Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @marsab, welkom hier!

@daydreamer, welkom terug! met die hormonen ben ik zo'n muts nou, weet ik echt niet meer wie je bent hoor!!!! ben heeeeeeeeel nieuwsgierig, pb me even! fijn dat het goed met je gaat iig en dat je je beeb voelt bewegen, geweldig he?!

@joyce, gefeliciteerd meid met jullie dochter!! :):):) ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat en naar je bevallingsverhaal!

@aylin, ben ook zo benieuwd naar jouw verhaal!

liefs humm

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    noujaaaaaa, ben ik er even een paar dagen niet...!!! 2 beebjes geboren!!!
    AYLIN: gefeliciteerd met jullie zoon!
    JOYCE: gefeliciteerd met jullie dochter!

We willen foto's zien!!!!

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden thnx :D

En wat grappig, dat aylin op dezelfde dag bevallen is als ik.
    Gefeliciteerd meid met je zoontje !!

Mijn bevallingsverhaal volgt nog , als ik weer een beetje bijgekomen ben.

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat gebeurd hier toch als ik er even niet ben! :$:D

@aylin: van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!! geniet er lekker van!

@joyce: van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje!! :) geniet ervan!

ik heb veel last van harde buiken... :(
    gister avond ook al wat, maar ga nu even liggen om te kijken of het weg trekt.

liefs rebbel

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ha meiden,

Jeetje, wat een verassingen toch op het forum vandaag!! WOW!
    Ik moest er ook een traantje om wegpinken..haha! Zullen de hormonen wel zijn!! :):p

Daydreamer : Ik weet ook al wie je bent, haha!! ;)
    Hoe is het met je? Wat leuk dat je de kleine ook voelt!! Heerlijk gevoel he?

Rebbel: Pfff, wat naar meis!! Hou het goed in de gaten hoor, anders gelijk aan de bel trekken!! Ik heb het ook een periode heel veel gehad en moet nu om de twee weken bij de gyn zijn!!
    Doe rustig aan!!

Survivor: *zwaai zwaai* Hoe is het met jou meis??
    Moet best vaak aan je denken!! Alles goed?

Joyce: Gefeliciteerd met jullie meid!!! :)
    Lekker genieten nu van haar!!! Ben benieuwd naar de foto's en bevallingsverhaal!! Super meid! Eindelijk is ze er!! :D

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Aylin, gefeliciteerd met jullie zoon!
    Joyce, gefeliciteerd met jullie dochter!

Meiden, geniet van jullie mooie wondertjes! Ben beniieuwd naar jullie verhalen.

7. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

sorry dat ik even niet gereageerd heb. maar ik was even een tijd niet online omdat ik in een groot drama terrecht kwam.
    na de vorige bezoek aan de gyn was mijn hcg niet veel gezakt.
    van 2600 naar 2100.
    dus hij ging bellen met een gyn uit breda en zij kwamen tot de conculsie dat ik een mola zwagerschap had.
    ik wist niet eens wat dat was.
    je staat wel raar te kijken als ze je komen vertellen dat je 3 chemo kuren moet gaan ondergaan.
    het woord chemo al.... heb ik kanker?
    van een miskraam komen we in chemo terrecht.
    nu is het nog geen kanker maar de cellen moeten er wel uit voordat het uitzaait naar de hersenen en longen.
    ik dacht dat ik gek werd. na de chemo mocht ik een jaar niet zwanger raken. natuurlijk dat kon er ook nog wel bij....

ik was wel verslagen door dit....
    voordat dit alles ingang gezet ging worden wilden ze nog 1x mijn eierstokken nakijken.

affijn in het ZH de OK in.. lag ik daar moest ik toch nog bloedprikken en even wachten. na 2 uur werd ik toch de OK opgehaald voor de echo. daar bleek dat mijn HCG naar 250 gezakt was. er was toch een wonder gebeurd. dus ze gingen inwendig toch even kijken en daar zat het stukje .. gewoon nog wat restweefsel van 2cm wat ze niet op de echo zagen (hoe kan dat). dus uiteindelijk werd ik toch gecurrateerd en ben ik sinds vorige hcg vrij..

het ZK huis vertelde dat dit met een sisser afgelopen is voor me..

tuurlijk baal ik nu weer dat ik moet wachten op mijn cyclus maar ik dacht dat ik een jaar niet meer zwanger mocht worden . dus deze weken neem ik voor lief

sorry dat het een heel verhaal is geworden en mijn echo berichtje

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    OHHH ik zie nu pas wat er aan de hand is... kom ik met mijn vrolijke noot...

AYLIN GEFELICIteerd dt heb je zeker snel gedaan..
    ben benieuwd naar je verhaal.
    Joyce idem dito... gefeliciteerd... weer een dag om nooit meer te vergeten.
    alsof ik voelde dat ik weer het forum op moest...

Daydreamer ik ben ook wel nieuwschierig kan het niet plaatsen maar ooit heb ik iemand wel over een meelezer gehoord... maar wie was dat...

survivor alles goed met je
    mamat gefelciteerd
    nanny @ jouw vakantie was ook leuk begonnen. die van mij eindigde zo...

ondertussen is iedereen wel zwanger hier bijna...
    mmmmmm blijf ik dan echt over?

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Jemig lieni, wat heftig allemaal zeg!! :(
    Dacht je alles gehad te hebben kreeg je dit er ook nog eens bij!!

Pff schrikken hoor!!
    Gelukkig is het geen Mola en ben je nu hcg vrij!
    Ik kan me haast niet voorstellen in wat voor een emotionele achtbaan jij moet hebben gezeten!! :(

Sterkte en doe rustig aan!

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ Joyce Gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet ervan!

Liefs Nanny.

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @lieni, fijn om je hier te zien! Het is juist goed als je van je af schrijft.. En nog niet iedereen is zwanger hier hoor :)! Moet wel toegeven dat jij bij een van de pechvogels hoort waarbij ze de tel kwijt waren en vergaten dat het 3 x is scheepsrecht is en niet 4 x..

maar de aanhouden wint he! En wat ben jij een sterke vrouw! *knuf*

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    lieni, ik qweet niet wat je allemaal al hebt meegemaakt hier, maar als ik je berichtje lees valt mijn mond open!
    Jeetje meid, wat kun jij nu een dikke knuffel gebruiken!
    Vreselijk wat een spanning! Ik ben blij dat dit iig "goed" is afgelopen! KNUFFEL!

13. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    WOWWWWWW..

AYLIN.. Gefeliciteerd met de geboorte van JOSHUA

JOYCE.. Gefeliciteerd met de geboorte van LORENZA

Geweldig zeg.. 2 beebjes op dezelfde dag.. super hoor.. zit helemaal intranen..hihihiihi....Dikke knuf meiden.. hoop dat jullie snel herstellen..en MOOIE NAMEN ZEG!!!

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @lieni, he getsie meid! wat een schrik moet dat weer vor je geweest zijn! gelukkig geen mola pffff.... hopelijk pakt je lichaam het nu weer gauw op en kun je door meid!! KNUF

liefs humm

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Lieni, jeetje wat een verhaal. Een hele dikke knuffel voor jou!

Je bent echt nog de enigste die nog niet zwanger is hoor, wij zijn ook opnieuw bezig na onze mk.

Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je cyclus goed op gang komt zodat het ook bij jou snel roze mag worden.

Hier verder alles oke, veel werken en daarnaast tijd maken om te genieten van elkaar ;) Fijne dag allemaal

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    *komt even snel langs gesjeest om Lienie een dikke knuffel te geven!!! jeetje meis, wat een schrik! ik wist ook niet dat dat bestond! Gelukkig liep het met een sisser af! En nu is het voor jullie afgelopen met deze ellende hoor! Jullie hebben je portie wel gehad!*

17. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    alles goed met mij meiden bezig met nieuwe vriend voor beebje nr 1

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Lieni: Jeetje dat is even schrikken

Aylen en Joyce: Gefeliciteerd. En wat een prachtige namen!! Heel mooi. Aylen, jouw naam is toch wel mijn favoriet. Helaas mag ik mijn kind niet zo noemen, gebonden aan de namen bij het consulaat.

Hier ook erg groot nieuw, maar met onduidelijk nieuws. In verband met bloedverlies vandaag een echo.

Er is nog geen vruchtzakje te zien. Echoscopiste vindt dit raar omdat nu met zes weken en een paar dagen wel een vruchtzakje aanwezig zou moeten zijn, en het liefst nog hartactie. Ze vroeg wanneer ik voor het laatst getest had. Na lang zoeken, vond ze een ringetje. Maar zoals net gezegd, het moet meer dan een ringetje zijn. Ik moet dus zo om kwart voor 3 naar de spoed toe.

Misschien is het een BBZ. Bij een BBZ kan een pseudo-ringetje in de baarmoeder aanwezig zijn;
    Misschien is het een miskraam. Nu heel weinig donkerbruin bloedverlies. Eigenlijk alleen bij het afvegen;
    Misschien ben ik minder ver. Maar dat zou raar zijn, aangezien ik 2 weken geleden al een positieve test had!! Nu heb ik net een clearblue test gedaan en die geeft aan 2-3 weken. Dat zou dus betekenen dat ik nu 4-5 weken zou zijn, wat weer klopt bij het ringetje. Maar toch is het dan vreemd dat ik 2 weken terug (op de dag van de bevruchting zowat) een hele lichte positieve test had.

kunnen jullie het volgen? ik niet...

19. pinklady77

pinklady77 Bekend lid

31 jul 2009
    671
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik ben net terug van een weekje heerlijk Kos! Ik heb echt lekker genoten en ben behoorlijk tot rust gekomen.
    Ik ben nu begonnen aan de medicijnen om een bloeding op te wekken en als dat zover is aan de Clomid!

Vandaag hoorde ik van een collega dat ze ongeveer 6 wkn zwanger is... Heel leuk voor haar, maar dat ze er meteen achteraan moest zeggen dat het de eerste keer meteen raak was vond ik niet zo nodig.
    Ze weet dat ik een mk heb gehad en ik daar toch niet echt op zit te wachten. Is dit een beetje ego?

Hoe is het verder hier??
    Allemaal zwanger?

20. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

ELENI: Jaaa, alles gaat goed! Ik kan er steeds meer van genieten!
    Ben echt happy! En dat ik de kleine voel… Heerlijk inderdaad!
    Weet je al hoe je de kamer gaat inrichten?

LIENIE: Jeetje zeg.. Wat een verhaal! Wat zul je geschrokken zijn!!
    Molazwangerschap?! Chemo?! Jaar niet zwanger worden?!
    Pffff… Gelukkig was het dat niet!
    Ik hoop voor jou echt dat je cyclus snel normaal wordt…Ik gun het jou zooooo!!!
    Probeer je nog wel te genieten van je mannetje en zoontje? Wel doen, hoor!

MAMAT: En? Weet je al wat meer?
    Ik hoop maar dat je korter zwanger bent! Maar wel goed!!
    Dan inderdaad vreemd, zulke vroege testen.. Ik duim voor je!

PINKLADY: Gelukkig heb je kunnen genieten en ben je lekker bijgekomen van de vakantie!
    En bloeding opwekken? Heb je die nog niet gehad? Of wekken ze een ‘ongesteldheid’ op, zeg maar?

Over je collega… Tja, heel k*t om te horen! Je gunt het iedereen! Maar jezelf het meest!
    En ja, niet echt tactisch om te zeggen… Was in 1 keer raak! Zou ik ook flink de balen van hebben!

Deel Deze Pagina