kennen, ze zou ook een september mama zijn geworden, hierna heeft ze asherman gehad en nu is ze vlak voor haar operatie toch zwanger!
Fijn he voor nijn??!! Ja, man is wel vaker zo romantisch! Hij blijft me verrassen! Buikfoto zal ik vanavond wel plaatsen heb ik zondag gemaakt! Met 12 weken echo ik ook fijn, kreeg ik toen met 12w3d ofzo. Was ook enorm spannend! zal voor jou ook wel zijn! In de tussentijd veel afleiding zoeken en daarna alleen maar gaan genieten!
Ja... maar weet niet meer hoe Heb zo'n beetje alle afleiding al gebruikt.. vakantie, weekendje weg.. shoppen.. neus peuteren.. oh nee dat was geen afleiding maar verveling euhh