Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    ichtis leuk je hier weer even te zien! en wat fijn dat je zo aan het genieten bent! :) stom he hoe snel een jaar gaat en wat er allemaal in kan gebeuren.. vorige jaar rond deze tijd stond je er wel anders voor en nu heb je een gezond mooi meisje erbij! :)

jeetjemineeeejte! eleni! wat is er met je buik gebeurd?????
    zat net in het topic buikfoto's te kijken en denk jee die heeft het zwaar.. staat je naar erboven!!! hoe houdt je het uit??? logisch kuukel je zo op die manier trappen naar benee... maar.. wel heel mooi :) en alleen al het idee dat er 2 kleine kereltjes inzitten maakt me wel nieuwsgierig hoor! :):) heel veel succes met de laatste loodjes!

daydreamer, ik ben het helemaal met je eens, nu is aylin even niet aan de beurt hahahah.. nu eerst die andere meiden! :):) *knipoogt naar aylin*

Doortje hobbelt nog even door :( ik had een voorgevoel dat het vandaag bij haar zou beginnen.. ze heeft wel al een beetje harde buiken en was wat misselijk vanmorgen.. waardoor mijn voorgevoel helemaal een loopje met me nam ahaha.. maar schijnbaar zet het toch nog niet door..
    doortje ik duim voor je! :):)

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    o pfffffffff aylin, toch wel een opluchting dan! 2 zo kort op elkaar is heftig man!! nou voorzichtig zijn he met klussen!! :D

liefs

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ha meiden,

Kom ook even binnenvallen! Ben iets minder actief op het forum maar hou iedereen wel in de gaten hoor! ;)

De meesten hebben hem volgens mij al gezien maar bijgevoegd een buikfoto! Hij is inderdaad flink! :D
    Ik ben Maandag op controle geweest bij de gyn en beide kids lopen voor op schema... de gyn schrok wel het meeste van de gewichten! Die kwamen overeen met wat een eenling op dit termijn zou wegen! Beide wegen ze 2500 gram! :$:$

De gyn wil mij met 38 weken inleiden omdat het anders te zwaar gaat worden! Dus dat is wel heel fijn! Over ruim 3 weken ben ik gewoon al mama!!! :D

Aylin: Phew, gelukkig was het vals alarm meis! Jeetje, het was maar wel zo geweest..... pff :p

Lieni: Oeh, bijna een echo! Ik zal aan je denken en voor je duimen meis!!! :)

Joyce: Nog gecondoleerd meis! :(
    Maar wat een prachtige meid heb je toch! :)

Ichtus: Anna is alweer een maand oud! Waar blijft de tijd zeg??

Nanny: Jammer dat je er even tussenuit knijpt ... :( Maar ik snap wel waarom! Doe rustig aan, maar zodra je goed nieuws hebt MOET je je melden, ok!? ;)

Ele, Hummie & Daydreamer: *zwaai zwaai* :D

L78 en Tassie: Succes meiden!

Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar doortje! Iemand ook wat gehoord van Meagan? Die heb ik ok al een tijdje niet meer gezien hier!! :(

Liefs, Eleni

4. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe lieve meiden!
    Sorry dat ik zolang niet geweest ben! Ben erg aan het cocoonen :)
    Hoop dat het met jullie allemaal goed gaat! Sorry dat ik niet op jullie persoonlijk reageer.
    Hier alles na vanochtend weer rustig helaas, dus ik wacht GEDULDIG af...
    Ik hoop jullie snel leuk nieuws te kunnen brengen!

5. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hier even een kort bericht van mij. Ik ben moe, moe, moe en nog eens moe. Heb ook maar de kracht om een paar zinnen te tikken.

Heb wel een beetje teruggelezen en schrok even van Aylin. Een van mijn beste vriendinnen gaat in januari bevallen terwijl de ander nog nul is op dat moment.

Doortje: ik wens je heel veel succes met de bevalling. Geniet van het mooie moment!

Ichtus: Jeetje, gaat echt snel he.. de tijd vliegt veel te snel

Elegance: Zie dat het bij jou ook goed gaat? Hoe voelt het dromen nu?

tassie en L78: januari zal jullie maand zijn! Ik voel het aan mijn wateren;)

Nanny: Als je spiekt.. het komt goed!! Huil als je droevig ben, maar verlies de moed niet!

Rebbel: Gaat alles nog oke? Je bent er bijna!

Hier: ik zit nu op 7.7 (of 9.5) kilo afgevallen. Ik ben gewoon mijn begingewicht kwijt (zwangerschapsdementie). Drink geen cola (heel soms een heel klein beetje).. Dat was mijn dikmaker. Daarnaast erg misselijk en geen eetlust. Vandaag een kaasbroodje en een oliebol gegeten. Dat zit er nog in. Gisteren heb ik redelijk gegeten, maar de dagen daarvoor niet en veel overgegeven.

liefs,
    mamaT

6. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

ELENI: Oeehh... Dat komt ineens dichtbij! Of niet?! Haha!
    Gek idee, hè? Straks 2 kindjes.. Zo 'ineens' van de een op andere dag.
    Nou, geniet nu nog maar even van het zwanger zijn dan! :D

DOORTJE: Succes met de laatste loodjes!

MAMAT: Komt wel weer goed, hoor. ;)

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dag meiden,

Hier alles goed, lekker met het kleine mannetje door de sneeuw gehobbeld vanochtend.

MamaT: ik ben erg benieuwd naar je wateren :) Ik had vorige keer al aan je gevraagd of je niet even de HA of VK moet bellen voor het spugen. Ik heb wel 's gehoord dat ze er wel iets tegen kunnen geven, lijkt me zo vervelend voor je. Je wordt er ook slap van, kan ik me voorstellen. Nou ik stuur je een zonnestraal en ga zo weer mijn kaarsjes branden, ook voor jou.

Doortje: ken je nog niet (zo goed), maar wil je alvast een goede bevalling wensen. Zet 'm op!!

Lieni: voor jou heel veel succes morgen. Mijn kaarsjes gaan zeker aan voor jou....ik hoop op heel goed nieuws en een heeeeeel mooi knipperend hartje. Hoop dat je de zenuwen in bedwang hebt, dikke knuffel hoor!

8. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    L78@ ja dank je de zenuwen vallen wel mee eigenlijk..
    stom is dat maar ik zie er eigenlijk tegen op....
    wil niet weten als het niet goed is... maargoed moet wel gaan natuurlijk.

Eleni@ WWOOOWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wat een toeter.....
    heb je 2 voetballen ingeslikt.......hahahaha
    wel mooie buik hoor! kleine lijffie met super toeter...
    maar jeetje wat zwaar lijkt me dat...
    hoop dat je je ze snel mag vasthouden..

Aylin@ jammer dat niet zwanger bent .. had het wel grappig gevonden.. maar ik snap ook wel dat het wel druk is...

doortje@ suc 6 met cocoonen..

de rest van de meiden sorry ik reageer de volgende keer langer

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    succes met je echo lieni! ik kom straks ff kijken hoe het gegaan is! en om minilieni te komen bewonderen!! hou je het nog een beetje uit van de spanning?

mamat, sjoe ik zou ook even langs de ha gaan hoor... die tabletten, weet ff nu niet hoe ze heten, zijn echt goed tegen misselijkheid tijdens de zwanerschap.. ik kan jou banner trouwens nooit zien, het lijkt een error. een kruisje, misschien ben ik de enige die het niet kan zien? :)

eleni, 3 weken.. spannend spannend, maar je buik is nu echt in een razendtempo gegroeid he! succes met de laatste loodjes!

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    *breekt in*@ Lieni, SUCCES VANDAAG en meiden lief dat jullie aan me denken. knuf *breekt uit*

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @lieni, heel veel succes vandaag. Hopelijk krijg je een mooie echo!

@mamaT, vervelend zeg al dat spugen. Hopelijk voel je je snel beter, anders toch even langs de ha voor wat medicatie tegen de misselijkheid? Ik hoop trouwens dat je water gelijk heeft mamaT;)

@L78, veel plezier tijdens de feestdagen. Zal een warme, knusse kerst worden bij jullie. Hopelijk komt het bij ons beide goed. Wanneer is jou NOD, mijn NOD heb ik gezet op 3 januari.

@alle bijna uitgerekende dames, geniet van de laatste loodjes. Heel veel kracht toegewenst tijdens de bevalling. Geniet nog even van jullie mooie buiken.

@iedereen die ik vergeten ben, dikke knuffel voor jullie!!!!!

Hier alles prima, vandaag al weekend. Heerlijk, kan ik ook eindelijk gaan genieten van het witte landschap. Gelukkig ben ik er gisteren goed doorheen gekomen. Fijne dag allemaal, kom vanmiddag even langs om te kijken of er al nieuws is van Lieni

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    Lieni: succes vandaag!!

13. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

LIENI: Succes!!!!!!!!!!

14. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    *is zeer benieuwd naar echo lieni!!!!*

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden ben ik ook weer ff, paar drukke dagen achter de rug.

@Aylin, pff... opluchting zeker.
    @Eleni, jeetje je hebt echt een dikke buik hoor :D Gelukkig dat alles nog steeds goed gaat met je mannetjes.

@Lieni, ook ik ben benieuwd....

16. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    waar blijft lieni nou?

17. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe lieniiiii! waar ben je??

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    HI,

ja sorry ik ben nu pas thuis.
    moest zoontje wegbrengen
    winterbanden eronder. slee halen
    terug voor uitlijnen winterbanden
    zoontje bij oma ophalen en daar bleef ik weer hangen om het over mijn
    BOON met kloppend HARTJe te hebben :D:D:D:D:D:p:p:p:p:):):)

maar we zaten daar en ik moest in de bekende gynstoel.. (ff wennen ben gewoon een lig tafel gewend)
    hij zoeken ziet een zwart zonder wat erin dus ik kreeg het benauwd
    ja dit is je blaas en hier is je baarmoeder
    ppffffff
    en ja hoor daar zat mijn miniboon met kloppend stipje......
    helemaal blij ben ook 6 a 7 weken maar dat kunnen ze moeilijk zien omdat het nog te jong is.
    7 jan mag ik weer terug en als het dan weer klopt ben ik uit de gevare zone...

maar so far so good!!!!!!!!!!!!

19. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    *breekt in* JEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!! HOERA Lieni *breekt uit*

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070