NANNY: Kan me voorstellen dat je nu even niet test.. Van negatieve testen wordt je ook niet vrolijk! Maar van twijfel natuurlijk ook niet.. Zere boobs.. Daar begonnen bij mij de zwangerschappen mee. Bij jou dan, vorige keren?
Mijn eerste 2 zwangerschappen wel. andere 2 zwangerschappen niet. Kan ook een teken van ongie zijn. Ik weet het ook niet meer.
mmmm nou er was bij mij niets bot overgekomen hoor! ik heb precies hetzelfde deze dagen ... Je wordt gewoon gek van onzekerheid en zeker als je overtijd bent ... Halllooooo we willen maar een ding een goede zwangerschap...... dus tja ik weet niet hoe ik het neer moet zetten maar ik blijf alleen maar roze afvegen dus ik deed toch maar een test.!!!! zwanger!!!!!!!!!! Ook niet een beetje positief ... hij knalt eraf joehoooeeee ik word gek... maar nu weer terug naar de feiten. heb veel krampen en ik verlies roze.... dus je snapt het al ik denk dat miskraam nummer 4 zich ook gelijk aankondigt heb toch een banner neer gezet ... ik droom daar al zolang van. ik wil gewoon hem even onder mijn naam hebben.
Lieni : WAAAAAAAAAAAAAT ????? Dus toch???? OMG ..... lost my words!!!!! *valt tussendoor even flauw..maar niet van de trap* Ik ben helemaal hyper! Ik heb het begin van deze zwangerschap ook bloedverlies gehad.. bleek een dubbele innestelling te zijn!! OOwh meid, wat super zeg! Wat ga jij mooi het jaar uit!!!! Dit beebje blijft gewoon zitten waar het zit!! Gefeliciflapperd!!!!!!! Liefs!
LIENI: Jaaaaa....!!!! GEFELICITEEEEEEEEERD!!!! Ik snap je onzekerheid volkomen, zo spannend weer... Maar het kan ook gewoon goed zitten, hoor. Is niet meteen slecht nieuws. Alleen weer afwachten hoe het gaat lopen. Meer kun je niet doen. Whaaaah... Ben echt blij voor je! En ga duimen dat het allemaal goed zit!!! Dikke knuffel voor jou!
hey, ja ben zelf stiekem ook blij maar dat bloed is wel een tegevaller weer. heb liever super test en geen bloed..... ja over 9 maanden mag het ... hoop ook op een wonder maarja ben bang van niet TWEELING NOU DAAR TEKEN IK VOOR,... zou wel een goedmaker zijn... neem ik gelijk ontslag hahahahahahaha had je dat bloedverlies in de eerste week.? of nog voor je nod. ik dacht altijd dat de innesteling ergens 7 dagen na je ei was...
WHAAAAAAAAAAAA LIENIEEEEEEEEEEEEE!!!!!! gefeliciteerd meid!!! ik vond het al zooooooooo raar, posi ovu test betekent ook vaak zwanger. Meid, ik snap heel goed je angst, maar roze hoor je zoveel bij iedereen. Hoort bij het innestelen he? ik heb het bij deze ook gehad zelfs met rood erbij. Dus het hoeft niet te betekenen dat het misgaat hoor, roze is juist positief!! hoe voel je je, weeig, misselijk, moe? ook dat zijn symptomen van innestelen he?! Ooooooooh meid, ik duim heel hard voor je dat het dit x goed gaat!! het is je zo gegund!!!!! *maakt een vreugdedansje voor lienie* liefs humm
Lieni, GEFELICITEERD!!!!!!!! Ik ben zo blij voor je. Ik ga voor je hopen en kaarsje branden dat het wonder mag uitgroeien tot een mooi mensje. Ik snap je angst, maar zolang het niet rood is blijf moed houden. Kop op meid, dit word jou blijvertje!!!!!!!! Hier nog altijd geen ongi, kijken wat de dag van morgen weer brengt. Fijne avond, ga nu naar de verjaardag van mijn oma.
GEFELICITEERD!!!!! wat gaaf lieni!!!! en zoals al gezegd is, roze zegt nog helemaal niks! dit wordt hem helemaal hoor!!! ben zo blij voor je!!!! eindelijk goed nieuws!! ik blijf voor je duimen meiss!!! Eleni, jeetjee wat een smak van de trap.. blijft schrikken, maar wat fijn dat je ze meteen voelde en dat het allemaal goed is afgelopen.. Zo gek he, soms heb ik echt het idee dat je pas zwanger was en dat je er pas achter kwam dat het er 2 waren.. en nu ga je ook al langzaam naar het einde! Ik hoop dat je het allemaal nog een beetje volhoud.. *knuf* balen dat de andere testers nog geen goed nieuws hebben.. meiden ik blijf ook voor jullie duimen! wanneer gaan jullie testen? hebben nog iets van mamat gehoord hoe het met haar gaat? Aylin wat een mooi foto's en wat een heerlijk ding is het he! ik heb het idee dat je echt aan het genieten bent! voor iedereen een dikke knuffel!
Meiden bedankt voor jullie leuke reacties. En Elegance ik ben idd echt aan het genieten van mijn kleine man. Ben super gelukkig met mijn 2 kindjes! Wat fijn dat alles in orde was met de 20 weken echo. Op de helft meid de tweede helft vliegt voorbij! Eleni het pakje komt van Prenatal zeer handig die overslag truitjes. Zeker een aanrader! Ook hydrofiel luiers zijn een must have met die kleintjes! Meid je schiet al op!! De laatste loodjes. Wel voorzichtig doen op de trap hoor. Nanny spannend meid toch wel vervelend die onzekerheid! Lienie wat lees ik nu meid: GEFELICITEERD!!!!! WAUW WAT EEN TE GEK NIEUWS! Roze hoeft idd niks te zeggen hoor. Ik heb roze/bruin en rood verlies gehad van week 5 t/m 9 en daarna zelfs met 18 weken nog een keer. En ik heb een gezonde zoon boven in zijn wiegje liggen! Ik dacht zelf ook toen het begon dat miskraam 2 zich aankondigde. Maar met jou historie van miskramen en roze verlies begrijp ik je onzekerheid heel goed. Ik ga heel hard voor je duimen!!!!!! Alle andere lieve meiden Hummie, Doortje, Rebbel, MamaT, Daydreamer en wie ik vergeet sorry, sorry lekker uitbroeden die beebjes van jullie!!!
He dames, Volgens mij testen nanny en tassie ook gewoon positief. jullie lopen allemaal overtijd... hebben jullie inderdaad een "ultimate date" in gedachten? die van mij was volgoende week woensdag ...maar niet gelukt. heb wel onderzocht wanneer mijn mk kwamen, dat was altijd 20 dagen na mijn ei. Dus als ik woensdag de 9e overleef dat ben ik al blij.... dacht dat de laatste dagen voor je NOD slopend waren maar heb nog steeds stress dus.. Aylin@ ik kan me inderdaad herinneren dat jij ook last had van bloedverlies. Ik dacht toen nog "maak je niet druk dat gaat vast niet mis". wat een makkelijke gedachten bedenk ik me nu weer... het is gewoon Killing die onzekerheid. Eleni haar verhaal heb ik helemaal gemist door vakantie en toen was de site vernieuwd waardoor haar stuk weg viel. kwam echt terug en ze was zwanger en het waren er 2. echt balen vond ik dat... Wel bizar om nu wakker te worden en dan als eerste te denken "oja ik ben zwanger"... voel me goed hoor! alleen allemaal steken in mijn buik liezen en baarmoeder. dat maakt me dat weer onzeker... ik heb mijn baarmoeder ook niet zo erg gevoeld als bij de mk daarvoor. Donderdag op mijn werk voelde ik hem helemaal samen trekken en en toen kwam het bloed en slijm eruit. dacht echt toen "nou nu komt het"... bij mijn andere mk merkte ik het echt omdat er bloed uit liep . het drupte echt eruit alof je een bloedneus hebt... Maar voor de rest niet echt moe hoewel ik wel veel gaap terwijl ik dat alleen maar doe als ik echt aan het eind van mijn latijn ben. en nu doe ik dat al sóchtends.... Maar ik zal niet klagen maar dragen
Hummie: Ik ben ook heel vergeetachtig hoor! Dus je hoeft je niet te verontschuldigen! Een tweeling komt inderdaad vaak een week of 3/4 eerder, dat is voor mij dus over een week of 3/4! Best eng nu ik het zo voor me zie staan als tekst, haha! Ik ben echt zo benieuwd! Daydreamer: Dus jij had ook al zo'n smakkerd gemaakt!:x Pijnlijk he, dat stuitje? Als ik ergens te snel ga zitten dan voel ik hem ook! Hoe is het verder met je? Ben je lekker aan het genieten? Het aftellen is bij jou ook begonnen he?? Nanny: Het is toch heel normaal als je de hele tijd met jezelf bezig bent! Die onzekerheid ook! Hoe is het vandaag? Nog geen bloed te bekennen? De reden dat ik viel komt inderdaad omdat ik mijn voeten niet meer zie. Naast dat ging mijn kat ook nog eens voor mijn voeten lopen... de ideale combi voor zo'n val dus! Lieni: Je was inderdaad met vakantie toen ik zwanger bleek te zijn!! Het ging dus zo... 9 dagen ná mijn eisprong testte ik positief! Ik was op dat moment 3 weken en 2 dagen zwanger. Voor mij geheel onverwachts ... ik testte eigenlijk omdat ik van die zwangerschapstest af wilde! Hij bleek dus positief te zijn! Ik had geen kwalen niks!! In week 5 kreeg ik bloedingen.. afgewisseld van oranje/roze tot rood! Maakte me natuurlijk gelijk heel onzeker ... ik dacht gelijk weer aan een miskraam. Ik heb 1,5 week gebloed toen ik langs kon komen bij de gyn voor een echo. Ik was toen 6 weken en 3 dagen zwanger. Eerst ging ze met dat inwendige echo apparaat in mijn eierstokken en eileiders kijken, om een BBZ uit te sluiten. Ze zag dat mijn rechter eierstok twee eitjes had losgelaten! Mijn vriend en ik keken elkaar nogal verward aan... we wisten nog niet echt wat ze daarmee bedoelde! Eenmaal met het echo ding in mijn baarmoeder aangekomen was het duidelijk! 2 vruchtzakjes zagen we! Mét hartactie... Héél onwerkelijk moment! Toen was ook gelijk duidelijk dat de bloedingen van de innesteling kwamen! Tussen week 7 en 8 zijn de bloedingen opgehouden en zie nu... twee druktemakers in mijn buik die er bijna uit mogen! Dus bloed verliezen hoeft niet altijd te zeggen dat het fout zal gaan!! Ik ga héél hard voor je duimen dat dit ukkie blijft zitten!!! Doortje: Al bijna uitgerekend!!!!!!! SPANNEND!!!! Aylin: Dan heb ik een goede aankoop gedaan, haha Die pakjes worden ook het eerste wat ze aantrekken als ze op de wereld zijn! ele: Bedankt voor het lieve berichtje!! Ik kan het nog redelijk volhouden! Uiteindelijk wordt je wel creatief met zo'n grote buik, haha! Hier vannacht voor het eerst voorweeen gehad! Best wel pijnlijk moet ik zeggen, maar het is nu weer weg!!! Liefs Eleni
Jaaaaaaaaaaah! Lieniiiiiiiiiii! wat een super nieuws!! Oh en bah, die onzekerheid...zelfs zonder bloedverlies bleef ik onzeker hoor! maar snap zo goed dat dit een extra stress punt is. . Ik hoop dat je snel een echo kunt krijgen die duidelijkheid kan geven! Het is nu gewoon tijd dat er een mini lieni (om even in de woorden van Ele te praten ) gaat groeien! Zeg, en meiden die van de trap donderen: niet echt handig he? Ben blij dat alles goed gaat, maar niet meer doen he?! Oh en Eleni: Mijn nicht is met 39 weken bevallen van haar tweelingjongens, Die zaten nog veeeeel te lekker! Ik hoop toch echt voor jou dat ze eerder komen. Want phoe, ik vind hoogzwanger van 1 al zwaar! @de rest: hallo!!! en een knuffel!
@ Lieni, OW MEIS WAT FIJN. Je bent gewoon zwanger! GEFELICITEERD! Ik dacht ik kijk nog even mijn mail na. Voor we naar het volgende sintfeestje gaan en dan lees ik dit. hihihi Moet een traantje weg pikken. wat fijn voor je. Ik heb bij mijn oudste dochter ook bloedverlies gehad. Komt vast goed! @ all, nog niks te zien of te bekennen hier. Heb ook geen test meer gedaan. Ga ik voorlopig ook niet meer doen. We wachtten nog steeds maar af. @Tassie, ik hoop het voor je meis. Liefs Nanny.
Meiden even een update, ook hier nog geen ongi maar heb ook totaal geen klachten die wijzen op ongi of zwangerschap. Heb 2 dagen geleden wel een negatieve zwtest gehad. Temp is ook laag 36.3. Pfff, word hier zo moe van!!!!!!!!! Nanny, zelfs met dit zitten we in hetzelfde schuitje. Dikke knuffel voor jou!!!!! Meiden sorry voor dit egobericht maar ben op dit moment even met mezelf, mijn lichaam en mijn gevoel aan het worstelen. Allemaal een fijne sinterklaasavond toegewenst en voor iedereen een dikke knuffel.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Wat lees ik nou ?? Lieni je bent gewoon zwanger !!! Ben zo blij voor je, gaat goed komen deze keer hoor !! Heb de rest wel gelezen, maar weet t ff niet meer. @nanny, voor jou is het ook nog spannend en voor tassie ook. @eleni, ojeej voorweeen, hoop wel dat de jongens nog even blijven zitten. @doortje, je bent bijna aan de beurt meid. Hier gaan we vanavond sinterklaas vieren, ben benieuwd hoe mano het vind.
@ Tassie, Binnenkort zitten we bij moriaen aan tafel te klagen over onze bandenpijn enzo. Laten we dat dan ook maar hetzelfde doen hihihi. Ik hoop het zoooo. Liefs Nanny.
Hai dames, Hoop dat alles goed met jullie gaat? Ik ben een tijdje afwezig geweest, maar ik ben gewoon aan het einde van de dag OPPPPP. Afgelopen drie dagen moest ik smorgens echt huilen van de vermoeidheid, maar ik kon me niet ziekmelden omdat ik donderdag een externe cursus had waar ik de opdrachten al voor had ingeleverd. Als ik me morgen nog zo voel dan meld ik me maandag ziek en blijf ik even een weekje thuis. Ben zoooo moe dat ik zelfs nie kan nadenken. Ik ben trouwens 6,6 kg afgevallen.. misschien nu wel meer. Ben de hele dag door misselijk en moet overgeven.. afgelopen tijd zelfs bloed moeten overgeven, maar dokters geeft aan dat het niet erg is zolang er geen stolsels bij zitten. Hoe is het met iedereen? Linie: GEFELICITEERD!!!! Echt super nieuws!! Geniet ervan.. en moge het kindje zich goed vasthouden! Elegance: lief dat je naar me gevraagd hebt. Ik zie dat je ook al snel gaat. Echt super ook! Tassie & Nanny: Hoop snel ook goed nieuws van jullie te mogen horen. Joyce & Aylin: Hoe gaat het met de kleintjes? Weten jullie hoe het met Rebbel is? Heb nie alles teruggelezen... en hoe is het met de rest? liefs, mamaT