Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    @lienie, ik kan niet overtijd raken.. geplande keizersnede ;)

Ik hoop dat het goed gaat met iedereen, ik zal zo nog even verder teruglezen.
    Ik heb sinds een paar dagen vreselijk veel buikpijn (naast de pijn aan het litteken) en vanaf vandaag bijna ondraagbare hoofdpijn, ik wil het liefst alle gordijnen dicht doen en de letters op het computerscherm bibberen voor mijn ogen. Bah, ik wil gewoon nog even genieten.

Nu toch maar even proberen om terug te lezen.

2. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @daydreamer: oh meis, goed te lezen dat je je iets beter voelt! Geen zorgen maken over je baas hoor! Dat is wel het laatste waar je je druk over moet maken (het liefst helemaal niet druk maken natuurlijk :))
    @rebbel: wat vervelend dat het je deze keer weer niet bespaard blijft! Complete rust is nu natuurlijk het beste voor je kindje, maar je had het graag anders gezien! Een collega van mij heeft dat ook gehad, een cerclage en volledige rust. Kindje werd met 34 weken geboren. Alles was ok! Met hoeveel weken is Milan geboren? Lieverd, we leven hier erg met je mee en we slepen je er doorheen!
    @Aylin: fijn dat het nu zo goed gaat met Joshua. Vindt Aylin het nog steeds leuk, of heeft ze al gevraagd wanneer hij weer weggaat hahaha. Dat hoor je toch wel eens?
    @Meagan: lees maar lekker terug als je je weer beter voelt! We lopen niet weg :) Jammer dat je je zo voelt, snap dat je er nog even van wil genieten!

3. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hallo iedereen,

Volgens mij komt mijn ongi eraan. Ongikrampen in mijn onderbuik, dus even afwachten wanneer het doorzet.
    Helaas, op naar de volgende ronde. Heb een goed voorgevoel voor de maand oktober dus wie weet.

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meiden!

@daydreamer, goedzo meid dat je je rust pakt, je beeb is echt het belangrijkst nu! hopelijk voel je je gauw wat beter!

@rebbel, oooh meid wat spannend weer, getsie! goed rusten en ook jij vooral aan je beeb denken, ik snap heel goed je zorgen. Ik duim voor je dat alles goed gaat en beebje lekker blijft zitten!

@aylin, dat zal idd best druk zijn met een 2e erbij! wat fijn dat het goed gaat met je mannetje meid! hopelijk gauw weer op gewicht.

@meagan, sterkte! klinkt niet lekker, doe rustig aan! laatste loodjes nu.

@doortje, hoe gaat ie meid? bijna de laatste 10 weken in, wat ga jij ook als een speer!!!

@ele, hoe gaat het? gefeliciteerd met je 12 weken grens! :) wanneer heb je weer een echo?

@rassie, spannend meid! even afwachten. ik had bij deze eerst ook wat ongikrampjes en bleek hartstikke zwanger, dus kan alle kanten op! :)

@de rest, hoe gaat ie?

HIER, vandaag de 20 weken echo!!! vind het zoooooooooo SPANNEND!! wat zal het een enorme opluchting zijn als alles er goed uitziet bij kleine hummie!! pas dan echt genieten. hoop dat de dag een beetje snel gaat... ;) Jullie horen het zsm vanavond of morgen.

fijne dag meiden!

liefs humm

5. Meagan

Meagan Bekend lid

10 jan 2009
    729
    0
    0
    Alkmaar
    Zonde Tassie maar een goed gevoel is alvast een begin!

Wat spannend Hummie!

Ik zat mij net te bedenken wat een vreemde zwangerschap dit toch is. Eerst maakte ik mezelf drie lange maanden druk over een eventueel verlies, het tweede trimester ging nogal gepaard met heel veel stress dankzij een vervelend persoon die continu ruzie zocht en het derde trimester is niets dan pijn. Ik had zo graag dubbel willen genieten deze keer. Na 4 keizersnedes stopt het écht hier ;) Nu kan ik alleen maar hopen dat de laatste 8 weekjes voorbij vliegen en ik mij wat beter ga voelen.

@Rebbel, ik las over de dreigende vroeggeboorte, het zit jou ook niet mee :( Heel veel sterkte!

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks meiden!

@doortje: milan is ook met 34 weken geboren uiteindelijk! we hebben dat kunnen rekken vanaf de 25 weken.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden!!

Ik ben even heeeel ego!
    zojuist de 12w echo gehad! alles zag er goed uit! herbie is 5.8 cm!!!
    ben ook wel blij dat we uiteindelijk geen nekplootmeting hebben laten doen, ik wilde toch geen vruchtwaterpunctie en heb nu ook het gevoel dat het echte genieten nu toch echt beginnen mag! heb net een potje zitten janken... ben zoooooo blij! zal straks de echo even inscannen! deze keer was het voor het eerst uitwendig, dat voelde ook wel als een mijlpaal!!! ben zo blij!!
    nu eerst een iets eten! daarna lees ik even bij!

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    #6688 lieni44, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
    hey dames,,

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @lieni44, nee ik houdt geen temp bij dus het is nog steeds de vraag of mijn eisprong is geweest ik denk het haast wel. Ik heb enorme pijn in mijn zij gehad. Dat heb ik vaker als er iets hormonaals bezig is.

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    he meiden,

gisteren dus de 20 weken echo gehad, vond het zoooooooooo spannend, ik had het niet meer vlak voor die tijd. Je hoopt zo op een goed ontwikkeld kindje pfff. Alles was helemaal goed!!!!! Man, wat een opluchting is dat zeg!! :D:D:D we zijn zooooo gelukkig! ennnnnnnnnnn we krijgen een Meisje!!!!
    we waren echt blij verrast, ons gevoel zei een jongen namelijk. Maar een meisje is helemaal geweldig natuurlijk! :) Stroom hier helemaal over van geluk.

Lieve meiden, een hele fijne dag voor jullie allemaal!

liefs een heel gelukkige hummie die nu helemaaaaaaaal gaat genieten van de kleine meid! :D

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meiden,

nog steeds geen ongi, de krampen zijn ook weer weg. Maar ik voel me niet zwanger dus wachten maar.
    Gisteren heel de avond gehuild, vriendin had de uitslag van haar IVF. Ze is zwanger! Ze had me meteen opgebeld, helemaal gelukkig!
    Ik ben ook blij voor haar, maar vond het zo confronterend anders waren we nu samen zwanger geweest. Mijn man en moeder begrepen me gelukkig en hebben me ook getroost. Stom he, ik ben echt blij voor haar maar toch knaagt het van binnen.

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @Hummie: whoeweeeeeee! wat een goed nieuws!! En een meisje!!! Het is net alsof ik mijn verhaal van 9 weken geleden aan het teruglezen ben. Voorgevoel een jongen, superspannend, vlekken in mijn nek :))) en daarna op een enorme roze wolk! Ben echt super blij voor je!! GENIET!!!

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @tassie: dikke knuffel voor jou! Snap je gevoel wel hoor, het is zo dubbel!

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @doortje, thanx meid! hoe istie met jou? :)

@tassie, dikke knuf, ook ik snap dat gevoel hoor! maar jouw tijd komt ook gauw hoor! :)

Er staat een foto vd echo in mijn album van ons meisje! :D

knuf humm

15. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

REBBEL: Het zit jou ook niet mee... Veel sterkte, hoor!

MEAGAN: Wat raar kan het allemaal lopen, hè? Kun je er wel een beetje van genieten nu?

ELEGANCE: Jaaa... 12 weken! En een goede echo! Gefeliciteerd meid!
    Straks is het weer een mijpaal als je bij de verloskundige mag komen om naar het hartje te luisteren!!!

LIENIE: Oooh... Wat spannend toch weer!
    Je kunt er gewoon niks aan veranderen, je kunt het nog zooo graag willen.. Zelf heb je er geen invloed op.

Wel fijn dat ze die onderzoeken gaan doen! Al duurt zo'n uitslag meestal weer een tijd. Ik weet het..
    Toch was het voor ons al prettig dat we dat chromosomenonderzoek uberhaupt hadden laten doen. We hadden voor ons gevoel een stapje gezet. Konden er nu zelf iets aan doen, bloed laten onderzoeken. Ook al moet je dan nog wachten op de uitslag...
    Wat houdt zo'n waterecho in dan?

HUMMIE: Wow, goed man! Heerlijk gevoel, hè? Ik herken het!
    Zooo'n spannend moment... Maar gelukkig is alles goed met kleine hum! Geniet er maar van!
    Gefeliciteerd met jullie dochter! ;)

TASSIE: Dat is logisch, gezonde jaloerzie. Ik herken het wel. Om me heen werd ook iedereen zwanger. Bij m'n 1e miskraam was ik even ver als een vriendin, 2e keer.. precies zo! Erg confronterend! Je gunt het hun zo! Maar je zelf ook...
    Hopelijk is het snel raak voor je! En deze keer helemaal goed!
    Ik duim voor je!

NANNY: Vervelend dat je lichaam even de weg kwijt is. En dat jij niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk komt er snel weer een beetje regel in!

16. daydreamer

IEDEREEN: Hier gaat het even niet zo goed. Zit er aardig doorheen als ik eerlijk ben... :(

Buikpijn wordt gelukkig langzaam iets minder! Heb totaal nog geen eetlust, maar probeer kleine dingetjes te eten voor de baby. Geef alleen nog steeds een paar keer op een dag over. Nu al 3,5 kilo kwijt! In 1,5 week ongeveer..
    Weer naar verloskundige geweest voor extra controle. Met mn kleintje gaat alles prima gelukkig!!!
    Ijzer in bloed was goed en urine ook in orde. Wel een hele lage bloeddruk, daardoor nu ook steeds die duizelingen natuurlijk. Wat helpt, is goed eten. Maar ja.. Dat is in mijn geval wat lastig.
    Ook heb ik aangegeven dat er spanningen zijn op het werk. En toen knapte er weer iets... Enorm gehuild daar!
    Ik voel me zo onder druk gezet dat ik moet komen werken. Ze vertrouwen me niet, zeggen ze... En weet je, ben nooit ziek! Alleen toen met die miskramen niet geweest. En nu 'nog maar' een dikke week bij huis. Kortom, discussies.. stress.. spanningen.. slecht slapen.. harde buiken.. knallende koppijn.. Ben het zat! Kan er niet meer tegen!
    Sorry, dat ik nu tegen jullie aan zeur.. Maar kan ik even mijn frustraties kwijt!
    Verloskundige heeft verklaard naar mn baas dat ik voorlopig volledig rust moet nemen. Hopelijk doen ze daar iets mee...
    Ze willen namelijk geen arts van de arbo inschakelen......

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    heej meiden, hier gaat alles goed, we beginnen weer een beetje ritme te krijgen :D

@daydreamer, jeetje meid , je moet echt lekker rust nemen hoor,jammer dan voor je werk.

@ Ele, gefeliciteerd meid met de goede echo.
    @ hummie, ook gefeliciteerd met de goede echo en een meisje !!
    wat leuk !!

@meagan, jeetje zit jou ook niet mee, deze zwangerschap.Hoop dat je toch nog een beetje kan genieten.

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hummie een meid!
    dus ook op de roze wolk!!!!

eleni@ leef je nog of schoppen ze je bont en blauw

daydreamer@ wat een stelletje %#@%@ daar op je werk ... als ze zo doorgaan kom je helemaal niet meer!!

oja wat is er met jouw lettertype,... moet altijd mijn bril opzetten.;)

oja waterecho gaan ze mijn baarmoeder vol waterspuiten.. dan kunnen ze zien of er onevenheden zijn...
    doet geen zeeer maar het wordt een zooitje

tassie@ leuk he op de wachtbank...slopend deze dagen maar ik verwacht er ook niet veel van .... ben wel niet lekker nog maar dat is griep denk ik . hoest er nu ook bij. maar ben wel misselijk de hele dag..

een van mijn net zwangere vriendinnen had gisteren een echo voor de fun met 12 weken. maar het was niet meer verder gegroeid.. dus nu wachten op de MK...
    ineens begrijpen ze je dan een stuk beter !!!!!!
    maargoed wel zielig voor der...

19. daydreamer

Bedankt! Ik weet zelf ook wel dat ik mn recht sta..
    Maarja, ze bellen con-ti-nue! Vanaf dag 1 al.
    Word er zo moe van! En ben steeds bang om weer een gesprek aan te gaan. Krijg toch weer de wind van voren.
    Daarom wil ik graag wel een arts van de arbo. Voor de bemiddeling tussen mn werkgever en mij. Dit geeft alleen maar onnodig spanningen.
    Lijkt mij juist dus wel verstandig! Al vinden zij dat dus niet...

LIENIE: Is het dan ook zo, dat de boel daarna meer 'open staat'? Nadat het eerst een zooitje is geweest? Door dat spoelen, bedoel ik.. Hoor je nog weleens toch?

Sneu voor je vriendin inderdaad!
    En ja, krijg je ineens wel begrip...

JOYCE: Fijn dat het goed gaat met jullie! Vind Mano het ook nog leuk? ;)

20. daydreamer

LIENIE: Is mn lettertype zo beter? Ik kon het gewoon lezen, hoor!! :)

Deel Deze Pagina