Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik probeer het ook wat van me af te zetten.
    ik hoef er verder niet meer voor op controle te komen, dat moet ik zowiezo al veel ivm de kans op vroeggeboorte.
    ik had gewoon gehoopt op een zwangerschap die normaal verloopt, maar ja! we krijgen er weer heel veel moois voor terug! :)

ik voel de kleine heel veel bewegen, en zie al regelmatig mijn buik op en neer gaan, geweldig is dat! :D

2. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @rebbel
    Jeetje wat vervelend, ik hoop voor je dat alles goed komt.

@mamaT
    Beterschap, rustig aan doen.

Hier alles oke, gewerkt vandaag en wederom een druk weekend voor de boeg.
    Nog even een vraagje, hoe lang naar jullie miskraam zijn jullie opnieuw begonnen met zwanger worden en voor degene die zwanger zijn hoe lang na je miskraam was je weer opnieuw zwanger.
    Ik ben namelijk aan het twijfelen, wil graag deze maand weer gaan proberen maar ben ook bang dat ik te snel ga omdat ik ons vlindertje niet wil vergeten. Het is erg verwarrend en dubbel allemaal. Ben ook ontzettend bang om wederom een miskraam te krijgen, dit weerhoud met eigenlijk een beetje. Manlief wil het weer graag gaan proberen maar zegt wel alleen als jij er klaar voor bent, lief hé

3. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallo!
    @rebbel: oh meis, das schrikken. Maar als je die antibioticum slikt, wordt de kans toch nihil? Ik word er op het einde van de zwangerschap ook op getest, aangezien ik veel last heb van blaasontstekingen.
    @hum: kleine hum is druk bezig, geweldig! Hier alles goed!!
    @tassie: Ik was na mijn eerst miskraam na 3 maanden weer zwanger en nar mijn tweede miskraam na 1 maand. Heb niet gewacht met zwanger worden, maar zijn er direct weer voor gegaan!

@allemaal: kreeg dit smsje van Ele:

Alles is goed! Hij is 3 cm! En ik ben 2 dagen naar voren geschoven, ben dus vandaag 10 weken! Ik ben zo opgelucht!

Goed nieuws dus!!!!

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Hoe gaat het hier? Wat gaat iedereen hard...

Gister bij de VK geweest en alles was in orde. Het aftellen is begonnen. Geen angst meer voor vroeg geboorte wat heerlijk zeg. Heb de laatste weken genoeg zitten stressen met gerommel in mijn buik terwijl het nog veel te vroeg was.

Vorige zwangerschap was ik rond deze tijd al bevallen. Dus ben benieuwd. Moet wel zeggen dat het wel aan het rommelen is vandaag maar denk dat het niks te betekenen heeft..

@Rebbel ik snap je gevoel heel goed. Jij wilt ook een zorgeloze zwangerschap. Helaas zijn beiden mijn zwangerschap niet zorgeloos verlopen. Gelukkig krijgen we er iets heell moois voor terug! Maar goed ook. Gelukkig dat de gyn zich geen zorgen maakt dat moet jou ook wat rust geven toch?

@Eleni wat goed van je dat je zo alert hebt gehandeld. Liever het zekere voor het onzekere nemen. Leuk he het voelen van je kindjes. En jij voelt er nog wel 2!!!!

@Hummie bijna de 20 weken echo dus ook bijna op de helft. Willen jullie weten wat het word??

@Doortje jij gaat ook als een speer meid.

@Elegance lekker genieten meid!!! Kan je het eindelijk geloven?

@Joyce...nou meid jou beebje zit prima daar binnen. Geen zin in al dat gedoe buiten mamas buik. Ben benieuwd of je als nog onverwacht een deze dagen bevalt!

@Tassie...ik was de derde ronde na de curettage weer zwanger. Wij zijn er wel weer direct voor gegaan. Nou moet ik wel zeggen dat door de curettages mijn cyclus echt in de war was. Dus dat was best frustrerend.

@MamaT lekker uitrusten meid..Laat je lekker verwennen!

Mocht ik iemand vergeten zijn mijn welgemeende excuses :)

Oh ja heb een nieuwe buikfoto in mijn album.

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ all, geeft me wel een beetje hoop hoor. Al die zwangere dames op dit forum. Lekker van genieten meiden. Ik hoop jullie snel te volgen.

Liefs Nanny.

6. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    #6546 Elegance, 19 sep 2009
    Laatst bewerkt: 19 sep 2009
    Hallo meiden zoals Doortje het al zei, alles was goed op de echo! :)
    Ik heb er zelfs 2 dagen bijgekregen! :)

Wat fijn om te lezen dat het goed gaat met de zwangere dames! :) Aylin jij mag echt over 2 dagen he? :):)
    En hoe zou het met joyce zijn :):)

Ik kan me al niet voorstellen hoe het voelt een beeb te voelen laat staan 2!! Eleni wat gaaf dat je het zo apart kunt voelen! Hoe voel je je verder?

@nanny, ook al geloof ik het nog niet voor allw 100 %, maar iedereen is toch echt een keer aan de beurt! Na 2 mk's dacht ik ook dat het mij nooit meer zou lukken.. en zie nu.. :):) Jouw positiviteit wordt zeker beloond! :)

Iemand vroeg na hoelang ik weer zwanger was na mk's ff kijken hier ismijn oude onderschrift:
    24-26-7wMk-32-8.5wMa+Cur-34-26- ZWANGER!
    dus de 1e keer de 3de cyclus e na de curetage, de 3de cyclus waarbij dat ook de eerste ronde was waar we gerricht aan het klussen zijn gegaan! :)

Rebbel, het zit je idd niet mee.. maar als ik je zo hoor heb ik er wel vertrouwen in dat het helemaal goed komt.. je bent iig in goede handen! :)

Iemand iets van meagan gehoord? heb haar ook al heel lang niet meer gezien hier..

meiden ik bevind me echt op een roze wolk! wat voelt dit fijn zeg! :)

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Liesben, bloem31, annie1979, lieni44, alina waar zijn jullie :) iemand enig idee hoe het gaat met de dames?

vraag me ook stiekem wel af hoe het met tinkerbell/sjan86 gaat :) Hopelijk heeft ze haar geluk opnieuw gevonden..

:)

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou meid, ik ben nog steeds niet bevallen hoor :D

Ik vraag me ook af of het alsnog spontaan gaat gebeuren, je weet t maar nooit he ??

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ele, wat fantastisch meid!! na deze echo is de kans dat het goed gaat meer dan 98%!!!!!! dus pfffffffffffff blaas maar uit, het gaat helemaal goedkomen!! ik vond die echo ook zo'n opluchting toen!! :)

@joyce, duimduimduim voor je dat ze gauw komt!

@aylin, ooooh wat heerlijk dat je nu uit de 'gevarenzone' bent en alles in orde is! het duurt niet lang meer voordat jullie je mannetje in jullie armen hebben!

fijn weekend meiden!

liefs humm

10. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Mag ik hier ook meekletsen?
    Wij zitten nu in onze eerste ronde na de mk eind juli....
    Ik ben nu net (onwijs lang) ongesteld geweest en nu kunnen we er weer voor gaan.
    Soms vloei ik nog wat bloed, maar het is wel het laatste beetje.
    Nu maar weer afwachten wanneer mijn eisprong is.
    Ik zie hier al weer veel zwangere dames, dat doet me goed! :)

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Hummie het is inderdaad een fijn gevoel. Verlang ook wel naar mijn kleine man. Ben ook erg emotioneel de laatste dagen. Zullen wel de hormonen zijn;)

@Marsab welkom meid. Natuurlijk mag je mee kletsen. Er zijn idd veel meiden weer zwanger na hun miskraam of ma.

Dat geeft toch goede hoop nietwaar?

Hier gaat alles rustig wel wat last van gerommel maar het zet niet door. Joyce wilt je meisje nog niet de wereld verkennen???

12. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @aylin, nee nog niet :D

Ze zit nog steeds veilig bij mama

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ Thanks aylin! Hoe is het met je kleine meid? Je bent al bijna uitgerekend! Super zeg! :D

@ joyce84: wauw, ook jij bent al uitgeteld! Zet hem op hoor! Succes alvast! :)

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Marsab alles gaat goed met de kleine ze is een lekker bijdehandje. Alles ook goed met jou mannetje? Jij vanaf vandaag mag de kleine geboren worden zonder te vroeg te zijn...Dus het is afwachten maar weer.

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    aylin vanaf vandaag mag het meid, denk dat jij nog eerder gaat bevallen dan ik :D

@marsab, ja maar ze wil er maar niet uit :), Hoop dat het voor jou ook snel weer raak is.

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Nou meiden, denk toch dat het aan het beginnen is, de bevalling.

Heb al de hele ochtend last van krampen, al komen ze nog wel onregelmatig, maar ze gaan steeds langer duren en komen nu wel steeds sneller achter elkaar, alleen doen ze nog niet zovel pijn.

Ik hoop dat het vandaag gaat gebeuren.

17. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    OWWWW, wat spannend. Succes ermee hoor. strakjes heerlijk genieten van de kleine meid. Eindelijk hihi;)

Liefs Nanny.

18. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Joyce, spannend hoor. Ik hoop voor jou dat de bevalling zich aandiend.
    Succes, zet hem op!!!!!

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, ik heb nog steeds weeen, moet ze nu ook wegpuffen.

Dus denk toch echt dat ze vandaag geboren gaat worden.

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    21 september hartstikke mooie datum toch?

Deel Deze Pagina