Goedemorgen dames, Hier alles goed, zijn druk aan de klus. Vruchtbare dagen zijn aangebroken. Vind het weer erg spannend. Heb voor nov. een pendel van Nessy, die wie weet. Elegance, rust lekker uit. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Fijne dag allemaal,
Heey meiden, goedemorgen Hier gaat alles zijn gangetje hoor, Lorenza slaapt nu ongeveer al een weekje vanaf 22.00 t/m 05.00.Dus we kunnen best lang achter elkaar slapen. Hier idd ook druk hoor met 2 kids.Maar het went gelukkig wel snel. @Rebel, jeetje meid, hoop in ieder geval ook dat je tenminste de 34 weken haalt. @ de rest, meiden in ieder geval allemaal een knuffel En voor diegene die nog niet zwanger zijn, hoop dat het snel raak is.
@hum: ow wat ga jij hard meid!! geweldig he je buik zien bewegen en je kindje voelen! @ele: beterschap meid! @de meiden die weer op hun nod zitten te wachten: heel veel succes! ik duim voor jullie! @tassie: knuffel meid! balen dat je zo lang op je ei moet wachten! ook voor jou draaien mijn duimen! @joyce: dank je meid, fijn dat het zo lekker gaat met je kids! lekker hoor dat je al zo lang door kunt slapen! ik heb net mijn ha gebeld over het wel of niet laten vaccineren tegen de mexicaanse griep, maar hij doet daar geen uitspraken over.. omdat het voor hun ook heel moeilijk is omdat het gewoon niet bekend is of het later nadelige gevolgen kan hebben voor het kindje. de persoonlijke mening van de assistente was ik zou het niet doen omdat de griep mild verloopt en je het wel doet en ze komen er straks achter dat het allerlei bijwerkingen heeft dan zit je daar mee. ik neig nu dus ook meer naar het niet doen.. donderdag nog eens aan de gynvragen want ik had vorige week de assistent. liefs rebbel
Hoi meiden, even een egoberichtje. Zit er even doorheen, vruchtbare dagen zijn gekomen maar gisterenavond tijdens het klussen barstte ik in tranen uit. Had geen zin meer, was boos dat ik een mk had gehad etc. Mijn mannetje was heel begripvol en steunde me volledig. Is dit voor iemand herkenbaar. Vanavond gaan we het nog maar proberen, dan zien we maar. Vruchtbare tekens zijn nog steeds aanwezig. Fijne dag allemaal, sorry voor dit egobericht maar moest het even kwijt. Zo verwarrend allemaal!!!!!!!
@Tassie, snap je gevoel helemaal hoor, had ik ook en ik d8 ook elke keer, wat oneerlijk allemaal, waarom overkomt mij dit. En als je er dan weer voor gaat en elke maand dat je niet zwanger bent, pfff..... Maar hier is het goedgekomen, 2 x zelfs, dus bij jou komt het ook goed hoor !!
Tassie meid, het is heel logisch dat je dit gevoel hebt.. soms moet het er ook gewoon even uit.. en al voel je je soms al wat beter en weet je dat het leven doorgaat.. er zijn momenten dat alles je even teveel wordt en dat is logisch.. het is niet niks wat je meegemaakt hebt.. geef het de tijd om het een goed plekje te geven.. probeer niet te gefocussed te klussen.. vergeet niet, dat zei ik altijd tegen mezelf dat zwanger worden een fase in je leven is waar je van moet kunnen genieten.. en voor ons vooral met ons verleden is dat soms moeilijk.. na de 1e mk wilde ik het liefst ook meteen weer zwanger worden, toen ik weer zwanger was merkte ik hoe moeilijk ik het eigenlijk had met de mk.. toen ik toen weer een mk kreeg was ik daarna zelfs bang om weer zwanger te worden.. die dipjes zijn echt normaal.. en gewoon ook hier klagen he! wij luisteren wel! joyce wat fijn dat het allemaal zo goed gaat met de kleintjes! en 7 uur slapen! das echt ideaal! rebbel hoe is het nu met jou? en hoe is het met de andere meiden? soms zie ik hummie en doortje op die roze wolk voorbij flitsen, maar ze gaan zo hard!
Thanks meiden, fijn dat jullie die gevoel ook ervaren. We proberen ook niet teveel er bij stil te staan, maar tijdens mijn vruchtbare dagen wil ik er zeker voor gaan en dan is het niet altijd genieten. Ik wil gewoon geen maand laten voorbij gaan zonder de kans op.... Dat heb ik na mijn mk al lang genoeg gedaan. Ik zie wel wat er deze maand van gaat komen, maar ik weet wel dat zwanger niet meer zo zal zijn als voor de mk. Wat een hoop stress en hormonen. Nogmaals thanks, jullie zijn super lief. Wat is het toch fijn om je verhaal hier te kunnen doen. Fijne avond allen, houd jullie op de hoogte.
He meiden! Even een korte en snelle reactie van hier. Nog steeds niet echt fit. Waarschijnlijk gaat het nog wel even duren. Stress door het werk is wel een stuk minder. Gelukkig! Heb iets meer rust. En gister bij de vk geweest. Met de baby is alles goed! Zo blij dat het kleintje geen last heeft van mijn mindere gezondheid nu... Weer bijna 24 weken! Voor jullie allemaal een dikke knuffel! Zal snel even op ieder persoonlijk reageren!
Hoi meiden, Nog leuke plannen voor het weekend? Hier zaterdagavond een verrassingsfeestje voor mijn ventje, hij word 30 jaar. Zondagavond vrijdansen. Kortom een gezellig maar relaxed weekend, ben ik wel aan toe na deze turbulente week. Fijne avond allemaal, tot morgen.
hee hallo, ben zo stom geweest op mijn oplader van mijn laptop niet mee te nemen en ik was vrij de afgelopen week. maandag de water echo gehad maar wat een aanfluiting was dat zeg.. ze kregen het water er niet in dus de BM was niet opgeblazen te krijgen. die stok voor de inwendige echo heeft ze in alle hoeken gepropt en ik voelde me erg beurs daarna. daarbij kon elk moment mijn ei vallen dacht ik dus het klussen was niet echt een pretje. maarja voor het goede doel zullen we maar zeggen. blijkt ook dat ik een hele lange cyclsu nu heb want die ei is nog niet van zijn stok gevallen. denk wel dat het net gebeurd is. had zo een kramp zeker na die echo en nu is het over dus denk dat ik morgen een hoge temp heb en we kunnen weer fijn op de wachtbank naast tassie.... maargoed wat ze zag was goed... (wat zagen ze niet dan) 10 buizen bloed ingeleverd en nu wachten tot 2 december voor de uitslag... tot die tijd maar weer aanrommelen.. volgens mij zag ik net een heeeeeele GROTE roze HUmmie wolk langs komen.... ik probeerde nog erop te springen maar helaas!!!! de rest van de meiden bedant voor jullie positieve PEP TALKS deze kan ik gebruiken OOOOIIT is het raak ...en 4 x zou wel erg overdreven zijn toch? wordt wel weer tijd voor een paar nieuw positieve testers ik bied me aan !!!!! rebbel wat een ellende met jouw zeg! ik hoop wel dat je straks terug kan kijken en er wel van genoten hebt. dat geld ook voor jouw dayreamer... Ele@ lekker luieren we zien je vanzelf wel weer wakker worden hahahaah nannie wie zegt dat die nu weer zo lang is misschien heb je nu een korte cyclus....
Dikke knuffel voor Lieni. Probeer positief te blijven, ik hoop voor jou (en voor de andere) dames dat er snel een wonder in ons mag groeien en blijven groeien. Fijn weekend dames,
Ik lig weer ziek op bed het ging weer 2 dagen ietsje beter maar geen energie te bekennen!! deze week te horen gekregen dat mijn contract na dec niet verlengt gaat worden.. ik heb een goede beoordeling.. maar er gaan uren wegvalen op onze afdeling.. en ja wie het laatst komt mag het eerst vertrekken he.. ik zal er nog wel eens een keer iets meer over vertellen als ik me wat fitter voel.. Lieve lieve lieni.. je bent voor mij echt zo'n kei sterke meid die niet klein te krijgen is.. ook al voel je je soms wel klein.. je blijft zo heerlijk positief! wat was het nu nu dan van de waterecho? ik snap er niet veel van! heb je goed geklust deze maand? wie is de eerste die gaat testen hier? tassie wat leuk een verassiingsfeestje! heb ik ook gehad op mijn 30e! zo gezellig en onverwachts, geniet ervan! hier waarschijnlijk een saai lui weekend waarin ik hoop beter te worden! en jij blijft ook altijd positief zeg! fijn om te lezen dat jullie zo gemotiveerd zijn! volgende week vrijdag geslachtsbepaling, wat gaat de tijd soms snel! zo ik ga mijn ogen weer dicht doen! Ben wel benieuwd hoe het met iedereen is, het was zo'n stille week hier!
@Ele, lekker rusten meid even helemaal uitzieken. Balen van je contract zeg! @ Lieni, mijn cyclus is altijd lang gemiddeld 42 dagen Na mijn MA was ie even anders maar verder niet hoor. Ga duimen voor je meid het is je gegund. @tassie veel plezier zaterdag. Ik hoop dat ik je snel tegen kom in de moriaen. Grtjs Nanny.
@Nanny, de moriaen is zo'n fijne praktijk. Ik heb hier heel veel steun van gehad tijdens mijn mk. Ik hoop inderdaad dat we elkaar daar snel tegen komen. @Elegance, positief blijven is het enige wat je kunt doen. Ik heb ook regelmatig moeilijk maar probeer uit alle het negatieve altijd iets positiefs te halen. Dames, ik vertel zondag hoe het feestje is geweest. Hopelijk is hij blij.
@tassie, ik vind het ook een hele fijne praktijk. Ze belde inderdaad geregeld om te vragen hoe het ging top!
@Nanny, grappig zeg dezelfde praktijk. Dan moeten we echt bij elkaar in de buurt wonen. Ga zo even lekker op pad met manlief, even er tussenuit. Vanavond zijn feestje, ben benieuwd.
Morning meiden!! @lienie, he wat een naar onderzoek lijkt me dat! hopleijk nog op tijd geklust.... ik duim voor je meid!! 2 dec, wat duurt dat lang zeg! @ele, sterkte. hopelijk gauw weer beter! ik ben ook hoesterig, naar aan mijn buik! Wat naar van je contract, vervelend meid! Volgende week iets leuks las ik: pretecho? geslachtsbepaling??!! oehhhh spannend. en weer ff spieken naar de kleine, heerlijk! Heb ergens gelezen dat ze voor 20 wk liever geen geslachtsbepaling doen omdat het dan nog niet echt goed zichtbaar is? wij hebben met 28 wk nog een pretecho, kan niet wachten!! @tassie, nanny, ik duim voor jullie meiden! @daydreamer, hoe gaat ie nou? sterkte hoor! @de rest, hoe gaat het? Hier alles ok!! ze beweegt de hele dag door en slaapt uiteraard ook veel, maar de bewegingen zijn nou echt een stuk krachtiger, geweldig!! je ziet de buik soms echt heen en weer gaan, super! wordt daar zo blij van!! eind nov hebben we 3d echo. kan niet wachten om lekker naar ons meissie te kijken! maandag weer bij vk geweest, ze was goed gegroeid en lag lekker bovenin buik te spartelen. Fijn weekend!! liefs humm
Hallo allen, Het is alweer een tijd geleden, maar kent iemand van jullie de wet van Murphy? Well, thats what is happening to me at this moment. Heel veel vervelend nieuws. Ik heb dus inderdaad een miskraam gekregen. Het was trouwens nie om die reden dat ik hier niet kwam, want ik was gewoon paar uur na de miskraam thuis aan het werk en ben de volgende dag op kantoor gaan werken. Heb er niet om getreurd. Zoals veel van jullie weten ben ik moslima. Vanuit de islam kan, indien het kind niet gezond is, niet de keuze worden gemaakt voor een abortus, de keuze wordt als het ware al voor je gemaakt. God weet welke reden hier achter zit, maar het lichaam heeft het afgestoten omdat het niet goed ontwikkeld was.. dus dan ben ik blij dat mijn lichaam dit gedaan heeft. Heb ook al een eisprong gehad en zit nu een week voor mijn NOD. We gaan voor drie keer beebrecht! Ik heb mijn huisje ondertussen helemaal opnieuw gedaan, ben druk met mijn opleiding via werk en heb ergens binnekort een beoordelingsgesprek voor PROMOTIE!!! Dus heb nog wel dingen om naar uit te kijken...
Nog een verhaaltje.. Mijn man wilde voor 11 dagen naar zijn familie toe. Ik had echter een week later geboekt en had daarbij rekening gehouden dat hij op mijn vruchtbare dagen zou gaan. Mijn mannetje was helemaal boos omdat hij die week eerder had moeten gaan. Hij had dit al aan zijn familie doorgegeven. Toen hij maandagochtend aankwam op het vliegveld stonden een groot aantal vrienden hem op te wachten. Hij vond dat zo veel dat hij wist dat er iets gaande was. Wat bleek, een van zijn allerbeste vrienden had een ongeluk gehad (vier inzittende, 3 lichtgewond en 1 zwaargewond). De volgende dag overleed hij. Mijn mannetje is er helemaal kapot van, maar vond het wel weer wonderbaarlijk dat ik verkeerd had geboekt... het had gewoon zo moeten zijn dat hij daar aanwezig zou zijn om de rouwdagen mee te kunnen maken. Tegelijkertijd had ik mijn vruchtbare dagen niet de dagen dat hij weg was, maar 3 dagen voor vertrek!!! Wonderbaarlijk he?? Zal trouwens nu wel wat meer aanwezig zijn, maar ik had zoveel narigheid.. had nie eens tijd om te eten. Nanny: heeeeeeeeeeel erg lief dat je me krabbelde!!! Gaat het goed ook nog goed met alle zwangeren?? liefs. mamaT