Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ Lieni44, Ja hihi ik was al zwanger toen ik hier even een break nam. Maar had net een dag van te voren positief getest en achteraf blijkt dat al met 3 weken geweest te zijn geweest. Toch een latere eisprong gehad. Nee eergister had ik een beetje bloedverlies en dat ging weer over. Nachtje geslapen en ja toen ik opstond ging het nog maar later kwam het los. Ik heb van deze miskraam nog het meeste last moet ik zeggen veel buikpijn ik hoop maar dat alles los is. Ik heb morgen een echo en 18 januarie afspraak bij de gyn.

Jij ook een echo morgen spannend hoor alleen lullig dat ze je niet even eerder laten komen!! Ze weten toch van je eerdere mk af. Het is toch allemaal al zo spannend!!

Succes morgen.
    Liefs Nanny.

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

LIENI: Succes met de echo morgen!

NANNY: Jij ook! Hopelijk ziet er alles er goed uit. Knuf voor jou!

3. daydreamer

POOH: Welkom!
    Héééél herkenbaar die onzekerheid! Ik heb ook eerst 2x een Missed Abortion gehad voor deze zwangerschap.
    Was bij de echo al helemaal voorbereid.. Zal wel niet goed zijn..
    Maar toch wel! Dus het kan echt, hoor!
    Eerste maanden is EXTRA spannend en onzeker! Maar het kómt goed!

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    hai hai,

Nanny: de volgende keer gaat het gewoon helemaal goed!! We slepen je er doorheen en we gaan hard duimen!!

Tassie:............... hoe is het??

Lieni: Mjn schoonzus had ook bloedverlies en toen mocht ze meteen komen.... kloppend hartje gewoon.. dus nie opgeven nu al.

Nieuwe mama's: krijgen we nog fotos...? Nieuwe fotos??

Pooh: welkom!! Klets vooral mee. De meiden hier zijn sinds de eerste miskraam mijn steun en toeverlaat geweest en ben hen eeuwig dankbaar. Wij zijn ergens samen zwanger geweest trouwens.. weet alleen nie waar. Ik heb namelijk eerst 2 miskramen gehad... maar nu gaat het goed, dus nie te veel piekeren.. We gaan uit van het beste..

Hier: Heb vandaag de echo gehad.. en nu kan ik het echt geloven. Hij was zooooooooooooo leuk aan het spelen en aan het gapen.. Echt super!!!

liefs,
    mamaT

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @mamaT, GEFELICITEERD MEID !! met de goede echo :D

@Lieni, vandaag is je echo, spannend !!! Ben echt heel benieuwd.

@daydreamer nog een weekje of 5 meid !! EN dan word jouw beebje alweer geboren, gaat echt snel joh !!

@hummie en daarna ben jij aan de beurt :D

Hier gaat alles goed, lorenza heeft het gisteren voor het eerst op 4 flessen gedaan, ging wel goed, maar weet nog niet of ze dat vandaag ook weer gaat halen, want ik ben weer aan het werk :)

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @Nanny, succes met de echo. Ik hoop dat alles schoon is.

@Lieni, succes met jou echo. Hopelijk is je boontje goed gegroeid.

Hier alles oke, veel misselijk en moe. Ik heb 27 jan. mijn 1e echo, ik hoop zo dat alles goed is. Deze zwangerschap is nu al totaal anders als de vorige, dus ik heb stille hoop.
    Meiden, ga er weer vandoor. Ga nu sporten en daarna even langs de vk om de benodigde papieren op te halen. Tot vanavond,

Dikke knuf

7. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    zucht.... heel verhaal getypt, is het weer weg door een verkeerde tik op knop, grrrrrrrrr :(

@lienie, nogmaals succes vandaag met de echo meid!!

@pooh, welkom hier! spannend hoor die 1e weken zijn echt killing helaas.... Maar blijf positief hoor! dit is een heel vruchtbaar topic geworden, velen zijn hier alweer zwanger of inmiddels bevallen. Ook jou slepen we erdoorheen meid!

@L78, hoe staat het ervoor meid?

@nanny, kun je het een beetje een plekje geven meid? hopelijk geeft de echo schoon aan zodat je weer verder kan. De 1e ongi na de MK vond ik toen echt de afsluiting en start voor een nieuwe ronde. laat je weten hoe het was, echo?

@tassie, goed teken, moeheid, misselijk, jouw boontje is heel hard zijn best aan het doen om te groeien meis! tot 27 jan slepen we je erdoorheen hoor! :)

@joyce, netjes hoor 4 voedingen! fijn dat het zo goed gaat! hoe bevalt het werken weer?

@de rest, hoe gaat ie?

Hier alles ok, tijd gaat echt snel. nog maar 6 weken :$ en nog genoeg te doen/halen/regelen. Probeer wel voor mijn verlof een beetje alles geregeld te hebben zodat ik straks echt mijn rust kan pakken en genieten vd laatste 3 weekjes. :) Merk dat ze goed aan het indalen is, af en toe een steek of een zeurderig gevoel maar wordt er wel helemaal blij van dat ze goed ligt!! :)

liefs humm

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @hummie, ja bevalt goed hoor, in het begin is het altijd ff wennen weer, maar ben nu alweer gewend, en ik vind het wel lekker ff ertussen uit. Dan kan ik er als ik weer thuis ben, weer helemaal tegenaan.

9. daydreamer

MAMAT: Gefeliciteerd met de goede echo! Genieten nu!!

JOYCE: Inderdaad. Nog 5 weekjes..
    Krijg nu wel wat kriebeltjes, hoor! Haha!
    Jij dus weer aan het werk. Hoeveel werk je nog?

HUMMIE: Ik heb hetzelfde als jou.. Alles klaar en schoon willen hebben. En 's avonds.. MOE!
    Maar ja, na volgende week wil ik het dan rustiger aan gaan doen.
    By the way, hoe wil/ga jij het doen met kraambezoek??

TASSIE: Spannend en onzeker, hè? Maar je hebt een goed gevoel dus?

10. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Hoi Meiden,

Hier bekruipt de angst me, net na het plassen bij het afvegen wat bruinige afscheiding en dus meteen in de stress en de tranen in mijn ogen.
    Ik weet dat het niks hoeft te zijn, zeker omdat ik net ben gaan sporten en het nog van innestelen kan zijn maar de beelden van de vorige keer flitsen door mijn hoofd.

Pff, ik wou dat ik even binnen kon kijken om te weten hoe het ervoor staat. Helaas moet ik nog 3 weken wachten om even te gluren.
    Meiden, herkennen jullie dit??? Heb jullie ook bruine afscheiding gehad tijdens jullie zwangerschap??????

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee tasssie@ hier hetzelfde gehad na het sporten
    ben gelijk ook niet meer gegaan .. zo slecht had me nog voorgenomen nu meer te blijven sporten...
    maargoed wel een goede echo gehad.
    nu vanmiddag afwachten of het niet toch een voorteken is geweest

een kennis van mij heeft dit ook gehad met 5 weken... en zit nu dus ook op een houtje te bijten tot de echo .. toevallig ook op de 27e

hummie en daydreamer lekker zeg! afronden.. vrij zijn is helemaal lekker. gaan jullie met 6 of 4 weken al
    mijn vriendin deed een baby shower even door bikkelen maar dat is iedereen geweest.
    ikzelf liet om de dag mensen komen en dan deed ik er wel meerder in een keer.
    zeker bij de mensen waar ik niet echt wat mee had hahahahaha
    deed er gelijk nog een paar bij zodat ze elkaar ook konden vermaken.
    ik gaf bv en dat deed ik boven. vond het helemaal niets met mensen erbij. zo zat mijn vent ook niet met een vage tante alleen hahahahaha

nanny@ jeetje dat is dan gelijk snel en abrupt geindigt..
    echt heel sneu voor je!!!
    hoop echt dat je schoon bent en niet al dat gezeur nog krijgt

12. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @daydreamer, qua bezoek hebben wij afgesproken samen dat net na de geboorte de 1e dag de opa's, oma's, broers en zussen welkom zijn, verder niet. de volgende dagen verspreid beste vrienden, naaste familie (paar ooms en tantes, neven en nichten). Na de 2e dag willen we dag wel en dag niet kraamvisite gaan doen. (opa's en oma's, tantes en ooms zijn gewoon ten alle tijden welkom) Mijn vriend neemt anderhalf of 2 weken vrij als de kraamhulp weg is zodat hij me kan helpen en samen genieten. Voor de rest hebben we totaal geen verwachtingen en laten we alles lekker over ons heenkomen. Weet wel zeker dat ik BV ga proberen (mijn vriend heeft astma en allergien dus wil er echt voor gaan). En jij?

@tassie, ach lieverd, wat schrikken! maar geen nood, bruin bloed is oud bloed en vaak van het innestelen. Je geeft aan gesport te hebben dus eigenlijk is het heel logisch dat je nu een beetje innestelbloed kan verliezen. ik heb het met deze zwangerschap ook gehad in week 6 en 7, alles bleek goed maar de schrik slaat gelijk weer toe, begrijp je helemaal meid!! helaas kunnen ze op een echo nu nog niks voor je zien, het blijft even afwachten. Maar kop op, blijf positief hoor! dikke pakkerd van mij! ;)

liefs humm

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @daydreamer, werk nog steeds 3 dagen in de week.

@Tassie, meid, het is vast niks, heb er geen ervaring mee verder ( nou wel natuurlijk ,maar bij mij ging het elke keer fout met bloedverlies) Maar je zei toch ook dat je er een goed gevoel bij had , deze keer, je gevoel heeft het meestal goed !

@kraambezoek, nou toen mano werd geboren kreeg ik best veel visite, mijn ooms en tantes en en neven en nichten zijn toen bijna allemaal geweest, maar bij Lorenza heb ik bijna niemand gezien, zit ik dan met mijn kraambedankjes ( heb er nog best veel over) de oma's en opa's en ouders en broers en zussen zijn natuurlijk wel geweest. En de tantes en ooms van mijn vriend ook en nog een neef van mijn vriend en zelfs zijn oude buurjongen :D Maar mijn ooms en tantes en neven en nichten heb ik niet gezien. Nou ja behalve 1tje dan, 1 oom en tante zijn wel geweest, maar das ook gelijk mijn werkgever :D

Nouja anyways, ze mochten van ons gewoon komen wanneer ze wilde, alleen met mano was dat pas na 4 dagen, toen kwamen we pas thuis uit het ziekenhuis, heb toen ook niemand naar het ziekenhuis laten komen ( behalve ouders en broers en zussen)
    En met Lorenza mochten we gelijk al naar huis, toen ook geen bezoek alleen ouders en broers en zussen.

14. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    jeee tassie dat is schrikken he.. ik had bij deze zwangerschap bloedverlies in week 7.. ik dacht ook dat mijn hele wereld, die net een beetje op zijn poten stond alweer ging instorten.. maar later bleek het loos alarm..
    kun je niet al een echo krijgen met 6.2w? dan zou je al een hartactie moeten zien.. scheelt je weer een week...

mamat, super dat je een mooie echo hebt gehad! nu een mooie banner he! en eindelijk een beetje meer gaan genieten! gaat dat lukken nu denk je?

daydreamer en hummie.. slik.. ik wil niet veel zeggen, daydreamer maar als het zo als aylin gaat dan ben je over 2w en een dag al aan de beurt! :) en hummie.. jeetje meiden wat gaan jullie snel! hoe voelen jullie zich?
    hummie zit je nog steeds op de roze wolk?
    hebben jullie de babykamer af? mogen we dan een kijkje komen nemen via een foto? :):) hier moet de vloer er nog in en dan kunnen de meubeltjes erin! :):) en die vloer gaan we vanavond halen! :) en zaterdag gaat hij erin als het goed is! :)

joyce balen dat er zo weinig kraambezoek is geweest.. zelf verwacht ik hier ook niet zo heel veel... we hebben veel familie en de meeste vrienden door het hele land en die zijn zelf ook druk met zwangeren of babies.. wrs gaan we dan ook geen bedankjes doen.. weet ook nog geen leuke overigens :)

lieni hoe gaat het met jou meid? begin je er een beetje in te geloven? je hebt vandaag een echo klopt dat?

hier nog steeds de kriebels, ik heb het idee dat mijn buik/baby heel laag zit.. soms voel ik wat druk alsof ik een grote boodschap moet doen endan krijg ik spontaan geen lucht meer.. ik ben echt zo bang voor een vroeggeboorte stom he.. ik voel ook voornamelijk helemaal onderin schopjes.. wanneer voelden jullie de schopjes wat hoger? verder heb ik niks te klagen.. :) alleen mijn hoofd die soms een loopje met me neemt :)
    morgen hebben we de pretecho en zit ook eindelijk ook aan de mijlpaal van 26 weken! :)

15. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @lieni , hoe was de echo? Ik moet vanavond maar laat het jullie wel ff weten. Heel raar ik heb veel buikpijn misselijk en nog gevoelige borsten. Meestal was dat gelijk over. raar!?!? Ik ben allemaal bang dat er nog iets is blijven hangen ofzo verlies ook nog veel stolsels. Maar we zien het wel jullie horen van me.

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Thanks meiden voor de bemoedigende woorden. Het is ook bij die ene keer gebleven en het was ook echt niet veel.
    Waarschijnlijk is het toch van het sporten. De vorige keer heb ik dit ook regelmatig gehad maar toen was dit veel meer.

Maar je schrikt zo erg en je ziet meteen je wereld instorten. Ik houd het in de gaten en als ik het niet vertrouw bel ik gewoon met de vk.

Nogmaals, bedankt. Dikke knuffel voor jullie.

17. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Ik voel me erg welkom!

Ik ben een beetje jullie verhalen aan het lezen, dus hopelijk kan ik binnenkort wat meer op jullie reageren...

Vandaag heb ik een iets betere dag dan gisteren gelukkig.
    Heb vanochtend mn 4e test gedaan (haha, kan het niet laten he?), maar de teststreep kwam tegelijk met de controlestreep!

Waar ik me nog erg druk om maak is mijn kwaaltjes.
    Voor mijn beide MK's ben ik nooit misselijk o.i.d. geweest en nu dus weer niet... Ik heb wederom weinig klachten.
    Het enige wat ik nu kan opnoemen is:
    - 's avonds wat moeier
    - 's ochtends vroeg wakker
    - mn borsten worden met de dag iets gevoeliger

En dat was het.....ik heb een paar dagen geleden steekjes in mn onderbuik gehad, maar nu bijna niet meer.
    Oh, wat maak ik mezelf gek zeg!
    Ik weet dat niet iedereen misselijk hoeft te zijn, maar bij de vorige 2x was het geen goed teken!:(

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @All, Nou ben weer terug en alles is gelukkig schoon. We hadden nog en beetje gehoopt op een klein wondertje dat was blijven zitten. ( misschien ook wel omdat de laatste MK een 2ling was ) Maar helaas. Ik bang dat ik het weer een beetje aan het wegstoppen ben. Maar dat komt er dan op een gegeven moment wel weer uit.

@Pooh82, Heel begrijpelijk dat je naar je andere zwangerschappen kijkt, Maar meid echt waar ze kunnen zoooo veeeeeeel verschillen van elkaar. Ik heb bij mijn eerste zwangerschap bloed verloren. En ons meisje is ondertussen 6. Bij mijn tweede zwangerschap de eerste 13 weken heel veel migraine verder nergens last van gehad. Maar twee exact dezelfde zwangerschappen kunnen beide een andere afloop hebben. Ik snap dat je je drukt maar hoor. Dat heb ik de afgelopen weken ook ervaren heel veel spanning bij ons in huis. Hormonen en spanning geen goede mix ;). Komt vast goed.

@ Tassie, Hoe gaat het nu? Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bloed verloren. Komt vast goed meis. *Knuf*.

LIENIIIIII, hoe was de echo?

Liefs Nanny.

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    pooh, ik heb ook 2 mk's gehad en nu gaat het goed.. maar bij alle 3 de zwangerschappen ben ik nooit misselijk geweest of iets in het begin.. ik zat ook echt te huilen iedere keer omdat ik dacht dat het weer over was.. het zegt dus helemaal niks.. het enige dat ik kan meegeven is dat je in je wondertje moet geloven.. dat is het allerbelangrijkste, hoe moeilijk dat ook is... succes..

nanny jeetje, wat een rot nieuws.. goed dat je weet dat je de neiging hebt om het weg te stoppen.. hopelijk voel je je snel ietsje beter en kun je het toch een plekje geven en weer met goede moed een nieuwe ronde in, ook al klinkt dat nu zuur vind ik.. ik hoop gewoon dat je snel een gezonde zwangerschap mag meemaken...

lieniiiiiii!!! waar blijf je nou???

hoe is het met de rest van de dames?

morgen pretecho, ben zoooo benieuwd!!! :):)

20. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Nanny: Je hebt me echt even moed gegeven!
    Had ik even nodig! Soms kan je jezelf zo gek maken he? K zie dat jij er ook een aantal hebt gehad:(

@Elegance: Ook jij hebt me zeker gerustgesteld!
    Ik had zoiets van: Misschien maak ik wel iedere keer te weinig Hcg aan waardoor het misgaat, en dan wordt je waarschijnlijk ook niet misselijk.....hoe ver kan je nadenken he?
    Fijn dat het bij jou nu goed gaat!!! Ik hoop dat ik over een aantal weken hetzelfde kan zeggen!
    Had je trouwens helemaal geen kwaaltjes? Of zijn ze later gekomen??

Deel Deze Pagina