hey, ja ik denk dat wij ook maar gaan... wat en gedoe zeg... ook niet even in je dorp ofzo gelijk weer een hele onderneming.. Nanny wat raar zeg! wat kan dit nu zijn. zolang het bruin is het niet erg. of je ongi komt eraan en heb je een korter cyclus.. die van jouw zijn wel erg lang zeg ppffff wat een geduld... mijn vriendinnen hebben ook allemaal lange cyclussen. maar het ligt aan welke stok springt . een kan langer zijn dan de ander
Ik heb het eigelijk al ongeveer vanaf mijn eisprong. dus dat is alweer een aantal dagen heb een beetje zere boobs en ben moe. Maar verder niet echt iets. Ben benieuwd!
Ik wil me graag aansluiten en meekletsen...ik ben 31 jaar, moeder van een zoon van bijna twee en we willen graag een tweede kindje. Het afgelopen jaar 3 miskramen gehad, verschillende onderzoeken gehad en alles is ok, dus we gaan weer vol goede moed proberen om zwanger te worden. Ik vond het topic daarom wel toepasselijk: na de miskramen gaan we er weer voor!
welmom L78, het is wel fijn voor je om te weten dat alles verders goed is. En dat het pure pech is geweest. Vol goede moed er weer tegenaan! babbel gewoon mee, gezellig. Grtjs Nanny.
Heej meiden, Gaat ff niet zo lekker hier. Mijn tante is zondag met spoed naar het ziekenhuis gebracht, zed had het benauwd en een hele dikke buik. Nu is ze vandaag geopereerd en ze hebben een tumor uit haar darmen gehaald, maar het was uitgezaaid naar haar lever. Ze is er erg slecht aan toe dus het is nu echt afwachten. Arme oma, ze heeft al 3 zoons verloren en misschien dalijk ook nog een dochter, weet niet of ze dat gaat overleven deze keer.
@L78: Zoals je ziet praat ook ik hier mee. Bij mij is het ook twee keer misgegaan. Moed houden!!!! Hoop dat je snel weer zwanger bent! @Linie: Met zoontje heeft m vandaag gehad. Hij heeft wat last van zijn arm... en maakt af en toe kreunende geluiden. Ik wacht het nog even af. Joyce: Erg joh. Een vriendins vader heeft onlangs ook ontdekt dat hij een tumor in de darmen had. Zijn lever is ook aangetast en ze denken dat zelfs zijn longen zijn aangetast. Hij heeft nog zoveel jonge kinderen. Hier: Ben wat emotioneel en een beetje deprie.. and I have no idea why.. er is eigenlijk geen reden voor. liefs, mamaT
@ joyce, wat erg voor je tante hoe is de operatie gegaan? Wat erg ook voor je oma het is verschrikkelijk om je eigen kinderen te verliezen 3 zonen al jeetje en dan dit nieuws. Sterkte. Liefs Nanny.
Jeetje Joyce, wat een rotnieuws. Sinds ik zelf een kindje heb, raken dit soort berichten me enorm. Daarvoor ook al hoor, maar ik kan me nu een heel klein beetje voorstellen hoe verschrikkelijk het moet zijn om een kind te verliezen. Het maakt volgens mij niet uit hoe oud je kind dan is, blijft verschrikkelijk. Veel sterkte, hoop dat er toch nog een behandeling mogelijk is voor je tante. MamaT, 'leuk' om je hier tegen te komen. Hoe is het met je? Ben zelf erg benieuwd wanneer mijn cyclus weer op gang gaat komen. Begreep van de echo maandag dat er wel weer follikels aan het rijpen zijn (grootste 10 mm). Ik ben na mijn miskramen nog nooit direct zwanger geworden, dus reken daar nu ook niet op, maar zou het wel fijn vinden. Niet meer dat gereken en getel en gewoon ook niet weten hoe ver je dan precies bent.....ach ja. Ons zoontje heeft gisteren zijn prik gehad, was er zelf niet bij maar vlgs mijn man heeft ie alleen maar heel boos gekeken en niet gehuild. Ben trots
hey dames, L78@ hallo welkom hier ik ben je al eerder tegen gekomen op een andere topic. hier hetzelfde verhaal wat ik volgens mij al verteld heb. ook een zoon.. en daarna 3 miskramen maandag ga ik naar het ziekenhuis voor de uitslag en 7 januari naar dusseldorf. bij mij ligt het waarschijnlijk aan mijn immuunsysteem...omdat ik crohn heb... geen last van maar waarschijnlijk dus omdat mijn lichaam zo goed zijn best doet en dus ook alle zwangerschappen afbreekt. maar ooit komt de dag dat het wel lukt... Joyce wat vreselijk@ als ouders zijnde verwacht je niet dat je je kinderen overleeft. mijn tante was de oudste en heeft iedereen weg moeten brengem en elke keer zij ze weer waarom ik niet en hun wel. zooo zielig!!!! Mamat een dipje acht kan gebeurden he volgens mij hebben de meeste dat rond 7 weken. dat beginnen ze weer te twijfelen of het goed zit. Nanny spannend!!!! hier geen symptomen hoor ben wel misselijke maar dat zegt niet zoveel. denk de pepernoten hahahahah nou de prik zit erin ... die van brulde de hele tent bij elkaar en dan moeten we de 15e weer. pfpffff hij heeft laatst met buisjes een een infuus gehad en ik denk dat hij dat nog niet vergeten is.
Ja, mijn moeder was van de week bij mijn oma op bezoek en toen was ze aan het huilen ,toen zei ze ook ik ben a 3 kinderen kwijt dalijk de 4e ook nog. Het gaat niet goed hoor met mijn tante, ik wilde morgen opbezoek gaan, maar volgens mij heeft het niet meer zo veel zin, ze ligt op de ic en ze word in slaap gehouden en ze hadden de tumor in haar darmen er niet uitgehaald hij zit er nog steeds. Het kan volgens mij elk moment gebeurd zijn. Ben dan ook erg aan het twijfelen of ik toch morgen op bezoek te gaan, in ieder geval om mijn oom te steunen ofzo.
tja dat is een keuze die moet je zelf maken.. ik persoonlijk wil iemand nog zien. maar sommigen onthouden liever hoe ze was. dat ligt eraan wat voor persoon je bent.. sterkte in iedergeval...
Ja, heb al besloten dat ik wel ga. Samen met mijn zusje en met me moeder, dan heb ik haar in ieder geval idd nog gezien.Dan kan ik daar nooit spijt meer van krijgen.
hallo, ik wil me graag ook aansluiten hier. bEn eindelijk maandag ongesteld geworden na mijn miskraam. En we hebben er nu weer zin in om zwanger te worden. De klap was toch wel erg groot na de miskraam. Maar nu hebben we het een plekje kunnen geven en kunne we weer verder.
Hallo, Joyce@ goed dat je bent gegaan.. zo denk ik er ook over.. kun je geen spijt krijgen... en een soort laatste eerbetoon. Ano@ welkom hier .. en fijn dat je eerste cylus er weer opzit. toch een soort opruiming....nu kan het echt werk weer beginnen . nanny ben je al overtijd? onee zie het al nog 3 dagen en heb je al idee? hahahah ik voel het altijd dat ik ongi moet worden als ik steken door mijn hele buik krijg.. voelde die dacht ik gisteren ook ... weet niet of mijn cyclus langer is dan is nu omdat mijn ei later was. zit nu op dag 22 en normaal 26 a 27 dagen. maar ook een keer 28.. dus kan alle kanten op
hoi lieve forum vriendinnetjes! @joyce, sterkte met je tante, wat een naar bericht!! @nieuwelingen, sterkte nog voor de MK, welkom bij dit topic. Velen zijn alweer zwanger geworden na hun MK, dat geeft echt hoop! hopleijk voor jullie ook gauw dames. @lienie, nanny, tassie, duim voor jullie meiden! spannend hoor! @mamaT, gaat het goed? wanneer heb je weer een echo? emo klinkt helemaal goed meid! had ik ook een beetje in begin! @aylin, wat een heerlijke kindjes heb je! fijn dat het goed gaat. @ichtu, hoe gaat ie met de kleine spruit? @ele, doortje, eleni, daydreamer,(ben ik iemand vergeten?) hoe gaat ie? voor jullie een dikke knuf! Hier alles goed! zit nog steeds op mijn dikke roze wolk. ze schopt en beweegt goed (de hele dag door hihi) echt geweldig! We hebben begin vd week een 3d echo gehad, wat was dat mooi!!!!! helaas lag ze telkens met haar armpjes voor haar snoetje, maar vd zijkant hebben we een paar mooie plaatjes, zal ze binnenkort proberen bij mijn foto's te zetten! de echoscopiste deed ook medische echo's en heeft alles zoals bij de 20 wk echo weer nagekeken, zag er gelukkig weer helemaal goed uit!! lag goed op schema qua groei. Liefs humm
ohhhh wat leuk de 3 d echo ik weet nog dat ik daar helemaal onder indruk vandaag kwam. zo echt is het en zo mooi... mijn zoom zat gewoon mijn zijn tenen te spelen zooooo lief nou fijn dat het zo goed gaat... mooie buikfoto's overigens
@ lieni, ik had getest iets te vroeg zag helemaal NIETSSSS hihi ik heb zere boobs en ben moe. Maar dat zegt niet zo heel veel. We wachtten maar gewoon af. * zucht * Nog steeds bruin bloed verlies trouwens! Grtjs Nanny.
thanx lienie! er staan twee 3d foto's van ons meisje in mijn album. Om privacy redenen alleen zichtbaar voor vrienden, dus als je wilt kijken, even vriendjes worden. liefs humm