Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Josien, Apr 6, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    ik voldoe ook even aan meldplicht.. is al heel lang gelden...

Hier gaat alles goed... buiten t feit dat ik nog steeds iedere morgen DIK wakker wordt.. ik ben t zat ;) maar ik vermoed dat t nog wel een week of 3 gaat duren helaas...

Heb niet teruggelezen..maar las wel dat REBBEL een heule spannende tijd heeft.. MEID dikke knuff en doe rustig aan...

2. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    mamat waar heb je het over
    een zs test
    heb je die gedaan en hoeveel dagen voor je NOD?
    tja ik heb ook een keer een lijntje gehad wat wel steeds duidelijker werd.
    maar ik heb een keer een positteive ovu test aan het einde van de cyclus gehad (wat kan duiden op zw) en daarna was deze weer weg
    dus of dat een zw was niet goed ontwikkelde?

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D Ja dat d8 ik al, zal zo ff een andere foto neerzetten :D

@Rebbel, jeetje meid, blijf maar gewoon rustig aan doen.
    @aylin, jij heb ook een lekker ventje :D
    @ichtus, bij jou is het spannend, kan elk moment gebeuren.
    @ano ,welkom

Verder weet ik het ff niet meer.

Hier een andere foto.

View attachment 24352

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    AAAAH LIEF HOOR

al weer zo wakker!!!!

was het eigenlijk een makkelijkere bevalling dat de eerste?

5. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

JOYCE: Lief meisje, hoor! Mag je echt trots op zijn!

REBBEL: Wat spannend allemaal! Doe rustig aan!

MAMAT: Mijn ervaring is dat die van Kruidvat geen indrooglijntje hebben. Heb je een zwangerschapstest gedaan of een ovu-test?
    En hoeveel dagen zit je voor je NOD?

ICHTUS: Oeehh.. Het duurt nu niet lang meer, meid!!!

DOORTJE: Ehhh.. Ik herken je probleem! Helaas...!
    Ik heb ook curanol in huis nu. Ben benieuwd.

LIENIE: Hoe is het met jou? Je zit nu op het wachtbankje?

IEDEREEN: Hier gaat het wel een stuk beter. Zolang ik me rustig hou, gaat het wel goed. Maar zodra ik me inspan.. strijken, stofzuigen, boodschapje doen.. Dan meteen zoveel harde buiken! Pff...
    Plus dat mn darm ook nog steeds opspeelt. Heel vervelend!

6. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Het is een zw test.. zit paar dagen voor NOD.. denkelijk vier... weet niet precies welke dag ik mijn ei heb gehad.. dag 14 of 15. Ik ga vanmiddag weer testen, maar ben bijna zeker want ook vandaag een zeurende pijn in de lies!!

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Heb net weer getest want ik kon het niet laten.. en weer een tweede streepje.. dus ik denk dat het raak is. Wil alleen dat mijn mannetje er morgen nog even naar kijkt, want ik vertrouw mijn ogen niet..

8. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    spannend weer hoor mamat, heb je alweer getest kan je geen foto plaatsen kijken we even mee. ;)

grtjs.

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Ik weenie of ik m op de foto krijg.. Ik zal het vanmiddag proberen, want nu is dat niet mogelijk. Toch ben ik best nuchter ivm 2 keer eerder een miskraam c.w. missed abortion.

10. nanny

nanny Fanatiek lid

Jul 24, 2006
    1,392
    0
    0
    tuurlijk maar dat is ook logisch. Het is gewoon heel spannend mocht je nu weer zwanger zijn. Ik zelf zou ook nog niet echt blij kunnen zijn volgens mij. voordat ik een goeie echo of een hartje heb horen tikken. En zelfs dat wil ook niet altijd iets zeggen.

Komt helemaal goed.
    Liefs Nanny.

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

Nov 24, 2006
    5,350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Had ik nog niks over de bevalling neergezet ??

Nou deze keer ging het allemaal best snel :D En veel makkelijker dan de eerste keer.

De weeen begonnen rond 06.30 's morgens.En rond 10.30 had ik de vk maar gebeld (maar ik vond zelf mijn weeen nog wel te doen, dus d8 dat het nog lang ging duren)En toen mocht ik langs komen op de praktijk, toen ik daar was aangekomen had ik al 6 cm ontsluiting en toen gelijk door naar het ziekenhuis, was om 12.00 uur in het ziekenhuis en toen hebben ze me vliezen gebroken en om 13.05 na 10 min persen is ze geboren.

En dat terwijl mijn weeen echt gewoon te doen waren :D

Dus deze keer echt een makkelijke bevalling.

12. tassie221

tassie221 Bekend lid

Mar 26, 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Spannend hoor mamaT.

Joyce, wat een fijne bevalling. Ik denk dat iedereen wel zo'n bevalling zou willen.

Hier minder moe, maar blijf steken in mijn onderbuik hebben. Heb er echt last van. Voel me niet zwanger, dus ga er ook niet van uit.

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

Jul 19, 2008
    3,660
    0
    0
    Joyce haha mijn bevalling lijkt erg op jou bevalling. Ik had ook het idee dat het nog heel lang zou gaan duren omdat de weeen naar mijn idee nog niet sterk genoeg waren :) Toen ik aankwam in het ziekenhuis had ik na het breken van mijn vliezen ook al 6 cm ontsluiting. Na een uur was het precies hetzelfde verhaal bij mij. Persen en al heel snel mijn mannetje in mijn armen.

@Daydreamer lekker rustig aan doen meid! Laat alles lekker liggen.
    @MamaT spannend meid ik snap best dat je er nuchter onder blijft.
    @Ichtus meid wat gaat het hard je mag al bevallen. De laatste loodjes wegen idd het zwaarst!
    @Lienie alles goed met jou?
    @Alle klus meiden...hopelijk allemaal een positieve test!!!

Hier gaat alles goed. Joshua groeit goed en Aylin raakt aardig gewend aan haar broertje. Toch zijn er wel momenten dat ze mama enorm in beslag wilt nemen. Doorslapen is er voor mij nog niet bij. Maar ach dat komt wel weer.

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    #6854 MamaT, Oct 28, 2009
    Last edited: Oct 28, 2009
    Dames,

De test is nu wel duidelijk. Heb ze op mijn toestel gezet, maar nu heeft mijn schoonzusje het kabeltje meegenomen.. dus die krijg ik pas morgen. Heb morgen dagje vrijgenomen dus ik zal ze morgen plaatsen!!

liefs,
    mamaT

P.S. sorry voor de egoberichten.. Morgen is manlief er weer en dan kan ik weer meedraaien.

15. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey

MamaT gefeliciteerd!!!!! dat heb je weer snel gefixed.
    weet je man het al?

Joyce en Aylin dat noemen ze echt uitpoepen hahahahah
    je hoort het toch vaker bij de 2e dat dit sneller is.
    mijn vriendin is ook super snel bevallen ... alleen was die 9 pond dus dat was even buffelen.

mijn andere vriendin is op dezelfde dag bevallen van haar 1e maar dat was één drama...
    bevalling eindigde in een keizersnee en haar baarmoeder was gescheurd. konden ze na een operatie van een flinkwat uren niet maken. of ze ging dood of baarmoeder eruit.
    je kan wel raden waar de artsen voor gekozen hebben..
    ik vind het echt heel zielig voor der.
    ze kan gewoon nooit meer kinderen krijgen
    natuurlijk moet je blij zijn dat je het gehaald heb.. maar jeetje zeg,,

tassie@ we schelen nu 3 dagen hahahahah hopen dat het nu wat wordt. had geen klachten nog maar ik zit pas 5 dagen na ei.. wou er deze maand minder mee omgaan maar het lukt niet zo. het is nog erger dan andere maanden..
    waarom lukt het me nu niet...
    ik moet nog ruim een week....

16. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hai Linie,
    Manlief weet het nog niet. Heb vandaag een speentje met 'papa is de beste' gekocht. Mocht hij de hint nog niet begrijpen dan heb ik nog een mutsje. Hij krijgt het als hij morgen aankomt, want hij is nu nog in het buitenland.. dus zoonlief en ik gaan m morgen ophalen.

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    leuk hoor!!!
    hoeveel dagen voor je noD zat je?
    die test is echt snel duidelijk geworden...
    merk je al wat.???

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Ja, gek he? Ik weet niet precies hoeveel dagen voor mijn NOD ik zat. Manlief ging maandag 19 oktober op vakantie. Volgensmij heb ik mijn ei de 18de (dag 15 van mijn cylus) gehad, misschien wel de 17de, dus dan zit ik nu op dag 26. De test is nog wel licht hoor, maar donkerder dan gisteren zodat de lijn nu wel te zien is.

Ja ik heb steken in de linkerlies.. maar ook wel wat in de rechterlies. Mijn gedachte zegt de hele tijd een 2ling. Moet zeggen dat het de vorige twee keren dus ergens in dit stadium is misgegaan, maar dat de zwangerschap pas in latere weken eindigden. Gisteren en vandaag waren de steken c.q. krampjes best vervelend.. dus misschien dat het zich nu wel goed ontwikkeld. We zullen maar duimen.

19. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

May 13, 2008
    1,070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    tja onbevangen een zwangerschap in gaan dat zit er niet bij als miskramen hebt gehad...
    ben je niet hyper nu?
    ik zou helemaal gek worden.....

20. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    hahahaha, ik was vandaag op mijn vrije dag om half 8 wakker, maar ik denk dat dat is omdat ik manlief zo heb gemist en hem straks ga ophalen. Ik ga het dit keer ook niet aan iedereen vertellen, maar op mijn werk voelen ze helemaal mee. Ze weten nu dat ik bezig ben en had ook aangegeven dat ik door ging proberen.

Maar het moet denk ik nog tot me doordringen.
    Hoe gaat het bij jou? gebruik je trouwens ovutesten?

liefs,
    mamaT

Share This Page