Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hi Sunnyke,

ik ben afgelopen vrijdag gecurrateerd na ruim 6 weken bloeden op het einde was het niets maar bij afvegen was het toch lichtroze. vrijdag had ik bloed verlies na de curretage en daarna was het over
    dus mooi dacht ik zijn we eindelijk klaar.
    toen kreeg ik slijm en nu weer veel bloedverlies. net zoals ongi maar ik vraag me af of dat kan...
    kun je zo zwaar weer bloeden van een curretage?

2. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

@Lien44:ik zou het eerlijk gezegd echt niet weten meid. Heb je wat gezocht op dit forum, ik denk wel dat er meerdere topics zijn over curettage en bloedverlies. Ik zou gewoon de HA of VK bellen hoor, dan ben je misschien geruster. Ik zou al teveel zitten stressen in jouw plaats :(

@Beginneling: de gyn heeft me druppels voorgeschreven (beetje zelfde effect als pillen) om het op te wekken, als er volgende week woensdag nog niks gebeurd is, wordt het een curettage... Duimen dus!

Liefs,
    Sunnyke

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ja ik heb bijna alles afgelezen maar niemand heeft zoiets als mij gehad.
    begin er een beetje moedeloos van te worden.
    ik moet pas 27 oktober weer naar de gynacoloog.

HELP wat is dit! BOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi lieni44
    Dank je wel voor het welkom, jij ook! ;)

Het is (wat ik van mijn gyn begrepen heb) niet goed als je zo lang blijft bloeden hoor :(. Ik ben gisteren gecuretteerd en ik verlies geen bloed! De gyn zei tegen mij dat als dat wel zou gebeuren, dan bestaat de kans dat ze het niet in zijn geheel eruit hebben gehaald! Als ik jou was zou ik toch even bellen naar je gyn, want mocht er iets achter zijn gebleven dan heb je een grote kans op ontstekingen in je baarmoeder!
    Pff wel erg naar dat je dit nu moet hebben hoor!

@ Sunnyke: Hoe gaat het meis? Doen de druppels al een beetje hun werk?

Liefs Eleni

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hallo dames, wil me ook hier aanmelden heb 4 september mk gehad, was 10 + 1 weken en het is spontaan gekomen en had nog geen echo gehad dus ik weet niet wanneer het gestopt is met groeien, heb 1 dag nadat het begonnen was nog een echo gehad, maar mijn baarmoeder was al leeg, dus ik weet t niet, ben ondertussen alweer begonnen voor de volgende ronde en ben nu 1 dag overtijd alleen heb ik steeds alleen maar negatieve testen, heb ik nog nooit gehad tenminste niet als ik overtijd was, ik wil eigenlijk gewoon ongi worden of een positieve test hebben dit vind ik ook niks hoor.

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi Joyce,

Wat vervelend zeg dat je nu weer even in onzekerheid zit of je nu wel of niet zwanger bent! Stomme cyclus ook :rolleyes: ...... Ik hoop natuurlijk wel voor je dat het raak is ;) Pfff, ik duim voor je.... ;)

Ikzelf ben me vanacht rotgeschrokken, ik vloeide een wit/gelige drab dat verdomd veel naar pus rook :oops:
    Mijn Curettage is nog maar twee dagen geleden, dus ik dacht dat ik een ontsteking in me bm te pakken had! :( Veel gehuild dus vanacht....
    Maar nu is er geen pus meer te bekennen, geen vieze lucht ook...ik heb geen koorts en geen buikpijn! Maar de schrik zit er goed in! :(
    Nu wacht ik vandaag weer even af....als ik weer iets vreemds ruik of zie bel ik gelijk de gyn op morgen...........

Liefs Eleni

7. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

@Joyce: fijn dat je hier ook komt babbelen, want het doet wel raar na een MK he... Inderdaad jammer dat je nu weeral niet weet wat je ervan moet denken... Ik heb wel al gehoord dat je cyclus na een MK opeens een stuk langer (of korter) kan zijn... Misschien is dat bij jou ook het geval?

@Eleni: poeh zeg, dat kan ik goed geloven dat je je rotgeschrokken bent, ik zou het ook spaans benauwd krijgen als ik zoiets zou hebben! Ze hebben er jou dus niks over gezegd dat dit misschien bij de laatste "fase" hoort? Ik zou sowieso naar de gyn bellen, of je dat nu morgen nog opnieuw hebt of niet hoor! (maar ja, ik ben ook een angsthaasje, dus misschien geef ik daarom paniekerige raad, hihi!)

Even over mezelf als ik mag? Ben dus sinds gisteravond met druppels begonnen, moet 4x per dag. Ik moet zeggen dat het geen deugd doet hoor, precies of de kramppijn uitstraalt naar mijn benen, is best pijnlijk. Totnutoe nog helemaal niks te bespeuren... Ik hoop zo dat ik niet moet afzien voor niks :( Och ja, ik kan het ook positief bekijken: misschien kan het in het weekend er zijn, en dan hoef ik die ellende tenminste niet op mijn werk te hebben...

Liefs,
    Sunnyke

8. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    hoe gaat het met iedereen zijn jullie verder al gestopt met vloeien

lieni44 heb je al gebeld naar de gyn ?
    ik denk ook niet dat dat goed is dat het zolang duurt maar als ik meedere verhalen lees ben ik er goed vanaf gekomen met maar 1 week vloeien in totaal.

9. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    ik wil je niet blij maken en dat het toch een teleurstelling word maar bij mijn vorige zwangerschap teste ik pas dik een week overtijd positief
    Dat kan dus ook omdat er nog niet genoeg hcg in je lichaam zit.

heb je na je miskraam nog een gewone menstruatie gehad ?

10. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    bij mij straalde de pijn ook door naar mijn rug en benen vooral mijn bovenbenen dus ik weet hoe naar het is als je dat hebt ik kon erdoor zelfs niet in slaap komen

11. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    diep in mijn hart wil ik het zo snel mogelijk maar wil mijn lichaam ook een beetje de tijd geven om te kunnen herstellen het is natuurlijk niet niks wat daar binnen de afgelopen weken allemaal is gebeurd. Maar ik vind het wel heel moeilijk om te wachten. Ik werk zelf op een kinderdagverblijf op een verticale groep van 0 tot 4 jr dus elke dag van die lieve kleine beebjes om me heen en zwangere moeders en zelfs een zwangere collega. En als ik dat nu zie heb ik wel zoiets van ik wil dat ook zo snel mogelijk weer.

12. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hey Survivor,

had jij ook druppeltjes dan? Ik heb de indruk dat de pijn steeds meer uitbreidt zal ik zeggen. Ik vind het toch wel raar, zegt genoeg over hoe onnatuurlijk het is zeker :(
    Mag ik vragen hoelang en hoeveel druppeltjes jij hebt moeten nemen vooraleer je MK begon?
    En, ik snap jouw dilemma wel hoor. Enerzijds wil je lichaam ook wat met respect behandelen, tenslotte heeft het wel hard gewerkt de afgelopen tijd, maar anderzijds is er je hart dat zit te schreeuwen om een beebje he... Zeker als je er inderdaad dan ook nog eens dagelijks middenin zit, lijkt me niet makkelijk.
    Niks overhaasten, ik denk dat je intuïtie je wel het "go" signaal zal geven meid!

Liefs,
    Sunnyke

13. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hi dames,

ben ik weer en ik bloed nog steeds.. goh .... heb wel hier op de site gelezen dat je na een curretage nog 2 weken kan bloeden. maar er zat zo weinig nog in mijn baarmoeder... waarom zoveel bloed dan nog?

ja ik moet bellen maar ik twijfel dat ik weer te snel aan de bel trek....

hey sunnyke: raar dat iedereen weer iets anders te horen krijgt. ik vroeg nog naar medicijnen maar hij zag daar niet zoveel heil in.
    en jij hebt ze weer wel....
    hoop echt voor je dat het snel klaar is. dat kun je dit hoofdstuk afsluiten en een plekje geven.

survivor: verstandig dat je je lijf de rust geeft. zou ik ook moeten doen.

ik wordt gewoon gestraft omdat ik de domme gedachte had dat het zo weer raak zou zijn.
    nou hier heb ik wel van geleerd...

14. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meis,
    Heh, wat vervelend dat er nou niks op gang komt nog! :( Doet het héél erg veel pijn? Of kan je het wel aan.....? Dat was dus ook mijn angst met die pillen die ik kreeg, pijn hebben en dan te horen krijgen dat het er niet of gedeeltelijk uit is! pfff....ik betrap mezelf erop dat ik steeds vaker boos ben, niet zozeer op een persoon maar op de situatie! Herken je dat? Ik me hoofd roep ik dan dingen van: Als je gewoon gezond had gegroeid, had ik nu niet met deze ellende hoeven zitten! :rolleyes: Ik weet het, het slaat nergens op hoor, maar het is er wel! Stukje verwerking.....?

Over het vreemde 'pus' luchtje heb ik idd niks gehoord! Erg vreemd...je hebt ook gelijk, ik moet gewoon morgen de gyn bellen, want als ik een ontsteking heb ben ik natuurlijk nog verder van huis! :(

Ow, sunnyke ik hoop dat jou druppels dit weekend nog hun werk gaan doen voor je! Dan kan je dit verdrietige hoofdstuk ook langzaam een beetje af gaan sluiten...... Ik duim voor je!

Liefs Eleni

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai lieni44,

Je trekt echt niet te snel aan de bel hoor! Als je ergens bezorgd over bent moet je gewoon bellen! Daar kijken gyn's niet raar van op, en ik denk al helemaal niet in jou situatie! Zolang en zoveel bloedverlies kan, denk ik, niet goed zijn!
    Wat naar voor je meis...ik hoop dat het allemaal onschuldig is!

Liefs Eleni

17. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @survivor82 Hoi, nee ben gelijk weer begonnen , nu denk ik idd had eigenlijk ff een maandje moeten wachten ,maare was ongeduldig, bij mijn vorige mk wel een maandje gew8 en de maand aarna weer zwanger

18. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    hoi dames hoe is het hier met jullie al meer nieuws van gyn enz?
    hoeis het met de bloedingen en de pijntjes al wat minder ? of al op gang ?

19. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi iedereen,

gisteravond werd het me echt emotioneel even teveel, heb eens goed uitgehuild bij mijn vriend... Ik vond het opeens zo oneerlijk. Alsof het nog niet genoeg is dat je dus blijkbaar geen goede ZS had, moet ik nu ook nog es mijn lichaam forceren om het eruit te persen bijna, want zo voelt het... Als ik mijn druppels pas genomen heb, kan ik zelfs bijna niet fatsoenlijk lopen van de pijn. En dan maar vrolijk verder gaan werken en vooral niet laten zien dat je eigenlijk helemaal niet je oude zelf bent...
    Pff, sorry hoor voor mijn gezeur, maar het moest er even uit.
    Ik hoop superhard dat het dit weekend zover gaat zijn...!

@Eleni: heb je naar de gyn of HA gebeld? En toch geen ontsteking hopelijk :(

@Lien44: heb jij ondertussen aan die bel getrokken meid? Ik hoop het wel!

Liefs,
    Sunnyke

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee sunnyke:

jeetje wat naar om te horen dat je zoveel pijn hebt.
    binnen hoeveel tijd moet dit op gang komen?
    waarom doen ze dan geen curretage?
    ik weet dat dat ook niet alles is maar ja dan ben je er wel vanaf... als je niet naar mij kijkt dan....
    uitzonderlijk geval.....

ik wilde gisteren bellen hielt het bloeden op
    ik blij gisteravond weer begonnen en nu in weekend valt er niet veel te bellen.

dus maandag maar even bellen.

eigen schuld!

elini: ik ben dus ook bang voor die ontsteking maarja het schijnt met een antibiotica kuur wel over te zijn.

Deel Deze Pagina