hihihihi ja he, ik zit toevallig achter de pc dus vandaar. Maar fijn hoor, op naar de volgende echo. Grtjs en een dikke knuf.
wat gaaf lieni!!!! gratzzz wat een super nieuws!!!!! hopelijk kun je al een innieminie klein beetje genieten!!! eindelijk is het jouw beurt om te gaan genieten!!
nanny@ ben je al naar de dokter geweest? of wil je het er niet over hebben.? ja hier helemaal heppie!!! heb wel goede hoop maar ik wil niet naief zijn alles kan natuurlijk nog fout gaan. bij mijn vriendin was er ook een kloppend hartje maar dat is nog fout gegaan. maar haar groei klopte niet met de embryo.. ik ben allang blij dat de groei al klopt doortj@ nog niets? strippen wil wel helpen hoor!
Lienie, GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!! LEKKER GENIETEN MEID! Ik kreeg ook een echo met 7 weken en heb nu een gezonde zoon van bijna 3 maanden! Ga lekker genieten als het iemand gegung is ben jij het wel!!!! @Eleni wauw wat een mooie buik meid. Vast wel zwaar die 2 druktemakertjes daar binnen. @Alle andere meiden ik ben erg opgelucht niet zwanger te zijn. Het was gewoon te snel geweest. Ga nu ff bijlezen. Was erg benieuwd naar Lienies echo dus vandaar dat ik ff kwam spieken!
Lieni, Gefeliciteerd wat een super nieuws. Probeer een beetje te genieten, lief klein boontje groei maar goed uit tot een mooi mensje.
@Aylin.. kan me heel goed voorstellen datt gewoon te snel zou zijn...al vond ik de test wel duidlijk moet ik zeggen....maar kv vertrouw ik blind..de testen dan he.. als die nega is dan zal dat ook wel zo zijn...
joehoeeeeeeeee LIENIE wat fijn!!!! dit gaat helemaal goed, gefeliciteerd met de goede echo meid!!! ben heeeeeeeeel blij voor je, het is je zooooo gegund!! Ik ga heel hard voor je duimen dat BOON hard zijn best aan het doen is om over 7,5 maand in jullie armen te liggen!! liefs
JAAAAAAAAAAAAA !!!! GEFELICITEERD !! Lieni, wat een goed nieuws Ben echt blij voor je, komt echt goed deze keer ! Een brusje voor je zoontje !
LIENIE: Gefeliciteeeeeeeerd!!!!! Wat fijn voor je! Snap dat het spannend blijft, máár... Begin is er, hoor! Dit gaat gewoon goed. Klaar.
Sorry Lieni, kon gisteren niet online komen, maaaaaar ik lees nu net je goede nieuws. Fantastisch, precies waar iedereen op hoopte he?! Fijn fijn fijn, dikke knuffel voor jullie alle 4 Ik ga me snel omkleden, we krijgen zo onze vrienden op bezoek voor een gezellig middag/avondje met cadeautjes en gedichten (tussen sint en kerst, dus sinds enige jaren omgedoopt tot sinterkerst). Reageer snel op iedereen, lfs!!
Lieni: Super!! Ik ken het gevoel. Na twee keer slechts nieuws in die stoel durfde ik nie eens positief te denken. Maar deze keer gaat het goed!! Aylin: Nee, het is inderdaad te snel. Nog even genieten van je tweede L78 & Tassie: De gyn weet ervan (dat ik misselijk ben) maar hij heeft me niets aangeboden. 6 januari heb ik mijn volgende afspraak en als het dan nog nie over is dan ga ik het vragen, want dit is gewoon nie leuk meer. Ben blij dat de laatste tijd veel goed nieuws te lezen is. Voor L78, Tassie en Nanny hoop ik oprecht dat het heel binnenkort raak zal zijn. Owja, Elegance: Na de echo van 6 januari zal ik mijn banner plaatsen. Je bent niet de enige die het ziet, maar zolang ik nog nie helemaal zeker ben, wil ik geen banner. Ben vandaag 11 weken en 1 dag. liefs, mamaT
Idd ik ook. Ik heb wel eens eerder een matcare test gedaan en nooit is er als de test negatief was een streepje bijgekomen. Maar als de KV test negatief is vertrouw ik daarop! Hoe gaat het met je meisje??
Goedemorgen meiden, Let it snow - Let it snow - Let it snow Heerlijk vandaag kan ik lekker genieten van de verse sneeuw. Iedereen die vandaag de weg opgaat, rij voorzichtig!!! @MamaT, bedankt. Ik hoop ook echt dat het snel raak mag zijn en dat het dan ook goed zal blijven gaan. Hier alles oke, vruchtbare dagen zijn voorbij ondanks de banner. Die klopt niet. Temp is omhoog sinds 2 dagen en positieve ovtest had ik drie dagen terug. Dus meiden, ik zit weer op het wachtbankje. Hopelijk word het wachten beloond met een mooi wonder.
TASSIE: Ja. Daar zit je dan weer. Wachten. Totaal afhankelijk, kunt er zelf niks meer aan doen.. Nou, ik duim in ieder geval voor je!! En op zich gezellige dagen voor op de wachtbank.. Kerst, oud en nieuw!
DAMES: ELENI ligt in het ziekenhuis! Gister verloor ze beetjes vocht, en op een ander topic las ik dat ze twijfelde of het vruchtwater was. Maar d'r vriend heeft een reactie geplaatst bij januari-mama's dat d'r vliezen nu zijn gebroken en dat ze dus is opgenomen! Spannend!!!! Een eventuele bevalling houden ze niet tegen... SUCCES ELENI!!!!!!!
ooohhwwwww dat wordt spannend dus!! nou ik ga duimen dat het een makkelijke bevalling wordt... jeetje dan zijn er alweer!! kan ik me nog niet voorstellen dan ik al het einde nader... augustus als alles goed blijft gaan dan gaan we alweer naar de kerst toe wat een weer he! getver moest werken heb er al 2 uur overgedaan om hier te komen en vanmiddag wordt nog erger nu al geen zin in.. woensdag nog 1 dag en dan vakantie..
@tassie: succes op het wachtbankje! Hier wat *geduldjes* voor jou! Ik zit er ook op 1, maar dan het bevallingsbankje @Eleni: oooh wat spannend! Maar potverdorie, ga je nu eerder dan ik bevallen? Dat hadden we niet afgesproken Nee hoor, heel veel succes!