@ mamaT, Ja ik was benieuwd hoe het met je ging. Toch wel fijn dat je man erbij was met zo'n verlies. Gek he dat het dan zo kan lopen of dat het zo had moeten zijn dat jij een week later boekt. Misschien promotie is ook wel lekker vooral in deze tijd. @ Tassie, Ja er zit maar een dorpje tussen, mooie is bijna heel mijn fam. komt uit de may Grtjs Nanny.
mamaT, wat gebeurt er allemaal bij jou meid?! pfff!! sterkte nog voor je MK. Wat een verhaal ook van je mans vriend. heftig allemaal! dikke knuf voor jou. hopelijk binnenkort iets moois voor jou, promotie! meid, ik duim voor je dat ook jij nu zwanger word van een gezond beebje dat blijft zitten, het is je zo gegund!! liefs humm
Thank you ladies. Zat er een tijdje wel doorheen, maar dat was niet vanwege de miskraam, was eerder vanwege alle andere ellende. Moet nu ook naar een psych om te praten omdat ik problemen van anderen niet kan loslaten. Maar we gaan ervoor en hoop dat het in mijn lot zit om toch nog moeder te worden van drie kinderen. Hoe gaat het met jullie? liefs, mamaT
Dikke knuffel voor jou mamaT, is niet niks wat je allemaal in zo'n kortje tijd hebt meegemaakt. Leuk hoor Nanny, dat we zo dicht bij elkaar wonen. Grappig dat je familie uit de May komt. Ik hoop echt dat we elkaar snel tegenkomen bij de Moriaen. Hier alles goed, het verrassingsfeestje voor mijn ventje was zeer geslaagd. Het was zeer geslaagd, hij heeft me nu al wel 100x bedankt. Blij dat hij het leuk vond, heeft hij wel verdiend. Fijne zondag nog dames,
@mamaT, jeetje ik schrik er helemaal van! Fijn weer wat van je te horen! Heel veel sterkte! @ele: weer opgeknapt, meis? Wat naar dat je je zo voelt! En dan wordt je contract ook nog niet verlengd! Bah bah bah! Heb je mijn pb gekregen? Oeh, weer bijna de echooooooo. @Lieni: wat een aanfluiting dat onderzoek, als ik het zo lees! Lieverd, echt waar, het gaat helemaal goedkomen met jou!! Ik voel het gewoon! @tassie: wat leuk dat feestje!! fijn dat het geslaagd was! @hummie: oh wat is het genieten he? Bij jou gaat het ook zo snel! @ aylin&joyce: hoe is het met de minimensjes? En met jullie? @de rest: dikke knuffel! @hier: 32 weken joehoeoeoeoeoe!
Hallo meiden, Hier gaat alles prima! Ga even bij lezen en reageren. Hier snel een kiekje van een slapende mama en Joshua!
Hallo! Ook ik ben nieuw hier.. Kost me vast ff tijd om iedereen te leren kennen. Zal me even voorstellen. Ik ben Jottie (niet mijn eigen naam ) Ben 27 jaar en getrouwd met een onwijs lieve man van 29. In Juni dit jaar heb ik mijn mirena spiraaltje laten verwijderen en kreeg direct mijn menstruatie en daarna niet meer.. Zwanger! Helemaal blij maar helaas begon ik net een half uur voor onze 8weken echo bloed te verliezen. Tranen..! De gyn zei dat dit geen slecht teken hoefde te zijn maar ik geloofde er niet zo in. Hij zoeken en zoeken op de echo en zag helaas geen kloppend hartje meer.. Intens verdrietig gingen we weg.. Daarna 2 weken gewacht om te kijken of mijn lichaam ons kindje vanzelf afstootte maar dit gebeurde niet. 3 sept. een curretage gehad. Zag er erg tegenop maar viel me gelukkig 100% mee.. Klinkt raar maar was blij dat ons kindje uit mijn lichaam was. Voelde erg raar vond ik een dood kindje in je buik te hebben. Na veel verdriet, veel steun en lieve kaartjes en berichtjes zijn we weer positief ingesteld en zitten nu in ronde 1 na mijn mk. Het duurde 39 dagen voordat ik mijn eerste menstruatie weer had en nu maar afwachten.. Spannend spannend.. Xx
Hallo dames @jottie welkom !! @lieni, jeetje meid wat een gedoe met die waterecho, hopelijk kom je nog wat te weten na de uitslag. Hoop ook echt voor je dat je snel weer zwanger word en dat het dan goed blijft gaan !! Je verdient het meid. @mamat, heftig hoor, dat allemaal zo achter elkaar. @hier Nou hier gaat het goed en met Lorenza gaat het ook goed, ze begint nu eindelijk haar flesjes helemaal leeg te drinken, dus dat gaat goed, ze slaapt ook nog steeds door 's nachts, komt pas rond een ur of 05.00/06.00 weer voor een flesje en soms zelfs om 08.00 uur. Dus ben wel lekker uitegrust Hier nog ff een fotootje van Lorenza, weet alleen niet of ik hem al hier hd neergezet, mijn geheugen is nog steeds een zeef. Bekijk bijlage 23907
hoi meiden, ik ben vanmiddag na een week weer thuis gekomen uit het ziekenhuis! ik ben maandag met flinke harde buiken naar het zkh gegaan wat helaas weer weeen werden. toen ze een echo maakte schrokken ze omdat mijn baarmoedermond van binnenuit steeds een stukje open en weer dicht ging en mijn vliezen daar steeds tegen aan drukte! ze hebben me toen meteen aan de weeenremmers gelegd en opgenomen! gelukkig werd het toen weer minder en reageerde ik meteen goed op de weeenremmers! die moesten er 48 uur aan blijven en ik moest bedrust houden in het zkh. na die 48 uur gingen ze proberen om de weeenremmers eraf te halen, heel erg spannend, maar dat ging gelukkig goed en zo kon ik toch bij ons in het zkh blijven ipv naar utrecht. langzaam aan mocht ik wat meer over de gang gaan lopen en toen dat heel het weekend goed ging werd er besloten dat ik vandaag naar huis zou mogen mits mijn bmm stabiel was en dat was gelukkig zo! dus ik ben nu weer heerlijk thuis bij mijn 2 mannetjes! ik moet wel erg alert zijn en bellen bij harde buiken of twijfel en veel rust houden. hetzelfde dus.. hopelijk kan ik nu gewoon thuis blijven voor een tijdje want ik vond het verschrikelijk om milan zo een week te moeten missen! hij kwam wel op visite, maar hij begreep er niks van en kreeg het steeds moeilijker, waardoor ik het ook erg moeilijk had als hij naar huis ging.. hij is ook weer helemaal blij dat ik er ben! ik ga niet van een week terug lezen want dat is niet te doen, ik zal even globaal wat scrollen. heb ik hier nog belangrijke dingen gemist? liefs rebbel
@ rebbel, he wat vervelend weer zeg. Doe maar veel rust houden hoor. @joyce en Aylin mooie beebjes hoor. @aylin toch knap hoor dat je kan slapen en foto's maken tegelijk. hihi Grtjs Nanny.
@Jottie, welkom. Veel sterkte nog met het verwerken van je verlies. Wij weten hier helaas allemaal hoe het voelt. @Rebbel, dikke knuffel voor jou. Is me wel weer een weekje geweest zeg. Rust lekker uit. @Aylin en Joyce, wat hebben jullie mooie kindjes. Lekker van genieten1 Hier sinds gisteravond kramp en steken in mijn onderbuik, dus wie weet dames. We hebben deze maand maar een klein kansje dus we zien wel. Ga me in ieder geval niet lekker maken. Fijne avond dames,
Afgelopen 2 dagen zijn er 2 vriendinnen van mij bevallen. Ik wist dat ik een keer na mijn miskraam met dit feit geconfronteerd zou gaan worden. Het nieuws van 1 kleintje kon ik nog wel aan, toen ik van de 2de bevalling hoorde (binnen 24 uur na het nieuws over de 1ste bevalling) knapte er iets in mij. Ik dacht dat ik mijn eigen miskraam een plekje had gekregen, na dit is die wond weer helemaal open. Ik weet dat een andere vriendin één dezer dagen bekend gaat maken, dat ze zwanger is. Dan zijn er nog 2 vriendinnen die nog maar 3 maand hoeven. Verstandelijk ben ik heel blij voor ze, maar ik voel alleen maar jaloezie. Hoe zijn jullie met het geluk van anderen omgegaan?
@aylin: wat een schatje! @joyce: fijn dat je zo uitgerust bent, en blijf de foto's maar spammen hoor, het is een poepie! @jottie: welkom hier, goed dat je zo positief bent! @rebbel: oh meis, dit is niet echt genieten he? Zwanger zijn hoort leuk te zijn! Dikke knuffel! @tassie: hoe is het met jou?? @karlijn: pfff dat is zeker even heftig, iedereen die maar zwanger is en baby's krijgt... voor mijn eerste miskraam waren mijn zus en beste vriendinnentje ook zwanger. Bij hen is het goed gegaan, bij mij dus helaas niet... Dat was heel pijnlijk! Zeker toen het voor de tweede keer mis ging. Maar voordat ze allebei bevielen was ik weer zwanger en was alles goed! Dus tja, hoe ben ik ermee omgegaan? Altijd mijn verdriet proberen toe te laten (hoe pijnlijk dit ook is) en vertrouwen blijven houden. @hier: laatste weekje werken! Helaas wel last van 1 van de bekende zwangerschapskwaaltjes...Begint met een a...vind het zo genant, maar is zooo pijnlijk!
hallo, Ik zal me even snel voorstellen,Ik ben ano ben 25 jaar. augustus 2009 gestopt met de pil en in september gelijk n positieve test in mijn handen tot onze verbazing. De dag voordat ik mijn eerste echo had kreeg ik bloedverlies. Mocht n spoed echo maken in het ziekenhuis van de vk. De gyn die zei dat het vruchtje was gestopt met groeien en dat het n miskraam zou worden. Na anderhalve week veel pijn en bloedverlies heb ik vorige week maandag het vruchtje verloren. Vorige week woensdag n echo gehad en alles was netjes weg. Maar de klap van het ineens niet meer zwanger zijn. pff dat vind ik erg moeilijk. Mijn vriend en ik hebben afgesproken het gewoon rustig aan te doen met zwanger worden. Aan de ene kant kriebelt het nu wel maar aan de andere kant vind ik het ook erg eng. En de ene dag gaat het goed en de andere dag dan heb je weer even n baaldag.
joehóe!!!! pff moest even bijlezen hoor!!!! rebbel getver zeg het houd niet op bij jouw.. toch raar dit zeg mijn collega had dit ook maar dat konden ze niet stoppen. jongetje is met ruim 26 weke n geboren.... was net een vogeltje zo klein....en nu een beer van 5 jaar hahaha maar dit wil je niet hoor!! wat een onzekerheid dit allemaal met zich meebrengt... jottie welkom hier en we duimen ook voor jouw dat je snel een Xtest hebt. tot die tijd gewoon meelezen en je zit erbij. het is hier toch een komen en gaan met een harde kern... we staan open voor iedereen... Ano idem dito... karlijn... hier hetzelfde 2 vriendinnen zijn een week geleden bevallen maar ik vond het erger toen ze vertelde dat ze zwanger waren. ben er nu aangewend. maar ik en 2 andere vriendinnen zijn allemaal bezig dus het is natuurlijk wachten op de eerste. ik hoop dat we alle 3 tegelijk dit kunnen melden... 1 van die meiden was al zwanger en heeft ook een miskraam gehad...echt rot voor haar maar ik kon me niet weerhouden van de gedachten ...zie je ik ben niet de enige.... maargoed er is helaas niemand die er 3 heeft gehad in mijn omgeving ... maarach we houden moet... als ik zwanger wordt ga ik iedereen hier dit in een dip zit en wat mailt moed ik praten hahahahahahaa grapje!!!of niet... doortje wat lekker zeg!!!!! LEKKER niksen en toch druk zijn oja mijn vriendin had een spatader in der muts. schijnt ook heel normaal te zijn ik had er nog nooit van gehoord... tassie waarom de kleine kans eigenlijk? ele dikke knuf en dan maar geen baan komt wel daarna... joyce lief hoor maar we hebben deze wel al gezien maar we kijken graag nog een keer.. aylin snoetje hoor!!!euh ja jij ook...
Hallo meiden, Bedankt voor de lieve reacties. Ben nog steeds bezig om bij te lezen maar word steeds gestoord ff snel reageren op een aantal berichtjes. Voor de nieuwe meiden hier sterkte met jullie verlies en hopelijk snel weer zwanger van een beebje. Zoals jullie zien zijn er ook een hoop zwangere en inmiddels 2 bevallen dames (included myself). Dus blijf erin geloven hoor! @Rebbel heftig meid doe rustig aan en gelukkig ben je weer thuis! Die kleintjes begrijpen er idd niks van als je daar zo ligt. Dikke knuffel voor jou!!! Weet wat je doormaakt meid. @Joyce wat een mooie meid!!!! @Doortje vervelend ik last van die dingen na mijn bevalling! Auw auw en heel erg irritant. Curanol zalf halen bij de apotheek dat helpt als de tierelier! Gouden tip!!! @Nanny haha Joshua lag te slapen en ik viel af en toe ook ff weg. Ik dacht laat ik er een leuke foto van maken Ga nu weer ff bij lezen...
@Lieni, rond mijn vruchtbare dagen even een flinke dip emotioneel gehad waardoor het allemaal niet leuk en fijn verliep. Dus we zien wel. @Karlijn, zo herkenbaar. Ik hoorde twee weken geleden dat mijn beste vriendin zwanger is. Heel dubbel gevoel, probeer het een plekje te geven en denk aan je eigen geluk. Spreek het ook uit naar de anderen, ik heb veel begrip gekregen. Dit zijn van die momenten dat alles even terugkomt. Probeer posititef te blijven. Succes meid. Hier alles goed, ben alleen erg moe. Ga zo even lekker op de bank liggen dvdtje aan. Fijne avond allemaal, kom morgen weer even langs.
@rebbel; doe heel rustig aan. zo had je je de zwangerschap waarschijnlijk niet voorgesteld. @ano; welkom. de rest, bedankt voor jullie goede raad. het blijft lastig, maar ik weet dat ik niet de enige ben die dit is overkomen. Gelukkig vandaag weer ongesteld geworden. Mijn lichaam is dus weer hersteld. Nog even een paar dagen wachten, dan weer volop ertegen aan.
@ Ano: welkom hier en sterkte met het verlies! @lienie: een spatader in haar muts?? Heb ik ook nog nooit van gehoord!!! J @karlijn: fijn dat je ongie is doorgekomen! @tassie: weer wat minder moe? @aylin: ja curanol heb ik al in huis, hopelijk gaat dat snel zijn werk doen!!!
Ladies, Even een kort berichtje c.q. vraagje hier.. weten jullie zeker dat kruidvat 2 voor 5 euro geen indrooglijntje heeft? Ik kreeg zojuist na een paar minuten, zeg 3 tot 4 minuten.. of misschien zelfs korter.. een lijntje te zien.. maar kan niet zo goed vaststellen of deze rose of wit is. Ja ik weet het.. denk te ver voor mijn NOD maar kon het niet laten door de krampen in mijn lies.. het is zo hinderlijk. Kan iemand me uit de dromen helpen? liefs, mamaT