Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @Lieni, balen van het bloedverlies. Maar het is gestopt, dus wie weet.... Meid, hoe was het in het zh???

@Nanny, nog altijd geen ongi, bloed geeft moed meid.

Fijn dat iedereen weer lekker in zijn vel zit.
    Hier is alles oke, ga nu even een sintspel voorbereiden voor mijn werk. Fijne avond allemaal, kom morgen weer even langs.

Dikke knuffel,

2. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Volgens mij zou rebbel idd begin dec aan de beurt zijn en dan doortje! ongelooflijk he ze is al over de 37w heen! :):)

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ha meiden,

Het begint loodzwaar te worden allemaal en de jongens lijken met de dag sterker te worden! Mijn buik gaat urenlang, dag en nacht, 24/7 tekeer! Regelmatig zitten er hier dus ook een paar voetjes klem onder mijn ribben! Ik snap niet wat ze aan het doen zijn maar ze vinden het wel prima zo geloof ik .. :D

Volgens mijn gyn is de kans heel erg groot dat ik natuurlijk kan bevallen! Daar ben ik echt heel blij mee! :) De boys liggen er vanaf het eerste uur goed voor.. dus netjes met de koppies naar beneden! :) Ik ben nu ook de 32 weken voorbij dus mag officieel in mijn eigen ziekenhuis bevallen! :D

Met moeders gaat het iets minder! :( Ik ben vorige week van de trap gevallen. Het was een flinke klap die ik maakte, ben er nog steeds helemaal beurs van! Heb erg last van mijn stuitje en rug en heb mijn benen en armen aan de linkerkant van mijn lichaam helemaal opengehaald!
    Ik moest gelijk naar het ziekenhuis, waar er hartfilmpjes werden gemaakt van de jongens! Maar gelukkig gaat alles helemaal prima met ze!! :)

Voor de rest heb ik een laag Hb waar ik nu ijzertabletten voor slik!

Gelukkig is het einde in zicht! Daardoor kan ik het allemaal nog een beetje volhouden! :)

Ele: Wow! Je hebt je wondertje gevoeld!! Mooi gevoel he? Wacht maar totdat hij groter gaat worden... dan weet je helemaal niet meer wat je meemaakt! :D

Lieni: Oowh, wat spannend meis! Ik hoop zo voor je dat het bloedverlies vals alarm was en dat je nu gewoon lekker zwanger bent! Ik zal heeeeeeel hard voor je duimen! ;)

Over rebbel: Rebbel is 1 dag korter zwanger dan ik! Zij is ook uitgerekend in Januari! Over het algemeen gaat het goed met haar maar ze heeft helaas geen zorgeloze zwangerschap. Ze is al een paar keer opgenomen geweest ivm harde buiken en haar bmm is flink verkort! Gelukkig zit het kleintje nog waar het moet zitten!!!!!!! ;)

Nanny: 4 dagen overtijd!!!!??:$ :$ Whoeee... ik hoop het zo voor je!!! :D
    *duim duim duim*

Daydreamer: Jeeeeeeh, 30 weken!!! :D

Hummie: Super, die foto's in je album!! Je hebt ook echt een prachtig buikje!!! :)

Ik ga maar weer eens proberen de slaap te vatten (lukt ook al niet meer ivm maagzuur en onrustige benen!) ..

Byebye

liefs, Eleni

4. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Aaaaaaaah Eleni,

Komt helemaal goed meid, je weet waar je het voor doet.
    Ik moet gelijk weer denken aan mijn zwangerschap en ben toch best blij dat ik niet meer zwanger ben, de laatste paar weken van de zwangerschap ging het ook niet meer zo goed bij mij, kon nog maar korte afstanden lopen, snel moe, maar de bevalling was weer super deze keer.Ik had trouwens ook erg last van onrustige benen en kon daardoor ook slecht slapen.

Oja en dan te bedenken dat jij 2 kindjes in je buik heb zitten...

En Eleni wat fijn dat je nu in je eigen ziekenhuis mag bevallen.
    De tijd gaat echt snel !!
    Lorenza is alweer 10 weekjes.Ben alweer aan het werk.

We gaan zaterdag lekker sinterklaas vieren, ben benieuwd hoe mano gaat reageren dit jaar, hij begint het allemaal al wat beter te begrijpen nu :D

5. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

Eleni, getver van de trap gevallen. dat is nog best gevaarlijk. fijn dat alles goed gaat met je maar het zal wel een chock zijn geweest. was je niet in paniek? voor de rest wel fijn dat alles volgens het boekje gaat. zullen de boys elkaar ook voelen of trappen ze alleen hun mam's eventjes af en toe..? heb je 2 kamertjes of liggen ze bij elkaar straks? heb je al veel kleertjes?

tassie@ hoe is het met je temp afgelopen.. je zit al op dag 30 dus moet je ons wat vertellen?
    je berichtje was zo kort of kan je er zo makkelijk mee omgaan?

Nanny@ al meer duidelijkheid over je cyclus wist jij nu wanneer je ei was geweest?

Wij gaan ook dit weekend sinterklaas vieren heb er wel zin in. het is inderdaad nu heel leuk om te doen... veel oooohsss en aaahhssss

Hier gisteren naar het ziekenhuis geweest chromosomen :pwaren goed en schildklier ook. alleen zijn mijn stollingswaarde nog hoog maar dat kwam door de miskraam nog waarschijnlijk. in januari weer prikken en dan moet het gedaald zijn. tja en dan houd het op daar.
    kon wel met test meedoen dan krijgt de een een placebo en de andere progestron.
    maar ik ga liever naar duitsland om het gelijk te krijgen. straks werkt het en zit ik met een placebo..

maargoed hier nog steeds geen duivels meer gezien....
    tja zeggen jullie het maar.:$
    Heb echt last van mijn baarmoeder dus elke keer denk ik nu komt het... maar nog steeds niet.... :x
    ja ik moet testen:( maar manlief wil het nog niet en ik will het niet stiekem doen.
    stel je voor als het + :$is .. dan heb ik gelijk weer een zorg:( erbij waar dat bloed vandaan kwam. is dat oudbloed wat je weleens leest.
    bij mijn zoon nooit gehad.
    of wad dit het weer en komt mk nummer 4 eraan...
    zit nu op dag 29 normaal rommel ik tussen de 25 en 28:(

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    nou het komt nu los hoor!!!
    weer de bekende dooie mus dus

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    he balen Lieni!

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    ow sorry meiden! Veel te lang niet geweest!
    Hoe is het met jullie?? Wie zitten er nog op het wachtbankje? Lieni? nanny? Tassie?
    En de beebs in de oven? Gaat daar alles goed mee?
    Ben heeeeeeeeel benieuwd hoe het met Ele is geweest vandaag!!!
    Hier alles ok, ze is er klaar voor, ligt keurig ingedaald! Maar hou er ook sterk rekening mee dat het nog 4/5 weken kan duren. (wat ik niet hoop natuurlijk :))

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    oh bah lieni, lees net van je doorgebroken ongie... knuf voor jou!!

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @lieni, he bah jammer. posi ovu op 14 november. Nog niet ongi en nog geen posi test. Ik ga nu echt niet meer testen ik word er GEK VAN!!!. We wachtten weer af...

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

even heel kort, we waren de tel vergeten doortje! vandoor nog geen reactie! :( en we zijn net pas thuis, nog langs (schoon)ouders geweest.. en nu pas zit ik voor het eerst :X

lieni balen van je ongi, echt niet leuk! hoe voel je je? Is weer een stomme teleurstelling! maar.. dan zal 2010 vast en zeker jou jaar worden! *knuf*

hier dus vandaag de 20echo gehad, heel spannend allemaal maar alles was goed!! :):) alles zag er goed uit! hij is al 23cm en weegt 384 gram! en het is nog steeds een jochie hahaha!

maar ben nu snel er vandoor! ben kapot! tot morgen! *knuf*

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    aaaaah lienie wat balen meid!! KNUF

Ele, ooooh wat heerkijk dat alles goed is met de kleine man! :)

Doortje, meid, ooooooh spannend, kan nu gauw komen!!! ben zo benieuwd! :) hopelijk een beetje op tijd. ;)

liefs humm

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    FF spammen mama en zoon!

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
  15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ha meiden,

lieni: Dat meen je niet .... :( :( :x
    Bah, echt verschrikkelijk balen zeg! Nu is het wéér een hele ronde wachten! :( Ik hoop echt dat het niet al te lang meer zal duren voor je meis!

Ik was gelukkig niet in paniek toen ik van de trap viel! Komt deels omdat ik wist dat ik mijn buik goed beschermd had en ik de jongens vrijwel direct voelde! Ik had ook geen bloedverlies en verloor ook geen vruchtwater... Maar het was echt wel schrikken hoor! :$

De jongetjes trappen behalve mama óók elkaar, haha :D
    Dat s wel grappig! Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om die twee met de geboorte uit elkaar te halen, dus slapen ze straks lekker samen op een kamer! :)
    Heel de uitzet heb ik ook al, de kledingkast puilt uit! :D
    Ook de vluchtkoffer staat al helemaal klaar... dus mams is er ready voor!!!!

Joyce: Ja, op een gegeven moment ga je wel voelen wanneer het té zwaar begint te worden! Maar we moeten door he... het duurt allemaal niet zo lang meer! Ik kan echt niet wachten tot ze er zijn.. ben zo benieuwd hoe ze er uit zien! :D

Ele: Super meis, dat de 20 wkn echo helemaal in orde was!! Ze zijn al echt lang he op dat termijn? :) Echt cute!

Aylin: Oooowh.... wat een knuffeltje!!! :D
    Dit soort foto's mag je elke dag wel spammen, hehe!
    Dat truitje heb ik trouwens ook gekocht (x2)... ziet er leuk uit als het gedragen wordt! :D

Ik ga maar even een bakkie koffie doen.. moet veel doen vandaag (vriendlief is jarig) en heb last van opstart problemen!!! :)

Liefs, Eleni

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @Lieni, balen van je ongi meid. Dikke knuffel.

Nee hoor, ik moet jullie niks vertellen, behalve dan een nega zwtest. Temp is laag gebleven dus mijn ongi komt eraan, maar wanneer. Ik was altijd mooi regelmatig voor mijn mk maar daar is nu geen sprake meer van. Tuurlijk baal ik enorm, maar ik wil niet meer elke maand een potje gaan huilen. Ik wil er minder mee bezig zijn omdat het anders teveel mijn leven bepaald en mijn huwelijk er onder lijdt.:(

Ook hier gaan we Sinterklaas vieren, met mijn ouders. Heb er wel zin in, ben benieuwd of ik wel lief ben geweest ;) Vanavond de verjaardag van oma vieren, word 80 jaar.

Meiden fijne dag vandaag, ik kom vanmiddag weer aanwaaien. Hopelijk met meer nieuws over mijn ongi.

@Nanny, dikke knuf ook voor jou. Ik hoop zo dat we elkaar snel tegen gaan komen bij De Moriaen.

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    oja eleni, wou ook nog op jou reageren (stomme hormonen maken je vergeetachtig!!)

wat schrikken van die val inderdaad, bah! gelukkig is het goed gegaan! Dus je bent er klaar voor meid?! goedzo! fijn gevoel dat je in je eigen ZH mag gaan bevallen op de natuurlijk manier, wow, lijkt me heftig! anders is gelukkig ook alle hulp aanwezig als je KZ moet. Spannend hoor meis, meestal komt een tweeling gem. wel een maandje eerder he?!

liefs humm

18. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    aylin aaaaaaaaaaaaah, wat een schattie!!!! :) kom maar door met die foto's hoor, knap mannetje hoor!

tassie, balen dat je denkt dat ongi eraan komt, he balen meid!!

liefs

19. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

#7079 daydreamer, 4 dec 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 dec 2009
    LIENIE Nee.. Balen! Had t zo gehoopt!
    Volgende ronde dus. Weer geduld hebben.. Oneerlijk hè?
    Nou, ik wens je heeeeel veel succes deze maand!

TASSIE: Jij verwacht je ongi dus ook snel? Nou, laat 'em dan maar komen ook. Of niet? Kun je tenminste weer verder!

NANNY: Hoe is het met jou?

ELE: Fijn dat de 20 weken echo goed was!!!! Gefeliciteerd!!!
    En nog steeds een jochie.. Ook fijn. Haha!

ELENI: Ik ben een paar weekjes geleden ook van de trap gegleden. Op mn kont, rug.. Auw! Mn stuitje is nog steeds wel gevoelig, helaas. Moet voorzichtig gaan zitten en opstaan. Maar ja, als het in de buik maar goed gaat, hè. ;)

Dus je mag nu in je eigen ziekenhuis bevallen? Dat is mooi, toch wel prettig. En waarschijnlijk bevallen op de natuurlijke manier. Spannend, pijnlijk.. Maar vast heel bijzonder!
    Zie je er ook tegenop?
    Ik eigenlijk helemaal niet. Kan me er nog niet druk over maken.

AYLIN: Wat een schatje!!!!!

DOORTJE: Duurt niet lang meer.. Spannend! :D

HUMMIE: Wordt jij ook al nieuwsgierig naar je kindje? Hoe het eruit ziet, enzo? Ik wel! Haha!

L78: Hoe is het met jou??

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hoi meiden,

Ben zo met mijn eigen bezig ik word er GEK VAN!!! Ben nu 6 dagen overtijd en nog geen ongi te bekennen (gelukkig) maar ook nog nergens geen posi test. Ik heb besloten om maar niet meer te testen word er niet wijzer van!!! Enigste waar ik eigelijk nu last van heb qua symptomen is sinds gister ZERE BOOBS!!!!. We wachtten maar weer af. En anders ga ik volgende week even naar de huisarts.

@ Lieni , ik had een beetje bot gereageerd vond ik zelf. He Bah jammer, en toen ging ik weer over mezelf verder SORRY daarvoor. Ik ben te veel met mezelf bezig. Maar echt balen dat je ongesteld bent geworden. Hopen dat 2010 je beter nieuws brengt. Ik ga voor je duimen.

@Eleni, He meis niet allemaal van de trap af vallen hoor! Was vast je buik waardoor je de treden niet meer zag ;). Gelukkig is alles goed met je mannetjes.

@aylin, Wat een mooi ventje zeg.

@ele, wat fijn dat de echo goed was.

@ de rest van de zwangere buikjes jullie gaan hard. spannend allemaal hoor.

Liefs Nanny.

Deel Deze Pagina