Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Gezellig Lieni, wat denk jij voor deze maand?

Ik denk van niet, al is mijn temp wel gestegen, heb ik soms steken in mijn onderbuik en soms wat wit dikkig slijm (sorry voor de onsmakelijkheid). Ik wil me niet gek laten maken, teveel hopen op. Heb besloten er niet teveel mee bezig te zijn en het op me af te laten komen.
    Het lijkt wel of ik een soort muurtje aan het bouwen ben wat betreft een mogelijke zwangerschap. Hebben jullie dat ook gehad?

Knuffel voor jou daydreamer, ook dat van jou een heftig verhaal. Lekker rustig aan doen hoor!

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    hallo dames,

muurtje tassie.. ik kan het geen muurtje noemen wat ik had.. het haad iets weg van de chineese muur :p misschien nog wel eens heb... ik was zelfs na de 1e ongi mijn ei vergeten.. gewoon echt vergeten, ik dacht dat is nog zoooover weg.. en ik wilde niet klussen.. ik was bang.. bang om weer zwanger te worden.. weer die ellende.. en toen besefte ik me hoe graag ik het wilde en toen was ik bang.. bang om nooit meer zwanger te worden of te blijven.. ik heb echt geen leuke tijd gehad hoor... ik denk voor meerdere ook heel herkenbaar.. ik kon tot 8 weken zwangerschap niet meetypen hier.. ik wist niet hoe ik me voelde.. ik was zwanger maar kon niet reageren zijnde zwanger.. Dus ik las hier wel mee maar reageren ho maar.. ik vind mezelf hier ook heel extreem in.. ben er overigens ook echt van geschrokken.. ik heb al het nodige in mijn leven meegemaakt en ren nergens voor weg.. maar zo voelde dit wel..

oh manlief belt net dat ik moet klaarstaan we gaan bij schoonouders eten en hij komt uit zijn werk.. kan dus niet op iedereen reageren, dat probeer ik vanavond wel even!

Dikke knuffel voor iedereen en daydreamer extra dikke knuffel voor jou!

3. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Elegance, zo herkenbaar. Zo voel ik me nu ook, en ik heb toch samen met man al heel wat te verduren gehad.
    We hebben wel geklust maar toch had ik diep van binnen een angst.

4. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeetje ik lees net mijn geschreven stuk door en ik zie overal taalfouten en zinnen die niet kloppen.. ik was zo moe, kwam net uti mijn werk en wilde even snel reageren.. dus voor diegene die een vertaling nodig hebben :) ( ik lig nu ook weer met de laptop op bed, dus er zullen nu ook vast genoeg taalfouten komen :p )

Tassie, ik geloofde echt niemand als ze zeiden, mijn tijd komt ook nog wel.. ik dacht altijd jaja, maar ik ben de uitzondering waarbij het niet gaat lukken.. nu ik bijna 12w ben begin ik pas in te zien wat ze daarmee bedoelden.. en nog is het spannend en onzeker allemaal.. maar ik denk ook dat dat blijft.. ik zei altijd tegen mezelf dat ik wilde genieten van de tijd van het zwanger worden, juist omdat je het maar een keer in je leven meemaakt voor de eerste keer.. Hhet moet iets moois zijn.. gelukkig was ik heel druk met de bruiloft en de huwelijksreis toen mijn ei eraan kwam.. toen voelde ik me voor het eerst weer "gelukkig" na alle ellende van dit jaar.. en ik merkte ook dat het klussen minder gericht was en toch weer spannend.. en toen was het raak.. en goed raak zoals het er nu uitziet.. stom nu ik het er nog eens over heb voelt het allemaal niet meer zo "zwaar".. nu genoeg over mij... :)

Joyce wat een kkanjer! mooi gedaan meid! daarom duurde het zo lang, je hebt de puntjes op de i gezet! :)

Aylin ik heb jou foto's gemist denk ik.. ik las dat meiden ook zwijmelden.. ikga zo even terugbladeren.. als ik dat nu doe ben ik deze tekst weer kwijt :X

Spannend hummie! nog een paar nachtjes slapen! :):) heb je zelf een voorgevoel wat het wordt?

daydreamer, jeetje meis, neem je rust, laat het werk je werk zijn... voel je vooral niet schuldig.. je hoeft je niet schuldig te voelen als je goed voor jezelf en je buikbaby zorgt!

Doortje waar ben je? :)

lieni! spannend op het wachtbankje! ik ga heel hard voor jou en tassie duimen!

as maandag de 12w echo, ik voel me er tot nu toe best relaxed onder.. sinds de angelsound werkt en we het hartje kunnen horen heb ik echt veel minder stress lijkt het.. en ja overmorgen 12w.. langzaam begint het ook door te dringen dat ik echt bijna het 2de trimester inga.. soms durf ik ook echt wel eens blij te zjin en verheug ik me voor het eerst op wat komen gaat..

nu ga ik even op zoek naar de foto's van aylin en dat slapen, ik ben echt moe.. alvast truste!

5. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

BEDANKT VOOR JULLIE KNUFFELS, MEIDEN!

Ik weet ook wel dat ik me dáár nu in ieder geval géén zorgen over moet maken. Maar ja.. Dat doe ik dus wel.
    Als ik moet kiezen, tussen mn kindje en mn werk. Jaaa.. Dat is makkelijk natuurlijk!! Ik kies nu ook voor mn kleintje!
    Alleen.. Zal toch weer een keer naar het werk moeten. En ik heb zo geen zin in mn bazin! Pff..
    Verder lichamelijk.. Buikpijn en overgeven, harde buiken.. Nog steeds helaas.......

JOYCE: Wat fijn dat het goed gaat met jullie! Kan me voorstellen dat je nu wat minder op het forum bent..
    Even bijtanken en lekker genieten van je kindjes!!!

TASSIE: Ik heb ook eerst 2x een miskraam gehad voor deze zwangerschap.
    Ik was er na die tijd aan de ene kant zooo mee bezig, en aan de andere kant probeerde ik dat juist totaal niet te doen.
    Hè, rond de eisprong extra vrijen, om de dag, of juist elke dag.. Was niet leuk meer!
    Op een gegeven moment hadden we een maand met 2 weekendjes weg en heel wat feestjes. Zat even weer lekker in mn vel!
    Had ook weer écht zin in alles. Die maand was het raak.
    En ja, onzekerheid blijft, hoor! Vind het soms nog onwerkelijk dat ik al op de helft ben. Net wat Elegance al schreef: Dan zeiden mensen dat onze tijd nog wel kwam. Ja... Fijn.. Daar had ik op dat moment toch niks aan?!
    Tuurlijk bedoelden ze dat goed! Maar toch... Je voelt je dan zo onbegrepen..
    Meid, ik duim voor je deze maand!

En dit geldt ook voor ELEGANCE: Bijna 12 weken.. Gek hè? Jij.. 12 weken.. Haha! Fijn Ele! Straks mag je het van de daken schreeuwen! Shoppen!
    Of weet je omgeving het inmiddels al?

6. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meiden!

Daydreamer voor jou een dikke knuf, denk nu vooral aan jezelf en aan je beeb, dat is het enige wat telt meid!! snap dat je het moeilijk vind maar in een geval van zwangerschap kan de rest vd wereld barsten hoor, alleen je beebje is belangrijk!!

tassie en linie, ik duim me suf voor jullie hoor, het is jullie ook zo gegund!!

aylin en joyce, hoes met de beebjes en jullie? hoop dat alles nog steeds zo goed gaat daar op de roze en blauwe wolk!!!

ele, fijn dat het goed gaat meid, wordt er helemaal blij van!! en heel fijn dat ze zo met je meeleven en dat je nog een echo krijgt!! ik had er een met 6 en 9,5 week en had er best nog graag 1 gewild rond 12 weken maar helaas, het was best een ruk tot de volgende controle VK daar was ik 15 week, dus ik vond het toen echt 4,5 week onzekerheid, bah!! pas na 1e x horen vh hartje was ik wat meer gerustgesteld maar het blijft gewoon erg spannend!! pas als je het kindje voelt bewegen komt echt het geloof en het vertrouwen vind ik. Hoop dat ik na de 20 wk echo ECHT kan gaan genieten!! we willen heel graag weten wat het is, maakt me geen zier uit, maar mijn gevoel zegt een jongen.

nanny, hoe gaat ie nou?

de rest, joehoe hoe gaat ie?

Hier alles ok! *dolgelukkig met kleine beweeglijke druktemaker in buik*

liefs humm

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ hummie, lief dat je naar me vraagt. Gaat goed hoor geen bruin bloed verlies meer gehad geen posi wzangerschapstest en ook nog geen posi ovu test. dus we wachtten maar af.
    Wanneer heb je de 20 weken echo? Mijn gevoel was mijn eerste twee zwangerschappen hartstikke fout. hihi dacht echt jongens en we hebben nu twee meiden hihi. Bij mijn laatste zwangerschap had mijn gevoel echter wel gelijk ik dacht van het begin af aan aan een tweeling en inderdaad daar had ik gelijk in ( wel een raar idee hoor dat dat er gewoon twee waren). Dus je kan gelijk hebben natuurlijk. Ga je het ook vertellen of houdt je het voor je.

Liefs Nanny.

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Goeiemorgen!
    @Ele: hier ben ik!!! :)
    @all: lees wel mee, maar dan wil ik reageren en dan komt er weer wat tussen... Hele dikke knuffel voor iedereen! Vind jullie lief! Zal vanaf nu weer wat actiever meeschrijven. Straks tijdens mijn verlof zullen jullie helemaal gek van mij worden :)
    @hier: gisteren weer goedgekeurd bij de vk, ben heel gemiddeld hahaha! Geen gekke dingen. Morgen even naar de dokter om urine te laten checken, benauwdheid te checken en info in te winnen over de griepprik.

pfff en nu werken...jippie...

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Elegance mijn foto van Joshua staat gewoon in mijn album! Moet er nog meer inzetten maar kom er even niet aan toe met 2 kids.

Ik ga straks even bij lezen en natuurlijk reageren!

10. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    wat een mooi kereltje aylin! lijkt mij ook wel heel druk met 2 kids zeg! hoe is het trouwens met je nichtje?

weet iemand hoe het met annie gaat? heb ik al heel lang niet meer gezien!

Doortje wat fijn dat alles weer goed was, en wat fijn dat je al zo snel verlof hebt! kun je nog echt even van je zwangerschap genieten!
    ik heb denk ik gemist dat jij je benauwd voelde? gaat het nu weer?

de griepprik, hotitem bij de april mama's... ze maken echt elkaar gek daar.. ik heb besloten om me er nog niet druk over te maken, wel om een prik te nemen als het geadviseerd wordt, maar niet nu al bang te zijn.. het overkomt je toch en wil nu eindelijk iets meer gaan genieten!

want, IK BEN 12 WEKEN! :):) wat een mijlpaal zeg!

@ de rest van meiden, hoe gaat het met jullie?

11. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    JEEEEEEEHHHHHH ele 12 weken! fijn hoor lekker gaan genieten.

Liefs Nanny.

12. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Elegance, gefeliciteerd meid. Het echte genieten kan gaan beginnen.
    Joeppppiiiiiiiiiieeeeeeeeeee:D

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    dank jullie wel meiden! :) Zit nog steeds met open mond naar mijn eigen banner te kijken.. :)

tassie over 8 dagen al testen! heb je goed geklust deze maand? ook na je ei? wat heb je gevoel voor deze maand?

nanny hoe is het met jou meid? nog steeds geen banner zie ik.. nog in afwachting van je ongi.. is je hcg trouwens nu helemaal uit je lichaam? sorry als ik iets over het hoofd gelezen heb en je dit al verteld hebt...

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden ben ik ook weer ff.

@Ele gefeliciteerd meid met je 12 weken, lekker hoor.

Hier gaat alles nog steeds goed hoor, ben alleen overgestapt op flesvoeding, nu heb ik meer rust.En ook meer tijd voor mano.
    Zit ook gelijk lekkerder in me vel nu.

15. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ ele, alles goed hoor, ik heb geen positieve zwangerschapstesten meer. ik zou vandaag eigelijk sensitest binnen moeten krijgen denk dat mijn eisprong eraan komt, nu is de post al geweesten zit het pakje er niet bij WHAAAAAAA!!!!!!

dan klussen we er maar op los hihihi ;)

grtjs Nanny.

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Hoi Elegance, we hebben geklust rond mijn ei. Dus het is afwachten. De 8 dagen zijn wel gebaseerd op mijn oude cyclus voor de mk (altijd 28 dagen). Als ik uitga van mijn cyclus na de mk zou ik over 4 dagen de eerste test kunnen wagen, maar ik wil wachten totdat de dagen van mijn normale cyclus voorbij zouden zijn.

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hallo meisjes!

@ele: whoeweeeeeeeeee! vanaf nu gaat de tijd snel! geloof mij :)
    @nanny: klusserderklus!! ik duim voor je!
    @tassie: ik duim ook voor jou!
    @joyce: fijn dat alles goed gaat! En dat je nu meer rust hebt met de flesvoeding! Geniet!
    @Hummie: is kleine hum lekker druk? fijn gevoel he?
    @all: fijn weekend!!!

18. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

ELEGANCE: Gefeliciteerd! ;)

DOORTJE: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Lekker gemiddeld.. Maar GOED!! Fijn hoor.
    Wanneer ga je met verlof? Hoeveel weken vantevoren?

JOYCE EN AYLIN: Toch ongelovig dat jullie nu een (2e) kindje in jullie armen hebben.. Super!

NANNY: Jammer dat die testen niet binnen zijn gekomen. Dan maar gewoon klussen, meid! Veel 'spontaner'! Haha!

TASSIE: Misschien verstandig even afwachten. Maar ja, soms kun je zooo nieuwsgierig zijn! Tenminste, had ik wel.
    Nou, ik ben benieuwd! Hopelijk is je cyclus nog lekker regelmatig.

IEDEREEN: Hier zakt de buikpijn heel langzaam weg. Geef alleen nog wel steeds over. En harde buiken..
    Maar ja, gaat dus ietsje vooruit. Komende week hoef ik sowieso niet te werken. Is geregeld gelukkig!
    Hoef ik me over die stomme bazin niet druk te maken...

FIJN WEEKEND ALLEMAAL!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi allemaal,

hoe gaat he hier?
    met mij iets minder helaas...
    weet ook niet of ik het hier alverteld heb eigenlijk, maar afgelopen maandag ben ik naar het zkh gemoeten ivm harde buiken. het bleek dat mijn baarmoedermond helaas alweer aan het verkorten is van 3,8 naar 2,7. de injecties lijken dus niet hun werk te doen.. :( ik mocht die week niet gaan werken en zou gister dan opnieuw controle krijgen en dan zou ik horen hoe verder wbt werk etc.. maar woensdag helaas weer flinke harde buiken en dus weer naar het zkh. mijn bmm was 2,6 als hij onder de 2,5 zou komen krijg ik ws een cerclage. dat is een bandje om mijn bmm heen. ze wilde me niet naar huis laten gaan omdat de harde buiken aanhielden dus die nacht in het zkh gebleven en medicijnen gehad om mijn buik rustig te krijgen, de volgende middag weer onderzoek gehad en de bmm was gelukkig gelijk gebleven, ik mocht dus weer naar huis mits ik absolute rust zou houden en meteen aan de bel zou trekken wanneer er iets is. rusten valt natuurlijk niet mee met een kleintje thuis, dus ze wilde me bijna niet laten gaan, maar gelukkig heb ik veel lieve mensen om me heen die de zorg voor milan uit handen nemen en ik zo veel kan rusten. want het is echt nodig, het is nu nog veel te vroeg voor ons beepje om geboren te worden.. ik zit dus in hetzelfde schuitje met Milan, een dreigende vroeggeboorte. erg spannend dus weer! :(

hopelijk blijft ons beepje nog lang veilig in mijn buik..

liefs rebbel

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden,

Heb snel even bij gelezen..Hier is het lekker druk al moet ik zeggen dat ik aan mijn dochter meer werk heb dan aan Joshua. Joshua ging een paar dagen niet zo lekker hij kwam niet aan. Hij dronk onvoldoende uit de borst omdat hij steeds in slaap viel tijdens het drinken. Nu op advies van de VK geef ik hem moedermelk gekolfd en bijvoeding uit de fles. Zo weet ik precies wat hij binnen krijgt. Gelukkig is hij al weer wat aangekomen. Hij moest eigenlijk morgen terug zijn op zijn geboortegewicht maar ik denk dat hij er net nog iets onder zit.

@Rebbel meid ik voel met je mee...Neem je rust want je beebje moet nog even blijven zitten. Gelukkig heb je veel mensen om je heen die je steunen. Het is even niet anders helaas. Mijn tweede zwangerschap verliep net zo als de eerste ook met angst voor vroeg geboorte. Gelukkig hebben beide kids het nog gehaald tot de 37e week.

@Ele gefeliciteerd met je 12 weken meid!!!! Nu echt gaan genieten hoor jou beebje is er over 6 maanden. En geloof me het vliegt voorbij!

@Doortje wat fijn dat alles ook bij jou goed gaat meid. Volhouden hoor!

@Daydreamer niks aantrekken van je baas. Klinkt heel makkelijk gezegd maar jij en je kindje gaan voor!

Als ik iemand of iets ben vergeten SORRY ik kom er later zeker op terug. Dikke knuffel voor alle lieve meiden hier!!!!

Deel Deze Pagina