Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

LIENI.. Spannendddd!!!

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Oh Linie, dit is echt spannend, gun het je zo :D

Ik duim ook hoor.

3. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Lieni, spannend meid, hopelijk horen we snel van je.

Hier is mijn temp aan het dalen, twee dagen achter elker o,2 graden. Borsten zijn ook niet meer gevoelig, dus de ongi zal eraan komen. Nu afwachten wanneer. Dus voor mij helaas deze ronde niks verwacht ik. Nu maar hopen op een mooi kerstwonder.

Iedereen fijne dag vandaag, dikke knuffel

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

ik zit in 2 strijd
    wil niet testen
    mijn bijgeloof zegt dat het dan misgaat.
    maarja morgen naar het ziekenhuis het is natuurlijk wel handig als het weten. mochten ze actie willen ondernemen.
    als ze dat uberhaupt doen.

gisteren avond nog zo'n testje gedaan wat nog sneller positief werd...
    dacht mischien was s'ochtends niet zo goed omdat er dan lh spul in zit van de nacht.

wat moet ik doen.. ???????:$:$:$:$:$

mijn temp was wel nog 36,9 niet echt hoog maar ook geen ongi..
    ben bang dat het gewoon vrijdag komt. dan is het 15 dagen na mijn ei. gewoon een lange cyclus...als ik die test niet had gedaan had ik ook echt gedacht ongi te worden. maarj anu twijfel ik.
    was het eleni en aylin niet die ook een ovu test deden en toen zwanger waren.

Gisteren avond dacht ik TESTEN.. nu denk ik weer wacht nog maar even...
    heb ook echt de krampen van een naderende ongi... maar ik ben wel benauwd en ik was vergeten dat ik dat ook had toen ik van J. zwanger was. nu ik dit heb begin ik te twijfelen...

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @linie gewoon testen !! :D

Snap wel dat je het moeilijk vind, maar ik denk ook dat het handiger is om te weten voordat jke morgen naar het ziekenhuis gaat.

6. daydreamer

LIENI: Zal in ieder geval even testen, voordat je morgen naar het ziekenhuis gaat. Of je het dan vandaag of morgenvroeg doet.. Dat is je eigen keus natuurlijk.
    Wat zegt je gevoel?? Heb je het idee dat het misschien weleens raak kan zijn?
    Ik duim in ieder geval voor je!

TASSIE: Nog even afwachten... Wie weet!

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ Lieni, spannend hoor heb je al besloten om een test te doen of niet. het is wel handig voor als je morgen naar het ziekenhuis gaat inderdaad. Ik zou zeggen als je een test doet ben je gelijk uit die tweestrijd. Wat je ook gaat doen succes meis! ;)

Alhoewel ik nog steeds in tweestrijd zit. vandaag getest nog niks te zien en geen ongi ook!!

We wachtten af....

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @nanny, oeh ook spannend nog steeds voor jou meid, ik duim ook voor jou :D

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ joyce, dank je hoor, kan het goed gebruiken ;)

@ Lieni en en ennerder en? hihi Ben je er al uit. Ik ben denk ik nog nieuwsgieriger dan jij zelf. hihi

Grtjs Nanny.

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Hier ook erg nieuwsgierig.

11. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Meiden wat spannend hier!!!

@lienie, meid, testen!!! ben heel benieuwd! dan weet je iig waar je aan toe bent joh! ;)

@nanny, en tassie, ik duim voor jullie! nanny, spannend hoor, nog negatieve test? tassie ik hoop ook voor je op een kerstwonder! :) en anders, nieuw jaar, nieuwe kansen, dan wordt het JULLIE jaar!

Liefs humm

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik kwam even snel langs en zag dat Lienie een positieve ovu test had. Ik had ook een positieve ovu test en was zwanger. Gewoon testen meid wedden dat je ook een positieve zw test hebt!!! Ik gun het je zo meid!!

Hier gaat alles goed. Lekker druk met de kids. Ga straks ff bijlezen.

13. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Ik ben er een paar dagen niet en er is super veel gekletst haha! en wat voor geklets jeetje wat is het spannend voor sommige van jullie! :)

Lienie heb je al getest, ik zit met mijn duimen crossed hier!:)
    En tassie en nanny ook al spannend! ik blijf voor jullie duimen meiden!

hummie 28 weken en daydreamer 30:$ en doortje is al dik 37 weken :$:$ waar gaan die weken allemaal naartoe? het gaat echt snel.. Hoe voelen jullie zich meiden? en hoe is het met de boysmama eleni? :)

Joyce en aylin ergens zag ik foto's van jullie wondertjes.. dat zijn echt wondertjes! en ik meen op de foto's van joyce was al goed te zien dat de keine al flink gegroeid is zeg! wat gaat dat ook snel.. lukt het genieten een beetje tussen het voeden en het verschonen van luiers door?

Sinds afgelopen vrijadagm toen 20w voel ik eindelijk herbie schoppen! best wel laat, maar ik ben helemaal blij! Mijn mannetje smeert elke avond mijn buukie in men striae creme en ook hij voelde vrijdag herbie meteen! echt zo gaaf, dat was pas een verassing voor een feestelijke dag! :):)
    Heb er nu wel een zorg bij als ik herbie niet voel als ik in bed ga liggen.. hahaha.. morgen hebben we de 20w echo, ik ben er nog helemaal niet mee bezig.. ik probeer er ook niet aan te denken, hopelijk hou ik dat nog een dagje vol! :)

meiden heel veel succes, mijn duimen maken overuren! en doortje dubbel succes! :p

14. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ ele, JEEETJE meis alweer 20 weken wat gaat het hard. Fijn he, als je je kleine wondertje voelt bewegen is gelijk weer een teken van werkelijkheid je buik ondertussen waarschijnlijk ook wel. Maar de trapjes zijn er en dat voelt goed. Ik had dat ook altijd als ik dan op bed lag en dacht ik voel niks. Viel dan toch van moeheid in slaap maar dan weer net zo hard weer wakker gekickt!!! hahahaha

Succes morgen.

Grtjs Nanny.

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Elegance, wat fijn dat je de kleine voelt schoppen. Lijkt me een geweldig gevoel.
    Hopelijk mag ik dat ook snel beleven.....

Nanny en Lieni, voor jullie blijft het ook spannend. Ik hoop het zo voor jullie meiden.
    Voor mezelf geloof ik er niet in deze ronde, maar mijn temp is weer gestegen en nog geen ongikrampen dus wie weet....

Dames die een echo hebben of naar het zh moeten deze week veel succes. Denk aan jullie!!!!!

16. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @lienie, en en en???????!!!!!!!! :D

@ele, oooooh wat fijn dat je de kleine voelt, geweldig he?! wordt steeds krachtiger en mooier! ja ben alweer bijna 29 weken, de tijd vliegt enorm!! :) Maar voor jou ook zeg, 20 wk alweer!! heel veel succes meid met de 20 wk echo! laat je weten hoe het was?

liefs humm

17. daydreamer

LIENI: Ennn??? Ben zo nieuwsgierig!!!
    En hoe was het in het ziekenhuis?

NANNY: Ook spannend.. Nog steeds geen ongi dus??

TASSIE: En voor jou is er gewoon nog kans. Wie weet! Ik duim voor je!

ELEGANCE: Ahh.. Schopjes.. Bijzonder hè?!
    Ik kan niet meer zonder! Haha! Vind het zo'n heerlijk iets..
    En jij ook alweer 20 weken! Zo! Spannend, de echo.... Vond ik wel tenminste! Toen bleek dat het ukkie in orde was, kon ik écht genieten!
    Succes!!!!

HUMMIE: Hoe is het met jou? En de voorbereidingen? Kamertje? Kaartjes? Cursus?

Met mij gaat het wel okee. Nog wel regelmatig heftige buikpijn en overgeven, maarr.. Heb me er bij neergeleld, is niet anders. Zit nu weer lekkerder in mn vel. Geniet volop!!

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    :phey

even snel een berichtje
    gisteren bloedverlies
    dus balen ...en chagie ....banner opnieuw ingesteld ...je kent het wel:x
    alleen vandaag is het niet doorgezet!!:(
    Vaag dus allemaal.. nouja zal morgen wel komen...
    vraag me wel af wat een ovutest nu positief maakt..
    hij test op hcg en lh dus een van die 2 zit erin..

straks ziekenhuis....:$

het is weer gezellig hier was zo stil de laatste tijd
    iedereen zit zijn ei groot te broeden...
    fijn dat het moet iedereen goed gaat
    eerst schopjes. grote wolk en lekker in de vel
    dat klinkt allemaal goed.

wie is de eerste eigenlijk die gaat bevallen?
    rebbel zeker maar ik hoor niets meer van haar gaat het wel goed met der

Aylin@ tijd geleden fijn dat het goed gaat.
    nog last van de griepprik gehad?

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ daydreamer, noop nog steeds geen ongi!

@lieni, bloeding weer gestopt spannend hoor. Hoe laat moet je naar het ziekenhuis??

grtjs

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Jeetje blijft spannend hier :D

Ja Lorenza is al weer een stuk groter, gaat hard hoor:D

@ele, jeetje meid alweer 20 weekjes en gaaf he die schopjes ??
    Vind ik ook het leukste aan zwanger zijn en als je dan wat verder bent, kan je je buik ook echt zien bewegen.

Deel Deze Pagina