Nee, meiden de ongi is nog aanwezig! @daydreamer, fijn dat je gewoon ziekgemeld bent. Neem lekker je rust. 22 weken alweer jeetje gaat hard hoor. @doortje ook al weer 30 weken. Nog fftjes werken en dan lekker gaan genieten van je verlof. @ ano, daphne & Tassie al duurt mijn ronde net iets langer (helaas) Maar we gaan er voor meiden. Liefs Nanny.
linie, ik weet niet of ongi een halve graad kan schelen, ik heb nooit getempt.. en wat betekend? maar ik wil dat wel nog gr##W^$# ? Tassie heel veel succes met klussen meid! spannend deze dagem! geven je ovu testen al iets aan? geniet van je gezellige weekend en leuke dingen doen! Heeelijk joyce dat je al af en toe kunt doorslapen! als ik naar jou foto kijk, krijg ik echt het idee, daar doe ik het dus voor! echt een mooie meid! Daphne, ik denk ook dat het herkenbaar is voor iedereen, als je eenmaal zwanger bent geweest en je verheugd hebt op zoiets moois.. wil je dat het liefst zo snel mogelijk weer terug.. Succes deze ronde met klussen! ano, jij ook ongi, je loopt nu samen met daphne hopelijk wordt deze maand een stuk rozer voor jullie! meiden jullie zijn zo positief gestemd! echt heerlijk en fijn om te lezen! ook al zit het soms echt niet mee! dikke knuffel vanuit hier! Doortje, jij ook al met 13 weken iets gevoelt! en geduld hahahahah waar kan ik dat vandaag halen? jij nog 2 weken werken... heeerlijk hoor! ik zat net te tellen hoeveel weken jij was toen ik zwanger werd.. jij had toen de 20w echo he? dan gaat het nml echt snel.. Ben ook wel heel benieuwd naar je babykamer ook al heb je hem al omschreven.. even wegzwijmelen bij een foto is helemaal leuk! daydreamer, wat fijn dat je nu wat meer afstand kunt nemen van je werk... en wat fijn dat je nu ook begrepen wordt.. hopelijk zal nu de stress iets meer zakken en kun je meer gaan genieten! je hebt het echt verdiend! nanny hopelijk is je ongi snel weg! ik hoop voor jou dat deze maand ook roze eindigd! hier vandaag 14 weken.. het klinkt al best lang al vind ik zelf dat mijn buikje sinds 2 weken niet meer gegroeid is.. dus af en toe echt onwerkelijk dat zich in mijn buikje heel veel afspeelt.. bij twijfel luister ik even naar de angelsound en klim ik weer op mijn roze wolk.. hij is nog niet zo roze als die van hummie maar dat komt wel! over 2 weken is de geslachtsbepaling al.. als ik daaraan denk gaat het opeens allemaal heel snel! Meiden maak er een gezellig weekend van! klus waar je klussen kan... voor je ei of de babykamer het kan allemaal!
Hey dames, daydreamer wat fijn dat je nu steun hebt...dat moet inderdaad rust geven nu. mag je helemaal niet meer werken? want dan ben je er wel lang uit.. dan terug komen lijkt me heel moeilijk. of wil je dan wat anders zoeken of vind je je werk wel leuk.. Ele@ gefeliciteerd met je 14 weken mijlpaal hahahaha nog 2 weken in spanning.. valt me op dat iedereen wilt weten wat het wordt ik heb dat toendertijd niet gedaan... vond het wel moeilijk bij de echo toen ze vroegen of ik het wilde weten... had vandaag roze verlies echt vaag.. weet niet waarvan... er is nog geen ei en dus geen reden... ei moet nog even blijven zitten tot na de waterecho hoop echt dat dat lukt anders is dit een weggegooide maand... zou ik wel erg van balen.... ik vind het wel fijn dat er ook weer wat meiden zijn dit nog niet zwanger zijn hier .. voel ik me niet zo remi..hahahahaha en de andere moeten maar flink wat HCG of HCG hier strooien.... ben vanmorgen lastig gevallen door een mug en die ^$#^# heeft op mijn oog gestoken.... heb nu een hang oog.....echt geen gezicht... bij mij zijn er 3 meiden zwanger... gisteren is de eerste bevallen van een meid .. Sylvie de andere is vandaag uitgereken en een is een week overtijd... dus ik krijg mijn portie kraamvisite... maar ik trek het denk wel... hopelijk heeft het goede invloed... kon iemand mij maar vertellen dat het ooit gaat lukken weer... nou ik ga even mijn zoontje met de blokken spelen fijne dag verder.. oja Joyce LIEFFFFFFFF eleni en aylin jammer dat jullie hier niet meer zo vaak zijn... we zijn wel nieuwschierig hoe het jullie vergaat.... we hebben maanden alles gedeeld en nu is zo stil
oh maar lieve lieni, ik zou heel even instappen bij de nod oktober dames.. voel dan maar eens goed onder de stoel! daar liggen allemaal envelopjes met hcg! lieni, hier kan iemand je vertellen dat het ooit gaat lukken.. ik geloofde het ook niet als men zei hier op zp of prive dat mijn tijd ook wel zou komen.. ik dacht altijd mooie praatjes... maar nu weet ik dat ook al gaat er heel wat aan vooraf, voor iedereen die tijd komt.. een mens krijgt wat hij kan hebben he.. betekent dat jij een hele sterke vrouw bent.. alle vrouwen in dit topic hier.. en wat we er allemaal van hebben geleerd uiteindelijk.. ik denk wel veel.. je waardeert het leven nog meer.. en neemt niet meer zo snel alles vanzelf sprekend.. en dat is toch ook heel mooi als je uit zo'n negatieve ervaring weer iets moois haalt.. zo wordt onze kwaliteit van leven alleen maar mooier.. als je niet achter de geranums gaat zitten mokken.. hou de moed erin! zo zie ik het tenminste.. en dat zie ik ook pas sinds kort.. vroeg me wel altijd af na de curetage wat ik daar nu weer van moest leren... nou dit dus.. hopelijk mogen jullie het ook zo gaan beleven.. meiden ik zal iig heel hard voor jullie duimen, want het is jullie zo gegunt!
Goeiemorgen!! @daydreamer: gelukkig was het goed nieuws!!! Hmm hoe krijg je het rustig in je hoofd?? Ik heb helaas geen tips, ik was er zoveel mee bezig . Ik kan alleen zeggen dat het achteraf heel snel is gegaan (pff heb je nu nix aan J) @Ele: oooooh over 2 weken de geslachtsbepaling???!!! Ik ben zoooo benieuwd! Hopelijk laat Herbie zich goed zien! Oja, hier heb je een pakje geduld, had ik nog over *geeft Ele het pakje geduld* @ Lieni: one, stomme mug! Van alle plekken op je lijf, prikt ie daar! Onder je voet is ook zon irritante plek! En ik sluit me helemaal aan bij Ele: Het gaat ooit weer lukken!!! Heb vertrouwen! Knuff @hier: weekend is begonnen, lig heerlijk met laptop in bed J Zou zo graag hebben uitgeslapen, maar ben klaarwakker.
hahahaha door hier ook nog met de laptop in bed! en zit me af te vragen zal ik nu.. of vanmiddag boodschappen halen.. heb echt geen zin om eruit gaan... ben moe, maar ook klaarwakker! hahaha geniet van je vrije dag en weekend! en bedankt voor het pakje geduld! ik neem het met ongeduld in ontvangst!
oh ik heb gister gelukkig al boodschappen gedaan! is echt rotweer! Wil vanalles doen vandaag, maar weet niet of er veel van terecht komt... Bedje ligt nog zo lekker Hoe voel je je verder? Jij ook fijn weekend!
ja goed hier! vanmorgen het hartje opgenomen met de as! zo leuk om te horen! hier ook nog steeds niet weg hahahah maar gaat er nu wel echt vankomen moet sowieso plassen hahaha ik vraag me eerder hoe het met jou gaat! zit de buik al soms in de weg?
@Ele: ben je er al uit?? ik moet ook plassen! En heb trek! Moet er ook maar uitkomen hahaha! Oh gaaf het hartje! Kun je ook een link hier plaatsen? Hier ook alles ok! Buik begint idd in de weg te zitten, met bukken en voorover zitten, dat soort dingen. Dan krijg ik commentaar van binnen Het wordt allemaal wat zwaarder, maar heb het er graag voor over! Kan niet wachten tot ik mag gaan nestelen!
oh heerlijk door, nje klinkt zo opgewekt en gelukkig he! je hobbelt ook echt lekker door de zwangerschap he? de link zal ik straks even plaatsen moet echt boodschappen gaan doen ben echt in slow motion opgestaan en gedouched hahaha lijkt wel alsof ik de hele tijd moet kokhalzen.. bleh.. heel stom.. nou ja ik ben nu echt weg! geniet van je vrije dag! doeiiiiii!
Bedankt meiden! DAPHNE: Gelukkig goed nieuws voor jou! TASSIE: Goed zo. En het weekend staat weer lekker voor de deur! NANNY: Ja, vandaag 23 weken Yes! Jammer dat je ongi iets langer duurt. Alsof ongesteld zijn leuk is! Je kunt trouwens ook meteen je vruchtbare dagen hebben na je menstruatie, hè. Ik had dat gevoel tenminste bij mijn laatste paar cyclussen. ELEGANCE: Jaaa.. Hoop ook dat ik dat gedoe met het werk kan laten zakken! Ik ga me maar weer focussen op het kamertje, enzo. Misschien even verdiepen in een zwangerschapscursus. Leuke dingen! Jij weer 14 weken.. Heerlijk hè? Vanaf toen voelde ik mij iets zekerder. Ook met behulp van de Angelsound, hoor. En over 2 weken weet je dus of je een zoon of dochter krijgt.. Wow! Dat maakt het dan misschien nog echter voor je! LIENI: Komende weekjes even thuis om fit te worden en aan te sterken, door die heftige buikpijn en dat overgeven. En om tot rust te komen van het werk. Ze nemen van het UWV dan weer contact met me op. En dan kijken we verder. En na mn verlof ga ik daar niet meer aan het werk. Al vind ik het werk zelf echt super leuk! De samenwerking met hun niet meer Roze verlies, vaag Wanneer heb je die waterecho? Maandag toch? Ik hoop voor je dat je daarna nog klusmogelijkheden hebt. Zou fijn zijn! Sommigen zouden denken.. Wat is nou die maand? Ik vond ook altijd dat je je kans niet moet verspelen. Zonde. DOORTJE: Je hebt dus lang weekend! Jammer dat je niet kunt uitslapen, maar lekker lang in bed blijven liggen, is ook fijn toch! Haha! Ik ben er ook pas net uit. Heb de laatste weekjes niets kunnen doen, maar wíl nu gewoon even weg Ik ga dus een klein boodschapje doen. Daarna nestel ik me weer op de bank met een goed boek! Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen allemaal, Hier net wakker, lekker uitgeslapen. Heerlijk, echt weekend! Dadelijk even stofzuigen en boodschappen doen. Iemand vroeg of mijn ov testen al iets aangeven, wil deze morgen gaan gebruiken. Merk nog niks aan mijn lijf, heb ook nog geen slijm of iets dergelijks. (sorry, voor de details). Meiden, geniet van het weekend. We spreken elkaar vast nog wel. Knuffel voor jullie allemaal!!!!!!!
hoi meiden, ik krijg steeds geen melding van dit topic! ik ben gistervanavond weer terug uit het zkh gekomen! dit had ik echt niet verwacht want hoe ze het gisteren zeiden leek het er eerder op dat ik wel een tijd zou moeten blijven. vandaag onderzoek gehad en bmm was nu 2,8 en gister 2,4.. ik begreep dat niet maar schijnbaar kan dat omdat de bmm een spier is en kan het door rust weer ontspannen en kunnen ze het evt wat positiever meten. toch zien ze wel een duidelijke verkorting, dus moet ik wekelijks op controle komen en bij harde buiken bellen zodat ze meteen kunnen kijken. ze denkt dat mijn bmm ook steeds wat korter zal worden, maar hopelijk wel tot iig de 34 weken. het was zo dat ze bedden tekort hadden op de afdeling en het leek er wel een beetje op dat ik daarom vanavond nog naar huis kon, ik denk dat ze het anders nog een paar dagen aangekeken hadden, zoals ze gister zeiden. maar goed ik ben zelf alert en bel als ik klachten heb. wel fijn om weer thuis te zijn! liefs rebbel
Meiden ik kom me ook weer even melden. Ben erg druk mijn kinderen dus heb weinig tijd om hier aanwezig te zijn. Mijn kleine meid slaapt ineens ook niet meer door snachts. Dus heb er nu 2 wakker snachts @Lienie meid ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn en dat je beebje nu blijft zitten! En idd ik zal wat vaker hier komen spieken. We hebben idd best veel met elkaar gedeeld. Wat ik wel wil zeggen is dat ik je enorm sterk vind hoe je hier mee omgaat! @Daydreamer wat fijn dat er nu wat meer begrip is. Dat zal jou ook wat meer rust geven. Doe rustig aan en denk aan je kindje. @Doortje meid 30 weken al weer. De tijd vliegt... @Joyce wat een mooie foto van je meisje. Gaat alles goed? @Elegance 14 weken zeker een mijlpaal en lekker blijven genieten hoor. Niet van de roze wolk afvallen! Spannend de geslachtsbepaling. Heb je zelf een vermoeden?? @Rebbel meid wat een gedoe weer. Doe rustig aan en pas op jezelf!!! @Tassie, Nanny en alle andere meiden die wachten op een ei of nod heel veel succes en een dikke knuffel!!! Mocht ik iemand vergeten zijn SORRY!
Rebbel fijn dat je weer uit het ziekenhuis bent meid, maar pas goed op jezelf. Want ik maak op uit je verhaal dat je naar huis bent gestuurd door een beddentekort. Ik hoop voor je dat alles goed mag blijven gaan. Hier alles oke, de kraamvisite ging niet door was wel jammer. Had me wel verheugd om zo'n klein hummeltje even vast te houden. Fijn weekend nog dames, ik kom morgen weer even aanwaaien.
joehoeeeeeee goodmorning meiden!! how's life hier? Ik lees alles gezellig mee, maar had ff geen tijd om te antwoorden... Nanny, tassie, hopleijk gauw raak voor jullie! aylin, o gut, twee wakker snachts! sterkte ermee! doortje, hoe gaat ie meid?! genieten vd kleine meid in je buikie? ele, ooooh jij alweer 14 weken, you go girl! wat fijn dat het allemaal ged gaat meid! daydreamer, fijn dat je eindelijk begrip krijgt van je werkgever! hoe gaat ie nou? @de rest, hoe is het? Hier alles ok! voel ons meisje heel goed bewegen, wordt echt met de dag krachtiger, geweldig!! we ZIEN nou ook de buik bewegen, heel bizar haha!! morgen weer naar VK en voor eind november een pretecho geregeld, kijk er heeeeeeel erg naar uit! ben zo benieuwd hoe ze zich daarbinnen vermaakt! Kortom, hummie zweeft nog steeds rond op haar dikke vette roze wolk haha!!! liefs humm
Hummie lekker genieten meid! Ik vond zelf het moment dat ik mijn kinderen kon voelen het mooiste gedeelte van de zwangerschap! Hier eindelijk een rustige nacht gehad. Was ik wel echt even aan toe!
hallo meiden, even ee nkorte reactie, ik lees wel mee, maar ben zo moe.. ik ben donderdag na mijn werk om 19 uur gaan slapen en de rest van het weekend zo'n beetje slapend doorgebracht.. iedere keer als ik opsta, me aankleed douche etc ben ik zo moe.. pf... ik hoop dat dit snel over is en ik weer gezellig aanwezig ben.. knuffel voor iedereen en sorry voor egobericht..
@ Ano, tassie, daphne en natuurlijk Lieni, tegen de tijd dat ik mijn eisprong heb ( niet erg hoor het is niet anders ) hebben jullie hoop ik al een hele dikke dikke dikke positest in handen. Meiden spannendddddddd leef met jullie mee hoor. Go for it! Liefs Nanny.
goedemorgen meiden! hier nog steeds moe en giga keelpijn... Ik las toevallig net dat het met annie1979 goed gaat, ze is al 34 weken heeft bijna haar verlof! (voor diegene die haar ook nog kennen van dit topic) wilde ik ook ff kwijt!