Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    He wat naar Sunnyke! Hoe gaat het vandaag? Begint het al te komen denk je? Ik hoop het zo voor je.
    Ik snap ook niet dat je gewoon bent gaan werken, meid gun jezelf de rust! Denk aan jezelf! Echt. Dit is niet niets en je bent nu ook je mk aan het afwachten... phoe...
    Nou doe rustig aan dit weekend en hoop dat het heeeeel snel voorbij is voor je!
    Sterkte!

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hai meis,

Ja, ik ben eergister naar het ziekenhuis geweest! Blijkt dat ik een hele kleine ontseking aan mijn baarmoedermond heb. Ik heb daar een prikje voor gehad, en alles lijkt nu over te zijn. Volgens de gyn geneest mijn bm heel goed. Ik verlies geen bloed helemaal niks! Mijn vent en ik zjn gister ook weer begonnen met klussen :oops: (kon me niet meer inhouden)...Het deed helemaal geen pijn!

Hoe is het met jou? Is het gelukt met de druppels of moet je helaas ook gecuretteerd worden?

Liefs Eleni

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ooe lieni, wat vervelend dat het bloeden weer begonnen is! En dat net is het weekend :rolleyes:
    Hoe is he nu met je?

4. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi iedereen,

@beginneling: bedankt voor je medeleven meid! Helaas is er dus nog steeds niks te zien. Gisteravond nog maar es emotioneel geknakt, pff, ik zal blij zijn als het woensdag is en ik terug naar de gyn kan, dan maar die curettage he.

@Lien: ai, wat vervelend dat je lichaam precies een spelletje aan het spelen is, pff word je er niet stilaan gek van :( Bel morgen maar dadelijk naar de dokter om te zien wat ertegen kan gedaan worden, want zo schiet je ook niet op he...

@Eleni: fijn dat die ontsteking van de baan lijkt te zijn! Groot gelijk dat je terug bent beginnen klussen, eerlijk gezegd hebben wij dat vandaag ook gedaan (was al heel lang geleden :oops: , jammer genoeg was het bij mij wel pijnlijk, maar komt waarschijnlijk door die druppels, alles is verkrampt he. Maar ja, we dachten, misschien helpt het wel een handje :oops: Nuja, zo te zien dus niet!

Liefs,
    Sunnyke

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ooow Sunnyke :( , het duurt nu wel erg lang he? Wat ontzettend balen dat die druppels je niet meer dan alleen maar vervelende pijn bezorgd hebben (en dan niet te vergeten de emotionele pijn :rolleyes: :( )
    Dus nu staat er alsnog een curettage in de planning? Wel balen hoor.....maar ik kan je verzekeren dat het niet eng is! (fysiek gezien dan he). Ik heb naderhand, op de dag zelf een héél klein beetje bruinverlies gehad en dat was het alweer! De genezing gaat erg vlot!
    Pfff, ik vindt het wel erg balen hoor meis...ik leef met je mee!

@ Beginneling: Hoe is het nu met jou meid?

Liefs Eleni

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    zo dames nog een beetje van het weekend kunnen genieten?

sommigen wel zo te lezen hihihihi

heb net de gynacoloog gebeld maar die kreeg ik niet maar wel de zuster.
    zij zei dat ik het toch nog aan moet kijken
    als ik koorts krijg dan is het een ontsteking. Elini had jij dan ook koorts gekregen uiteindelijk?
    ik voel wel steken onderin en en ruikt een beetje...

volgens die zuster kan het me cyslus zijn dit in de war is. dus ik zou dus nu ongi zijn
    wel lang dan al..
    heb een beetje het gevoel dat ik met een kluitje het riet in gestuurd ben.

mijn curretage viel dit keer ook mee voelde er echt niet veel van
    de keer ervoor was het wel pijnlijker maar dat was na mijn bevalling ... toen zat er nog veel meer in dan nu erin kan zitten.

zal je zien over een week moet ik alsnog langs.....

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi Lieni,

Idd een fijn weekend gehad :) :oops: :oops:
    Maar je bent zelf nog niet echt veel wijzer al zie ik! Ik had gelukkig geen koorts en dat is wat mijn gyn ook zei "als je koorts krijgt dan heb je een ontsteking". Ik had zo nu en dan ook steken in mijn onderbuik een een heel vreemd luchtje!

Het is nu 6 dagen na me curettage, en toen ik vanmorgen wakker werdt ontdekte ik wel een bloeding! :( Ik snap niet waar dat nou weer vandaan komt.... :rolleyes: Lieni, dat kan toch niet al onze menstruatie zijn?

Liefs Eleni

8. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Jeetje meisjes wat een gedoe met die ontstekingen... of een eventuele ontsteking.
    Eleni; hoe is die ontsteking bij jou dan gekomen? Door die curretage?

Ik heb eigenlijk weinig last van dingentjes, ja nog een klein beetje bruinverlies waardoor ik niet durf te klussen i.v.m. gevaar op infectie. Maar eigenlijk kan ik niet wachten... wil weer het idee hebben dat we er mee bezig zijn en dat we eventueel nog kans maken deze maand. Het verlangen naar een beebje is alleen maar sterker geworden, en het was al zooo sterk! Ik moet nog uitkijken dat ik niet geobsedeerd ervan raak...
    Gelukkig ben ik weer lekker aan het werk, dan denk je er niet zo aan... maar zodra ik thuis ben zit ik weer achter de pc en zoek me rot naar succesverhalen 'direct zwanger na een mk' pfffff ik maak mezelf gek!

Nouja, zover mijn ego-verhaal. Hoe is het met jullie vandaag?

9. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

@Lien: hmm, ik krijg ook wel wat de indruk dat ze je maar wat gezegd hebben om je af te schepen, niet bepaald geruststellend, ocharme... Maar als ik Eleni haar verhaal lees, lijkt het er misschien wel op dat jullie lichaam even niet meer weet hoe of wat...
    Nuja, dat belooft dan voor wanneer ik mijn curettage zou gehad hebben, dan moet ik me al niet "vreemd" vinden als ik dezelfde klachten heb erna!

Een mens moet nogal wat geduld hebben he, pffff. We zullen er maar op moeten vertrouwen dat alles in orde gaat komen, we moeten wel he!

Ik zal nog eens wat goede moed rondstrooien:
    moed moed moed moed moed hihi

Liefs,

Sunnyke

10. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    hoi dames

hier is alles goed behalve dat er nog geen ongi te bespeuren is !
    Normaal wil je nie t ongi worden maar nu wil ik het heel graag zodat we verder kunnen. Beginneling dat heb ik nu ook dat de wens nu heel heel groot is om weer zwanger te zijn. ook ik kan echt niet meer wachten. erg zijn we eigenlijk ja. Ik ben bl,ij dat ik niet de enige ben die het zo snel mogelijk weer wil.
    Hoe voelen jullie je verder ?
    hopen dat het vloeien snel over is begineling

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meis,

Ik snap héél goed wat je bedoelt! Die wens is bij mij nu ook zo veel groter.... Die onzekerheid is gewoon niet leuk meer! Vragen als, wanneer komt me ei en/of wanneer wordt ik ongi spoken de hele tijd door mijn hoofd! Toen mijn bruinverlies gestopt was, heb ik een paar dagen daarna alweer geklust, gewoon om mijn ei niet te missen :rolleyes: . Mischien wel héél stom van me hoor...om al zo snel te beginnen!

De onsteking is van de curettage gekomen, maar hij is niet ernstig of zo hoor! Heb het vermoeden dat hij alweer over is! Heb er ook een prik voor gehad! (de ontsteking zat trouwens aan de buitenkant bij mijn baarmoedermond!)

Liefs Eleni

12. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

vang....vang....VANG :p

Mijn lichaam is idd hélemaal de kluts kwijt! :(

@ Survivor:

Ik wil ook weer zo ontzettend graag ongi worden.......

@ all :
    Trouwens, hebben jullie dit ook? :
    Een week na mijn Curettage zijn mijn ovu- en zw.testen nog hartstikke posi......... hoe kan dat?

Liefs Eleni

13. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoi meiden,

Een tijd geleden schreef ik erg acvtief in dit topic, dit was vlak na dat ik mijn beide mk heb gehad
    Nu lees ik af en toe nog eens mee

Wil iedereen heel veel strekte wensen, een mk zou niemand moeten krijgen
    Wat een klote periode

En dan zeker dat wachten na je curretage, dat word er niet beter op

Ik had tot 2 en halve week na mijn curretage nog positieve zwangerschaps testen
    Dus het kan heel goed dat je testen nog positief zijn eleni
    Soms duurt het best een tijd tot het zwangerschapshormoon helemaal uit je lichaam is, zeker als je best een tijd zwanger bent geweest kan het wel 8 weken duren voordat je weer een negatieve test hebt
    Vreselijk frusterend!

Meiden, veel sterkte met alles!

Liefs Ster

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi Sterretje08,

bedankt voor je snelle antwoord! Wow :confused: kan het tot 8 weken duren? Wat een tijd zeg... Ik denk dat ik niet anders kan dan alleen maar rustig afwachten en mijn lichaam de tijd geven om volledig te herstellen!

oow :( jij hebt twee mk's achter elkaar gehad? Wat vreselijk zeg...hoop dat het gauw raak mag zijn voor je!

idd vreselijk frustrerend :(

Liefs Eleni

15. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Eleni; ik had afgelopen vrijdag een test gedaan en was nog behoorlijk positief. Ze zeggen dat het het aantal weken kan duren als dat je zwanger was. In mijn geval was dat 11 weken (al was het kindje al met 8 weken gestopt, het vruchtzakje groeit door en maakt het hormoon aan)... hmmm daar worden we niet vrolijk van!
    Ik ga om de week testen... ook om een eventueel nieuwe test te kunnen geloven.

Dank je wel Sterretje. Jij weet er dus alles vanaf. Wat rot he? En jij al 2 keer. Hoop dat dat ons bespaard mag blijven! Hoe voel je je nu?
    Zijn jullie wel weer actief bezig?

*Iedereen hier een dikke knuffel! Omdat we dat verdienen...*

16. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    ja het is niet normaal hoe lang het kan duren voordat je test negatief is

Soms word je ook gewoon eerst weer ongi voordat je een eisprong hebt

ik had het geluk na 5 weken weer een nieuwe cyclus te hebben na een zw schap van 12 weken, dus ik hoop voor jou dat je ook daar op mag rekenen

Dat is nog net uit te houden in vergelijking met 8 weken!

17. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Ohja... en ovulatietesten hoef je dan dus ook niet te doen met hcg in je lichaam... deze slaan direct positief uit... zo positief had ik ze nog nooit gezien! Dus ook weer lastig om inzicht in je cyclus te krijgen :(

18. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Beginneling:

kan dus betekenen dat ik 10 weken het hormoon nog in me heb! :confused: Laten we voor ons hopen dat t niet zo is!.... Om de week testen is idd een goed idee! Ga ik ook doen!

En over de knuffel:

Ook omdat ik vindt dat we hem verdienen ;)

Liefs Eleni

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Idd dat is ook mijn probleem...... :rolleyes:

20. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

@Sterretje: bedankt voor je lieve woorden! We zullen ons er wel doorheen slaan he, positieve testen of niet!

Ikke doe ook mee aan de groepsknuffel, hihi, heb wel niet zo'n mooie prentjes als jij Eleni ;)

Toch raar dat ik hier altijd wel weer wat opkikker op het forum, doet echt zo'n deugd om met anderen erover te kunnen praten die weten waar je het over hebt! Ondanks het feit dat we mekaar nog helemaal niet goed kennen en nog nooit gezien hebben, lang leve internet!

Liefs,
    Sunnyke

Deel Deze Pagina