Hey Hallo!!! Allereerst Joyce@ gecondoleerd ik hoop dat jullie er nog wat moois uit kunnen halen ondanks dit verdriet. blijft toch altijd somber deze donkere dagen voor kerst. nanny@ ga je ons verlaten wat jammer nu.. zit juist nog zo inspanning om je .. wel laten weten hoor! ik hoop dat je snel weer wat laat horen. L78@ ja die eerste keer is echt erg lijkt wel alsof de beerput open getrokken wordt alleen bij mijn 3e miskraam was het minder. waarom dat nu was? Mamat@ jeetje ik hoop dat het goed is vandaag. Hier inderdaad vrijdag de echo ik hoop dat er wat te zien is.. was zaterdag bowlen ... heb toen zo'n een last van mijn buik en rug gehad. kon niet eens meer normaal zitten. dacht echt oooooh shittie nu gaat het fout zeker.. maar toen ik in bed lag trok het weg. heb dit wel eerder gehad in mijn zwangerschap maar toen was ik over de helft.. was zo vaag! voor de rest voel ik me brak... ben moeier en misselijker al .. maar goed ik zeur (nog) niet.. hier deden we het voor. maar ik weet wel dat het niet zoveel zegt over de zwangerschap want bij mijn 1e mk was ik ook misselijk en moe en het was toch niet goed... dus aftellen tot vrijdag...
@Lieni, het komt vast goed. Spannend hoor, de echo. Gelukkig hoef je niet lang meer wachten totdat je duidelijkheid hebt. Hier alles oke, ben toch maar weer begonnen met ovtesten. Weet ik in ieder geval waar mij ei zit, nu mijn cyclussen langer zijn geworden. Fijne dag vandaag, ga zo weer werken.
Goedemorgen dames, @Lieni, komt goed meid, ben benieuwd naar de echo vrijdag. En ja op de een of andere manier gebeurt het ook altijd in de dagen voor kerst, maar we wisten dat het eraan zat te komen. Hier hebben we gisteren een meeting gehad met de septmebermama's was wel grappig en gezellig. En dan zie je dat je sommige mensen echt anders in je hoofd had
hi, had je dan een bordje om met je nickname? in jouw geval is die niet zo moeilijk. ik zit af en toe wel bij de augustus mama's maar het gaat zo snel ik kan dant niet bij houden . dan moet je elke dag bijlezen. mar inderdaad wel grappig kwam iedereen uit de buurt? vind je iedereen net zo aardig als toen hahahahaha met hoeveel waren jullie?
we waren met zijn elven geloof ik , en nee geen plaatje met nickname en de mijne is idd niet zo moeilijk We stelde elkaar gewoon voor aan iedereen, maar best lastig om dan die naam te onthouden, want je hebt de hele tijd die nickname in je hoofd. Het was gezellig en ja beetje lastig om nu al te beoordelen of ik iedereen aardig vond, want heb niet met iedereen echt een gesprek kunnen voeren. Maar moet zeggen dat ze me allemaal aardig leken. Oh en we woonden niet bij elkaar in de buurt allemaal, het was best verdeeld, dus hebben we in Oss afgesproken dat was voor iedereen wel te doen Heb geloof ik nu al je vragen beantwoord
NANNY: Vergeten op jou te reageren.. Doe rustig aan en neem je tijd! Lees maar lekker mee! Ik heb het forum toen ook eventjes gelaten voor wat het was... JOYCE: Gezellig! Kan me voorstellen dat mensen in het echt anders kunnen zijn dan je had verwacht. Haha! LIENI: Oooh.. Wat spannend toch! Vrijdag weet je meer!!
Hi meiden, in het afgelopen half jaar hebben wij onderzoek laten doen naar de hh miskramen, maar daar kwam niet zo veel uit. Nu hoorde ik van een oud collega dat zij overgestapt is van het zkh waar wij lopen naar een ander zkh. Dit zkh staat qua gyn op nummer 1....heb net even gecheckt bij mijn verzekering en second opinion wordt vergoed. Net gebeld voor een afspraak in dat zkh en we kunnen eind januari terecht. Ik zat heel erg te twijfelen want a/d ene kant willen we het loslaten, maar a/d andere kant wil ik ook 'zeker weten' dat een volgende zwangerschap geen mk wordt. Stel nou dat ze in dat andere zkh wel iets vinden.....Dus toch maar de afspraak gemaakt en eigenlijk voelt dat wel goed!
Hallo meiden, ik heb even alles bijgelezen, sjeetje.. dat was best veel! Doortje nog steeds niet bevallen he? jeetje meid wat duurt dat lang nu he.. hou je het nog een beetje vol? eleni, je bent al aan het aftellen las ik!!! kan idd al over 3/4 weken zijn he bij een tweeling.. ik vind het zo snel gegaan bij jou.. toen zat ik net in mijn 2de mk.. en nu ben je al bijna uitgeteld... spannend spannend.. dus binnenkort hebben we hier weer een feestje met doortje en jou! daydreamer en hummie.. hoe gaat het met jullie? van hummie heb ik het idee dat ze al sinds de 20w echo op die roze wolk zit en het er nog heerlijk naar haar zin heeft.. en met jou daydreamer, nu je werk achter je licht en de bevalling voor je.. ook heerlijk samen met hummie aan het zweven? hebben jullie het kamertje al af? dan ben ik de volgende zwangere he? :S gaat dat snel! yayay.. ja over de helft en vandaag zag ik dat het hokje van de banner ook een versprongen is, dus zichtbaar over de helft!! volgende week gaan we voor de eggie aan het kinderkamertje beginnen! retro nijntje! mamat, sjoe blaasontsteking? hoe is het nu met je? word je langzaam iets zekerder in deze zwangerschap? en lieni, geen bloedverlies meer gehad? wordt jij ook langzaam iets zekerder? vrijdag echo he? dan kom ik zeker hier lezen hoe het gegaan is.. ik ga heel hard voor je duimen! de mama's joyce an aylin! gezellig kerstinkopen aan het doen met jullie gezinnetje? het gaat echt snel he.. alweer 2,5 maand.. zijn de kleintjes al goed gegroeid? wanneer gaan jullie weer spammen? zo leuk om te zien hoe ze groeien he de wachtbankmeiden, meiden jullie zijn zo positief... dat vind ik wel echt fijn om te lezen.. jullie houden de moed erin! ik blijf keihard voor jullie duimen, dat we met z'n allen hier zwanger zijn of een mooie beeb of beebjes, he eleni, in onze armen hebben.. wanneer mogen jullie weer testen? ik zal over 6 dagen de eisprong.. spannend spannend.. iig heel veel succes met klussen!!!! Hier voel ik herbie steeds beter trappen.. nog onwerkelijk om te beseffen dat dat echt ons beebje is.. ook nog steeds wel bang dat er iets fout gaat.. maar denk dat ik dat de hele zwangerschap wel zal blijven houden, ook al vind ik dat stom vanmezelf.. ik zit nu al een week thuis met BI, merk ook nog niet echt dat ik tot rust kom.. wellicht omdat ik morgen nog een afscheidsetentje heb en ik nog wat verslagen voor het werk moet typen.. en dan maar hopen op de ww of zw.. is toch best spannend allemaal.. dag meiden... heel veel succes en plezier.. en doortje.. extra veel succes.. ik hou je in de gaten!! iedere morgen weer!
Hier gaat alles oke. Ik ben vandaag weer bij de charmante gyn geweest.. pff wat een charmante man zeg. Ik blijf bij de gyn en ga niet naar de VK. Dat vind ik eigenlijk ook wel prettig zo. Verders begin ik het nu een beetje te gaan geloven en kan ik langzamerhand genieten, op het enorme afvallen na dan. liefs, mamaT
@Lieni, spannend hoor. De eerste echo, hopelijk is alles goed!!!! @L78, als jij graag een second opinion wil moet je dat gewoon doen. Het gaat erom dat jij je zeker voelt en vol vertrouwen een nieuwe zwangerschap ingaat. @MamaT, fijn dat alles goed is. Wel jammer van het afvallen, ben je al veel kilos kwijt geraakt door de zwangerschap?? @alle zwangeren, geniet er nog lekker van. Binnenkort houden jullie allemaal jullie wondertje vast. Hier druk aan de klus, klussen nu om de dag om de eisprong niet te missen. Ovtest was gisteren nog negatief dus we kunnen hem op deze manier niet missen. En dan vanaf volgende week maar weer afwachten, gelukkig gaan de dagen dan snel om (hele dagen werken en tussendoor nog kerst en oud en nieuw) Fijne dag vandaag,
Thnx Tassie! Dus jullie druk aan de klus! Welke ovu-testen gebruik jij? Ik heb berekend dat ik mijn ei-sprong rond kerst heb...dus dat is gezellig. En dan gaan we ook nog ff op vakantie en mijn nod is als we terug zijn en in het nieuwe jaar. Had dus het plan opgevat om zwanger het nieuwe jaar in te gaan. Doe je mee? MamaT: balen van het afvallen; komt dat omdat je veel moet spugen? Misschien iets vragen aan je vk of ha? Elegance: kan me voorstellen dat je onzeker bent/blijft hoor....maar wel heerlijk dat je die kleine ondertussen voelt, dat is toch heel bijzonder weer he? Straks kerstborrel met werk en net met mijn zoontje prik gehaald, hoop niet dat hij er ziek van wordt.
Wij moeten morgen weer voor de 2e prik. En voor de liefhebbers hier een neiuwe foto Bekijk bijlage 36393
L78, ik gebruik de ovtesten van het kruidvat. Probeer het toch zo goedkoop mogelijk te houden want het is allemaal al zo duur. Ik doe met je mee hoor, zwanger het nieuwe jaar beginnen. Een beter begin van het nieuwe jaar kan ik niet bedenken. Mijn eisprong verwacht ik rond het weekend maar wij zijn al om de dag aan het klussen. Jij ook heel veel succes gewenst, Joyce, wat een mooie foto's weer zeg. Een erg mooie meid.
Hoi meiden, Hoe gaat het hier met iedereen?? Ik ben nog niet ongesteld geweest na de bevalling en maakte me eigenlijk een beetje zorgen. Gister bij de ha geweest. Omdat ik ontzettend veel pijn had in mijn onderrug (kan amper lopen). Ik vertelde de ha gelijk over mijn uitblijvende menstruatie en zij vroeg me of ik zwanger kon zijn. Maar ik antwoordde heel zelfverzekerd NEE!!! Vanmorgen voor de zekerheid toch een test gedaan (matcare dipstick) en er verscheen maar 1 streepje. Even later toen ik de test wou weg gooien ongeveer na 10 minuten zag ik dat er 2 lijntjes op de test stonden Ik heb al eerder een test gedaan een paar weken terug omdat we niet zo voorzichtig waren geweest maar deze was negatief. Wat nu..?? Ben ik zwanger of is het gewoon een foutieve test?
aylin!!!jeetje.. ik zo niet weten of alle hcg al uit je bloed zou moeten zijn nu? heb jij een idee? nog een test doen of een bloedtest om te kijken of het stijgt of afneemt? zou je wel een 3de willen als het zo zou zijn? je maakt het wel erg spannend!! joyce wat een mooie foto's alweer! en watgroeit ze goed he! ze is ook echt een meisje meisje! hoe gaat het met grote broer? helemaal aan zijn zusje gewend? tassie en l78 veel succes met klussen!!!!! hoe is het met de rest van de meiden?