Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden!

Rebbel ook al bevallen? whaaa gefeliciteerd rebbel!!! :):) jeetje wat een beebsfeest is het hier! :):)

doortje meid doe het lekker rustig aan, denk maar eens lekker alleen aan jezelf en je meisje! :):) dkke knuffel!

daydreamer en hummioe jajaja you 2 are next! kunnen jullie het voorstellen? en ik vind het na 30w altijd zo snel gaan! hoe gaat het met jullie?

heel stom, maar na jullie kom ik al..:$
    ik zit vanaf gisteren een beetje te stressen omdat ik best veel vocht verlies.. nu schijnt dat er ook bij te horen en heb ik geprobeerd, sorry voor de ranzige details, zoals ik overal lees eraan te ruiken, maar daar kom ik geen wijs uit! dus laat het nog maar even op zijn beloop..hadden jullie dat ook rond de 24 iets meer waterige afscheiding?

hoe is het met mamat? ben je weer een beetje uitgerust? en natuurlijk gewoon gebruik maken van de extra's van het zwangers zijn! een uur minder is een uur minder! :) ben wel benieuwd hoe je baas zal reageren..

tassie, nanny, l78 hoe is het met jullie meiden?
    nanny ben stiekem toch wel benieuwd hoe het met je gaat meid.. het valt allemaal niet meer, i know, maar hopelijk vind je toch nog af en toe een beetje steun hier.. dikke knuffel!

lieni, hoe is het met jou? haha! heb je veel last van de kwaaltjes? of valt het mee? :)

joyce en aylin, hoe was kerst met jullie gezinnetje? :):) en super mooie foto alweer joyce, en jeetje wat is ze al groot!

Hier alweer 24w merk wel dat ik nu niet meer werk, ik heb minder last van de BI, alhoewel het wel aanwezig blijft.. moet mezelf alleen nu echt gaan aanwennen, namens de fysio en ha om smiddags even een uurtje rust te nemen zodat ik ook in de avond wakker blijf hihih :)

dikke knuffel voor iedereen!

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @Ele, ja was gezellig met kerst hoor :D
    En ze word idd groot, gaat echt snel !!

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    hier ook een gezellige kerst gehad! Ga me nu voorbereiden op een uitgebreid diner met oud & nieuw; wij maken voor- en nagerecht: iemand leuke suggesties? (ja beetje off topic :) )

Voor ons zijn de wachtdagen aangebroken, heb daar altijd zo'n hekel aan. Dus ben blij met de feestdagen en afleiding.

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai ladies,

Zie hier nog nie de namen van Eleni en Rebbel.. ik ben benieuwd!

Elegance: Ik heb mijn extra uurtje gekregen. Vandaag heb ik er dan toevallig geen gebruik van gemaakt, maar missschien morgen wel. Ik bekijk het met de dag.

L78 en tassie: het wachten duurt altijd zo lang. Ondanks dat de tijd normaliter vliegt, lijkt een dag nu wel 2 dagen te duren. Ik ga voor jullie duimen!!

Hummie en daydreamer.. jullie mogen jullie ook zo een beetje bevallingklaar maken he! Het einde nadert..

Nanny: Ik weet dat je meespiekt.. hoop dat inmiddels je menstruatie in ieder geval is gekomen..

Ik ga even eten en dan ga ik naar een meubelzaak voor een bed voor mezelf kijken!!

liefs,
    mamaT

5. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @ele, klopt hoor dat je af en toe wat meer waterige afscheiding hebt! is heel normaal ;) af en toe 'ververst' de slijmprop zich en dan kan je wat meer vocht verliezen, dan 'loopt' het er soms uit (ja echt ranzig als je erover praat, maarja daar is een forum voor toch??? :D)

@wachtenden, tassie en l78, hoe gaat ie? duim voor jullie hoor! ;)

@lienie, hoe voel je je? blijft toch een beetje spannend he die 1e weken! maar komt helemaal goed hoor meid!! :)

@new mama's: hoes met de beebjes en mama's?? :)

@de rest, hoe gaat ie?

Hier alles ok, gister weer bij vk geweest en ze ligt al een beetje ingedaald, tot de helft in het bekken!! jeeeeeh!! dat gaat de goede kant op, waarschijnlijk gaat ze nu niet meer draaien :) tijd gaat zo enorm hard nu, nog ruim 7 weken en nog genoeg te doen!! :$

liefs humm

6. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    Eleni: GEFELICITEERD MET JE KANJERS!!!!

REBBEL EN DOORTJE: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERS

Wat mooi zo in de laatste weken van t jaar!!!

Hier gaat t prima...

IEDEREEN EEN SUPER MOOI UITEINDE, VRUCHTBAAR EN MOOI BEVALLIG 2010 TOEGEWENST!!!

KNUFFF... moi (Desiree)

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meiden,

Hier gaat alles goed hoor, heb stille hoop zwanger te zijn. De voortekenen zijn gunstig.
    Hoge temp, gevoelige en grotere borsten, moe, steken laag onderin en regelmatig een misselijk gevoel. Zelfs mijn man denkt dat we opnieuw zwanger zijn, ik zit nu 4 dagen voor NOD. Ik wil wachten tot het weekend met testen, hopelijk ga ik dat halen.

Fijn om te lezen dat alles goed gaat met iedereen, dikke knuffel meiden en ik houd jullie op de hoogte.

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    'n bevallig 2010 klinkt goed :D

9. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Bedankt voor je uitleg hummie.. ik wist dat helemaal niet.. ik schrik er wel iedere keer weer van als het iets meer is..
    gelukkig morgen weer naar de gyno en zal ik haar wel zeggen dat ik soms de paniekvogel nadoe.. :)

voor de rest ales goed met iedereen? en misschien al 1 zwangere erbij las ik! ow zou zo leuk zijn he! succes meiden op het wachtbankje!

10. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Tassie, oehhhhh meid spannend hoor!! duim voor je! :) bijna testen!!

Ele, graag gedaan! :D

l78, hoes bij jou?! spannend! hoop dat jullie zwanger het nieuwe jaar ingaan meiden!!

Ik wil alle lieve meiden van dit topic bij deze een geweldig, gezond, gelukkig,een gezonde baby of zwanger 2010 wensen!!! :)

liefs

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Hoi meiden,

Bedankt dat jullie zo meeleven, echt super tof!!!!
    Wachten en het testen uitstellen is nu wel heel moeilijk hoor, zeker omdat de voortekenen positief zijn. Ik heb me nu voorgenomen om vrijdag of zaterdag te testen.

Meiden, ik houd jullie op de hoogte.

Ik wil jullie ook alvast allemaal een gezond, liefdevol en gelukkig 2010 toewensen. Mede dankzij jullie heb ik mijn verdriet van 2009 een plaatsje kunnen geven.
    Ik wens alle zwangeren een goede bevalling en gezonden kindjes toe en ik hoop dat alle andere meiden in 2010 zwanger mogen worden.
    Meiden, super bedankt voor dit jaar!!!! Ik hoop dat we in 2010 op deze voet verder gaan.

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Dag meiden,

Wat een ontzettend mooie en lieve woorden hierboven! Ik ben zelf nog niet zo heel lang op het forum, maar ben er heel blij mee. Eigenlijk ben ik gewoon verslaafd :) maar ik weet ook dat het me steun geeft, informatie waardoor we onze weg richting zkh beter kunnen bepalen en afleiding in vooral de wachtweken. Ik heb veel vriendinnen, ook vriendinnen met 'vergelijkbare' problemen rondom zwanger worden en blijven, maar het is toch anders dan hier op het forum. Kortom, voor mij geldt ook dat ik hoop dat het in 2010 op dezelfde manier door gaat.

Ik wens jullie een heel gelukkig en gezond 2010. In het afgelopen jaar heb ik me gerealiseerd wat of eigenlijk wie het belangrijkste zijn in mijn leven, ik ben behoorlijk met mijn neus op de feiten gedrukt en weet nu dat mijn man en zoontje gezond om mij heen het allerbelangrijkste zijn. Ik ben heel dankbaar dat ik hen heb en ik wens dat jullie in 2010 je dierbaren om je heen hebben in goede gezondheid. Dat is de basis, toch? Mocht onze kinderwens voor een tweede kindje niet in vervulling gaan, heb ik in ieder geval twee prachtmensen om mij heen en dat wil ik niet meer laten overschaduwen.

Ik hoop dat 2010 een heel roze jaar wordt met veel kinderwensen die in vervulling gaan, veel gezonde jongetjes en meisjes die ter wereld komen en vooral heel veel liefde, geluk en gezondheid met degene die jullie lief zijn!

Een heel dikke knuffel voor jullie allemaal! Ik ben wrs ff een tijd niet online maar kom in het nieuwe jaar snel spotten hoe het hier gaat!

13. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    En ik vergat me te abonneren en dat wil ik ook wel graag, dus nog even een post :)

14. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    L78, je hebt een pb van mij.

Fijne vakantie, dikke knuffel

15. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Joehoe! wat een lieve woorden allemaal, alsof ik nog niet emo genoeg ben! word ik weer emo...

dat alles geld ook voor mij.. begin dit jaar voor het eerst zwanger en na 2 miskramen ga ik toch nog mooi, rond en gezond dit jaar uit.. nooit gedacht.. toch gebeurd..
    Fijn om te lezen dat iets wat zo negatief is uiteindelijk toch goed komt bij iedereen.. ja ja bij iedereen! :) het heeft alleen allemaal tijd nodig.. en met de start van een nieuw jaar.. wie weet waar we volgend jaar allemaal staan met onze kindjes in de armen! :)

bedankt voor jullie steun, tips opbeurend woorden en adviezen!
    voor iedereen een gezond, liefdevol en vruchtbaar 2010! :)

------------------------------------------------------------

Zojuist bij de gyno geweest en ben weer goedgekeurd! :):) ik had verteld van mijn zorgen omtrent de afscheiding, toen maakte ze nog een extra echo en toen zagen we herbie al zwaaien! :):)
    kan me geen mooiere afsluiting van dit jaar voorstellen..[​IMG]

16. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    ach wat mooi!!!! Dat is inderdaad een mooie afsluiting Elegance!

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lieve meiden, Alvast een spetterend, gezond en liefdevol 2010. Hopelijk komen er snel zwangere bij en worden de kindjes gezond geboren!!!

Vorig jaar rond deze tijd zat ik er zelf helemaal doorheen samen met nog een paar oude bekenden van dit forum. Nooit gedacht dat ik nu een zoontje erbij zou hebben van alweer ruim 3 maanden.

FF spammen hoor:

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Inderdaad schatjes! En wat een heerlijk kereltje, hij kijkt zo tevreden de wereld in.

19. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Wat een mooie kindjes hebben jullie allemaal, geniet er lekker van.

Ik kom even iedereen weltrusten wensen, ik kruip mijn bedje in ben moe!! Heb net een lange vergadering achter de rug.

Tot morgen meiden, ik kom op de laatste dag van het jaar nog even aanwaaien. Zal pas laat in de middag, vroeg op de avond zijn want ik moet morgen eerst werken.

Deel Deze Pagina