vorig jaar had ik een 18 januari voor het eerst een posi test.. voor mij waren het nu dus spannende tijden.. en zoals jullie weten ging het daarna 2 keer mis.. maar nu ook een heel anders het jaar ingegaan.. we hebben gisteren de babykamer behangen! het wordt zo echt nu! eleni wat leuk dat ze morgen al mee naar huis mogen!! lijkt me wle heel spannend! krijg je nog hulp thuis? hoe is het met jou eigenlijk? ben ja al weer een beetje hersteld? rebbel gefeliciteerd!! hopelijk zien we je hier weer snel voorbij komen!! en wat fijn dat het ook goed gaat met jou kleine meisje! geniet ervan thuis! joyce gaat idd snel he.. pff.. welke maar kleertjes heeft ze nu? we hebben best veel in maat 62, aangezien er meestal staat 3 maanden en we dan in de zomer periode zitten, maar ik eles ook heel vaak dat ze die maat al na een maand aanhebben? doortje? ikben nog steeds heel benieuwd naar je verhaal meid! hopelijk gaat het weer ietsje beter met je! dikke knuffel!
@Eleni, JAAAAAAAAA Ze mogen mee naar huis Das een fijn gevoel he ?? Dat had ik ook met manotje toen hij na een paar dagen ziekenhuis mee naar huis mocht Was zo blij !! Alleen lag ik zelf ook nog in het ziekenhuis toen, dus das dan toch anders. En het waren maar 3 dagjes en bij jou zijn het al 2 weken !! Ze vond het niet echt lekker Ze moest erg wennen aan de smaak,maar ze heeft toch een paar hapjes opgegeten, volgens mij duurt het niet lang voordat er een heel potje ingaat Ga haar vandaag weer een paar hapjes geven, het was banaan @Rebel, ook jij mag je dochtertje meenemen naar huis !! @Elegance, ja ze heeft nu al maatje 68 Ze heeft maar heel kort maatje 56 gepast 2 weekjes ofzo en daarna 62 en nu alweer maatje 68, gaat snel hoor, voor je het weet zijn ze eruit gegroeid, maar wel leuk want dan kan je weer lekker shoppen Hier moet ik nu maatje 74 gaan inslaan, maar daar wacht ik nog ff mee, denk dat ze dat past als het lente is, dus wacht ff op de nieuwe collectie Manolito zit alweer in maatje 98/104, als je dan weer het verschil ziet in de kleertjes, das zo grappig
hey dames,! gelukkig nieuwjaar!!!!!!! ik hoop dat jullie gezond en gelukkig dit jaar beginnen en eindigen natuurlijk... ik hoop ook dat we nog lang blijven kletsen hier! tassie@ wat goed nieuws zeg heeeel erg gefeliciteerd. Doortje wat een snoepje met een hele mooie naam.. (staat ook op ons lijstje) rebbel@ gefeliciteerd laat snel eens wat van je horen.. Eline moest even je verhaal opspeuren maar wat een drama zeg. het eerste stuk ken ik van mijn zoontje en wat wordt je van rugweeën moe he! hier had ik ook al 2cm dacht toen nog ohhh eitje NOTTTTTTT wat een geluk allemaal wordt er helemaal blij van ik was op vakantie vandaar had alleen wel even het kunnen melden. SORRY!
@lieni, heej meid, bijna de echo spannend !! @eleni, ik heb je verhaal trouwens ook gelezen idd wat een drama, herken er ook wel een beetje mijn 1e bevalling in, met de vacuumpomp en lang duren. Hier gaat het goed verder, Lorenza der fruithapje ging er gisteren wel in hoor ze ging gewoon gillen als ik niet snel genoeg was
Goedemorgen, Pff, eindelijk thuis. Het was een ware hel om thuis te komen, heel de A16 stond vast en ook de sluiproutes. Nu nog 2 uur genieten en dan weer in de auto. Op dit soort momenten baal ik van mijn gebroken diensten. @lieni, wow 9 weken alweer. Wat gaat dat snel. Binnenkort alweer je 2e echo, spannend ik hoop dat alles goed is. Ik heb zelf 27 jan. mijn eerste echo, ben dan 7,5 week zwanger. Hopelijk is alles goed, nu ik weet wanneer de echo is vind ik het toch wel erg spannend. Maar heb is nog steeds totaal anders als de vorige keer. Ben nog steeds misselijk, moe en mijn borsten en tepels zijn zeer gevoelig. Ik hoop zo dat dit een plakkertje is. Meiden, fijne dag vandaag.
@ ALL, Nou meiden, ik had jullie helaas met leuker nieuws willen begroeten maar vandaag met 6 weken zwangerschap heb ik weer een miskraam gehad. Ik ben er kapot van! Er word een afspraak met de gyn gemaakt. Genetisch is het niet omdat we al twee dochters hebben. Dus ze gaan een aantal onderzoekjes doen wat ik wel fijn vind. misschien komt er wel niets uit. Maar dat is even afwachtten. Het idee dat ze het even na gaan kijken is al heel fijn. Mijn jaar begint helaas net als vorig jaar weer verdrietig, ik hoop dat dat snel weer gaat veranderen. By the way de eerst volgende keer als ik zwanger ben ( we willen het altijd eerst hier thuis zeggen aan de opa's en oma's) Knal ik het gelijk hier weg hoor. Kan ik mijn ei zo nu en dan kwijt. Dat is toch beter dan me zooooo gespannen te voelen. Liefs Nanny.
Hoi Nanny, Wat ontzettend rot voor je, ik heb er geen woorden voor. Dikke knuffel voor jou en je gezin. Hopelijk kan de gyn. je helpen, Als je wilt kletsen, dan zijn we hier voor je.
och nanny, meid!! wat naar voor je.... bah!! hopelijk kan de gyn je gerust stellen met de onderzoeken en is het het domme pech geweest. Sterkte!! dikke knuf voor je en praat aub je gevoel hier van je af meis, daar zijn we voor!
NANNY: Ah neeeeee... Wat k*t!! Wat oneerlijk, zeg.. Ik wens je heel veel sterkte!!!!! En schrijf hier maar weer lekker van je af, hoor. Als je daar behoefte aan hebt tenminste. Daarvoor zijn wij er!
Nanny: Om eerlijk te zijn ben ik allang blij dat je een cyclus hebt.. dat neemt nie weg dat een miskraam gewoon weer heel erg vervelend is. Er zijn heel wat mensen die tussendoor miskramen krijgen. Mijn ma heeft 5 miskramen gehad en 2 bij de bevalling.. een aantal achter elkaar en toen weer gezonde kinderen. Dus denk nie dat het aan jullie ligt... we gaan heel erg voor je duimen!! Hier morgen echo.... spannend!!! liefs, mamaT
@ mamaT eerlijk gezegd ben ik niet zo blij dat ik een cyclus heb. ik had liever zwanger geweest. Ik heb dan wel een lange cyclus maar goed ik heb er wel 1 hoor. @ all, als ik iets kwijt wil kom ik zeker langs hoor. Lief van jullie. Ik heb morgenavond een echo kijken of alles schoon is. Ik heb nog wel buikpijn en zere boobs?? Grtjs Nanny
jeetje nanny... wat balen meiss... ik herken wel wat je zegt om het niet te delen.. bij deze zangerschap kon ik hier ook niet meekletsen in het begin.. ik heb wel verteld dat ik zwanger was en dat was het.. ik kon niet blij zijn.. en ik was ook niet verdrietig, zat toen ook helemaal vast in mezelf.. gelukkig kwam het langzaam goed naarmate bij mij de weken erbij telde.. maar ik herken dus heel goed je gevoel.. ik kon toen niet geloven dat na 2mk's ik een goede zwangerschap zou hebben.. gewoon hier van je af kletsen hoor! ook al is het moeilijk.. iedereen in dit topic begrijpt het. je hoeft nu niet gecurrateerd te worden toch? het lichaam doet eht nu zelf als ik je goed begrijp he? hopelijk krijg je dan ook weer snel je eigen cyclus terug... dikke knuffel... en heel veel sterkte meiss..
Ow ja hoor, ik durf nogsteeds nie positief te zijn. Misschien na vandaag wel... vandaag ben ik 13 weken en 5 dagen. liefs, mamat
lieve mamat, na 13 weken en een paar goede echo's mag je dat ehct langzaam gaan geloven!!! bij mij duurde het ook even.. maar ik wist dat ik na de 12w dat de gevarenzone zo goed als voorbij was.. natuurlijk ben ik nu ook nog vaak genoeg bang.. maar de kans op een mk is iig zo goed als voorbij! echt langzaam gaan genieten hoor! voor je het weet zit je al op de helft en het gaat al zo snel allemaal vind ik! dikke knuffel!
hee hallo, nanny@ wat erg zeg voor je ... ik hoop echt voor je dat alles snl achter de rug is. het gaat echt goed komen als het bij mij goed komt na 3 miskramen dan gaat het bij jouw ook goed.. kwam de miskraam ineens opgang of rommelde het al een tijdje. toen je hier afscheid nam toen was je al zwanger of niet? jeetje echt balen anders was bijna iedereen hier zwanger over bijna iedereen gesproken L78 hoooe issss ieeeee voel je al wat symptomen pijnt je hier pijntje daar!!! wat een balle tijd he die laatste dagen. Elegance@ ik herken ook dat gevoel ben kots misselijk.... goede test maar kan het nog niet geloven. morgen is de dag als het dan nog leeft dan is de kans al een stuk groter... dat had ik trouwens nog niet verteld voor mijn vakantie weer bloedverlies gehad.. zh wilde geen echo maken en ik moest maar wachten tot morgen... als ik al vaker bloed had verloren dan moest ik me maar niet zo druk maken.. ja lekker makkelijk praten... ik helemaal blij met mijn kloppende boon met 6 weken en een week erna sta ik weer bij AF... dus het is wel aftellen voor mij nu... ik hoop alleen al dat ik niet zo misselijk ben weer voor Jan met de korte achternaam mamat hoe was de echo?
@mamat, had je vandaag echo of morgen? hoe was het? @lienie, ooooh meid zooooo herkenbaar die onzekerheid!! maar kop op hoor, jouw boon doet het gewoon goed daarbinnen!! ik had na die 1e echo een week later ook bloedverlies, en ja dacht ook, daar gaan we weer maar alles bleek goed!! ik ga iig heeeeeeeeeeel hard voor je duimen en laat het gelijk weten hier he als je geweest bent! succes meid! @nanny, nogmaals dikke knuf voor jou! @newborn mama's rebbel, doortje en eleni, ben zoooo benieuwd hoe het met jullie gaat!!! Eleni, boys weer thuis, aan het genieten? @de rest, hoe gaat ie? dikke knuf!! Liefs humm
Hallo meiden, Zou ik hier ook mee mogen kletsen? Ik heb vorig jaar 2 MK gehad en ben dus nu weer zwanger!(31 dec 2009 positief getest) Ik ben alleen zó bang! De ene dag meer dan de andere, maar ik kan de hele dag wel janken! Wat als het nu wéér niet goed is... Ik moet er echt niet aan denken!!!!!!!!!! Ik durf zelfs nog geen banner te maken, stom he? Morgen ben ik als het goed is 5 weken... Ik heb zelfs nachtmerries dat ik bij de VK lig en ze weer met dr hoofd schudt dat het niet goed is, brrrrr.... Hoe kom ik in hemelsnaam die weken door???