Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ichtus, gefeliciteerd met je dochter !!!

Zo te lezen toch best heftige bevalling.
    (mano was ook een sterrenkijker)

Hier gaat alles nog steeds helemaal goed :D
    Lorenza is vandaag naar het cb geweest en ze is nu 59 cm en 5340 gram.

En ze heeft haar 1e prikjes gehad, dat was even huilen , maar ze heeft daarna lekker geslpen ff afwachten hoe ze erop reageerd.

@mamat, gefeliciteerd met je goede echo

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

ICHTUS: GEFELICITEEEEEEEEEERD met je dochter!!!!

MAMAT: Jij ook! Met je goede echo!
    Spannend hoor, 3 weken geduld.. Gaat goedkomen, hoor!

IEDEREEN: Hooooii!! Even kort... ;)

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey hallo,

ben even een weekendje landal wezen doen
    erug lekker!!

Doortje@ schiet al op zeg spannend hoor!

mamat gefeliciteerd met de mooi echo

Ichtus GEFELICiTEERD!!! inderdaad een erg kleintje is het ...zoooo lief.

Nanny eindelijk je ei gevondeN!!!!!!

MOOI gaan tassie jij en ik eindelijk + testen over 2 weken..

nouja ik geloof er niet zo meer in maar probeer toch positief te blijven..
    2 december hoor ik wat er is en met die gegevens ga naar duitsland waarschijnlijk. hun zijn veel verder dan hier met onderzoeken.
    als het dmv progesteron op te lossen is... dan ga ik wel even rijden.

hier vandaag mijn ei denk ik of anders morgen...

4. Mallory

Mallory Lid

30 okt 2009
    96
    0
    0
    mama
    In de zevende hemel!
    wauw...ben even weggeweest en lees veel positief nieuws! Dames, van harte gefeliciteerd met een mooi meisje en een mooie echo! Super!

Hier is het Grote Wachten aangebroken...

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    mallory en lieni wat doen jullie hier! aan jullie banner te zien moeten jullie andere dingen doen!! :):)
    succes met klussen dames! :):)

daydreamer hoe gaat het met jou en je buikje al flink aan het groeien? Ben je ook echt tot rust aan het komen nu?

jeetje joyce wat groeien ze snel he! welk maat pakje heeft ze nu? worden jullie nu ook ingeent tegen de mex griep? ik snap er niet veel meer van hoor :) die wel die niet, en de andere week die ook en die ook en die weer niet! :)

hoe gaat het met jou eleni en de boys? :)

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meiden,

Als eerste:

Ichtus:
    GEFELICITEERD met de geboorte van jullie meid!! :D
    Eindelijk is ze er dan!! Lekker gaan genieten nu van jullie nieuwe aanwinst!!! :) :)

MamaT: Jij ook gefeliciteerd met de goede echo!!! Die kan je lekker in je zak steken meis ;) Op naar de volgende goede echo!

Klussende dames: KLUSZE!! :D

Wachtende meiden: Hopelijk is het raak!! ;)

Joyce: Volgens mij groeit ze heerlijk goed, die kleine van je! Ben je al een beetje gewend mama te zijn van 2 kids? :)

Elegance: Hier alles goed meis!! (Op wat slapeloze nachten, maagzuur en kuitkrampen na da ;) )
    Vandaag alweer 30 weken :$ :$
    Tijd vliegt!
    Ik moet de twee van de gyn wel binnen houden tot minimaal 32 weken, anders moet ik in een ander ziekenhuis bevallen (Leiden).
    Maar dat wordt denk ik geen probleem.. ze hebben het goed naar hun zin daarbinnen!! :)
    Gisteren ook weer controle gehad! Ze lopen een week voor op schema en gewichten worden geschat op 1600 en 1700 gram! :D

Het lijkt trouwens wel of jij sneller gaat dan ik qua weken!! :$
    Krijg je al een buikje?

Aylin
    : Where are yoooouu? :D

Liefs Eleni

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi Meiden,

Fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat.

Lieni en Nanny, grappig zeg. We lopen gelijk. Ben benieuwd of Sinterklaas ons allen over twee weken een mooi cadeautje komt brengen. In ieder geval, veel klusplezier. Ik heb vandaag of morgen mijn ei dus vanavond druk aan de klus.

Fijne dag vandaag, kom morgen weer even aanwaaien.
    Dikke knuf

8. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ tassie en lieni, toevallig zeg wel leuk. Nou tassie nou maar hopen dat we elkaar sneller tegenkomen dan dat we denken. ik had vanmorgen eigelijk naar de markt willen gaan maar onze jongste is ziek.

Ik heb me eigen voor genomen ( ik ga dat vast niet volhouden)om niet voor volgende week zaterdag te testen ik hoop dat dat gaat lukken anders maak ik me zelf alleen maar gek. ik heb het ook allemaal best druk dus gaan de weken wat sneller.

@ eleni 30 weken alweer weet nog dat je zei dat het er twee waren!

@mamaT Wat fijn een goeie echo geeft je alweer wat meer hoop toch?

@ alle zwangeren JULLIE GAAN HARD!!!! hihi Ben Jaloers :p hihi.

Liefs Nanny.

9. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Ja ze groeit goed, ze heeft nu maatje 62, al een tijdje.

En het bevalt goed hoor om moeder te zijn van 2 kids, het is alleen wat drukker en heb ff niet zoveel tijd om andere dingen te doen, maar komt goed.Ik ben er ondertussen ook goed aan gewend.Moet wel zeggen dat ik wat makkelijker ben geworden bij de 2e :D.

Zal nog ff een nieuwe foto plaatsen.
    Dit ben ikke met lorenza :D
    Bekijk bijlage 29580

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
  11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    #6971 lieni44, 18 nov 2009
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
    hey,

leuke foto's hoor!
    Ook altijd leuk om te zien hoe iemand eruit ziet achter een naam.
    ik durf zelf niet eens de naam van mijn Zoontje te vermelden. weet dat een paar vriendinnen hier ook rond nuezen.
    hoewel ze wel weten hoe de vork in de steel zit...

Eleni pffffffff het gaat echt snel zeg... wanneer was je ook alweer uitgekend? dit jaar nog of januari...:(

nou wordt druk met testers

mallory , tassie , nannie allemaal rond dezelfde tijd.

ik heb 1 december mijn NOD maar heb ook vaak gehad dat ineens later kwam.
    en wat is jullie datum?
    ik test niet meer... of ik moet heel erg overtijd zijn. minstens een week hahahaha.
    maar ik geloof er niet meer zo in.
    mijn ei is gisteren niet gesprongen overigens :p
    denk vandaag.. nouja op de verjaardag van mijn vent...

weet nog vorig jaar dat we naar de sauna waren en dat hij in een heel heet bad zat:x
    ik in de stress:( omdat het zaad dan voor 3 maanden niet bruikbaar is.

hahaha

dit is mi'jn 3e maand na de curretage .. ik was altijd in de 3e maand zwanger.. dus best spannend toch weer..:D

12. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Ichtus, Gefeliciteerd!! Geniet er lekker van

@MamaT, Wat fijn dat het hartje klopt!

@Eleni, Fijn alweer op de 30 weken! Heerlijk zeg een 2ling!
    Zit zelf ook in Ronde 18 dus ben benieuwd of ik jou mag volgen.
    Mag ik vragen hoelang je over de eerste zwangerschap hebt gedaan?

@Joyce,
    Leuke foto's! Heerlijk meisje zeg! :D

@Linie,
    Testen neee doe ik ook niet meer haha.
    Of je moet inderdaad erg overtijd zijn, dat je zeker weet dat je niet ongi gaat worden.
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je vent :D
    Zou wel leuk zijn je ei op zijn verjaardag!
    Spannende maand inderdaad voor jou, ik zal voor je duimen!

13. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Hallooo!
    Hoe is het hier?
    @Ichtus: gefeliciteerd! Eindelijk is ze er!
    @MamaT: gefeliciteerd met je goeie echo!! Hoever ben je?
    @Lieni: pfff lijkt me zwaar voor je! Wel goed dat jullie naar Duitsland gaan, dat wachten is ook niets! Sterkte!
    @Mallory: oeh wachtbankje? Succes!
    @Hummie&daydreamer: alles goed met de bolle buikjes?
    @Eleni: wauw, lopen de jongens een week voor? Goed om te lezen dat alles zo goed gaat! Zullen we afspreken dat ik eerder beval? Dan mag jij daarna J
    @Joyce: mooie foto’s!
    @wachtbankers: succes met wachten! Ik weet hoe slopend het kan zijn!
    @hier: kamertje is zo goed als af! Ben er zo blij mee! Verder alles goed, wordt wel spannend hoor!

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meiden,

Nanny: Ik kan mij het ook als de dag van gisteren herinneren dat ik vertelde dat het er twee waren. Het gaat echt ongelooflijk snel allemaal!
    Maar ik wil nu ook wel dat het bij jou eindelijk eens raak is!! Ik gun het je zo enorm en je wacht al zo verschrikkelijk lang!!! :(
    Hopelijk kan je het volhouden met niet te testen…. Ik ga in ieder geval erg hard voor je duimen dat het zo mag zijn!!! :)

Joyce: Ooowh wat schattig!! En al maat 62?? :$ WOW!
    Fijn ook om te horen dat je nu gewend bent om twee kids om je heen te hebben! Geeft mij goede moed!!!

Lieni: Ik ben eigenlijk 26 januari uitgerekend. Maar tegen die tijd ben ik dan wel 40 weken! Ik wil dat die kleintjes nog zo lang mogelijk blijven zitten… maar met een week of 36/37 mogen ze van mij wel komen! Dat zal dan zo rond oud en nieuw zijn.
    Het word echt heel erg zwaar nu!

Haha, :D dat sauna verhaaltje kan ik me nog goed herinneren… ook jou mans verjaardag, want ik ben vandaag ook jarig!!
    Gefeliciteerd met je vent!!

Tessa: Ik hoop dat ronde 18 jou net zoveel geluk gaat brengen!! :) Het gaat wel lang duren zo he? De eerste keer raakte ik zwanger in ronde 7 .. ik ben toen met bijna 11 weken gecuretteerd! Helaas mocht het kleintje niet bij ons blijven! :(
    Ook voor jou ga ik hard duimen!!! ;)

Doortje: Oeh, 35 weken alweer!!! WOW, gaat ook al zo snel!
    Vooruit dan maar .. jij mag eerder bevallen!! :D :p

Ik heb vandaag mijn vluchtkoffer gereed gemaakt!
    Omdat het mijn verjaardag was heb ik een hoop gekregen wat ik wel kan gebruiken! Dus die is zo goed als af! Kamertje is ook al helemaal af hier!
    Nu alleen nog maar een wasje of twee draaien en wat kleine dingen aanschaffen en dan ben ik helemaal klaar! SPANNEND! :$

Liefs, Eleni

15. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Het was al bekend las ik...

ZE IS ER EINDELIJK!!!...

ons kleine hele kleine meisje.. Anna Céline..ondanks de olifantendracht toch maar 2940 gram.. wel helemaal gezond..
    met mij gaat t best.. ren alweer door t huis..ben alleen snel moe, maar dat was ik voor de bevalling ook dus dat is neits nieuws..hihihihi...Bevalling vond ik errug zwaar en intens..en uiteindelijk toch nog naar het zh ivm niet vorderende ontsluiting.. Anna was sterrenkijker dus dat bemoeilijkte alles..
    Eenmaal in het zh was ze er ook binnen 20 minuten..ze hebben 4 cm ontsluiting (de laatste 4) met de hand in 10 minuten ong weggemasseerd.. KIJK DAT NOEM IK NOU.. GOED WERK!!!!...
    Daarna lag ze binnen 3 minuten op mijn buik...

we zijn flieft.....

nog ff snel fotootje..

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Ichtus, wat een mooie meid zeg. Fijn dat alles goed gaat met jullie beide.

Hier weer wachten, gisteren hoge temp (ei geweest) en nu weer heel laag maar wel de bekende krampen erbij.
    Hebben van dinsdag op woensdagnacht geklust en de dagen ervoor. Gisteren was manlief te moe, kan ik me voorstellen na een korte nacht. Dus weer wachten.
    Mijn NOD is 3 december, wil pas dan of erna testen. Hopelijk houd ik dit vol, ken mezelf stresskip!!!!

Fijne dag allemaal, voor iedereen een dikke knuf. Vanaf maandag zal ik er niet zijn ben dan op vakantie. Gaat de tijd ook lekker snel.

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hallo meiden,

Ben een tijdje niet geweest. Erg druk geweest en weinig tijd over om achter de pc te zitten.

Hier gaat alles lekker. Aylin is net 4 dagen behoorlijk verkouden geweest en wou alleen maar mama. Dus had dubbele nachtdienst. Joshua groeit lekker hij weegt nu 4220 gram en maandag krijgt hij zijn eerste vaccinatie. Het doorslapen komt denk ik ook wel snel. Er zit nu al 5 uur tussen de voedingen. Dus we gaan de goede kant op!

Volgende week worden ik mijn man en dochter gevaccineerd tegen de mexicaanse griep. Kindjes onder de 6 maanden worden niet gevaccineerd vandaar dat gezinsleden (om besmetting te voorkomen) wel worden gevaccineerd.

Ga ff snel reageren wat ik net snel heb gelezen;

@Joyce wat gaat het hard he het echt kleine is er al helemaal van af.
    @Ichtus gefeliciteerd meid met je mooie meid!!!! Klein maar fijn zeggen ze!!! Geniet er lekker van.
    @Eleni het aftellen is idd begonnen ik weet nog vorig jaar om deze tijd. Jeetje wat zaten we er doorheen. En moet je nu zien. Ik bevallen jij gaat bijna bevallen...Daydreamer is ook goed op weg. En Lienie test straks ook gewoon positief ;)
    @Mamat gefeliciteerd met je goede echo. Positief blijven denken meid!!
    @Elegance, hummie, doortje, rebbel jullie gaan ook als een speer. Straks weer een nieuwe lading beebjes.

Aan alle klus meiden zet hem op!!!!

Ik ga nog ff bijlezen want mijn mannetje moet zo weer eten!!!
    Zal straks ff een foto plaatsen.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aylin, het kleine is er idd vanaf nu, maar dat vind ik ook wel weer lekker.
    Zo zit er al 5 uur tussen de voeding ?? Das snel zeg.

Hier moet er eigenlijk 4 uurtjes tussen ziteen,maar dat redt ze niet hoor :D Ze krijgt nu 5 flessen van 150.

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ eleni, Dank je voor het duimen meis. Ik hoop dat ik niet telang meer hoef te wachtten maar we hebben het helaas niet voor het zeggen. Maar komt vast allemaal goed. Aan 1 kant hebben we natuurlijk al twee prachtige dochters maar aan de andere kant willen we ook graag genieten van 3 mooie kindjes. We geven nog niet op ;).

Liefs Nanny.

20. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

ELENI: 30 weken… Laatste paar weken zijn voor jou aangebroken!!
    Enne.. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

ELEGANCE: Bedankt! Het gaat steeds beter met me. Nog wel gevoelige buik rechts en veel harde buiken, maar buiten dat.. Ik geniet er echt van!
    Buikje groeit nu lekker door! Gaat soms ook helemaal op en neer en heen en weer. Haha! Beweeglijk kindje! Kan er dan echt wel uuuren naar kijken!
    Hoe is het met jou dan? Voel je de kleine nu echt goed?
    Jij ook al weer 19 weken! De tijd lijkt bij jou echt voorbij te vliegen!!

LIENI: Lekker hoor, een weekendje weg geweest! Moeten wij binnenkort ook maar eens doen. Even lekker eropuit!
    Hoe is het met je ei??

TASSIE: Hé stresskip! ;)
    Spannend weer, het wachtbankje! ‘Gelukkig’ zit je er niet alleen!
    Fijne vakantie alvast! (gaat de tijd vast lekker snel)

NANNY: Jij ook succes op het wachtbankje! Ik duim voor jullie allemaal, hoor!!!!

MAMAT: Hoe is het nu? Nog lekker aan het nagenieten van de mooie echo zeker!

JOYCE: Leuke foto van jullie 2!

DOORTJE: Alles goed met het bolle buikje!
    Voor jou wordt het spannend nu….!!!! Leuk leuk leuk!
    Kamertje is dus af? Wij zijn er ook druk mee bezig!

ICHTUS: Ahh… Wat een schatje!!
    Hoe gaat het nu? Beetje bijgekomen van de bevalling?

AYLIN: Fotoooo’s!! :D

Deel Deze Pagina