hey meiden! Hummie jeeetje 25 weken en daydreamer 26!!!!! ohhh wat gaaf!! ik voel nog niet echt veel meer, helaas.. ik kan ook echt niet wachten!! nog steeds het geborrel waarbij als ik het voel het weer voorbij is en ik begin te twijfelen.. dus nog even geduld wat gaaf dat jij haar zo goed voelt! en wat heerlijk om te lezen dat je nog steeds op de roze wolk zit! lieni, tassie en nanny, ik hoop echt dat voor jullie nov een hele vruchtbare maand is.. ik duim voor jullie!!!! Daydreamer, hoe bevalt het nu het thuis zijn? kom je een beetje goed tot rust? Doortje! ik las dat je de vac vrijdag hebt laten zetten, heb je er nog last van gehad? hoe is het verder met je? ichtus, jeetje meid wat spannend! nog steeds aan het wachten of stiekem al aan het bevallen? mamat, ik zou ook de berekening aanhouden! hoe voel je je nu? En hoe is het met de mama's? joyce an aylin? al een beetje gewend aan jullie nieuwe leventje? eleni! hoe is het met jou en je ventjes?
Daydreamer: Ik had inderdaad ook twee instanties. Ik had zwangerschapsischias tijdens de zwangerschap van mijn zoontje en mocht toen nie meer werken van de arbo. Dan heeft de werkgever niets meer te zeggen. Financieel gaan ze er sowieso nie op achteruit.. ze moeten alleen een vervanger zoeken voor het werk. Elegance & Hummie: I am so happy everything is going good with you. Doet me echt heel goed om te zien dat het goed gaat met jullie zwangerschappen. Nanny: Pffffff, zelfs ik vin het vervelend voor je dat je weer in zo een onzekere cyclus zit. Ik zou inderdaad de dokter inschakelen om te kijken wat er aan de hand is. Lienie en tassie: is je ongi er al? Of toch zwanger? Ichtus: Spannend joh! Geniet van het mooiste moment van je leven (samen met de andere bevallingen)! Hier: ik ben echt misselijk. Heb vandaag minstens 5 keer overgegeven, zelfs op het werk. Ben dus de hele dag misselijk. A.s. maandag heb ik mijn eerste echo om 10.50 uur. Ik zal jullie meteen het nieuws brengen (positief dan wel negatief). Maar we gaan voor 3x scheepsrecht!! Hoe is het met de nieuwe moeders? Aylin en Joyce? liefs, mamaT
Spannend mamat! maar wat fijn dat je ondank je je heel slecht voelt, wel veel last van kwaaltjes hebt.. hopelijk wordt het niet erger.. en 3 x is scheepsrecht he! maandag ga je een hele mooie kleine buikbaby zien!
Hoi meiden, Bedankt voor de bemoedigende woorden, we gaan ons best doen deze maand. Fijn om te lezen dat het met de zwangeren onder ons allemaal goed gaat. De kleintjes groeien goed en dat is erg belangrijk. Hier alles zijn gangetje, druk met werken. Nog 1,5 week en dan een weekje vakantie. We gaan samen lekker een midweekje naar Zuid- Limburg, heerlijk!!!! Fijne dag allemaal,
Ha meiden, Ik doe even aan meldplicht! Daydreamer: Fijn meis, dat alles goed gaat met de kleine! Is toch altijd wel weer een geruststelling he? En je buikje begint lekker te groeien!! Leuk is dat he? Die van mij gaat nu echt veel te snel! Hou er een mooi tijgervelletje aan over! Ichtus: Is ze er nou nog niet!!!!!? Sterkte met de laatste loodjes hoor.... Nanny, Linie, Tassie: *Duim duim duim* Ele: Over een paar weekjes weet je niet wat je voelt meis! Het is echt zo'n mooi en onbeschrijfelijk gevoel als die kleine op en neer gaat in je buik!! Ik vind dit persoonlijk het mooiste van de zwangerschap! Met de jongens gaat het vooralsnog goed! Ze zijn heel erg druk en duidelijk aanwezig! Volgende week weer een controle en echo in het ziekenhuis! Ben benieuwd! MamaT: Spannend, de eerste echo! Dit keer zit het gewoon goed!! Ik ga heel hard voor je duimen! Aan diegene die ik vergeten ben, Hele dikke knuf!! Vandaag trouwens mijn 29 weken feestje! Wohooo! Liefs Eleni
Hoi meiden, Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen met jullie. Wij zitten inmiddels in ronde 18, de 4e ronde na onze miskraam. Ik zocht al een tijdje naar een topic waar meiden kletsen die bezig zijn om zwanger te worden na een miskraam. Nu hoop ik dat ik dit topic heb gevonden.
Ja hoor Tessa welkom, Er zijn er ondertussen alweer twee bevallen sinds ik hier ben (januarie)en het meerendeel alweer zwanger dus dat geeft hoop zal ik maar zeggen. hihi heb je vragen brand maar los hoor. Grtjs Nanny.
@Nanny, Dankjewel! Het geeft zeker hoop als je ziet dat het goed kan komen! Alleen heb ik er soms erge moeite mee dat we pas in ronde 14 zwanger waren... zo van hoelang zal het nu wel niet gaan duren... En de onzekerheid blijft.. Maar we moeten hoop houden!!
Bij mijn eerste dochter hebben we er twee jaar over gedaan bij onze tweede dochter in 1 keer raak, dus wil niet altijd veel zeggen zie je wel. Maar ik snap je frustratie hoor. Wij zijn nu ondertussen ook alweer meer als een jaar bezig. Twee keer zwanger geweest dit jaar maar helaas een MA en een MK. Ik gebruik nu ovu testen van sensitest misschien een optie voor je. Grtjs Nanny.
Hallo! Is er nog plaats voor mij ? 25 september miskraam gehad, bij eerste ronde zwanger te zijn geworden... Na curretage keurig netjes op tijd weer ongesteld en nu willen we er (weer) voor gaan! 'weer' even tussen haakjes, want de vorige keer waren we enorm verrast omdat we er toen nog helemaal niet mee bezig waren. Desalniettemin wel bewust met anticonceptie gestopt en het was oh zo welkom. Helaas mocht het niet zo zijn, maar nu ik het gevoeld heb wil ik het heel graag --> weer zwanger zijn!! Nog een paar daagjes en dan springt m'n eitje weer... super spannend. Liefs, Mallory
welkom mallory en tessa! hopelijk kunnen jullie net zo goed jullie verdriet en blijdschap delen zoals ik hier heb gedaan tijdens mijn miskramen.. Hopelijk mogen ook jullie weer snel genieten van een wondertje in jullie buik, die wel 9 maanden bij jullie blijft..
@Nanny, Dat zegt dan inderdaad niet veel. Heel apart hoe een vrouwen lichaam in elkaar kan zitten Fijn om te weten dat het zo kan verschillen. Ik zie inderdaad dat je 2x zwanger bent geweest. Verschikkelijk dat je het nog een 2e keer hebt mee moeten maken dat het mis moest gaan Ik gebruik nu ovutesten van Matcare, daar ben ik ook zwanger mee geraakt (daarvoor gebruikte ik de persona). Vind deze ook wel erg fijn, volgens mij zijn ze wel een beetje gelijk aan die van sensitest? @Mallory, Spannend dat je ei bijna weer komt! Hopelijk ben je weer zo snel zwanger! @Elegance, Dankje! Ik hoop ook dat ik hier goed steun kan vinden. Geweldig dat 3x scheepsrecht bij jou is!
Mallory en Tessa welkom, hopelijk kunnen jullie net als ik veel steun en gezelligheid vinden in deze topic. Hier is alles oke, ben de dagen aan het aftellen dat we op vakantie gaan.
Dames, hier gaat het met de kwaaltjes helemaal de verkeerde kant op. Ik ben 2,7 kilo afgevallen sinds donderdag. Ik houd niets binnen.. zwangerschap of buikgriep? Vanmiddag na 3 uur de huisarts bellen. Kom vanavond nog even kletsen en op iedereen reageren.
hey dames, ben ik weer even.. welkom tessa en mallory welkom hier en ik hoop jullie snel zwanger te zien.. mamat je had toch een echo gehad maandag ? of was het volgende week maandag.? hier een blaasonsteking denk ik.. beetje vaag verlies roze bij afvegen maar komt denk uit het andere kanaal haha morgen maar een met potje langs de dokter.. tassie @ lekker hoor op vakantie ben je nog wel terug voor je NOD.mis anders mijn lotgenootje... Eleni 29 weken nog 1 week en aftellen... ele@ nog even geduld hahahaha ik voelde J. ook pas bij de 21 weken . kwam omdat mijn placenta voor lag. achteraf toen ik hem voelde dacht ik wel öhhh was jij dat ook toen en toen" voelde wel eens wat bubbelen... hier alles een beetje somber heb het gevoel na op andere toppics gelezen te hebben dat het mijn immuun systeem is. dan is de kans op een goede zwangerschap maar 15%. hier in nederland doen ze er niet zoveel mee in duitsland en belgie wel dus moet even info winnen of dat wat is...
Halloooo! Ben er ook weer eens! @tessa en Mallory: welkom meiden! Het is fijn om je verdriet te kunnen delen met lotgenoten! En het is een enorm vruchtbaar topic hier, dus blijf lekker plakken J @Tassie: oh heerlijk op vakantie! Waar naartoe? Ik hoop dat je kunt genieten en ontspannen weer terug komt! @MamaT: oeh, goed dat je de huisarts even hebt ingeschakeld! Klinkt idd niet best! @Lienie: das niet fijn, blaasontsteking! Heb je pijn bij plassen of druk op blaas? Goed dat je het even laat checken! Over iets minder dan een week komt je eitje alweer J Maar, je immuunsysteem? Ik zou dat dan zeker even laten onderzoeken, al is het om het uit te sluiten! @Elini: ooooh wat fijn dat alles zo groeit en bloeit! Kan me voorstellen dat het zwaar is met 2 in de buik! @Ele en Hum: zwaaaaaiiiii! Hoe gaat het op jullie wolkjes? @nanny: hoe gaat het bij jou? @daydreamer: met beebje alles goed las ik, en met jou?? @hier: alles goed! Man druk bezig met de babykamer, ik met alles eromheen J Geniet van mijn verlof, maar tijd gaat wel erg snel, zeg!
Hey doortje! nog een dikke 2 weken en dan mag ze komen! is ze al ingedaald? en ben echt nieuwsgierig naar de babykamer! Lieni, immuunsysteem, heel gek maar ik heb dat oo kegdacht na de 2de mk.. ik haalde me sowieso vanalles in mijn hoofd.. maar toch is deze beeb blijven plakken.. en je hebt al een zoontje, dat is toch goed gegaan? Ik weet het niet he, ik bekijk het vanaf deze kant Maar als je er ongerust om bent zeker navragen of ze het kunnen onderzoeken.. Ben je al flink aan de klus? genruik je nu ovu testen? Mamat, jeetje, dat klinkt niet goed dat je er zo ziek van bent.. Ben je al bij de ha geweest? Om 9 uur springt mijn banner alweer een hokje naar voren! Joepie! al het middelste hokje!!
Hallo Allemaal! Ik ben een tijdje niet meer geweest maar ik ben er weer! Had het erg druk, en wilde me even niet te veel bezig houden... maar zoals je aan me banner ziet heeft het geholpen! een Dikke tweede streep Ben nog wel een beetje bang om blij te zijn... vind het zo eng! Hoe is het hier met iedereen??
@ano: wat een goed nieuws!!!! Gefeliciteerd!! Wauw, hoe voel je je? @Ele: ja gek idee he, dat het nu zo snel gaat?! Gister bij de vk geweest en beeb ligt al deels ingedaald. Ze ligt met haar hoofdje bewegelijk in mijn bekken, zoals ze dat zo mooi noemt Ook het "bevallingsgesprek" gehad, viel allemaal mee hoor hahaha. Oeh en met jou?? Voel je je goed? En herbie al gevoeld?