Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @nanny, klus ze dan maar, hopelijk gauw ei! :)

@joyce, wat fijn dat het zo goed gaat meid!! en nu al zo lekker doorslapen na een maand, wauw!! wat heerlijk!! hoe heb je dat opgebouwd va het begin? Is ze vanuit zichzelf gaan doorslapen na laatste avondvoeding of heb je de voedingen zelf doorbroken door haar snachts niet meer te voeden? wij as moeders kunnen van jullie natuurlijk een hoop leren! :D

liefs humm

2. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    elelgance

EEN JONGEN

DIE ZIJN LEUKKKKKKKK!!!!

wel knap dat ze dat nu al zien...

hier is mijn temp erg laag dus ga er vanuit dat het deze maand niets gaat worden
    of hij moet morgen weer stijgen maar ik heb zin in chocolade dus dat betekent niets goeds meestel

HUMPFFFFF

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    tassie bij jouw al nieuws eigenlijk?:(

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @Hummie, ze is zelf door gaan slapen :D

Ze sliep eerst tot 05.00 's morgens , maa nu sinds een weekje ofoz tot 07.30 :D

Mano slip trouwens vanaf 6 weken ook door 's nachts.

5. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    wat een genot.
    J. sliep pas door toen ik net ging werken
    maar gaf ook BV volgens mij scheelt dat ook..

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Ja, elk kind is anders toch ??

Ken mensen waarvan de kinderen pas met 1 1/2 doorsliepen, maar ook mensen waarbij de baby;s nog nooit 's nachts wakker zijn geworden.

7. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    goedmorgen meiden :)

dank je wel voor de felicitaties! ben zo blij! er staat een foto van de echo in mijn album.. ben echt zo verliefd al! :)
    heel af en toe voel ik het borrelen in mijn buik en weet ik wel dat het herbie is.. maar echt beseffen is nog een beetje onwerkelijk denk ik..
    ben benieuwd wanneer ik echt de eerste trapjes ga voelen! :)

Joyce wat fijn dat je nu wat meer kunt doorslapen.. voel je je tenminste overdag weer wat fitter.. hoe is het verder met je 2 kleintjes? zijn ze ook al goed aan elkaar gewend? en is grote broer erg zorgzaam? :)

hoe is het met de testers? binnenkort gaan er toch meiden testen of niet? ik duim voor jullie meiden! het is jullie zo gegunt!

Doortje je 2de verlofdag gaat in! Heel veel plezier vandaag en vergeet niet alles op je gemak te doen! :):):)

Gisteren was ik op controle bij de gyno, alles gaat verder goed, maar ik had een hele lage bloeddruk.. 112/48.. de ass zei nog dat ik dat met de gyno moest bespreken.. en natuurlijk vergeet ik dat weer!
    vraag me dus af of het kwaad kan en wat ik eraan kan doen.. iemand een idee?

ELeni balen dat je nu meer last krijgt van je rug en andere kwalen.. maar ook jij gaat ineens heel snel! je zit al bijna aan de 30 weken!!!
    stiekem vind ik de tijd soms echt snel gaan..

hoe gaat het met daydreamer en hummie? :)

ow ik moet snel gaan werken het is al 10 over 7! doeiii meiden!!!!

8. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Elegance, een zoontje wat leuk. Gefeliciteerd!

Sorry dat ik een paar dagen niet ben geweest, had het veel te druk en was erg moe en verkouden.
    Heb van het weekend een zwtest gedaan, helaas negatief. De ongikrampen zijn sinds gisteravond begonnen en mijn temp is in twee dagen tijd ook flink gezakt dus het is afwachten wanneer de ongi gaat komen.
    Op naar de volgende ronde, nieuwe rond nieuwe kansen. Hopelijk komt mijn ongi snel.

9. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    super hoor!! :) sliep ze gelijk in haar eigen kamertje in ledikantje of bij jullie in wiegje? geef je BV of fles? ja ben heel benieuwd hihi... Ervaringen van anderen is altijd goed om te horen. ;)

liefs humm

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    kwam ff mijnneus laten zien..

40 wk vandaag, maar nog geen teken van een bevalling.. ZUCHT!!!...

MAMAT gefelciteerd meis....

ELE.. een jongen...superrrrr...

ALL.. succes en knuffie.. ben niet zo in de typmood dus ga weer verder met waggelen in huis...

knuff

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ichtus: Spannend meis!!! Hopelijk gaat kleine uk zich snel aandienen! Ik denk aan je! :)

Elegance: Ja, bijna 30 weken alweer!!! :$ Tijd gaat enorm hard!
    Ik voelde de kleintjes al met een week of 16.. maar goed, ik speel ook een beetje vals met 2 beebjes in mijn buik! Ik denk dat jij je mannetje snel zal gaan voelen ... en dat is zo'n heeeeeerlijk gevoel! :)

rest: KNUF!!!

Ik vier vandaag mijn 28 weken feestje! wooohooooo :D

Liefs, Eleni

12. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Meiden! Hallo!

Ben al een paar daagjes niet geweest...

ELEGANCE: Gefeliciteerd met je zoon!!

ELENI: Fijn dat het goed met jullie gaat! En die kwaaltjes... Niet leuk, hè? Tuurlijk, je weet waar je het voor doet, maar toch. Blijft niet fijn.
    En 28 weken.. Joehoe!! :D
    Heb je het met je gyn al eens over de bevalling gehad? Je 'moet' gewoon natuurlijk proberen, denk ik?

TASSIE: Balen! Verdorie...
    We blijven duimen voor je, hoor!
    Hoe is het verder met je?

ICHTUS: Spaaaannnneeendd!!!!!!

HUMMIE: Ik ben ook zo nieuwsgierig! Haha!

IEDEREEN: Hier gaat het wel. Ik zit volledig in de ziektewet nu en dat geeft me veel rust. Vooral rust in mn hoofd. Kan het gedoe met mn werk nu ff achter me laten...
    Lichamelijk.. Heb goede en mindere dagen. Maar zit in ieder geval weer wat lekkerder in mn vel. Geniet echt van mn kindje!!!

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @eleni, gefeliciteerd met je 28 weken meid, ben benieuwd hoe lang ze nog blijven zitten in je buikje :D Hoop nog heel lang natuurlijk !!

Ik geef nu flesvoeding, ze heeft de 1e 10 dagen borst gehad en ze slaapt bij ons op de kamer, want we hebben maar een 3 kamer woning, dus geen eigen kamertje voor Lorenza, we moeten volgend jaar gaan verhuizen denk ik.

Zo nu ff een fototje :)
    MAnolito en Lorenza
    Bekijk bijlage 25833
    En nog een van Lorenza alleen.
    Bekijk bijlage 25834

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
  15. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Ichtus, spannend meid!!!!! hopelijk komt jullie kindje gauw!! :)

Daydreamer, fijn dat het beter gaat meid!! :)

tassie, aaaaah wat jammer meid!! vol goede moed naar volgende ronde meis... ik duim voor je!!

joyce, wat een schatjes!! daar kun je met recht van genieten!

eleni, gefeliciteerd met je 28 weken!!! toch weer een mijlpaal: levensvatbaar!! maar nog even goed blijven zitten hoor! ;)

liefs humm

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ichtus al 40 weken!! wauw! wat is dat snel gegaan he.. ik kan me nog je hele verhaal van vorig jaar kerst herinneren en nu deze kerst heb je zo'n klein ding in je armen liggen.. mooi he.. en hoe snel kan een jaar gaan! heel veel succes met de bevalling hopelijk hoef je niet lang meer te wachten!

eleni.. 28 weken.. hoe gaat het verder met je? ben je nog aan het werk? en wat een mooie buik heb je! gek he dat er daar 2 inzitten! :) ben je ook al druk met de babykamer?

hummie, zit je nog steeds op je roze wolk? ben jij al begonnnen aan de babykamer? ik hoorde van door dat jij rond dezelfde tijd schopjes voelde.. en dat zou betekenen dat als dat bij mij ook zo zou zijn ik dat volgende week een beetje zou moeten gaan voelen toch? ik voel het nu wel af en toe wat borrelen en dat is best gek.. soms denk ik dat er dan lucht in de darmen zit.. maar zo voelt het dan weer niet.. :) ik kan echt niet wachten om de eerste schopjes te gaan voelen! :)

daydreamer, wat fijn meid dat je zo serieus genomen bent wat betreft de stress op je werk en wat klink je nu een stuk positiever.. ik hoop ook dat je je zo blijft voelen..

tassie balen hoor.. maar ik las dat je ondanks de teleurstelling toch weer positief te maand ingaat.. heel veel succes deze maand en ik hoop echt dat het deze maand goed raak is!

hoe is het met de andere testers?
    en lieni hoe is het met jou? nog last gehad na de echo? hoe gaat het met jou deze maand?

Joyce wat een mooie foto's! mooi om te zien. Ik vind ze ook best veel op elkaar lijken, klopt dat ook?

Doortje, hoe bevalt je eerste vrijie verlofweek? :):)

een fijne dag allemaal!

17. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Goedemorgen meiden,

Hier nog altijd wachten op de ongi, hoop wel dat hij snel komt want nieuwe rond nieuwe kansen. Hoop dat dit de cyclus gaat zijn.
    Verder erg druk hier, pff loop over van het werk. Bah, en het weer zit ook niet mee. Vandaag een vrije dag dus even bijtanken en dan gaan we er weer met frisse moed tegenaan.

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    hoi meiden even een update van mij! Heb sinds een paar dagen heel licht bloedverlies vandaag en vannacht ontzettende pijn in mijn zij. zou een eisprong kunnen zijn. Maar dat bloedverlies vind ik zo gek beetje roze zeg maar. iemand bekent mee??

Grtjs

19. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey hallo,

eleni@ wat gaat het toch snel zeg...
    jeetje ik weet nog dat we elke maand druk waren met onze ei met pasen te zoeken.

ele@ nee geen last gehad hoor! viel reuze mee ....
    is niet anders dan als ze met een inwendige echo gaan kijken alleen wat het hier wat beurzer van de dag zelf...

Joyce@ wat een schatjes zeg
    hij is wel trots zeker.?

Tassie@ balen is dat weer he! je weet al dat het mis is maar komt het niet . hier nog een ...
    dacht maandag al ongi te worden, dus was een domper.... maarja wel een korte cyclus ( moet iets positiefs bedenken) maar nu is het er nog niet...
    temp is dramatisch laag dus er zit echt geen ZS in de krampen zijn er maar nog niets te bekenen.
    heb nu wel slijm dus ik denk wel dat het aan het loslaten is...
    wordt er gek van
    vorige cyclus was mijn temp 37 en werd ik ongi nu is die laag 36.7..36.8 en komt het niet.....

nanny@ zou heel goed kunnen hoor
    dit is niet je eerst cyclus na je mk? anders kan het nog wat resten zijn

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Ja ze lijken op elkaar hoor , ze is nu precies mano toen hij baby was.

En hij is ook zeker trots , ze moet overal mee naartoe :)

Deel Deze Pagina