Hoi Sunnyke, Ik heb dat ook hier op het forum! Je hebt zoveel aan elkaar.... de leuke prentjes kan je trouwens hier vinden: www.krabbelmaar.nl Fijne avond allemaal! Liefs Eleni
hoi meiden ik heb op 16 sept de mk gehad met 8 weken en op 28 sept heb ik een zwtest gedaan en die was super negatief dus het kan ook snel gaan om jullie even wat goede hoop te geven ! En een groepshug ook vanuit de luie bank hier
om maar meteen gebruik te maken van de link hopelijk lopen we er in de zomer zo bi met zijn allen [gadget][/gadget] Meer Zwanger krabbels? Ga naar: krabbelmaar.nl !
Nou wat fijn toch dat we elkaar nog hebben! Dat is snel Survivor... ben benieuwd hoe snel het hier gaat! Nog even iets anders. Hebben jullie ook een droom/nachtmerrie gehad over de miskraam toen de mk of ma plaats vond? Ik namelijk wel, en teruggerekend op dezelfde dag dat het kindje is gestopt met groeien. Ik droomde dat ik beviel van een 8 weken oud kindje, ik was er dol gelukkig mee, maar verder was het wel liguber en zal jullie deze droom verder besparen. Maar ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat ik dat droomde, dat kan dan geen toeval zijn. "Gelukkig" had ik de volgende dag gelijk de nachtmerrie aan m'n vriend verteld en ik vertelde ook dat ik nog helemaal in die nachtmerrie zat, alsof het echt was. Na 2 weken bleek dat dat gevoel dus niet zo heel raar was...
ooow, er staan ook zoveel codes bij Duurde bij mij ook even voor ik hem doorhad Je moet op de oranje tekst boven het plaatje klikken, en dan de BeWithMe.nl code hier invoeren!!! Liefs Eleni
:O beginneling....nu je het zegt! Toen ik ongeveer een week of 7 zwanger was het ik gedroomd dat ik beviel (ook op de 7 week). In de eerste instantie zag ik alleen het zakje (in mijn dromen dan he....) Ik had hem toen opengemaakt omdat ik niet wilde dat het kleintje stikte Toen kwam er een babytje uit dat maar de helft van mijn pink was, maar het zag er wel uit alsof het volgroeid was...maar dan mini mini! Hij heeft het in mijn dromen niet overleefd! Ik werd wakker met een heel naar gevoel, en heb het gelijk aan mijn vriend verteld! We gingen er maar van uit dat het mijn angst was om een miskraam te krijgen! Nu weet ik niet wanneer mijn vruchtje gestopt was met groeien want hij was al door mijn lichaam opgenomen....maar het was héél eng! Ik krijg weer kippenvel nu ik er weer aan denk! brrrrrr..... Liefs Eleni
Toch wel fijn om te horen dat het ook snel kan gaan! Het afwachten is gewoon zo vervelend! pfff Liefs Eleni
dag dames, was even met de facturatie van mijn mannetje bezig. bloed nog steeds. het lijkt wel vaag minder worden maar ik hoop op niks. heb dit al 10 keer gehad. ik had trouwens wel getest zaterdag en er was geen HCG te bekennen. als dit dan ongi zou zijn dan betekend dat we gelijk aan de klus kunnen? nouja eerst maar zorgen dat het niet meer bloed en dan zien we wel verder. ik heb ook een beetje een blaasontstekingachtig gevoel.... hoop echt niet op een onsteking... ik ken dat paranoia gevoel. elke keer als mijn ei was geweest dan speurde ik de sites af of ik iets kon vinden wat ik ook had hahahaha. werd ik ongi dan was ik weer 2 weken mak en na mijn ei begon ik weer met lezen. kwam zelfs berichten tegen van mijzelf 2 jaar geleden toen ik zwanger was van mijn zoon. was toen overigens gelijk zwanger. heel overmoedig dacht ik dat ik dat missschien nu ook voor elkaar zou krijgen... maar helaas ik werd gestraft. leuke banner Elini.... was al op zoek naar iets passends in deze situatie maar kon niks vinden
Ja...je kan hem met verschillende achtergronden nemen! Ik doe dit eigenlijk omdat ik mijn cyclus alleen op deze site bijhou. En op deze manier telt mijn banner voor me hoe lang het duurt voordat ik weer mijn menstruatie krijg! persoonlijk vindt ik het heel handig, raak briefjes met notities ed zo snel kwijt ... Wel fijn dat het hormoon nu uit je lichaam is hoor! Nu is het even wachten op je ei, en dan hopelijk mag het snel raak zijn voor je! Liefs Eleni
Ow Eleni jij dus ook al. Ook zo'n ligubere droom. Ik droomde dat ik dus echt ging bevallen met alles erop en eraan in het ziekenhuis en het was dus ook zo'n inimini-mini-mensje en het werd gelijk in een potje sterk water gedaan. Het leefde wel gewoon verder. Ik kreeg ook kraamvisite en iedereen was blij. Alleen ik kon er niet bij dat ik het kindje borstvoeding moest geven want dat ging niet met zo'n potje erom heen... Pffff sorry... ik moest het toch even kwijt. Wij dachten ook dat dit een droom was om de angst om een miskraam te krijgen... maar blijkbaar was het dus wel gegrond. Sinds die droom was ik heeeeel erg onzeker en dacht dat het niet goed zat... terwijl iedereen in m'n omgeving me aan het vertellen was dat wél alles goed was en ik me geen zorgen moest maken... Je intuitie verteld je blijkbaar toch meer...
ja hoe vind je de mijne? bloemetjes en bijtjes hih hihi ik kan nog niet gaan tellen denk ik want dat moet vanaf dat je niet meer bloed toch? nouja dan pas ik hem nog wel aan.... ik vond het ook makkelijk om het vanaf hier te bekijken hoe lang je nog moet. nou hopen op morgen met beter nieuws voor ons allemaal..... ik vind dat we allemaal zwanger mogen raken in oktober... lekker puffen in juni .... nouja de laatste jaren is juni toch niet zo warm.... ik moest in april 2007 heel warm was het toen...... maargoed weltrusten en houd moed ook wij zijn ooit aan de beurt
@ Beginneling Ooow wat erg....in een potje nog wel! wat vreselijk..... In mijn omgeving zei iedereen"wees toch niet zo bang, alles zit heus wel goed hoor". Na mijn droom had ik zoiets van, ik wacht mijn echo wel even af....dromen raken je toch meer dan je denkt! Intuïtie is eigenlijk wel een vreemd iets....via een droom gewaarschuwd worden! Liefs!
@ lieni44 Jaah hij is leuk! Ik ben eigenlijk gaan tellen vanaf het moment dat ik de curettage heb gehad, omdat ik werkelijk géén idee heb wanneer ik mijn volgende menstruatie heb Op het moment dat ik ongi wordt weet ik in ieder geval hoeveel dagen het heeft geduurt, en kan ik daar rekening mee houden met mijn volgende cyclus! Welterusten lieni44! Liefs Eleni
joepie gelukt nou bij deze voor ons allemaal een beschermengel voor de volgende zwangerschap slaap lekker allemaal
Goeiemorgen allemaal allemaal weer lekker geslapen? ik ben een week vrij dus ik kan uitslapen. maar wat een dromen hebben jullie hihihihi kun je zien dat er meer is dan dat wij denken soort voorspellende gave. wacht maar als je zwanger bent dan komen er nog veel meer ik beviel altijd van een jongen maar eentje van een jaar of 10... en helemaal niet knap. ik wist ook gewoon niet wat ik er mee aan moest maar nam hem wel overal mee naar toe. maar ik raakte hem vaak kwijt in een speelgoed winkel... heb uiteindelijk wel een jongen gekregen maar wel een lief kleintje.... het stomme is dat ik nooit over meisjes droomde. ik wist ook bijna zeker dat het een jongen werd. maargoed deze dag begon met lichtroze bloedverlies... zal het dan ook echt een keer gaan ophouden? en hoe gaat het bij jullie?
goedmiddag is het alweer bijna ik heb vandaag een dag vrij dus lekker het huis aan het poetsen volgens mij heb ik eergisteren mijn ei gevoeld dus nu wachten tot de ongie komt. ik heb ovulatietesten besteld en hoop ze deze week binnen te hebben. hoe is het met je vloeien is het al minder of meer geworden vandaag ?