Hoi Meiden, Het oud jaar is alweer begonnen, En wil jullie allemaal een heel gezond gelukkig liefdevol en vruhtbaar 2010 toewensen. Ik wil ook gelijk iedereen bedanken voor de antwoorden op al mijn vragen . Afgelopen weken ook wel gemerkt dat er toch een hoop met me meeleven SUPERLIEF! Jullie horen nog van me. Voor iedereen een spetterend uiteinde Grtjs dikke knuf Nanny. @ Tassie, VEEEEEEEL SUCCES MEIS SPANNNNNNNEEEEEENNNNNDDDDDDDDDDDDDD!!!!
Hoi meiden, Ook hier even een berichtje van mij! Ik ben inmiddels bevallen van mijn twee kanjers, Mason en Ayden!! Ze liggen nog wel in het ziekenhuis maar doen het super goed! Ik kon eerder niet posten hier omdat ik het heel druk heb met het heen en weer gereis naar het ziekenhuis en ik tussendoor ook moet slapen! De bevalling was een ramp ... dus daar ben ik ook herstellende van! Als jullie mijn bevallingsverhaal willen lezen, heb ik deze gepost bij de Januari mama's!! Allemaal bedankt voor de lieve reacties hier! Ook ik wil jullie een spetterend uiteinde wensen! Hopelijk is voor de wachtende onder ons 2010 een ontzettend vruchtbaar jaar! Vorig jaar zat ik er net als Aylin en vele anderen een beetje doorheen in dit topic! Ik had nooit gedacht dat ik nu twee prachtknullen zou hebben! Houdt de moed er in meiden! Hierbij nog een foto van mijn lieverds! Tot snel, Liefs, Eleni
Heej meidn goedemorgen Jullie ook allemaal een fijne jaarwisseling en hoop dat 2010 net zo vruchtbaar word in dit topic als in 2009 Toen mocht ik de gelukkige zijn die als 1e weer zwanger was, had het ook niet gedacht. Anyways, hoop dat iedereen die nog niet zwanger is dan wel zwanger is en dat er allemaal gezonde beebjes geboren gaan worden. @Aylin, mooie foto's hoor lekker samen, das leuk he ?? @L78, leuk ventje heb je al zeg @eleni , ga je bevallingsverhaal nog wel even lezen , ben benieuwd, hopelijk mogen de jongens snel naar huis en hoop natuurlijk ook dat je zelf snel opknapt. En mooie foto van de jongens. Nou meiden ik ga weer stoppen ,mijn kleine meisje begint alweer te huilen, ze heeft genoeg van het spelen, dus ga haar maar ff pakken.
ELENI: Wat een schatjes!!! Leuk wat van je te horen, meid! Kan me voorstellen dat je het te druk had/hebt.. Maar geniet er lekker van! NANNY: Fijn dat jij ook weer even een berichtje deed! Ik hoop dat het allemaal goed met je gaat! IEDEREEN: Een ontzettend mooi en gezond nieuwjaar gewenst! En natuurlijk.. Een vruchtbaar jaar!
@Eline, wat een schatjes zeg die twee mannekes van jou. Rust lekker uit en geniet ervan. @Nanny, fijn om wat van je te horen. Dikke knuf voor jou!!! Hier inderdaad spannend, vanochtend regelmatig naar de wc gelopen omdat ik zo misselijk was en ik dit verborgen wilde houden voor mijn collega's. Ik ga morgenochtend even testen, vind het spannend hoor. Iedereen een goede jaarwisseling gewenst, pas op met vuurwerk!
Goedemorgen meiden, Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar. Ons jaar is in ieder geval heel goed begonnen, zie mijn onderschrift. Vanochtend een duidelijke positieve test en dat 1 dag voor NOD, ik heb er een heel goed gevoel over al blijf ik het ontzettend spannend vinden. Fijne nieuwjaarsdag, ik kom vanavond weer even aanwaaien.
Meiden, een heel gelukkig nieuwjaar!! Het gaat zo'n mooi jaar worden voor ons allemaal. Wij hebben het zelf goed afgesloten met een avond heerlijk tafelen, om 00:00 even de tranen omdat manlief in mijn oor fluisterde: 'we vergeten 2009, 2010 wordt ons jaar' en daarna toch lekker aan de sjampiepel...mmmm! Voor ons is het jaar goed begonnen, hoop voor jou ook Tassie!!! Spannend.....en? En? En? En? Hoop het zo voor je!! Eleni: wat een ontzettende poepies. En ze hebben gewoon al haartjes, wat goed. Ze zien er heel tevreden uit. Ik ga ook je bevallingsverhaal lezen, maar omdat je zegt dat het een ramp was, wil ik je alvast het advies geven om het goed van je af te schrijven en praten (bij mensen bij wie dat kan). Nou bij deze gelijk de eerste post in 2010!
je was me net voor Tassie: wat onwijs goed!!!!!! Dat is nog 's een heel goed begin van het nieuwe jaar, je zei het al he?! Super Super Super!!!! JOEHOE Tassie!!!!!!!!!!!!
Gelukkig nieuwjaaaaaaaaaaaarrrrrr!!! JJJJEEEEEEHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Tassie, Wat goed gefeliciteerd hoor.
Goedemiddag allemaal!! TASSIE: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!! SUPER GOED!!!!!!!!!!!! Ik ga nu voor je duimen en hopen dat het goed komt. Ik kom morgen nog even terug, maar moet vanavond op bezoek en ben erg moe.. heb net opgeruimd. Hier trouwens vandaag 13 weken! liefs, mamaT
TASSIE: Jeeeeeeeaaahhh!!! GEFELICITEERD!!! Een beter begin van het nieuwe jaar kun je niet wensen, toch? Haha!
Iedereen: gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!! dat iedereen maar een gezond beebje mag krijgen dit jaar, zwanger mag raken of lekker geniet van haar beebje!!! @tassie, Gefeliciteerd!!!!! wat een geweldig begin meid!!! ik dacht het al met je misselijkheid en moeheid haha, ooooh wat fijn voor je! Positief denken hoor, dit x gaat het goed!! wij trekken je door die 1e 12 weken heen meid! Hoest met de rest? nog goede voornemens? Liefs humm
Bedankt voor de felicitaties, ik had me inderdaad geen beter begin kunnen wensen. Het blijven spannende tijden, maar ik blijf positief. Dit voelt nu al totaal anders als de vorige keer. Fijn dat jullie me door de 12 weken heentrekken en als het toch niet goed blijkt te zitten dan weet ik waar ik mijn verdriet kan delen. Hier vanochtend wakker geworden met sneeuw, we zitten in het zuiden van het land en daar was geen sneeuw aangekondigd. Ik was net zo blij dat alles weer weg was en je normaal de weg op kon begint het weer opnieuw. Fijne dag vandaag, ik kom vanmiddag weer even aanwaaien. Ga nu mijn huishouden doen en boodschappen doen.
IEDEREEN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR !!! @Tassie, GEFELICITEERD meid !!! Toen ik vanmorgen wakker werd lag er ook sneeuw, maar gelukkig is het alweer weg, we hebben wel genoeg sneeuw gehad de laatste dagen.
joehoe tassie!! wat een geweldig nieuws!!! dat is inderdaad een mooi begin van dit jaar, denk dat je geen mooier begin had kunnen wensen.. heerlijk, geniet ervan!! eleni, wat een mooi boys!! ik had je verhaal gelezen en oejoej.. wat een verhaal.. gelukkig is het helemaal goed gekomen en zijn het 2 hele mooie kereltjes! hoe gaat het met ze? zijn ze nog in het zh en ook aan de beademing? he is het met jou er last nog? doortje? hoe is het met je meid? ben je optimaal aan het genieten? ben ook heel erg benieuwd naar jou verhaal! geniet van je meisje! voor iedereen een gezond, rond, vruchtbaar en liefdevol 2010! voor iedereen die nog niet zwanger is, hoop ik echt een vruchtbaar 2010! nanny hoe gaat het eigenlijk met jou? ben je nog op je ongi aan het wachten? weet je al iets meer? dikke knuffel voor jou!
Eleni wat een mooie kereltjes! Hopelijk mogen ze snel naar huis!!! Dit jaar begint voor ons idd heel anders dan 2009. Ik wil je nog bedanken voor alle steun hier. Zonder jou en alle andere lieve meiden was ik nergens geweest denk ik. En Doortje jij ook een pracht van een meid!! Rebbel hoe is het met jou?? Tassie gefeliciteerd meid wat een top begin van het jaar 2010! Jij bent straks als het goed is een september mama! L78 wij sloten vorig jaar het jaar net zo af als jullie. 1 januari was mijn laatste ongi daarna was ik zwanger van mijn zoontje die nu alweer 3,5 maand is! Daydreamer, Hummie en Ele jullie schieten ook op meiden. Wat een vruchtbaar topic is dit toch. Lienie...???? Waar ben je Joyce hoe gaat het met jou lieve kindjes? Hier gaat alles lekker. De kids slapen heerlijk door en ik ben alweer aan het werk. Wat gaat het toch allemaal snel.
@Aylin, ja vorig jaar had ik op 5-1 een positieve test in mijn handen En nu zijn onze kindjes idd alweer 3,5 maand. Hier gaat het goed, ben ook alweer een weekje of 3 aan het werk. Lorenza groeit goed, heb haar gisteren zelfs al wat hapjes fruit gegeven (kon het niet laten hoor) En Manolito begint zijn zusje steeds leuker te vinden nu ze ook groter word, als ze dalijk kan zitten kunnen ze lekker samen spelen En hoe gaat het met Aylin en Joshua?? @Lieni, ben heel benieuwd hoe het met jou gaat meid.
@ Aylin: Lief, je berichtje! Jij ook dankjewel voor alle steun! Moet je ons nu zien zeg... time flies! Ik mag vannacht in het ziekenhuis slapen bij de jongens... en ze mogen morgen mee naar huis!! Whhaaa, ben zo happy! Hoe is het nu met je kindjes? Nog maar 6 weken en dan is aylin ook alweer 2! @ Joyce: Aah, d'r 1ste hapjes!! Vond ze het lekker??? Over rebbel: Die is inmiddels ook bevallen (ook met 34,6; een dag na mijn bevalling) van een prachtig dochtertje! Zij mag vandaag ook mee naar huis! Lieni: Ik ben ook zo benieuwd naar je, waar ben je???? Tassie: Geweldig nieuws, het jaar kan niet beter starten zo!!