hoi meiden, hoe is het hier met iedereen? @karlijn: welkom (helaas).. succes met zwanger worden meid! hier een mannetje met 2 onstoken oogjes en een hele grote snotneus... het loopt er zo uit. sneu hoor! meiden ik heb wat foto's van de spulletjes van onze babykamer in mn album staan!! ben zo blij met de schilderijtjes, die zijn door clienten van mijn werk gemaakt. mensen met een verst. beperking. ik had gezegd wat ik ongeveer wilde en dit is het resultaat! verder gaat het goed! gister geen harde buiken meer gehad en vandaag ook nog niet! beepje is lekker actief! de controle was gister ook goed gelukkig!! mijn bmm is stabiel gebleven! donderdag weer terug. liefs rebbel
Goeeeeeeeeeeeeeedemorgen meiden!!!!! Hier hummie die weer voorbijzweeft op haar roze dikke grote wolk (haha lienie)!! @lienie, ach arm manneke, gelukkig heeft ie weer babbels. Wanneer heb jij dat 'water'onderzoek. Ooooh meid, ik hoop zo dat jij je ook snel mag aansluiten hier als zwangere, het is je na al dat wachten zo gegund!! @rebbel, mooi buikie meid!! wat fijn dat het nu goed met je gaat joehoeee!! hou dit vast! aaaah sterkte voor je zoontje, arm ding! ik kan je foto album niet zien dus heb je even toegevoegd aan vriendenlijst, dan zal het wel lukken. ben benieuwd! @de rest, hoe is het?! Fijn weekend!! Liefs humm
nu moet het lukken hum! ik vind het echt geweldig om te lezen hoe het geluk van je berichtjes af straalt!
hi, ja mooi buik al hoor! ik durfde bij mijn vorige zwangerschap nooit mijn buik er op te zetten. vond heb echt té groot. als ik nu terug kijk valt het wel mee op de puf club was ik de grootste . ik blij toen er toch een grotere bij zat ...bleek dat ze zwanger was van een tweeling. grrrrr was ik toch de grootste hahahaha ja ik kon je foto's ook al niet zien zal je zo ook even toevoegen... ze gaan me vol water blazen als ik mijn ongi heb gehad... want je mag niet zwanger zijn... dus daar wachten we nog even op....
Hallo meiden, @rebbel, mooie buik hoor. Daar mag je trots op zijn. @lieni, een wateronderzoek????? Wat houd dat in? Voor iedereen die ziek is, of zieke kindjes heeft of even niet zo lekker in haar vel zit. Dikke knuffel en voor de zieken beterschap!!!! Ik ga zo lekker naar het bos, even wandelen. Heerlijk, vanavond willen we naar de film. Dus we zijn lekker aan het genieten, Fijne dag allemaa.,
Hoi, Geen idee hoe het met haar is, het is alle lange tijd stil. Hier net gewerkt en nu weer thuis, vanmiddag de volgende dienst. Ga zo mijn huisje aan kant maken. Pff, geen zin maar moet ook gebeuren. Fijne dag iedereen,
NANNY: Geen idee, tijdje stil rond haar. TASSIE: En, naar welke film zijn jullie geweest? DOORTJE: Hoe was jullie weekend?
Hallo meiden! hier was het weekend heerlijk en gezelig! gaan shoppen in enschede en natuurlijk veel te veel gekocht.. ene jas, nog een paar laarzen, jeans en 2 bloezen! ik heb echt niks te klagen wat zwangerschapskleding betreft! voor de kleine nog rompertjes en slabjes gekocht! van schoonvader een kikabeer gekregeven voor de kleine! langzaam wordt onze verzameling kinderspullen best groot! nu al! Doortje ik ben ook benieuwd hoe je weekend is geweest! Vraag me af hoe het hier met iedereen gaat vind het ook echt leuk dat het weer drukker is hier na de rustige periode lieni, hoe gaat het nu met jou meid? aan je berichten te lezen lijkt het alsof je weer iets beter in je vel zit, klopt dat? ga je ovu testen gebruiken deze maand? misschien heb je het al gezegd.. dan heb ik eroverheen gelezen.. hummie waar hang je?.... ow daar ga je... wacht op mij..... zo net gehaald om op je roze wolk te springen! wat ga jij echt snel hoor vanuit mij gezien! lijkt net alsof je veel sneller gaat dan dat ik ga! en dan kijk ik naar mijn banner en ok, dan denk ik ook jee ik ga toch best snel! fijn om te lezen dat alles zo goed met je gaat! Rebbel met jou buikbaby gaat het helemaal goed komen! hij is gewoon een klein eigenwijsje en wil je nu al weten dat hij een eigen willetje heeft! maar goed dat jij goed naar je lichaam luisterd en goed rust neemt! ook al valt dat niet altijd mee.. dikke knuffel voor jou! enne, wel een hele mooie buik, daar moet wel een mooie buikbaby inzitten! Nanny hoelang ben je nu aan het wachtensinds je mk op je ongi? daydreamer, hoe gaat het met jou? wordt het overgeven al iets minder? ben ook wel heel benieuwd hoe het met onze mama's joyce en aylin gaat tassie, ga jij deze maand ovu testen gebruiken? deze maand aan de smep?
hoi Meiden, Ik ben weer terug! En hoop nu ook echt meer mee te kletsen... Hoe is het met iedereen?? Was de afgelopen tijd errug druk hier! Maar was wel een goede afleiding! Heb even een banner gemaakt, vanaf de mk... gewoon de langste cyclus aangehouden, zodat ik er een beetje zicht op heb, hoelang het allemaal duurt... Sinds gister ben ik enorm misselijk, heb ook al een paar dagen bijna niks kunnen eten... en omdat ik normaal nu al ongesteld had moeten zijn, toch maar even een testje gedaan vanmorgen... had tussendoor al 2 testen gedaan om te kijken of die al nega waren en dat waren ze! ( nooit gedacht dat je daar zo blij om kon worden..) Maar vanmorgen toch een heel licht streepje... Ga nog maar niet te veel hopen en blij zitten zijn... maar is wel spannend! Ik had begrepen dat er meer waren die meteen weer zwanger waren, maar na hoelang hadden jullie een posi test?? Zo weer even me verhaal kwijt, ga even bij lezen wat ik allemaal heb gemist!
hey dames, zaterdag iets bizars... gewoon een hoge temp en wordt ik sávonds gewoon ongi dat was even een flinke tegenvaller.... dus een hele lang LF fase gehad zeg! dus nu ZH gemaild en krijg maandag de waterecho. en ik mag dan niet zwanger zijn maar dan begint ook weer mijn vruchtbare periode dus ik ga echt balen als ik dit mis hierdoor oja die echo is om te kijken of er afwijkingen zijn. en ik had ovu testen gebruikt omdat ik wilde weten wanneer mijn cyclus weer kwam. heb er nog een paar over dus van het weekend maar alles even in de gaten houden...
@ ele, leuke spulletjes gekocht? Leuk, lekker van gaan genieten nu hoor. Ik ben nu 7 weken verder na mijn mk. @ ano, spannend hoor, een licht streepje mijn duimen draaien voor je. Grtjs Nanny.
@daydreamer, we zijn naar "Up" geweest. Leuke film, erg om gelachen. @elegance, ik ga deze maand wederom ovtesten gebruiken, gebruik ik al sinds de eerste maand proberen. Heb ze al in huis, ga er vrijdag mee beginnen. Ben misschien heel dom hoor elegance, waar wat is smep? @ano, spannend hoor meid. Gek hé, blijdschap om negatieve zwtesten, ik was er na mijn mk ook zo blij om!! Maar toch een licht tweede streepje, wie weet. Houd ons op de hoogte hé! Ben nu aan het werk, maar het is zo rustig. Dus ik dacht, kom even kijken hoe het met de meiden is. Hier alles oké, kan niet wachten tot mijn ongi over is (loopt op zijn eind) zodat we kunnen gaan beginnen met klussen. Fijne avond nog meiden, kom morgenavond weer even langs. Eerder gaat niet lukken, te druk met werken, vergaderen en dansen.
nanny, misschien dat je het al verteld had, maar had je ookal een zw test geprobeerd of al het hcg uit je lichaam is? zodat je weet of je iig je ongi snel kunt verwachten? tassie, wordt een spannende maand dus en je bent zeker niet dom, ik heb ook alles afgezocht omdat ik in het begin ook niet wist wat het was.. smep betekend sperm meets egg plann ofzoiets.. dan doe je om de dag klussen als je een posi vu hebt iedere dag dan een dag weer niet en dan weer wel.. ergens staat een uitgebreid topic over smeppen op dit forum.. bewezen is, weet niet door wie dat het wel echt werkt en meiden sneller zwanger worden op deze manier ik heb het iig wel gedaan 2 keer en ja.. 2 keer raak die maand! deze keer hebben we het niet om d 2 dagen maar om de andere halve dag gedaan.. kwam door de spanning van het trouwen denk ik
joehoe! Ik ben er weer! Heb een heerlijk weekend in Gent gehad! Zelfs met slecht weer is het een leuke stad! We hadden met vrienden afgesproken die we 1 1/2 jaar geleden in Azie hebben ontmoet. Ze hebben ons de hele stad laten zien. Was erg gezellig, jammer dat het weer voorbij is! Ik ga even bijlezen!
Oke, nu weet ik dus wat SMEP is, het is wel onze bedoeling om ongeveer een week lang om de dag te klussen mbv ovtesten. Maar als we echt geen zin hebben, dan doen we het niet hoor. Het moet ook wel leuk blijven. En als we elke dag zin hebben, dan elke dag hihi Bij mijn zwangerschap hebben we geloof ik tijdens de drie vruchtbare dagen elke dag geklust en de rest van de maand wanneer we zin hadden. Ik lees/ hoor inderdaad wel meer dat om de dag klussen beter is voor het zaad. Maar genoeg over mijn seksleven , hoe is het allemaal hier met iedereen?