ano gefeliciteerd!!!! wat geweldig meid!!!! hoe moeilijk het ook is, in je beebje en je lichaam blijven geloven!! en proberen te genieten.. voor je het week is je baby ingedaald! doortje wat gaaf!!!! merkte je er iets van dat ze is ingedaald? en het bevalingsverhaal? kun je dan je wensen endergelijk aangeven of hoe moet ik het voor me zien? heb je nog een nieuwe buikfoto? het blijft alleen nog bij plopjes... zit ehct met smart te wachten op het eerste schopje!
Hai ladies, Nou, gisteren na werk dus direct mijn bed in, kon gewoon niet meer op mijn benen staan. Vanmorgen weer op de weegschaal gestaan en ja hoor.. 4.1 kilo afgevallen. Waarschijnlijk is het een buikgriep.. maar heb nu geen diarree meer en ben nogsteeds misselijk. De echo is trouwens aankomende maandag. Spannend!!! Vanavond kom ik dan echtttttt even op iedereen reageren. Liefs, mamaT Owja owja, ANO GEFELICTEERRRRRRRRRDD.. super!! Ben erg blij voor je! Geniet er gewoon van want als het misgaat dan kan je het niet tegenhouden, maar als het goed gaat dan zal je spijt krijgen dat je niet hebt genoten!
@Ano, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!! Echt super nieuws. Ik kan je onzekerheid heel goed indenken maar probeer positief te blijven dan komt alles goed. Hier alles oke, net gesport en vanmiddag weer werken.
@Tassie, Dankjewel! Lekker op vakantie zeg! Ben ik ook wel aan toe!! @Lieni, Bedankt! Ow bah een blaasontsteking dat is niet fijn. Hopelijk is het snel over. @Doortje, Vruchtbaar topic? Ow dan blijf ik zeker hangen hihi. Ben zo bang dat er weer een hele tijd overheen gaat... Maar dat komt vast wel goed! Heerlijk met verlof! Geniet lekker! Zie dat jij 2 mk's hebt gehad en 3x scheepsrecht is!! wat fijn! @Ano, Wat goed!!!!! Gefeliciteerd!!!! Kan me ook voorstellen dat je onzeker bent, maar het komt vast allemaal goed! @Tassie, Werkse! @All, Hier nog steeds wachten geblazen. Ik leef tegenwoordig naar de leuke dingen in het leven. Dan valt het wachten soms wel even mee. Soms zie je alles zo somber he? We willen zo graag een kindje. Maar we blijven positief.
@ doortje, hoi hoi jeetje alweer bijna 35 weken pff gaat dat snel. @ hier helemaal de kluts kwijt ik heb een geklutst ei kan hem niet vinden!!! Handig! @ Ano, Gefeliciteerd meid. Ik snap je onzekerheid hoor . Komt vast helemaal goed. @ tassie, fijne vakantie waar gaat de reis naar toe? @ mamaT, beterschap meis. Liefs Nanny.
nanny dan ben maar blij dat het niet pasen is.. toen hebben we echt lang naar eieren gezocht... succes met zoeken deze maand! mischien zaterdagavond even in je schoen kijken! tassie waar moet ik de tickets komen ophalen om op vakantie te gaan? zo lief van je dat je zomaar je vakantie kado doet!! *knuf*
@ ele, hahahaha zal zaterdag eens in mijn schoen kijken . Alweer bijna 18 weken wat gaat het snellllll. goed man! Grtjs Nanny.
@all: jullie verhalen geven me hoop en troost! Was zo verdrietig na de miskraam en nu best wel bang voor een volgende zwangerschap --> zal het nu wel goed gaan? Ik zie in jullie verhalen dat ik bij lange na niet de enige ben met die gevoelens. Heb vanochtend vast de tests in huis gehaald. Zegt dat meisje van de kassa: een voorzichtige vraag hoor, maar is het de bedoeling? Ik zeg: je bedoelt de zwangerschapstest? Jazeker en of dat de bedoeling is!! Waarop ze zei: ik zal voor je duimen. Zo lief!!!! Maar ik moet nog even wachten...eisprong kan er elk moment aankomen!! en dan nog de periode van wachten tot de NOD en dan het geduld op brengen om niet alvast te testen .. pfff
@Mallory, Nee je bent zeker niet de enigste met die gevoelens! Wat grappig in de winkel dat meisje bij de kassa! Succes met klussen alvast zal ook voor je duimen
Heej meiden, ik ben back in town, we waren ff een weekje weg Hier gaat alles goed hoor en alles is alweer gewend hier. 2 kids is best druk Fijn om te lezen dat het met de rest ook goed gaat. @nieuwe dames welkom !!!
heej dames... hier nog steeds wachtende.. @Doortje.. thnx voor je krabbel.. hoop ook dat t vandaag gaat doorzetten, maar durf er niet meer op te hopen.. SLijmprop verliezen zegt ook niks natuurlijk, maar ja.. ik ben m nog nooit zo visueel verloren zeg maar en sja.. ik ben natuurlijk al wel bijna 42 wk... dus t zou net dat laatste zetje kunnen zijn.. bmm was wel al helemaal verweekt en verstreken afgelopen donderdag bij vk maar strippen kon niet bij gebrek aan ontsluiting.. Maandag gaat ze t nog een keer proberen in de hoop dat ik op de valreep nog thuis kan bevallen.. Ik ga straks toch maar braaf mijn zh tas in pakken.. als voorbereiding zeg maar..verder doe ik helemaal niks.. ik pak de rust die kan pakken.. is niet altijd even makkelijk met 3 hummels thuis.. gelukkig heeft hubbie nu vakantie dus die neemt alles over.. ik kan mijn eigen gang gaan nu en daar neem ik het nog even van.. Aan iedereen een dikke knuff
Hoi allemaal! owh ik wist niet dat je zo misselijk kon zijn!! Maar denk maar dat het een goed teken is! Word helemaal gek van mezelf, ben zo bang dat het weer mis gaat! Terwijl ik me nu juist veel meer 'zwanger' voel zeg maar, omdat ik misselijk ben, niet meer aan koffie moet denken... en owh wat zijn me borsten gevoelig!! en groot!! De vorige keer had ik hier eigenlijk weinig last van allemaal... Maar elk krampje, steekje of gevoel in me buik vind ik zo eng.. word er gek van! Ik durf het ook nog niet aan me ouders te vertellen, me schoonmoeder weet het maar die reageerde ook een beetje raar... Sorry voor mijn ego berichtje hoor! Maar moest het gewoon ff kwijt! Zo en nu ga ik gewoon genieten! ( op de misselijkheid na dan)
Ichtus, ik hoop dat de bevalling zich snel aandiend, in ieder geval veel succes toegewenst. Ano, fijn dat je je echt zwanger voelt. Geniet er lekker van. Ik denk dat de angst altijd zal blijven. Hier is alles oke, de vruchtbare dagen staan weer voor de deur maar ben er helemaal niet mee bezig. We zien wel, we gaan lekker genieten en een sinterklaascadeau is meer dan welkom. Voor iedereen een dikke knuffel, ga nog even bijlezen ben paar dagen afwezig geweest. Druk druk en nog eens druk!!!
Ik kwam dit in een ander topic tegen dacht even posten hier: GEFELICITEERD!!!! Zo te lezen is het allemaal goed gegaan geweldig nog een topic beeb erbij!!!
Ichtus, van harte gefeliciteerd!!!! Eindelijk is de kleine Anna daar. Geniet er lekker van!!!!! Fijn om te lezen dat er weer een mama bij is in deze topic. Ik hoop snel jullie voorbeeld te mogen volgen. Hier is verder alles oke, ben de dagen aan het aftellen dat we op vakantie gaan. Volgende week rond deze tijd zitten we samen in ZuidLimburg. Heerlijk!!!!!!
Ichtus van harte gefeliciteerd. Egobericht: Echo ging goed!!! heb het hartje zien kloppen!!! Over 3 weken mag ik weer. Hoop echt dat het goed blijft gaan. liefs, mamaT
ICHTUS GEFELICITEERD MEID, met jullie dochter!!!! @ano, gefeliciteerd, zag dat je weer zwanger bent!! @mamat, ooooh wat fijn meid een hartje!! vasthouden zo, dit gaat vast helemaal goedkomen meid!! @nieuwelingen, welkom, hopleijk gauw weer zwanger! @ de rest, vandaag is hummie even kort, maar lees alles mee en denk aan jullie hoor, dikke knuf!! Fijne dag. liefs humm
mamat, wat gaaf dat je een goede echo hebt gehad!! heb je hem ook al op je pc? we willen natuurlijk minimamat bewonderen he! geniet maar lekker van de roze wolk! Hummie! gaat het wel goed met je? ben je niet te druk? dikke knuffel voor jou!!