hai dames, Hier zit ik dan.. achter mijn pc op werk. Gelukkig wel allemaal hele lieve collegae. Als het niet goed zit, dan kan het beter maar fout gaan. Ik zag het alleen zo somber in dat ik geen kinderen meer zou krijgen. Nu ik deze ervaringen heb gehoord, heb ik toch nog hoop. Vriendinnen en collegae zeggen ook dat ik me geen zorgen moet maken. Zelfs mijn mannelijk teamleider zei 'gewoon goed oefenen', hahaha. We gaan er weer gewoon voor.. a.s. maandag een echo.. misschien is het nog goed, maar ga ervan uit dat het dan schoon is.. Ik houd jullie op de hoogte. P.S. wanneer kan ik het beste weer een zw test doen om te kijken of alles schoon is? En wanneer zou het bloeden moeten zijn opgehouden als ik een vruchtje verloren zou zijn? liefs, mamaT
MAmat het lijkt wel alsof ik wat gemist heb. heb je vanacht een hevige bloeding gehad en nu is het bloeden gestopt? waarschijnlijk als maandag een echo krijgt en het is allemaal weg dan laten ze nog even bloed prikken en anders even vragen. de uitslag hebben ze de volgende dag al. dan weet je waar je staat. het rare is dat ik bij de eerste 2 mk niet veel bloed heb verloren en toen zat er nog wat in. bij de 3e mk verloor ik zoveel bloed dat ik dacht nou alles moet er wel uit zijn maar mijn hcg was hoger dan daarvoor (2600). voor mij is het echt een raadsel hoe het werkt daarbinnen. volgende week ga ik naar de herhaalde mk poli en hoop dat hun mijn meer kunnen vertellen. wat is ook alweer het verschil tussen ma en mk toke welkom hier ik hoop dat je je snel thuis voelt .... je went makkelijk aan ons hoor! ano naar je ei stijgt je temp met een halve graad ongeveer. pinklady voel je nog wel goed of ga je al buikkrampen krijgen? de rest van de meiden dikke knuf voor jullie? Oja mamat ik ken het gevoel.. heb wel al een zoon maar ik zou zo graag zwanger willen zijn weer. 2 vriendinnen gaan bevallen over 2 weken nummer 3 is ook zwanger en nummer 4 is druk aan het proberen. nog voordat hun hieraan begonnen waren wij al bezig. hun zijn al zwanger in 3 maanden en ik niet. daar baal ik heel ego echt goed van vaak. ik ontloop ze ook vaak terwijl ik het niet wil maar ik trek het zo slecht .... ik weet ook echt niet hoe ik hier mee om moet gaan. maar hun weten dat ook waarschijnlijk niet. heb ook alles maar verteld zodat hun snappen als ik raar reageer. maar hun vinden juist dat in zo nuchter ben.. maarja de tranen zijn thuis al gevallen maar dat zien hun niet..
Lienii44: ik weet nie meer of ik veel verloren heb of niet. Ik zat echt in een roes. Was zelfs zo erg dat die kleine naar mijn ouders moest, omdat ik niet meer op aarde was. Ik kon niet meer praten, maar huilde niet. Heb bloed verloren, maar weet ook niet meer of het veel of weinig was. Ik verlies nog steeds wel wat bloed. Echt stom, maar ik was helemaal weg van de schrik. A.s. maandag heb ik een echo. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ik iets verloren heb dat dan alles weg is, want volgens de echo afgelopen dinsdag was niets te zien in de baarmoeder, behalve een ringetje (die bij 4 weken hoorde) of een pseudo-ringetje (waardoor het een BBZ zou zijn). Dit laatste zal het al nie geweest zijn, want heb helemaal geen krampen of iets. Ik voel helemaal niets. A.s. maandag weten we meer. Ik ga om half 9 HCG prikken, want dan kan ik na 1 uur bellen voor de uitslag. Hier gaat het dus iets sneller.. heb dit al een aantal keren gedaan. Heb smiddags om 14.00 uur afspraak bij de gyn. Ik ben dus benieuwd. Maar anders is het 3X beebrecht. owja, ma is een missed abortion.. had een miskraam moeten worden, maar het werd het niet, bijv als het hartje is gestopt met kloppen maar nog geen miskraam is geworden of als je zwanger bent van een windei. Wat die vriendinnen betreft: 2 zijn net bevallen 1 is nu 22 weken 1 gaat begin oktober bevallen 1 in november 1 in januari 1 in collega februari Dit is even mijn lijstje van de mensen om me heen die ik me op dit moment ff kan bedenken. Lieni, mocht het misgaan dan doe ik met je mee voor de volgende ronde. Hoop natuurlijk dat je sneller zwanger bent! liefs, mamaT
Als je ei springt, springt je temp omhoog. Vlak voor je menstruatie gaat hij weer omlaag naar je normale temp. Vlak voor je menstruatie kan zijn 2 dagen, 1 dag of zelfs op de dag van je menstruatie.
Nanny, ik had woendag een posi ovtest vast. Dit zou volgens de banner pas na 3 dagen moeten zijn. Dus is mijn cyclus korter, we hebben wel geklust dus ik zie wel. Mijn temp had gisteren een dip en nu is hij weer 0,3 graden hoger. Maar goed, ik ga er vanuit dat er niks is anders ga ik me voor de gek zitten houden! Ik ga zo lekker winkelen met mijn vriendin, zij zit op het wachtbankje want er is bij haar dmv IVF een eitje teruggeplaatst. Veel te bepraten dus!
@ Tassie,ik heb 5 dagen na jou een miskraam gehad en nog steeds geen posi ovulatie test gehad. nou heb ik wel een lange cyclus maar baal er toch wel weer van. ik heb 1 weekend geen testen gedaan (te druk met feesten ) hihi. zou wel heel toevallig zijn als ik toen wel een posi ovu zou hebben gehad. Want dan zou mijn cyclus deze keer ook korter zijn. Dus we blijven maar door testen. Ik zou zeggen succes ermee toch wel een beetje spannend toch? Grtjs Nanny.
VRAAGJE?, ik had van de week bruine afscheiding wat zou dat kunnen zijn? Dacht zelf dat ik ongesteld werd maar dat is niet het geval. Toen dacht ik eisprong maar ovu testen blijven tot nu toe negatief. Ik heb alleen twee weken geleden een weekend niet getest. (wel geklust natuurlijk )Zou wel heel toevallig zijn toch? We wachtten af.
hoi lieve forum vriendinnetjes! how's life bij iedereen?? rustig hier! @joyce en aylin, hoe gaat ie met de kersverse moeders en beebjes?? @iedereen die een dikke knuf nodig heeft: KNUF!! Hier alles ok! voel kleine hum nu goed bewegen, geweldig!! echt een kleine druktemaker af en toe haha. Over een week de 20 wk echo, kijken er erg naar uit, vind het echt spannend! Dat is echt je enige zorg als je zwanger bent: als het maar gezond is!!! En wij willen heel graag weten wat het is J of M??!! Absoluuut geen voorkeur hoor, lijkt me allebei geweldig! Fijn weekend meiden! liefs humm
@hummie, hier gaat het goed Lorenza is nog steeds tevreden, huilt bijna nooit Maar het kan allemaal zo omdraaien, je weet t maar nooit. Borstvoeding gaat ook goed. En ik mag vandaag ff naar buiten naar de ah heen en weer, daar ben ik ook al weer helemaal blij mee.Word wel een beetje gek van dat binnen zitten de hele dag.
@joyce: fijn dat het goed gaat meid! @mamaT: dikke knuffel meid! @toke: welkom, wat een verdriet! sterkte! liefs rebbel
sorry meid, ik had eroverheen gelezen! als het alleen bij die bruine veeg gebleven is zou het een innesteling kunnen zijn!! ik ga me rot duimen! liefs rebbel
Hallo meiden, Hier gaat alles ook goed. Joshua pakt de borstvoeding ook goed op. De laatste 2 nachten was hij alleen aan het spoken. Miste het lichaamscontact en wou niet alleen in zijn wiegje liggen. Ook ik word een beetje gek van het binnen zitten. Mocht vandaag ook even naar buiten al was de kraamverzorgster het er niet echt mee eens. Aylin is de laatste dagen nogal ondeugend en vraagt best veel aandacht. Logisch want voor haar veranderd er ook een hoop. Ik heb nog geen tijd gehad alles bij te lezen. Ga dat zeker nog doen. Dikke knuffel voor iedereen!!!
Joehoe meiden!!! alles goed hier.... Mamat ik ga duimen voor je ... mijn vriendin bleek 2 weken korter te zijn dan ze was. dit is zo raar want toen ze getest had had ze net haar ei volgens de gyn? kan toch niet maargoed hartje klopte dus waarom die drukte had de arts,... ik begrijp nog steeds niet waarom het 3x mis kan gaan... is dit dan nog pech hebben? ik ben zo bang dat het iets medisch is waar ze niets mee kunnen (in mijn geval dan)... Nanny... het kan best zijn dat er nog wat bruin komt.. dat betekent wel dat je lichaam nog een laatste schoonmaak aan het houden is. ik had bijna geen bloed verlies en na 2 weken kwam het weer. zeker als ik perste .. Aylin mooie foto zeg... lekker ventje om te zien.. alweer bijna een week oud. Joyce kom je ook nog je prille kroost showen of hou je dat liever voor je zelf? hier is een wonder gebeurd... had ovu testen gekocht omdat ik wilde weten wanneer mijn ei kwam zodat ik mijn ongi kan verwachten ... had er nog niet veel van verwacht maar gisteren knallende test . en vandaag een hoge temp maar die moet ik morgen nog even extra checken. want ik lag er vannacht half 5 in en half 11 eruit dus dat is iets uit het ritme iets maar......hahahah Hummie!!! lekker gevoel is dat he als je de kleine voelt leuk tip is om het vast te leggen op camera. er dan een afstand bediening op te leggen. die is zie je dat heen en weer schieten... is makkelijker voor de buitenstaander om te zien bewegen dan een buik die ook op en neer gaat van het ademen... nou de rest van de meiden een fijne zondag en CUUU
Ha meiden, Even snel een reactie voor ik alles terug ga lezen!! Joyce & Aylin: Wat een geweldig mooie kinderen hebben jullie zeg! Ik smelt helemaal!! Nu kan ik al helemaal niet meer wachten, haha Wat fijn dat ze het allebei zo goed doen! Lekker genieten! Kus
ooooh aylin wat een mooi manneke!!! daar kun je met recht trots op zijn meid!! fijn dat het goed gaat met jullie! Joyce, wat een heerlijk meissie!! En helemaal top dat het zo goed is gegaan met de bevalling en nu met jullie!! ik zit hier helemaal verliefd naar jullie beebjes te staren, geweldig hoor! Lienie, klusserdeklussssss meid!! ik duim heel hard voor je!! Nanny, is het alweer over? kan idd met vlagen nog wat oud bloed vd mk uitkomen, dat hoor je wel meer. Rest vd meiden, hoe gaat ie? liefs humm