HE HALLO!, mijn EI IS SPOORLOOS!!! had woensdag mijn ei voorspeld maar nee hooor geen ei.. toch een ovu test gedaan maar niet veel te zien dan een licht streepje. nouja misschien vandaag.. toch maar geklust gisteren want vanavond feestje van mijn Lienieman dus dat zal wel niets worden.. Eleni nog gefeliciteerd ging jij vorig jaar niet naar de GRIEK ? weer geweest toevallig? hoe is het met je nichtje eigenlijk? kan me voorstellen dat je het zwaar hebt.. mischien wel 2x zo zwaar. zou je eigenlijk nu nog een 3e willen of moet je daar nu niet aandenken. heb nu voor 7 december een afspraak in duitsland staan.. ben benieuwd of ze me kunnen helpen. Waar nou dat ei is gebleven ! (ben aan het zoeken) Ichtus mooi kindje hoor! doe er voor mij ook maar zo een hahahahaha waar kan ik ze bestellen?
@ lieni ik zoek met je mee, ik hoef nu toch alleen maar te wachtten . hihihi @aylin wat een scheetje zeg. lief hoor! grtjs Nanny.
Aylin, mooi mannetje hoor. Echt lief!!!!! @ Lieni, hier nog iemand die met je mee gaat zoeken. Zit net als Nanny weer op het wachtbankje. Mijn banner klopt niet hoor, tenminste dat denk ik toch. Heb de eiklachten al weer achter de rug. Volgens F.Friend is mijn ei standaard op de 13e dag (al 4 cyclussen op rij dus lijkt me wel betrouwbaar). @ Nanny, veel succes met wachten. Ik hoop dat we elkaar snel tegenkomen. Fijne avond allemaal, ga nog even boodschappen doen en straks nog een verjaardag. Doei Doei, knuffel voor allemaal
Hai ladies, Kwam ff kijken en dat maar 1 of 2 berichten te hoeven teruglezen, maar ik zie dat bijna iedereen weer iets van zich heeft laten horen. Het is hier de laatste tijd erg stil. Ik denk dat ik nu op 6 weken en 6 dagen zit. Ik vind de tijd echt vliegen, voor ik het weet mag ik weer voor een echo. Daarnaast nog meer positief nieuws..... IK HEB MIJN PROMOTIE!!!!! en het leuke is dat ik deze heb gekregen met de wetenschap dat ik zwanger ben.. dus ik ga nu een stapje hoger in rang!!! Was echt leuk om te horen wat ze nou eigenlijk van je vonden. Ze hadden niets aan te merken!!! Gek he??? Geen 1 minpunt.... bijna alles was boven niveau. Morgen ben ik lekker vrij en ga ik op iedereen reageren. Ik ben nu bek af en ga lekker ff douchen! liefs, mamaT
Hai allemaal. Ik ben blij om te lezen dat Rebbel nog steeds zwanger is. Hier gaat het wel, twee weken geleden met weeën naar het ziekenhuis, bleek een heftige blaasontsteking te hebben na de antibiotica gaat het beter als blijven er af en toe weeën komen, heel lastig. De bevallingsdatum is verplaatst van 1 naar 3 december en als het meezit ga ik dat wel halen. Nog 12 dagen benen bij elkaar houden We krijgen een klein kindje, dat was al duidelijk. Ik heb een mini buik en ben nog geen 6 kilo aangekomen. Ik voel echt alle details van de baby inclusief de ruggengraat, best apart. Gisteren had ik een knietje tussen mijn vingers Ik laat het weten als ik bevallen ben, ik hoop 5 december weer thuis te zijn maar zoals het er nu uit ziet zal de keizersnede op de 3e in de ochtend plaatsvinden en kan ik de volgende middag weer naar huis (mits het natuurlijk goed gaat met ons zoontje). Ik wens iedereen veel sterkte toe die pas heeft verloren, hou vol en blijf positief! Al mijn zwangerschappen kende een miskraam vooraf en toch hebben we een huis vol gezonde kids en komt er gewoon nog eentje bij!
@ iedereen, het word weer spannend hier. Ik moet het even kwijt hihi. Krijg last van mijn boobs en sinds vandaag licht roze afscheiding en last in mijn zij. Zou het een innesteling zijn????? Ik hoop het zo... Grtjs Nanny.
@nanny, ikhoop het ook voor je @Aylin, wat een schatje zeg !!! @Meagan, voor jou word het ook spannend, bijna
@MamaT, gefeliciteerd met je promotie. @Nanny, spannend meid. Ik hoop voor je dat het een innesteling is. @Meagan, succes met de keizersnede en de laatste loodjes. Nog even en dan heb je je mannetje vast. Hier alles oke, hebben een logé. Mijn nichtje van 6 jaar. Gaan zo naar een sinterklaasfilm. Echt leuk om een kindje in huis te hebben, het huis is toch anders gevuld. Ik hoop dat wij snel ook een wondertje mogen ontvangen. Gisteren ontzettende steken in mijn onderbuik, bij elke stap die ik zette. Echt verschrikkelijk. Ben gisteren dan ook regelmatig moeten gaan zitten. Manlief meteen bezorgd. Meiden, ik kom vanavond en morgenochtend nog even langs, daarna zal ik jullie even moeten missen. Gaan een midweekje weg. Fijne dag allemaal,
Jammer Tessa, volgende rond weer nieuwe kansen. Blijf positief. Dikke knuffel voor jou Ik wens jullie allemaal een fijne week toe, dat het met iedereen goed mag gaan. Als het lukt kom ik morgen nog even langs anders ben ik vrijdagavond of zaterdag pas weer. Doei Doei, knuffel voor iedereen!!!!!
thanks meiden @tessa8, he jammer! Nou hopen op een mooi kerst kadootje . @tassie, hele fijne vakantie. @meagan jeetje het is alweer bijna zover . lekker genieten strakjes. @mamaT gefeliciteerd met je promotie. @aylin, wat een mooi kereltje zeg. grtjs Nanny
Meiden, nog even een berichtje voordat ik vertrek. Fijne week, dikke knuffel voor jullie allemaal! Zaterdag kom ik weer hier en ga ik lekker bijlezen. Doei doei, ga nu vertrekken!!!!!!
hey dames, Meagan ik zat laatst nog aan je te denken hoe het met je was.. maar de laatste loodjes spannend zeg. 6 kilo is inderdaad niet echt veel ik was er 23 ... ja heb goed mijn best gedaan hahahaha. nouja lekker belangrijk..... heb overigens al lang niets meer gehoord van rebbel ... gaat het wel goed met der? nannie@ spannend jij moet als eerste van ons de spannende dagen in... ik houd het op 2 december... die dag moet ik ook naar het AMC voor de uitslag. ik heb ook nu een afspraak op 7-1 staan in dusseldorf met de uitslag van AMC kan ik daarheen en dan gaan ze me hopelijk helpen... Oja waarschijnlijk is mijn EI geweest mijn temp is gestegen maar niet echt heel veel.. snap er geen bal van ... mischien een cyclus met een klein eitje.. weet ook niet echt wanneer mijn NOD is cyclus varieerd van 26 tot 28 dagen. dus dat laatste houden we maar aan. Tassie@ tot vrijdag geniet ze.. waar was je eigenlijk naar toe? Tessa@ ( moet even goed kijken ...tassie ...tessa) maar balen zeg.. was je cyclus wel weer normaal? ga je nu naar een FF arts? Mamat gefeliciteerd met promotie altijd leuk om te horen toch? ik had vandaag met mijn zoontje een griep prik moeten halen maar we konden niet. nu morgen maar .. twijfel nog wel om het te laten doen.. hebben jullie het gedaan?
@Lieni,wij moeten donderdag, ik ga hem wel halen met mano. Mijn vriend heeft de 1e al gehad bij de huisarts( hij heeft astma vandaar)
@ All, Ik heb nog steeds bruin bloed verlies????????????????? @lieni, ik moet woensdag met de jongste prikje halen. ik doe het wel hoor. Grtjs Nanny.